Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Robotron3
    Survival horory se mění hlavně tak, že už to vůbec nejsou survival horory. Ani survival, ani horory, jen střílečky. Když si vzpomenu jak jsem se bál v Resident Evil 1, kde bylo zombíků asi tak 1% co v dnešních hrách, ale bylo minimum munice, minimum životů, nemožnost si hru vždycky uložit. To se pak člověk bál každýho divnýho zvuku, každýho zavrznutí a ještě ani do střetu vůbec nepřišel. Dneska darmo mluvit.
    • Presne tak dobre receno...Prave ten element nedostatku zbrani,healovani,savovani me na tom neskutecne tahlo byl to adrenalin otevrit kazde dvere...Vyrustal sem na tom a strasne me to bavilo...posledni dobry RE byl RE3 pak uz jen strilecky...a hlavne ty hlavolamy a hadanky me tak tak bavily....skoda skoda je to smutne a mrzi me to *9*
  • Whoossain
    Nemyslim si, že by se žánr transformoval na základě přání hráčů. Spíš ho změnili samotní tvůrci, protože si chtějí odloupnout trochu toho úspěchu z mainstreamové tvorby, kterou představuje především nenáročná akční zábava ala CoD. To, že se stal survival horror populárním, není důsledkem toho, že by se rozrostly řady příznivců, ale protože se rozmělnil a otevřel se širšímu publiku. Ztratil tím ale svoji základní devizu a tou je ta survival část, která byla pro tyhle hry tak typická. Je to jako se všim, co někdo vezme do ruky a začne to přetvářet tak, aby z toho vytřískal co nejvíc. Pořádnej gore horror taky nebude trhat rekordy v návštěvnosti už jen z toho důvodu, že nebude mít PG-13 a tvůrci se tak připraví o velkou část potenciálních diváků. A tak se do kin dostávají různý sra*ky, který se tváří jako hrůzostrašný bubácký filmy a přitom mají s hrůzou společnej jenom scénář a režii...
  • Survival horory se mění a jsou akčnější.
    Což ale není ku prospěchu věci. *9*
  • Tvl, tak protože se neprodával RE Remake, tak 4,5,6 jsou akční balasty s quick time eventama ? No, ono to asi bude tím, že RE Remake je Nintendo ONLY. Hoši z Nintenda zřejmě potřebovali prodávat svoje toustovače, tak si zaplatili exkluzivitu. Pak ale ať Mikami nepláče, že se jejich hra neprodávala. Hold Capcom ukázal, že jsou to holky pro všechno a za prachy udělají všechno...
  • kurna RE4 to byla jizda!
  • "Kvůli reakci na RE Remake vznikl Resident Evil 4"

    Ona by ta reakce byla tisíckrát lepší, kdyby Remake vyšlo na konzole a po případě na PC. Prošel jsem už několik videí na Youtube, stejně tak diskuze a podobně a hodně, HODNĚ lidí včetně mě by si přálo vidět RE Remake v HD na PS3 nebo na Xbox 360. A to bych do toho klidně ten litr vrazil. Ale to už Capcomu nedojde.
    "Na Wii a Gamecube se to neprodávalo, hráči to nechtěj."... Bez komentáře.
  • Fallon
    RE remake nemal slabé predaja preto lebo bol príliš "hororový" ale preto ,že bol exkluzívne pre Gamecube ,kde proste audiencia pre survival-horor proste v tej dobe nebola. A potom ako niekto už hovoril RE4 sa skutočne začala predávať až po porte na PS2(/PC/xbox).

    Toto je klasická ukážka nepochopenia o čom horor je. Ak je predo mnou horda strašne "bubu zničíme svet" monštier ale já sa cez prejdem ako nôž maslom nedá sa byť z toho vydesení. Skrátka to ,čo ma v hre objektívne nie je schopné ohroziť to ma nemá ako vydesiť. RE5/6 toto ukázali viac než jasne.

    Najhoršie je ,že práve takto si skôr predaje ukrajujú. Pre fanúšikov hororu to je príliš "COD" a pre fanúšikov COD/BF to je príliš horor a celé to i napriek zámeru "rozšíriť audienciu" skôr audienciu ešte len zmenšuje.
  • ZvacA
    Jen škoda, že Mikami zapomíná, jak se s Nintendem tak krásně exkuzivně cukroval a ochotně v rámci série podepisoval kde co. Ekonomický neúspěch Remaku je částečně jeho chyba a kromě Wii verze je dosud nenapravená a nebyla zdaleka jediná. Exkluzivní politika finančně nepomohla řadě Biohazard dílům - dokonce i čtverka se mohla plácat hromaděním výdělku po rameni až s portem na zbylé platformy - což pochopitelně získalo onu špatnou vidinu prosperity survival-hororu obecně. Prostě zcela zbytečné oddělování fanouškovské základny kvůli nějaké osobní agitaci k jedné z platforem. Mikamiho uvědomění si "neúspěchu" jeho politiky a "snížení oblíbenosti survivalu" je tak trochu současným retrospektivně upravovaným filosofováním, páč prototyp RE4 dokazuje, že se do toho rozhodl praštit znovu bez ohledu na již známou výdělečnost Remaku. Ale není sám, páč stále platí, že za ten "zlom" žánru a konkrétně v Biohazard sérií může i vedení. Máslo na hlavě zůstává i Capcomu, který v průběhu vývoje RE4 přece jen logicky zasáhl, byť to mohlo být i kvůli koncepční nefunčnosti připravované hry, a podpořil změnu celé hry a tím tak trochu soumrak survivalu jedné éry.
  • Survival horory se nemění to jen slovíčko horor se z těch her vytrácí.. To je jako nazývat filmovou sérii Saw hororem..
  • Dali to exkluzivne na jednu z nejhure se prodavajicich konzoli vsech dob a udelali z toho zaver, ze nikdo nema zajem.
    A proto dnes vysla CoD Evil 6 a je to uplna sra.ka.Ja rikam BRAVO!!!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit