Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Derp_1337

    Tak záleží na člověku. Vždycky je to subjektivní. Někdo s repetitivním grindem nemá problém a někdo jej nesnáší. Přičemž většina lidi je někde mezi dvěma extrémy.

  • hm, tak nakolik rozdílně byly přijaty "vanilla" verze a P5R u hráčů netuším, asi bych byl teda víc spokojený s P5, ale nemám playstation....jinak třeba tady dostala P5R 10/10.

  • Derp_1337

    "dohrál jsem P5R.  A bohužel jsem z ní nebyl tak odvázaný, jako většina.
    Přišlo mi to později úmorně repetitivní, paláce byly nekonečné..."

    Tak problém bude v tom, že většina lidí byla odvázaná z původní P5. 

    Osobně považuji "rozšířenou edici" P5R za o dost horší než původní hru. Vývojáři tam přidali hromadu stejného obsahu a tím ještě víc natáhli už tak zdlouhavý gameplay.

    A v P5R změnili konec. Bohužel ten nový konec je poněkud méně uspokojivý než v původní hře. Osobně jsem na ten nový konec reagoval "WTF?!"

  • s těmi romancemi v P5R nemáte pravdu. Když člověk dostal vztah na 9/10 - tak zde mohl vybrat jednu ze dvou možností - "jsme skvělí kamarádi" nebo "jsme něco víc". Všechny ženy jste tak mohli mít na 10/10 a nechodit s žádnou, nebo jen s jednou (já třeba chodil jen s Makoto....)

  • "Nesnesitelnější postavu jsem v životě neviděl.😱" daj si facku :P O:-)

    ale to bude asi preto ze povodny FF7 si asi nehral a ako pises FF7 Remake si mal cca hodinu hrania.

    btw. som sko zar Aerith nez Tifa (uz len kvoly subojaku, liecene vs moj neoblubeny hit nad run, resp. komba bjo) ale ano, normalne prsia vs nerealne velke (co na tom clapci vidia nechapem, btw. som chlap )

  • par postrehov ohladom recenzie, rovno na zaciatok poviem ze moc som o hre z trailerov a podobne nevedel. (a dokonca som necakal ze vlastne to je uz vydane)

    Svet je vlastne otvoreny alebo je to pseudo koridor z obcasnymi vacsimi lokaciami? Tu rovno podotknem ze v P3R a P5R som nic take nevidel, cize cca vitana novinka by to bola.

    Slabsie monstra porazat si mohol rychlo aj v P5R, kde si bol v tom kockoaute :D (cize bez tahovych subojov, proste narazil a bac, mal predmety a expy :) )

    Troska skoda ze tam nie su romance, aj ked to ako pises zapada lore-wise do sveta. Na jednu stranu je to PLUS, na stanu druhu minus v podobe -0,5 bodu :D (v P5R som necakal ze na 10/10 bondov s partakmi som rovno mal aj romance vztah s nimi  -cize ked ju raz dohram ,tak to bude mensi valentinsky grupac..)

    Na akej obtiaznosti to bolo hrane? lebo napr. v P5R bol jeden boss cca neporazitelny, kym si si nedal vyssiu obtiaznost, kde padali potrebne kritical hity..) Deje sa nieco podobne aj tu?

    zatial zaver: Gifith je symbolom max. egoistickej postavy. Aneb ist  za snom cez mrtvoly partakov aj nepriatelov, ba dokonca vlastnej ludskosti, je ina kava. Obcas lutujem ze ked videli v akom stave je vo vazeni, mali mu dat ranu z mliosti :D (sice potom by nebolo 370+ kapitol :P )


    jo a este jedna vec, co myslite? vyda sa, v podstate, Atlus svojou zvycajnou cestou a v priebehu rokov vyda rozne verzie hry? a pritom v podstate ani jedna nebude "kompletka" ?

  • po více jak roce, co jsem to měl rozehrané, jsem dohrál P5R.  A bohužel jsem z ní nebyl tak odvázaný, jako většina. Přišlo mi to později úmorně repetitivní, paláce byly nekonečné, bylo tam spoustu úkonů, které mi přišli jako zdražování  a rutina (např. stále stejné konverzace s Chihayaou pro posílení social linků, předpověď, co chtějí postavy slyšet). U Marukiho "mementa" jsem prostě už dál nemohl. Příběh mě pohltil na začátku (hlavní hrdina jako vyvrženec prostě táhne), ale pak jsem celkem ochladl...zkrátka, byl  bych radši, kdyby byla hra minimálně o půlku kratší...

    tak se bojím, že tady to bude podobný případ

  • Tenurri

    Včera rozehráno. Mám zatím jen nějakých 5 h, ale dost mě to baví. Persona 5 Royal pro mě byla naprosto jedinečná a skvělá (moje první seznámení s ATLUS tituly), SMT mě zase tolik nechytlo - "hrála" (mám tam asi 3h :D) jsem jen V na switchi, ale chyběli mi tam parťáci a filmečky (nebo jsem se k tomu jen nedostala).

    Ale tohle je jako fantasy Persona, takže tam zase strávím několik vyšších desítek hodin jako nic :).

    A to mám ještě rozehrané FF Rebirth a čeká mě Dragon Age :D.

    Alespoň Cyberpunk jsem v sobotu dohrála, jen konec mě trochu rozesmutnil.

  • Ja mam W3 na troch platformach kupenu, vzdy som si vravel, ze teraz to uz pojde, lebo… a nope, aspon som mohol par ludi, co to chceli hrat, potesit. Cyberpunk podobne. Proste to na mna nefunguje. Narozdiel od toho, Persona seria je u mna v Top 5 a Metaphor sa mi tiez paci zatial (aj ked, aspon zatial, Persona viac).

  • V čem přesně je tahle hra  "opulentní"? Pokud tedy pominu snahu za každou cenu používat v nadpisech a textu cizí slova...

  • iSpirit

    Přijdu se ti vysmát, až bude letos po sčítaní GOTY😉. 

    Jo, jinak kdo drží rekord GOTY? Japonci správně. 😉

  • Morraw

    Mám to podobně. Akorát, že když vidím nějaké dobře hodnocené jrpg, tak mi to přijde z obrázků všechno na stejné brdo. Jediné FF má pro mě dostatečně silnou identitu. Ale na Japonce může asi stejně působit západní produkce.

    Ale když to začnu hrát, tak jsou to často fakt dobré hry. Scarlet Nexus souboják, Tales of Arise zase otevřeny svět. A až přijde chuť, tak si asi zkusím i tohle.

  • No ty přeci. 

  • hulibalda

    Rebirth bude na PC 100% Ale pokud budeš chtít hrát kompletní FFVII tak budeš ještě muset počkat na třetí část, kterou tady budeme mít tak někdy mezi 2027-2028 😀

    Jinak Aerith v remaku je naprosto v pohodě v porovnání s originálem, tam byla opravdu na zabití.

  • By mne zajímalo jak vypadají "dobře naostřené díky". To "í/ý" dělá docela velký významový rozdíl...

  • wakorejsek

    Ano, až (pokud) bude Rebirth na PC, tak bych si mohl dát komplet FF7.

    I když to je dosti diskutabilní, jelikož první část Remake jsem vzdal cca hodinu po nabrání Aerys do party. Nesnesitelnější postavu jsem v životě neviděl.😱

  • iSpirit

    BMW má ty prodeje a čísla díky Číně. Ceny jsou západní. Tohle nejde srovnávat s BG3.

  • hulibalda

    Chápu co chceš říct a v jistém smyslu s tebou souhlasím. Jen musím dodat že už z principu nesnáším když se do jakéhokoliv udílení cen zahrnuje i komerční úspěch daného díla. Zcela do devalvuje hodnotu ocenění.

  • Ty jsi optimista. Ne všichni novináři jsou sice tak praštění jako v Kotaku, ale většina se snahami o inkluzi, jakkoli nejapnými, sympatizuje. Třeba Wukong nebyl nominovaný na Zlatý joystick a vsadil bych se, že nebude ani na Game Awards. Přitom to je zdaleka největší komerční pecka letošního roku, s přehledem srovnatelná s loňskou BG3, aspoň co se prodejů a oblíbenosti týče. 

  • Derp_1337

    "Pokrokové" novináře jako Kotaku totálně ignoruji. Takže mě to netrápí. 

    Pevně věřím, že nadpoloviční většina novinářů si zachová objektivitu a nebudou dělat takové nesmysly jako rozdávat body za inkluzi či ubírat body za nedostatek inkluze.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit