Přejít na výpis diskuzí

Mordhau nabízí uvěřitelné šermířské souboje v multiplayerovém podání

10.3.2017 19:26
Adam Homola 41 příspěvků

For Honor dokázala, že souboje mečů nemusí být těžkopádné a mohou fungovat i v uvěřitelně se tvářícím, byť ryze akčním pojetí. Podobný přístup chce pro změnu z perspektivy vlastních očí aplikovat i chystaná multiplayerovka Mordhau, která teď natahuje ruku na Kickstarteru. Mordhau se neomezuje v možnostech...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Opět další článek tupého Adama Homoly. Jak může někdo po zhlédnutí jakéhokoliv videa o této hře říct, že jsou v ní souboje uvěřitelné. Já bych doporučil Adamovi dalším stejně vypatlaným, aby se buď odstěhovali z této země (a zvýšilo se průměrné IQ populace) a nebo se vůbec veřejně neprojevovat. Já už se ani nedivím, proč jsou všichni nadšený ze současný debilizace videoher. Bohužel se masové rozšíření her projevilo negativně a to tím, že je většina současných hráčů pouze banda nemyslících primitivů, nicméně bych ale opravdu jejich zástupce nečekal v redakci, která má hry hodnotit.
    • Hra je sice debilní,ale na víkend může zabavit,ale ona stejně vyjde až za pár let.
  • mě se to teda moc nelíbí. ty animace vypadaj nepřirozeně, divně, postavy tam poskakujou jak baletky se sekerou nad hlavou. nevidím tam žádnou hmotnost zbroje, zbraně, váhu vlastního těla. připomíná mi to spíš arkádu typu warband
    • teprva se to chystá do nějakýho early accessu ale zažraní fans už sypou mínusy jak o život :D warband v lepší grafice - máš recht
  • Cože? tam prohodí kopí kroužkovkou ? No nevim
  • Kdyby takhle vypadaly ty "super" realistické souboje v Kingdome Come, tak jsem 100x radši.
    • wenceslaus
      Tak to je pro tebe dobra zpráva že si můžeš místo Kingdom Come koupit Modhau... nebo Chivalry, nebo For Honor a další arkádovky.
      • Fakt? Dík.. Jde o to, že Kingdome Come si na těch reálnejch soubojích postavilo kampaň, piplali se s tim bůhví jak dlouho a výsledek vypadá přinejmenšim divně a nudně. Ke zbytku hry nemam námitky. Tyhle jednodušší souboje prostě vypadají líp a baví víc. Vávra tam má učebnicovej šerm ale reálná situace někde ve vřavě byla stejně řežba hlava nehlava a ne 5 min kroužení kolem sebe a čekání kdo kam píchne. Ideální by bylo zkombinovat tenhle styl boje a zbytek KC.
        • wenceslaus
          Nemáš zač...
          Jde mi o to, že není na škodu mít i jiný styl.
          Mě ten v Kingdom Come vyhovuje o dost víc.
          Pořád je to blíž reálnýmu šermu než cokoliv, co se ve hrách vyskytlo (ať už duel nebo vřava). Proto tam dává víc smysl, než arkádová rubačka.
          To by byla hrozná škoda.
  • Chivalry v lepší grafice
  • Backnuto. Vypada to jako hodne vylepsene Chivalry. TADY NENI O CEM PANOVE !!!
  • Ze bude diskuze hlavne o srovnavani s Kingdome Come je nabiledni. *4*
    Tady asi hraje hlavne roli jestli jste "normalni" hrac jako ja, a nebo fanda, znalec teto tematiky. Tudiz za sebe napisu nazor jednoho amatera ktery posuzuje pohyb zatim pouze z videi:
    Mordhau ma dojem z pohybu mnohem plynulejsi, pusobi duveryhodnejsim dojmem. Netrpi zaseky, skubanim ani navaznost mezi smyckama nerusi. K absolutni uveritelnosti ma porad hodne daleko, ale proti Kingdome Come vede alespon o delku kone. Ja bych tomu tak 10% ubral na rychlosti, vypadalo by to jeste uveritelneji, ale to by se asi vetsine hracu nelibilo.
    Mozna si reknete, nojo jenomze KC neni jenom o soubojich, je tam pribeh, dialogy. Ja rikam o to hur ze zatim nema ty animace moc presvedcive. Ja se na Vavruv pocin tesim, ale uprimne jsem od animaci cekal vic. Tak zbyva jenom doufat ze do finale s tim jeste neco udelaji.
  • vávrovi furt fandim i přesto, že je jasný že jedním z mnoha uskalí dlouhodobého vývoje je fakt, že to mezi tím někdo udělá prostě lí. ale když dělaj dva totež není to totež. mluvim jen o soubojich. už jen z toho jak se to hybe je patrny, že to je elegantnější a meně těžkopadne, než v KCD. Na druhou stranu tak to je, pač ta hra je jen o tom. Stejně jak se líp jezdí kárama v burnout paradaise, než v GtaV, pač ta hra je jen o tom...
    • Nic ve zlém, ale... No podle mě to je spíš na škodu, že je to méně ladný. Podle mě tenhle systém zabíjí šerm ve hrách. Hráč tam tajtrdlíkuje a pobíhá do stran naprosto nereálným způsobem. Mění vzdálenost během vteřinky třeba o metr. Vadí mi to do dob CSka. Chceš ho střelit snajpou, ale on při běhu dopředu uhýbá do stran jak chce. Kdyby si to udělal ty při běhu, tak hodíš slušnou držku a pár kotrmelců. Nedá se číst v pohybech oponenta. Střelba z luku bude za trest díky tomu. Neplatíš za svoje chyby při udržování vzdálenosti.
      Pointa? Celé to píšu jen proto, že slovo elegantní a méně těžkopádné mi přijdou jako kopanec do břicha. Jen dajší War of the roses a Schivalry...
      • true true, doveryhodnejsim dojmom to veru ze neposobi ked typek zmeni smer zlava doprava 5x za sekundu ale cely ten cas sa pritom ohana obojrucakom a popiera aj elementarne zaklady fyziky ale to je problem vsetkych podobnych 1st person hier...
        • A jsme u toho. Bacha ono možná "hyperrealismus" není to o čem byla řeč, ale byla spíše o tom flowu. Kde i elegance má svoje místo. Viz přirovnání k burnoutu přeci dává smysl, ač ten pocit z jízdy je tak dobrý jak málo kde. Pak tady máme určitě standardy doby, např "strafe/strafing movement" což jestli dobře chápu vadí pánům nejvíce. Jenže jak z toho ven? Dovede si představit mp hru (akční) ať už 1th či 3th person bez této pohybove možnosti?
          • preco bez? staci ju obmedzit, spomalit, pridat staminu atd. moznosti je neurekom...

            mna by uz potesilo aby mala postava obidve nohy na zemi ked rozdava udery...
    • Paulcz
      Když do toho GTA V hodíš realistic driving tak se v tom jezdí docela pěkně :) Nevím proč to Rockstar udělal tak arkádový, alespoň tam mohla být nějaká volba.
  • Pripomína mi to Of kings and men (OKAM). OKAM bol skvelý na začiatku, ale neskôr tie problémy vo vývojárskom tíme hru dočasne zmrazili. Ale verím, že to ešte zažije svoju slávu rovnako, ako na začiatku. Ku tej hre mám zvláštny vzťah a som si ju poriadne užil. Škoda, že teraz už servery bývajú poloprázdne.
  • chivalry 2??

    chapem ze cielom nie je realita ale mohli trosku obmedzit to pobehovanie do vsetkych stran a zaroven rozdavanie uderov z kazdeho ulha - vyzera to hlupo a takto to ma s historickym bojom spolocne este menej ako for honor...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit