Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já to mám právě naopak - čtyřka neurazí a trojku miluju. Třeba Fortress Town je pro mě pořád nepřekonaný vrchol celé série.
  • ty real-time souboje jsou špatný...to do pořádnýho rpg nepatří
  • Tak, tak. HoMaM III z novinového stánku, v době kdy to ještě vůbec nebylo běžné, bylo jako dar z nebes. Krátce na to následovala čtyřka, která měla v balení zdarma první dva díly a gold pětka. Byla to moje první komplet série v legálním provedení.... :)
  • V pohodě, já vím, jak to funguje, že existují mraky různých knihoven. Však ve filmovém průmyslu z toho mnozí skladatelé docela žijí. Takže mě to radost z hudby nijak nekazí. Teď jsem si přečetl od Romera, že se snaží fragmentům hudby z knihoven vyhýbat, protože ví, že to samé bude použito i jinými skladateli, ale pokud je v časové tísni kvůli šíleným představám producentů, někdy se tomu nevyhne. Tak to holt chodí. Ale jak jsi říkal - důležitý je výsledek a ten je famózní.
  • Cajk
    Však píšu že je to z volnejch hudebních knihoven - ty může použít každej a na co chce. Bitevní skladby jsou původní určitě, města asi ne ze 100% no.. Nechci ti to ale nějak kazit, jo:)
  • Aha, ale to není převzato ze Sea Dogs. To je založeno na nějaké folkové keltské melodii, kterou aranžovali různí autoři do různých her a filmů. Do HOMM IV to použil zřejmě Paul James, který byl hlavní skladatel adventure themes. Oni tam chtěli víc keltský zvuk a živé nástroje, takže se mu to hodilo. Hudba z menu, měst a bitevních skladby by měly být už složené přímo skladateli HOMM IV - i když stopro jistotu mít nemůžu.
  • Cajk
    http://www.youtube.com/watch?v=fb7BlNwfE5s užij si to:)) Je to ještě v mnohem více hrách, většinou zapadlejších:) A takhle je to s většinou tracků. Dočíst se o tom můžeš leckde:)
  • Cajk: to jsi četl kde? A kde ještě jsi slyšel třeba to Sea theme? Některé motivy jsou možná inspirované předchozími díly, ale že by zrovna tyhle melodie byly použité v jiné hře?
  • Cajk
    Tam je to trochu problematický, hodně se sahalo do volně dostupnejch hudebních knihoven a proto můžeš ty melodie (např. tzv. Sea Theme) slyšet ve více hrách. Kluci toho vlastně sami moc nenaskládali, hlavně měli na starosti aranžmá. Ale to je dlouhá historie, důležitej je výsledek.
  • ale prd.
  • Včera jsem poprvé v životě dohrál For Blood and Honor a ty blastery a vesmírné lodě na konci se mi líbili :D.
  • nejsi jedinej, s bratrankem nas taky nasrali ty lejzrovy zbrane atd..
  • Hudbu k HOMM skládali 4 lidé - Paul Romero, Paul James, Rob King a Steve Baca.
  • První dva díly seženeš třeba na GOG.com *3*
  • HOMM IV má možná nejlepší herní soundtrack všech dob - nejen kvůli nadherným melodiím, ale hlavně kvůli těm emocím, které do toho dokázali narvat. A ty bitevní skladby jsou naprosto špičkové a čím převyšují drtivou většinu konkurence jsou právě ty emoce. Skutečně mistrovské dílo.

    Ale i trojka má krásnou hudbu, o tom žádná.
  • Celej styl toho světa ze sérii Might and Magic i HoMaM je prostě dokonalej. Mnohem osobytější než v konkurenčních hrách. Vzhled nepřátel,herní plochy, ozvučení i herní styl je prostě vyladěný do dokonalosti. Také se k tomu stále vracím
  • Přesně tak, škoda. Nicméně nikdy si nezapomenu dát občas alespoň pár her v HoMaM3,4 . O HoMaM 2 a Might and Magic jsem přišel při stěhování a nemohu je nikde sehnat, stahovat nelegálně samosebou nechci.
  • Mandate of Heaven a Day of Destroyer.... to jsou pro mě number one! Dohrál jsem je strašně mockrát.... prostě srdcovky. Hraju je pravidelně dodnes. Mandate jsem poprvé hrál když mi bylo 12, to byly časy.... při vzpomínkách mi ukápne slza. Jediné co bych Might and Magic vytknul, byl scifi konec (day of destroyer už to naštěstí neměl:- ) )
  • Ježíší, ne! MaM jen nech zůstane přesně takový jak je, naprosto dokonalý. *5*
  • Cajk
    :D To spoustě lidí přecházejících z XP.. To mi zrovna takovej problém nedělá:D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit