Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Cahir
    Placáš totální kraviny a kritice nevíš zhola nic. Přežvykuješ žvásty o objektivitě a subjektivitě, niž bys jen na chvíli vybředl z povrchnosti.
  • Ono jde o celej kontrast věcí. Takovou recenzi jakou sesmolil a výsledné hodnocení, které hře dal, mohl tak max. prezentovat na svém blogu, nikoli na nejčtenějším herním imagazinu. Pakliže z 27 magazinu z MC ohodnotí 23 hru mezi 70-90%, 2 60% (bohužel rusky ani francouzsky neumim, takže recenze těžko přelouskám, abych si mohl udělat obrázek obsah vs hodnocení) a pak games.cz 50% a následně dá autor rubačce ve stejném duchu hodnocení 90%, pak to opravdu není normální... Mimochodem reagoval jsem na to co se v článku objevilo. Neobhajoval sem SM, pouze jsem konstatoval fakta, tak jak je vnímám...

    SP: No ono s tim prvnim slovem v tvém předchozím příspěvku jsi padnými argumenty jen sršel... :-)
  • Věř, nevěř, i novinář má svůj názor, jestli bys radši suchý výčet věcí, obšlehnutých z jiného článku formou ctrlc, ctrlv, aby náhodou se někde neobjevil nějaký náznak subjektivity, tak....... no, tak to prostě nechápu, já radši budu mít věci s komentářem autora než jenom tabulku faktů, ono se to tak nějak líp čte.........
    PS.: Takže SM jsi nehrál, takže předpokládám, že to, že recenze je zaujatá víš od kámoše nebo tipuješ podle toho, že od jiného recenzenta to dostalo víc?
  • Ne, já se snažím ti vysvětlit, že recenzent má na svůj názor právo stejně tak, jako ty máš právo na to s ním nesouhlasit, prostě jednou mají na metacritic nejnižší skore, nenpadlo tě, že to třeba může být tím, že, ikdyž tobě to přišlo jako super hra, jemu připadala průměrná a ne to, že je amatér/zaujatý/podplacený?
    PS.: To, jak rozpitváváš to první slovo vážně vypadá, že máš spoustu pádných věcných argumentů :)
  • smejki
    kdyby měl být kritik (novinář) objektivní, tak by pro celý svět stačil jen jeden. to co tu plácáš, je bullshitné až běda. Přečti si něco třeba o F.X.Šaldovi, nejlepším českém literárním kritikovi své doby a možná ti dojde, čím se kvalitní kritika vyznačuje. Objektivita, jak ty ji vidíš, to rozhodně není.
  • Cahir
    Pierre: Pierre, příteli, o DA2 bylo napsáno už snad opravdu vše, zajímá-li tě nesmiřitelná diskuze mezi příznivci a odpůrci, vyhledej si nějaké předchozí články. Vedle nesmyslných výkřiků fanboyů a haterů tam nalezneš i spoustu kvalitních argumentů.
    K tomu, co jsi napsal:
    Respawn nepřátel je odsouzeníhodný za to, jak je proveden po technické stránce - kdyby se nepřátele nezhmotňovaly ze vzduchu, ale přiběhly by nějakým smysluplnějším způsobem (někdy skáčou ze střech), bylo by to mnohem lepší, jelikož základní premisa (totiž vlny) je podle mého zajímavá a vítám ji. Velmi mě totiž nebaví trinity systém z WoW, kde jsou jasně určeny role. Válečníkovou rolí je být tank, což v podstatě dělá z nepřítele hlupáka, který jakoby bezmyšlenkovitě útočí na tvého válečníka (jelikož ho ty schopnostmi válečníka přinutíš), přestože ty jako hráč víš, že je mnohem lepší nejprve zničit slabší "damage dealery". Proč ty máš svobodu volby a npc ji (v rámci AI samozřejmě) nemá? Vždyť v BG2 ti nepřátele kašlali na to, že máš nějakýho tanka. Trinity systém je tak podle mého názoru méně taktický a více svazující. A mám takové podezření, že tohoto se v DA2 chtěli autoři vyvarovat a ukázat hráči, že už se nemůže spoléhat na nalinkované a dokola s opakující chování AI. Bohužel, podařilo se jim dojít jen na půl cesty. Avšak výtky typu - assassin, kterj má větší hp než můj válečník neberu - to je pozůstatek právě onoho trinity systému, v němž má každou svojí roli a jež rozhodně není jediný správný. Já považuji boje z DA2 za taktičtější než v DA1. Bohužel, je jich příliš a místo několika tvrdších nepřátel často vraždíš hordy trapáků, což po čase nudí a je to pozůstatek z prvního NWN, které také trpělo hordami slabochů. Jak říkám, došlo se tak na půl cesty.
    Prosím tě, jak může být hra s auto-attackem klikfest? Vždyť to je protimluv. Víš, co je to klikfest? DA2 rozhodně není.
    Ano, oddálit lze méně než v DAO, ale i tak mi to přišlo dostatečně, i když uznávám, že kamera občas zlobí.
    Celkově tu hysterii kvůli bojům nechápu - např. oba nové fallouty mají vlivem špatných mechanik a ještě špatnějšího enginu boje mnohem sprasenější.

    Takže za boje (hovoříš tu jen o nich) bys komplexnímu rpgéčku strhnul 6 bodů z deseti? To je trochu silná káva, nemyslíš? Já bych za boje strhnul tak maximálně 2, ale spíš jeden. Kdybych měl strhnout body Falloutu za boje, které v něm navíc taktéž zabírají signifikatní část, dal bych mu taktéž 4/10. Tohle je přece naprostá ukázka nespravedlivého a zaujatého hodnocení.
  • perfektna dedukcia. space marine som nehral, takze asi nebude moj oblubeny.

    a vam endochadza jedna vec, novinar ma byt objektivny. ma podat fakty. samozrejme pri recenzii tam nejaka subjektivita byt musi.

    ale pri novinkach? ved on sa ku vsetkemu vyjadruje jak keby bol odbornik, a jeho reakcie su naozaj stupidne a casto aj urazajuce. na zapade by nevydrzal ani den.

    ale ked ste tuponi tak co uz
  • asi to nic ine nemoze byt, ze?
  • A ono to stále prudí...
  • 2 StreetX38: V tomhle ti žádnej Ježíš nepomůže... Snažíš se o nesmyslnou obhajobu nesmyslného hodnocení... Ostatně metascore hovoří za vše...
  • Ježiš, tak on někdo vždycky musí bejt dole, pro jednou jsou to Games.cz, u jinejch her jsou zase nahoře a co s tím? Myslíš, že těm webům, co jsou dole u jinejch her všichni nadávaj jak jsou zaujatí? Tak se mu prostě ta hra nelíbila, vlastně co nelíbila, přišla mu průměrná, ve světě není s tím hodnocením jedinej, pokud bereš všechny platformy, takže ono to tak horký nebude....
  • Cahir
    Lepší než uraženej fanboy, kterej žije fiktivním světem a jehož úhlavním nepřítelem je neškodný recenzent.
  • Cahir
    Mohl by jsi mě do toho kdyžtak blíže uvést, případně hodit nějakej odkaz?? Velmi mě zajímá, jak by mohl fungovat mechanismus, jež dokáže "oddělit zrno od plevele". Vždyť to je na nobelovku! *8*
  • A dělám to snad? Bohužel ona poslední věta, prostě sem neodolal... Ostatně on pan Smutný by měl opravdu zůstat jen u těch novinek... Můj "subjektivní" názor...

    PS: Ostatně když se podívám na metascore PC verze Space Marine, tak uplně dole vidim games.cz... Nevim jak tobě, ale mě to skutečně jak spam přijde... žel v critic score...
  • smejki
    ta hra je nudná, až to bolí
  • smejki
    to se dá podle celkem snadno kvantifikovat. zásadní otázkou je jen nastavení parametrů pro samotný výpočet relevance
  • Ok, takže kvůli jedný sporný recenzi je v pohodě vyvolávat flame u každého příspěvku autora, který btw jenom za dnešek má novinek víc než 10 WTF?
    Asi nevidím, jak recenze na Space Marine souvisí se spammováním na metacritic no.........
  • Mohlo by to pseudointelektuální zvíře zvané Cahir přestat spamovat?
  • Naopak tenhle článek s tim zrovna velmi souvisí, kor když ho píše stejný autor...
  • Cahir
    "Už dlouho to není tak, že by knowledge byla power" - Vysvětlit, prosím.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit