Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Resident evil remake je super hra bohužel vyšla excluzivně na Nintendo Gamecube což byla konzole která proti ps2 či xboxu neměla šanci protože kromě re0 re remake a mgs the twin snakes na tuto konzoli nevyšlo nic co by mě jako dospělého hráče zaujalo.Mario,Zelda atd. to je pro děti.Je to obrovská škoda že tato excluzivita vlastně zapříčinila konec této série jak ji známe od re0 až re code veronica x.Pro ty co nevědí tak re4 měl původně vypadat jinak což je v článku napsáno ale doporučuji se podívat na youtube Resident Evil 4 beta i dnes tato beta vypadá super.Doufám že evil within dopadne dobře hodně se na to těším.Pokud někdy vyjdou re0-code veronica v nějakém balíčku nejlépe jako remaky tak ihned kupuji protože to jsou perfektní survival horory a opravdu rád na ně vzpomínám.Jinak já osobně považuji za nejstašidelnější sérii Silent Hill 1-2,Fatal Frame 1-3.
  • takze ja si remake koupil uz celkem 2x a pokud vyjde nekdy i na jinou platformu nez nintendo (PSN,steam,Xlive...) tak se urcite jeste neco proda.udelat hru only game cube asi nebylo to nejlepsi rozhodnuti a capcom je v tomhle mistr viz. dead rising a dalsi

    kazdopadne remake je pro me nejlepsi dil serie a neznam nikoho kdo by tohle nechtel hrat

    http://www.youtube.com/watch?v=VZH5IXwyKwc
  • Fallon
    RE remake nemal slabé predaja preto lebo bol príliš "hororový" ale preto ,že bol exkluzívne pre Gamecube ,kde proste audiencia pre survival-horor proste v tej dobe nebola. A potom ako niekto už hovoril RE4 sa skutočne začala predávať až po porte na PS2(/PC/xbox).

    Toto je klasická ukážka nepochopenia o čom horor je. Ak je predo mnou horda strašne "bubu zničíme svet" monštier ale já sa cez prejdem ako nôž maslom nedá sa byť z toho vydesení. Skrátka to ,čo ma v hre objektívne nie je schopné ohroziť to ma nemá ako vydesiť. RE5/6 toto ukázali viac než jasne.

    Najhoršie je ,že práve takto si skôr predaje ukrajujú. Pre fanúšikov hororu to je príliš "COD" a pre fanúšikov COD/BF to je príliš horor a celé to i napriek zámeru "rozšíriť audienciu" skôr audienciu ešte len zmenšuje.
  • Mě třeba sakramentsky bavila trojka, Nemesis mam dojem :) užasnej Resident Evil a co si budeme povídat takovej Dino Crisis 1 i 2 byl taky super a bál jsem se u toho, jakože opravdu bál, né lekal jako to maj nový "horror games" ala Outlast
  • Survival horror a Resident Evil? Pche, kam se to hrabe na System Shock 2, to byl survival :)
    • pro mě osobně je vrcholem survival hororu Silent Hill 2 ... akce tam nějak extra moc nebylo, zato atmosféra byla že by si z toho hráč několikatery spoďáry znečistil. a hlavně se hra nemusela uchylovat k levným "lekacím" trikům typu ze skříně na mě vyskočí monstrum (pár takových momentů tam sice bylo, ale tím pár myslím opravdu zhruba tak dva případy, které tím měly o to větší efekt). tak se to má dělat
      • Jack1947
        Dneska ani nema hrac moc duvodu aby se nak vyrazne bal ne vzdycky ale ve vetsine pripadu nema ani proc. Naboju a lekarnicek je celkem dost a ani se nemusi moc namahat Resi zanr pada do beckovych strilecek po vzoru filmu s minimem zombii, ty samy osobe jsou celkem nudni a predvidatelni chceto horror a horror s velkym "H" neco co pusobilo pred lety, a ted by to mohlo byt jeste lepsi neco co se neohraje a z ceho si nikdo nebude uplne tak jisty , nemyslim revolucni ale kdyby jo proc ne, verim ze se vyvojari za hlavu chytnou a ustoupi mensine ktera ani nema anunk o poradnem horroru a udelaji jednou poradny survival se vsim vsudy tak jako pred x lety Resident evily a Silent hilly a tak by to melo byt.
    • ja som SS2 na prvý krát ani nedohral, vlastne som skončil po pár minútach učupený v rohu jednej miestnosti s francuzákom v ruke a strach bola tak 10x väčší ako vôla pokračovať :) ale o niekolko rokov neskôr som to už dohral bez problémov, vlastne som bol trochu sklamaný, že to už na mňa tak nefungovalo.

      Pokial budú moderné survival horory pokračovať v duchu hry Outlast tak to by mohla byť tá správna cesta. Pretože ak sa dokážeme preniesť cez určité kompromisy k súčasným hráčom tak nejak takto by mohol moderný survival horor vyzerať.
      • súhlas Outlast a prvá Amnesia sú dobré hororovky, druhú amnesiu som ešte nehral ale nepočul som že by bola nejak dobrá *9*
        • Sice jsem nehral, ale kamarád povídal, že není špatná ani vyloženě dobrá, jen jiná.
  • survival horrory se sami od sebe nemeni. Meni se holt chamtivost vyvojaru po penezich (proto to prece musi byt pro vetsi spektrum hracu)
    • ZvacA
      Jasný, ale ať chceme nebo ne, tahle snaha o větší základnu hráčů a tím i výdělku je pořád funkčně základní a logická a historicky neměnná věc, zvlášť pro firmy, které se dlouho snažily o expanzi na západních trzích. A třeba právě Capcom i Konami se ve svých ústředních značkách vyrytých do podvědomí západnímu hráčstvu, držely žánru, co to šlo. Ale jestliže jim i přes naděje a vkládané prostředky vycházelo, že fanouškovský a finanční zájem o survival-horory klesá (což různými faktory od exkluzivní politiku, věrná, ale málá základna fandů, přemíra survivalových her různých kvalit, interní změny studií až po nedosažení kritického úspěchu předchozích dílů, byla ve finále pravda), byla jejich otázka o budoucí prosperitě a uplatitelnosti momentálně stavěných survival-hororvých her logická. Trh se od vydání klíčových her reprezentující tento žánr totiž dokázal změnit a survival-horor se ve svém jádře rozštěpil na několik zjednodušených druhů se základními znaky, které se pro široké hráčské publikum a úspěch takových her ukázaly být v té době přinosnější. Proto ty experimenty se žánrem i u takových titulů, které ho kdysi stvořily, protože tak velela ekonomická, žánrová a soudobě konkurující situace na trhu. Je samozřejmě jiná věc, že některé takové firmy stejně tak nedokázaly využít tuhle prozřetelnost zpět pro dnešní dobu a zůstává se spíš u tvorby na základě finančních úspěchů předchozích dílů, nikoliv však pro širší potřeby a nálady pro žánr, což určitě přinejmenším budí dojem snah o vyrejžování na věcech, které už pro některý panáčky jsou trochu za hranicemi působivosti (pozdrav Capcomu).

      Ale na druhou stranu - dneska obecně je snadný říct, že dneska se jen dojí stále na mainstreamu a že to ještě k tomu podělali a měli zůstat u žánru atd, ale tehdy tomu vývoj her zkrátka nenehrával a ztrácela se v tom jistota návratnosti. A navíc tak snadno retrospektivně bych se na to nedíval, protože dneska, po tolika zkušenostech povedených i nepovedených variací označujících se jako survival-horor, pochopitelně opět nostalgií líznutý zájem o tento žánr ve své ryzí podobě bude prostě logicky narůstat. To ovšem ale nemění na situaci, že tenkrát to lidi stejně neměli potřebu nějak zachraňovat, a naopak některým studiím tahle změna ukázala, že krok jít trochu jinam se tenkrát ukázal jako zprvu kladné řešení.
      • Ty toho máš hodně na srdci, ale sílo to přečíst nemám *1*
  • Jack1947
    „Survival horory se mění... aby se zalibil vetsimu publiku a zaroven na skalni fanousky se prozatim jen zvysoka kaslalo, ty doby jeste podle mne pryc uplne nebudou jen to chce cas aby prisly nato ze timhle smerem se ubirat proste neni uplne ono a aby horror jako zanr uplne nevymrel.
  • Surv. horory nehraju uz od dob Resident evil 1. Moc se u nich bojim a lekam a to nepochybne skodi zdravi *8*
  • "Kvůli reakci na RE Remake vznikl Resident Evil 4"

    Ona by ta reakce byla tisíckrát lepší, kdyby Remake vyšlo na konzole a po případě na PC. Prošel jsem už několik videí na Youtube, stejně tak diskuze a podobně a hodně, HODNĚ lidí včetně mě by si přálo vidět RE Remake v HD na PS3 nebo na Xbox 360. A to bych do toho klidně ten litr vrazil. Ale to už Capcomu nedojde.
    "Na Wii a Gamecube se to neprodávalo, hráči to nechtěj."... Bez komentáře.
  • vývojáři si můžou za špatné prodeje sami ... snahou přitáhnout širší publikum se jim spíš daří původní (a věrné) publikum od kupování těchhle her odradit. RE6 je naprosto typický příklad. RE4 se sice už odkláněla víc k akci, ale pořád tam byla akce vybalancovaná hororovou složkou a atmosférou ... a tohle se jim dál už prostě nedařilo, už u RE5 byl naprosto jasný posun k akční části (a uměle naroubovaný "multiplayer" který singleplayer hráčům otloukl o hlavu neschopného AI parťáka tomu taky moc nepomohl) a další díly už byly prostě k zblití. fanoušky hororu odradili a akční hráči mají k dispozici lepší hry s větším množstvím akce

    btw ...
    http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/6377-Resident-Evil-6-Is-the-Epitome-of-Survival-Horror

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit