-
To se ti jen zda, je to dost podobne predchozim dilum. Primarne je to singl, ktery se da hrat i coop.
-
MH je obecně těžká série, ale zrovna pro MHW to neplatí.
-
Nevím co si pedstavuješ pod slovem grind. Ale MH není jednotvárný, máš tam neustálý progres, je to komplexní a hlavně, má to výbornou hratelnost a je to fakt zábavné hrát. To máš jako šachy nebo counter strike, někoho to baví hrát stále dokola, pro samotnou zábavu z toho hraní, není to o grindu, je to o zábavě.
-
Pro někoho to není nudný. Já zase nechápu, jak někoho může roky bavit hrát cod, battlefield nebo counter strike. Pořád dokola jedno a to samý, jednotvárný. MH je proti tomu ohromně komplexní záležitost. Ale pokud to někoho baví, ať to hraje, nikomu to neberu. Stejně tak nechápu, jak někdo může pořád hrát stejnou sportovní hru,a ať je to fifa nebo nějaký racing. Resp. já to chápu, ale ísobněmě to vůbec nebaví. MH mě baví, v tom mám nahráno stovky a stovky hodin, už asi pár tisíc.
-
Oproti tomu, co dodnes hraju na PSP/PSV, tak ano, parádní grafika :-).
-
Já to (MHFU) hraju na Vitě a dokonce i lokální coop-
-
Ale zrovna Monster Hunter tohle taky umí dobře. Hrejte tyhle věci na konzoli, je to fakt lepší.
-
Dragons Dogma je paradni hra, z PS3 verze jsem byl tak unesenej, ze jsem si ji musel koupít znovu i na PS4. Ale na pc to mozna tak nevyzni, protoze mala obrazovka, mizerny ozvuceni a navic mrtva klavesnice s mysi, to je pulka zazitku pryc.
Ale na 60" obrazovce s domacim kinem (3D audio) a gamepadem s haptickou odezvou je to proste paradni zazitek. A DD tu haptickou odezvu a 3D audio ma zpracovane fakt vyborne. Kdyz v jeskyni vystrelim z magickeho luku ricochet střely a teď to kolem mě hvízdá, energicky se to odráží or stěn až se všechno třese, tak se u toho vážně ze strachu krčím. Fantastický emotivní zážitek a takto vtáhnout umí málokterá konzolová hra. V tom je ta hra mimořádná a na pc to asi nezažiješ. -
Tahle hra je obojetna, vsechno lze delat solo i kooperativne i na stridacku, neco tak a neco onak, jak to komu vyhovuje.
-
Anglictina je tam jednoducha. Je to hodne komplexni hra, takze anglictinu potrebujes, abys ji pochopil, naucil se ji hrat. Pak uz se bez ni obejdes.
-
Pribeh je ve hre ciste ucelovy, uci hrace chapat svet her Monster Hunter, vede hrace za rucicku a vysvetluje mu souvislosti. V podstate je to obri tutorial. Tam kde pribeh konci, tam zacina klasicky monster hunter. :-)
-
Neumíš číst tohle není podobné tady je jediná nápln chytání (zabíjení) příšer nic víc tam není...
-
Ne,ne,online nehraju.Tak komba snad nějak pochopím.-kdyžtak you tube nebo něco.Spíš mi ještě jde o to,jestli ta hra za ty peníze stojí-mám rád třeba Turok nebo Horizon zero dawn,předpokládám,že toto je něco podobnýho..?
-
Já nevím podle mě se budeš víc muset naučit nějaká promyšlená komba na pozdější příšery, teda za předpokladu že nechceš hrát online...
-
Nechápu?To jako stojí za kulový???
-
Něco mi říká ž neznalost angličtiny bude asi poslední problém u téhle hry...
-
Ta hra je úplně stejně singl jako byly předchozí díly, tady se vůbec nic se vtomhle ohledu nezměnilo.
Už od prvních dílů jsi měl zahřívací část co se šla v singlu a pak různé vylepšené verze stejných monster co si potkal jen v guild hale, která se ale itak dala hrát solo. -
To buď rád, tigrex bylo jen zahřívací kolo. Elder dragoni to pak poslali na úplně jinej level :) Kdo dával solo Akantora ten ví..
-
Jasný,já jenom,abych se v tom potom třeba ňák neztratil,třeba při nějaký upgradování nebo tak