Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Viktor_H
    Tady jde hlavně o to, že jakékoliv předpoklady spojené se Skyrimem jsou naprosto liché. Sice se prodalo 20m kopií, ale je to naprosto čistokrevný singleplayer. Ne, Skyrim opravdu není offlinové MMO, designově jsou to jabka a hrušky (teď se bavím o WoW modelu)... Tím chci říct to, že vidět ve hráčích Skyrimu cílovku pro TESO je hodně divoká karta.

    Nedávno se někdo ohledně úspěchu Skyrimu vyjádřil velice zajímavě; prý je to s ním stejné jako s GTAáčkem - jsou to hry naprosto otevřené vyblnutí, navíc jsou v mnoha (většině) ohledech naprosto casual. Skyrim není favoritem RPG fanoušků, to ani náhodou, nýbrž hráčů příležitostných - "odpočinkových". A to imho v žádném případě není stejná množina lidí jako ta, která topí peníze v MMOčkách...

    Jestli tahle hra nebude plivnutí standardnímu MMO modelu (z hlediska designu) do tváře, bude to propadák...
    • Skyrim je casual? Ty vole, ten někdo fakt objevil Ameriku.

      On už člověk musí mozek vypnout, aby se nezvláznil z toho, jak špatná hra to je. (No, pořád existují mody, co to nějak vytáhnou z total žumpy, to je fakt.)
      • Skyrim JE casual, to ti potvrdí každej, kdo hrál z TES víc než Oblýho a Skyrima, jako ty. Od 1. dílu to bylo víc a víc casual, Daggerfall už byl menší než Arena ale byla to nejlepší hra serie, Morrowind mě původně zklamal... čekal sem něco ve stylu Daggerfall ale potom co vyšel Oblej a Skyrim sem mu rychle odpustil.

        Daggerfall sem dohrál asi po roce tvrdý pařby
    • Souhlasím s tebou v tom, že Skyrim je spíše pro casual hráče, myslím, že hodit je do (minimálně) Morrowindu kde nemají šipku ke questu a musí si tam dojít sami za pomocí journalu, tak je asi trefí šlak. V čem s tebou nesouhlasím je ovšem to, že Skyrim není offlinové MMO. Neříkám že je, ale velice se to MMO designu blíží. Procházíš nové lokace, vždycky dostaneš nové questy od pána hradu - nepřipomíná ti to něco? Já ve Skyrimu ten potenciál pro MMO viděl od samotného začátku, zvláště poté, co modeři dodali ten "jakože" MP mód. Dokonce až tak, že hráči si vydupali FPS kameru na vývojářích, teď je otázka, jak bude implementována. Každopádně je to The Elder Scrolls, myslím, že se to bude prodávat velice dobře a vývoj se zaplatí určitě.
  • Upřímně, nedovedu si představit, že s tímhle dokážou uspět. Zatím sice jen 3 hodiny v betě, ale hra jako taková působí až příliš jako MMO. Úplně všechno hráči říká " hraješ MMO!!!". Já hrál Morrowind, Oblivion a Skyrim - momentálně hraju všechny tyhle díly na střídačku (opět) a když to srovnám s TES Online, jsou všechny SP verze mnohem lepší. V MMO verzi je všechno ala MMO - tedy jednoduché. Jednodušší soubojový systém, grafika, interakce z prostředím, atmosféra, krajina.

    Jediný, za co by člověk mohl chtít platit každý měsíc je pvp nebo grind gearu. Vynechám grind, který je o ničem. Pvp jsem ještě nezkoušel, ale když se podívám na současný bojový systém v TES MMO, tak ten je dost špatný. V SP verzi hry člověk má pocit, že když bojuje, tak mlátí do něčeho - NPC a mobové mají nějakou hmotnost, odráží útoky atd. Něco takového v TES Online není. K smíchu je umělá inteligence - musíte se přiblížit k mobovi na dva metry, aby vás vůbec zaregistroval, nebo na něj zaútočit. Jako vážně v roce 2014?

    Hrál jsem řadu MMO a tohle na mě působí úplně stejně jako ta řada MMO. Není v tom nic víc. Není v tom pocit, že bych hrál něco jinéhé, lepšího, výjimečného.

    Budu ještě testovat celý víkend, ale moc se mi do toho nechce. Vidina, že za tohle bych měl platit měsíčně 300+ Kč mi příjde naprosto nereálná a směšná.
    • Dostal jsem pár mínusek. Předpokládám, že je to od těch, co hru hráli. Proto prosím reakci, aby bylo forum vyvážené. Pokud se vám hra líbí, napiště to sem. Nebojte se. Já nejsem Akatosh, abych měl vždycky pravdu a Talose ze mě taky asi neuděláte. *3*
    • DODATEK: Upozorňuju, že jsem TES blázen. Miluju TES! Dokonce jsem zpětně hrál TES I a TES II, ačkoli byl venku Oblivion. Studuju si lore světa, historii. Hraju poslední tři díly vždy jednou za čas znovu a znovu (ovšem modifikované). Podílel jsem se také na modování do pár větších projektů v Oblivionu a Skyrimu a pár drobností v Morrowindu. Prostě téhle sérii jsem dal hodně a ona mi hodně dala. Z tohoto úhlu pohledu jsem betu hrál a toto vše ovlivňuje můj názor na TES ONLINE. Pokud jste TES nikdy nehráli, možná vám to příjde dobré, protože je to MMO, vypadá trochu jinak, než bývá zvykem a je tam pohled z vlastních očí. Jenže já od TES Online čekal více. Pokud mám za to platit poplatky každý měsíc, musí to být lepší než Skyrim. Ale ono je to podstatně horší. Ono je to horší než nemodovaný Skyrim a to je problém. Pochybuju, že se něco výrazně zlepší.

      Bohužel. Je to další zklamání od nové hry.
    • + Nedá se potápět. Jak jinak. V TES SP hrách to jde - tohle je ale MMO, takže to zákonitě nejde. Další zjednodušení.

      Svět je extrémně instancovaný. V Morrowindu jste mohli jít po světě zcela volně bez nutnosti přes nějaké NPC cestovat dál - z instance do instance (výjimkou byly datadisky). V Oblivionu totéž, akorát města byla instancována - bylo to kritizováno, ale bylo to přijato. Skyrim stejné jako Oblivion. Každopádně základem TES byl volný pohyb po krajině a pocit z otevřeného světa. V TES Online toto není. Svět instancovaný stejně jako v Guild Wars 2. Další herní prvek z TES, které v Online verzi chybí.

      Vytváření postavy je taky osekané oproti single player TES hrám. Postavy pak vypadaj jako gumáci - nepůsobí věrohodně. A co bych já čekal u MMO je větší výběr účesů, fousů atd., neboť od Online verze bych jaksi čekal, že dá hráčům možnost se více odlišit, aby po světě neběhali klony. No a ono ne a možnosti jsou ještě horší než v SP verzi.

      Nebudu to trápení už dále prodlužovat a zcela narovinu vám řeknu své první dojmy:
      TES ONLINE JE TRADIČNÍ MMO, JAK JE VŠICHNI ZNÁME, SE SKINEM TES. Je to jako byste si vzali nějaké MMO - si vyberte z dlouhého seznamu - a předělali skiny postaviček a k tomu hodili nový "svět". Je to jako byste starou bábu oblíkli do sexy šatu, namalovali jí, poslali jí k nejlepšímu kadeřníkovi. Stejně by to nepomohlo. Pořád by to byla stará bába a bylo by to vidět. Tak to na mě působí. Je to fakt slabota.
      • hitokage
        Díky za info. Kvůli takovým příspěvkům se vyplatí pročítat diskuze.
      • Konečně nějaký negativní popsaní hry na zkušenostech. Tady to je samý já vim jak to dopadne, ale nehrál jsem to :D . Ty jsi snad jediný kdo o tom řekl pravdu ( sice negativní, ale pravdu) a to ještě z vlastních zkušenostích ve hře. Jinak díky za info, to mě docela dost zklamalo, čekal jsem spíe MMO Skyrim, uvidim možná si to někdy v budoucnu koupim, ale asi bych počkal až tam bude lepší obsah nebo až to tam udělají líp ( tedy aspoň v to doufám) .
      • zdar, potvrdil si moje obavy.... tekže jestli je to jak říkáš, a já nemám důvod tomu nevěřit (videa z bety hry sem viděl, to napoví taky dost) tak jim přeju to samý, co tvůrcům toho dalšího S.T.A.L.K.E.R.A - prostě:

        Pokud todle poser..te, přeju vám obrovský ztráty, ztrátu důvěry hráčů, ztreátu reputace a krach a obětuju část svyho volnýho času, abych na netu šířil hate a blbý videa z tehle her!!!

        Sou to moje ikony a vy se chystate je dodělat, zato vás stihne krutej trest, amtéři, mamonáři!
      • Taky diky za reakci z bety, osobne jsem se tam nedostal i kdyz jsem daval registraci uz nekdy na zacatku minuleho roku tusim v lednu.. Ale presne tohle co popisujes jsem citil uz tech poslednich ukazek ESO, jak krasne nascriptovany to meli. Jak mezi sebou bojuji 1v1 blizko hradu aby ho dobyli. Nebo je tech 5 viditelnych skillu na liste a jine veci patrne z gameplaye a predvadecek. Jeste jednou dik za popis aspon vim, ze zatim budu hoooodne zdrzenlivy a rozhodne do toho nepujdu na zacatku a klidne si pockam par mesicu..
      • Dik, to mi staci, abych se na to vybodl a vymazal ocekavani. Nehodlam uz podobnejma kravinama ztracet cas. Dokud neprijde neco opravdu inovativniho, tak na mmo kaslu. WoW mi stacil, po nem uz prichazej krome AoC jenom slaboucky odvary. Cekal jsem konecne kvalitni MMO a misto toho prichazi jen zdimacka prodejnich uspechu elder scrolls, at jdou do plcl.
    • + Interiéry jakoby vypadly z nějakého MMO ze starých časů. Hraju Skyrim. Jdu do nějakého dungeonu a ten je, jak má být. Chodby nejsou moc velké, dveře tak na lidskou postavu - je to lidská hrobka. Pak zapnu TES Online, vlezu v podstatě do téhož dungeonu - jde o ty staré nordské hrobky - a chodby obrovské široké, místností velké, žádný pořádný detail, všechno působí uměle. Všude spousta světla atd. atd. Kdyby tohle vyšlo jako SP hra, já vám garantuju, že by to drtivá většina komunity odmítla. Ale je to MMO, tak to musí být hned horší než single player. A ještě za to zaplatíte 4000+ Kč ročně. Paráda. *7*

      A ty skály. Jde vidět na první pohled, že jde o bloky, které mají vymezovat určitý prostor a ukázat hráči, kde smí být a kde ne. Něco tak špatně udělaného jsem neviděl ani ve starém Morrowindu. Jako vážně se vám tohle líbí?

      Rozmístění NPC a jejich reakce nepůsobí věrohodně. NPC stojí tak, jak se sluší na NPC z MMO - nehybně, nereagují na nic. Pokud je k některému připojen rozhovor, je to rozhovor s úrovní zhruba tak Oblivionu - opět fixovaný, nevkusné dialogové menu atd. Oproti Skyrimu krok zpět. Ani nemluvě o systému lootu - zcela průměrný v podobě, jaká je v kdejakém MMO. Zabijete moba a vidíte, že má na sobě zbroj a v ruce drží meč. Ve skutečném TES byste tu zbroj a meč mohli vzít. V TES Online vám z moba vypadne gold, možná něco dalšího, občas zbraň. Tím se zrtrácí to kouzlo TES, kdy jste mohli poraženého nepřítele svléct do trenek.

      Ta hra působí prostě příliš jako MMO v tom negativním slova smyslu. Dokonce i hudba je výrazně horší než ze single player dílů.

      Na závěr pozitivní věc: Oceňuju, že si konečně v MMO nemusím tahat šípy ze zadku a že má lučištník automaticky toulec. To je to jediné, co se mi v TES Online líbilo.
  • s platebnim systemem jako u guild wars bych do toho šel,ale platit měsíčně 300kč je zbytečnost v době kdy je spousta kvalitních her které tohle nevyžadují
    • Spoustu lidi tohle odrazuje uz ted, coz pro TESO znamena dve moznosti, bud bude hra tak dobra, ze to hraci akceptuji, nebo ji to zlomi vaz. Celkem vabank.
  • Tak za mě velké zklamání z bety tedy. Hra je odporně hnusná co do grafické stránky (takový hybrid mezi oblivion/morrowind. Spíše blíže k druhé možmosti.), nenadchlo mě ani zpracování světa. Co se týče modelů nepřátel se mi zdá, že jsou osekané na maximum, aby to ještě nějak vypadalo. Při tvorbě vaší postavy si musíte dát sakra záležet, aby vypadala k světu. Random generátor v tomto případě plodí samé plastelínové špekouny po dvaceti tříštivých zlomeninách obličejových kostí. Celkově se počet možností úpravy postavy dá řadit někam do středu nabídky moderních MMO. Není jich úplně málo, ale opravdu budete chvíli ladit váš look. Co se týče herních mechanik, není zde nic, co by nějak vybočovalo z průměru. A když, tak snad jen k podprůměru. Osobně jsem velmi zklamán technickou kvalitou hry. Bugy jsem nějaké objevil, ale nebyly to podstatné věci, co by znemožnily něco dokončit. Jako příklad uvedu třeba zaseknutí animace mojí hole při sesílání kouzla.Nic, co by zničilo hru, ale dojem to rozhodně neudělá, když půl hodiny vidíte vlastně jen půl obrazovky. Pomohl až relog, prozonovat nebylo kde. A takto bych mohl pokračovat třeba pathingem NPC. Je naprosto běžné, že se mudcrabi vesele norují povaleným sloupem z masivní žuly( i když, jak v této hře vlastně poznat žulu? Textury vám to poznávání opravdu neulehčí!), nepřátelé při boji nezřídka stojí uprostřed táboráku a nic se neděje. A jako opravdová perlička na mě působil souboj s NPC, které celý boj balancovalo na pochodni. Co jsem ještě nezkoušel je craft. A dle doposavad nabytých dojmů, ho asi ani zkoušet nebudu. Stačil mi už gathering, kde polovinu věcí sockujete po milionech krabiček, váz, uren a druhou polovinu těžíte z naprosto hnusných nod. Po prvních deseti minutách hraní jsem si říkal, jestli si ze mě autoři nedělají srandu. Startovní lokace byla naprosto odporná, každých dvacet metrů zóna. To se postupem sice zlepší, ale tu pachuť jen tak nevypláchnete. Jediná záchrana této hry by byla, kdyby umožnili zásah modderů. Kompletně celý grafický kabátek by si to rozhodně zasloužil. Že hra je plánována na konzole je jasné už nějaký ten pátek. Proto mě ani nemohlo překvapit UI, které je takové...divné. Neříkám špatné, ale divné. Co se týče questů, je to takový ES standard. Nějaké počáteční questy jsem si přečetl. Později už jsem jen odklikával(abych měl překvápko, kdybych třeba za hru zaplatil) a hádejte co? Vůbec nic se neděje, hra vám všude nahází šipečky co kde zmáčknout. A když už se objeví primitivní puzzle ze čtyř spínačů, autoři nezapomenou umístit řešení někde poblíž. Prostě zklamání na zklamání. V počáteční fázi hry je soubojový systém hodný křečka po lobotomii. K čemu je mi možnost úskoku, když mi nepřátelé ubírají HP po jednotkách. Proč bych se měl obtěžovat uhýbat area spellům? Je to škoda, protože v pozdějších fázích to bude zcela určitě důležité, tak proč ten mustr nedržet už od začátku. Prostě JÁ OSOBNĚ se této hře vyhnu obloukem. Jestli na tomto produktu stihli proinvestovat 200M (vím, spekulace), tak se asi do práce vozí vrtulníkem. Chtěl jsem ještě napsat něco pozitivního, ale bohužel mě nic nenapadlo *9*
    • :-D Už dloho jsem se tak nepobavil ... Za A) hrál jste betu, B) Většina MMo vypadala ze začátku hnusně(patche s HD texturami, zpřístupnění různých efektů atd přicházejí později) C) Podle toho co tu píšete, jste o hru vlastně ani nestál a pro vás je beta klíče škoda.
    • Lawliet
      Nevím jestli tvoje + mají znamenat, že se lidem líbí jak jsi napsal tuto recenzi, způsob, jakym jsi negativní, nebo to ti lidi hráli a mají stejný názor. V každém připadě ode mě máš + za pěkný suběktivní názor. Bohužel se z tvých + nedá vycházet.
    • Je to beta, kámo
      • Jo, tohle jsem slysel uz u swtoru, bf3, bf4, vsech f2p jako wot, wt atd. a nikdy v to finalni verzi nebylo fixnuty. Neco dalsiho?
      • V nekterych aspektech hry uz beta je jako finalni produkt asi tezko zmenite pocit toho jak na vas nekdo uderi, uz se hur upravuje nechodici NPC (staticka postava se kterou si pokecate). Blbe se upravuji dalsi omezeni o ktery tu rikali.
        Beta resi bugy, ale rozhodne ne predelani questoveho systemu (otazky, odpovedi, moznosti plneni).
    • Třeba to s TESO bude jak s Diablem 3, na pc nic moc, ale konzolisti budou juchat :)
      • Ale to bude jen proto, ze jejich ovladac vic nezvladne a tak jim to presne sedne. Rekneme spis, ze je to spis delane MMO pro konzole nez MMO pro PC a pak ano, budou konzolisti juchat... ale to neznamena, ze ta hra bude dobra :)
        Treba postoj u Star Citizenu se me libi vic, ve stylu nechceme se omezovat, kdyz nam nebude nikdo klast klacky pod nohy tak klidne udelame i verzi pro konzole, ale ne ze udelaji mix... stale sice nevim, jaky bude vysledek, ale mam z toho porad lepsi pocit nez ESO bohuzel.
        • Uvidime, ja nepatrim k tem co vleti do gamesy hned po relase, ale k tem co si chvili pockaji. Na reakce, gameplaye a jine veci. A taky az se hra zabehne, naplni se aukce atd.
          • V tom ohledu asi neudelas chybu no :).
    • Tak pozitivni je, ze se da balancovat na pochodni.. to umi malokdo :D
      • dik za info.. alespon vim pro koho hra neni.. pro lidi kteri napisi slohovku o texturach v bete a o mechanikach jen ze jsou v norme :) takze spokojenost..
        • V tom případě ti přeji, ať se ti hra líbí. Třeba najdeš i někoho do grupy... Ta hra je prostě odpad, a že to je beta, ji vůbec neomlouvá. Za chvilku vyjde a něco předělávat, na to už není čas.
  • Bude-li to (opět) obyčejné WOW s TES lore, dopadne to stejně jako SWOW Tor a spol.
    1. fáze před ostrým vydáním - hype, recenze ve všch mediích jak je to super zábavné.
    2. fáze vydání + cca měsíc - vydání hry, bugy, pády/přetížení serveru naštvaní fanoušci ale ke 2 mil se to dostane (zkušenosti Zenimaxu s provozem MMO jsou na úrovni Bioware před vydánim SWOW Toru.)
    3. Fáze 1-3 měsíce od vydání. Hype upadá, největší bugy jsou opraveny, powergameři dohráli na max levely, end content není odladěný, případně prakticky chybí nebo je kopií toho, co už tu bylo. Vývojáři nestíhají přidávat nový content tak rychle jak jej hráči stíhají dohrávat, protože se 3 měsíce věnovali kritickým záplatám a také proto, že to V těchto technologiích prostě nejde (nedáme-li hráčům nástroje tvořit vlastní content ostatním sami = modding). Počet předplatitelů začíná klesat, lidé hru odkládají a čekají na nový content.
    4. Fáze 3-6 měsícu od vydání. Počet předplatitelů padá k milionu. Zenimax se snaží situaci zachránit mimořádnými odměnami pro hráče co zůstávají, snížením obtížnosti pro nalákání nových hráčů, nějakým mini DLC, slevami na předplatném, případně přidají bundle svých starších single player her každému, kdo předplatí na hru na rok.
    5. Fáze 6+ měsíců, předplatitelů je cca 600tis, hra přechází na variantu sdílený F2P / předplatné, dojde ke krátkodobému nárustu , následně propadu, ale zůstává stabilní komunita kolem půl milionu hráčů.
    Křivka vývoje aplikovatelná na jakýkoli WOW klon vydaný v posledních 5 letech.
    Vlastně ne WOW klon, jak tomu vlastně říkají....
    "Hra držících se osvědčených principů MMO žánru..."
    • Ale vzdyt maji s tou posledni vetou pravdu. At se ti to libi nebo ne. Podivej se na originalni mmorpg jako Eve Online nebo novjsi The Secret World. Maji snad miliony hracu?
      Vzdycky je to stejne,zazil jsem to uz stokrat. Lidi na forech placou ze chteji neco noveho, a kdyz to dostanou,ti sami lide si pak stezuji ze tohle ne,ze ce WoW to bylo lepsi. Lidi jsou dneska lini se ucit neco noveho
      • Ono je potřeba být originální ale správným směrem :).
        EvE samo o sobě je vzhledem k nákladům na provoz/vývoj výrazně úspěšnější než Swow TOR a další klony. Má stabilní slušnou komunitu, co se vydáním nového MMO nepřelije jinam. A tým se neustále snaží o značně inovativní prvky (aktuálně projekt Dust) - navíc je to prakticky sandbox.
        Eve v zásadě není ani MMORPG ale jen MMO (toho RPG tam fakt moc není :) )
        MMo žánr je navíc tak 1/3 sci-li a 2/3 fantasy - a EvE nikdy nesapirovala na WOW Killera - v porovnáním s SWOW Tory a spol. je tak nakonec velmi úspěšná.
        Základní chybou/zastaralostí WOW konceptu je opravdu zaměření na náctiletou a mladší komunitu jak "uměleckým podáním" tak konceptem. Přišli v době, kdy se spousta lidí, co to hrála zároveň s trochou nadsázky teprve učila používat myš, protože měli nový počítač s internetem. Zatímco generace tehdy "geeků" co hráli MUDy a Roguelike hry na to hleděli jak puci a přemýšleli (a přemýšlí dodnes), kde má takováto hra nějakou výzvu a něco čím trochu zvedne adrenalin :).
        Psal jsem to už několikrát. Tupý spawn/aggro/ikonoklik, repetitivní questy, gear hunt, 4 skilly na tisíc způsobů, 3 klasické role Tank/DamageDealler/Buffer a nulová šance mít jakýkoli vliv na vývoj "světa" zabil MMORPG žánr.
        Wow a jeho klony totiž !!!NEJSOU!!! MMORPG ale MMOARCADE.
        No nic, zpátky k Dwarf Fortress *1* .
        • Soudobi hraci by vliv na vyvoj sveta neustali ... taky porad cekam na takovou gamesku ...

          Trebas jen takova blbost, jako vlastni, neinstancovany domek ... by snad nemusel bejt takovej problem. Specielne kdyz pak clovek beha po zcela prazdnym svete (trebas lotro), kde neni ani noha, protoze vsichni hrajou "endgame" ... Kdyby se hracum daly domky/moznost je prestavovat/vylepsovat/... tak by se do svych domovskych mist minimalne vraceli, a budilo by to aspon zdani funkcniho svera ... ostatne, tohle slo delat uz v prehostorii .. V ultime sem moh mit vlastni barak. Ale pripadne klidne i hrad ...
        • Sice Dawf fortress není MMO, ale je to snad nejlepší příklad sandboxu na světě ( podle mě). Jinak s tebou souhlasim, EVE sice není tak 100% MMORPG, spíše MMO sandbox, ale díky tomu to má své kouzlo, už se těšim jak to začnu příští měsíc hrát. ( bude brigáda a dostatečný příjem abych mohl 400 kč měsíčne postrádat bez problémů).
  • Trol.diskuzni
    Už se těším na ten prů*er... Stejně jako to bylo se SW:TOR. Pamatuju, jak tady Veskoslav, Cahir a jim podobní vykřikovali, jaká to nebude revoluce... No a nebyla. *3*
    • Nebyla? Každý quest namluvený do mrtě? To si myslím,že je dostatečná odchylka od ostatních, to nikdo jinej nemá a proto první dva průchody hrou (leveling imp/rep) jsou lepsi nez jine MMO.
  • Za líťo na Steamu? S radostí. Měsíčně jim posílat tři stovky po dobu několika let? To si můžou nakálet do dlaně a rozetřít si to po obličeji.
  • Ak nebudu TESO a WS vynimocne, dopadnu tak isto ako TERA, KOTOR, TSW atd.. ktorych zakladny problem bol a je ze umoznily hracom dosiahnut engame uz prvom mesiaci hrania, a potom nasleduje masivny upadok a odliv hracov.
    Pri vsetkych to bolo rovnake pri launchy nestihaly servery a museli sa pridavat nove, po 1 mesiaci bolo tak 30% hracov uz v endgame a dalsich 10% si uz po free mesiac predplatne neobnovy. Naco autory niesu pripraveny, nove DLC, Issue a kapitoly ktore sa vyvijaju mesiace maju hraci prejedene za dni. Po 3 mesiach nasleduje dalsi odliv lebo vacsina hracov sa presunula do endgame, a po 6 mes startovne zony zeju prazdnotov, to odraduje novych hracov a endgame nedostacuje, nefunguje, pvp sa vyprazdnuje a ostavajuci hraci sa nudia, zacina sa uvazovat o prechode na iny system.
    • Veskoslav
      Všechny MMO můžeš dohrát do měsíce. To není argument. Pokud hru dohraješ za týden, ale bude mít kvalitný endgame+možnsoti pro hráče, tak ti nikam nepůjdou. Expení půl roku také nikoho nebaví.
      • Zjevne si nepochopil o cem ma byt hra ... postava by mela mit moznost se stale nejak zlepsovat ... ale ne tim, ze chodi po 158my stejnej dung, a ceka, az ji padne prsten+1 ... a povede se vyhrat los. A ze neco takovyho nejde? Ale jde ... staci se podivat do historie ...

        A dneska? Ocekaval bych, ze si hraci budou stavet vlastni mesta, opevneni ... a nasledne ho branit proti jinym hracum ... s tim, ze te stejne zabije zasah z luku cloveka, ktere se vcera regnul, jako cloveka, kterej hraje rok ... rozdil by mel byt tak maximalne v tom, na jakou vzdalenost te spolehlive zasahne. Pak by se bitek mohli ucastnit vsichni, bez ohledu na "level" (takova blbost by ve hrach nemela bejt vubec). A meli by motivaci hrat - postavit lepsi opevneni, vybavit ho olejem/katapultama/...
      • keby si si to precital cele , mas tam napisane ze ziadna s tych MMO na to nebola pripravena a preto endgame stal za ........
        • Veskoslav
          Promiň, mě se zobrazil jenom první odstavec:-X
  • Pay to play model je z mého pohledu naprosto nevyhovující. Já skoro žádnou hru nehraju sám. Proto, když je nějaká herní skupina (klan), tak se těžko dohaduje na placení nějakých poplatků. Jinak u téhle hry je mi to srdečně jedno, protože bych to pravděpodobně nehrál ani zadarmo.
  • pockame si na vydani a uvidime,kdo se bude smat nakonec,kazdej na to ma svuj nazor a ja v tom vidim dalsi mrtvy mmorpg...jestli v tom nekdo vidi revoluci,tak prosim
    • Vidím to stejně, prakticky většina "velkých" mmorpg posledních let na bázi předplatného si zachraňovala krk přejitím na různé formy F2P (LOTRO, STO, SW:TOR, AoC, ...)
      • Navic cim vetsi, tim vetsi fofr ... a cim bliz soucasnosti .. tak totez. Proste dneska si muzu vybrat z desitek f2p, takze kdybych mel kazdej viked testovat jednu ... tak mam porad co hrat, a nemusim zaplatit ani kacku. Abych si neco zaplatil, muselo by to bejt neco extremne vyjimecnyho ... a to toto rozhodne nebude.
    • Ty musíš mít těžkej život.
      • Pokud to nebylo ironicky, tak si myslim, ze ma spravny postoj, ale zase je to muj osobni nazor :) Libi se mi zatim shrnuti od Trolldy.. vic takovych podnetu od komunity, at uz pozitivni nebo negativni shrnuti veci z ESO.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit