Přejít na výpis diskuzí
Mordhau nabízí uvěřitelné šermířské souboje v multiplayerovém podání
10.3.2017 | Adam Homola
41 příspěvků
-
Backnuto. Vypada to jako hodne vylepsene Chivalry. TADY NENI O CEM PANOVE !!!
-
Chivalry v lepší grafice
-
Kdyby takhle vypadaly ty "super" realistické souboje v Kingdome Come, tak jsem 100x radši.
-
-
Tak to je pro tebe dobra zpráva že si můžeš místo Kingdom Come koupit Modhau... nebo Chivalry, nebo For Honor a další arkádovky.
-
-
Fakt? Dík.. Jde o to, že Kingdome Come si na těch reálnejch soubojích postavilo kampaň, piplali se s tim bůhví jak dlouho a výsledek vypadá přinejmenšim divně a nudně. Ke zbytku hry nemam námitky. Tyhle jednodušší souboje prostě vypadají líp a baví víc. Vávra tam má učebnicovej šerm ale reálná situace někde ve vřavě byla stejně řežba hlava nehlava a ne 5 min kroužení kolem sebe a čekání kdo kam píchne. Ideální by bylo zkombinovat tenhle styl boje a zbytek KC.
-
-
Nemáš zač...
Jde mi o to, že není na škodu mít i jiný styl.
Mě ten v Kingdom Come vyhovuje o dost víc.
Pořád je to blíž reálnýmu šermu než cokoliv, co se ve hrách vyskytlo (ať už duel nebo vřava). Proto tam dává víc smysl, než arkádová rubačka.
To by byla hrozná škoda.
-
-
-
-
chivalry 2??
chapem ze cielom nie je realita ale mohli trosku obmedzit to pobehovanie do vsetkych stran a zaroven rozdavanie uderov z kazdeho ulha - vyzera to hlupo a takto to ma s historickym bojom spolocne este menej ako for honor... -
Pripomína mi to Of kings and men (OKAM). OKAM bol skvelý na začiatku, ale neskôr tie problémy vo vývojárskom tíme hru dočasne zmrazili. Ale verím, že to ešte zažije svoju slávu rovnako, ako na začiatku. Ku tej hre mám zvláštny vzťah a som si ju poriadne užil. Škoda, že teraz už servery bývajú poloprázdne.
-
vávrovi furt fandim i přesto, že je jasný že jedním z mnoha uskalí dlouhodobého vývoje je fakt, že to mezi tím někdo udělá prostě lí. ale když dělaj dva totež není to totež. mluvim jen o soubojich. už jen z toho jak se to hybe je patrny, že to je elegantnější a meně těžkopadne, než v KCD. Na druhou stranu tak to je, pač ta hra je jen o tom. Stejně jak se líp jezdí kárama v burnout paradaise, než v GtaV, pač ta hra je jen o tom...
-
-
Nic ve zlém, ale... No podle mě to je spíš na škodu, že je to méně ladný. Podle mě tenhle systém zabíjí šerm ve hrách. Hráč tam tajtrdlíkuje a pobíhá do stran naprosto nereálným způsobem. Mění vzdálenost během vteřinky třeba o metr. Vadí mi to do dob CSka. Chceš ho střelit snajpou, ale on při běhu dopředu uhýbá do stran jak chce. Kdyby si to udělal ty při běhu, tak hodíš slušnou držku a pár kotrmelců. Nedá se číst v pohybech oponenta. Střelba z luku bude za trest díky tomu. Neplatíš za svoje chyby při udržování vzdálenosti.
Pointa? Celé to píšu jen proto, že slovo elegantní a méně těžkopádné mi přijdou jako kopanec do břicha. Jen dajší War of the roses a Schivalry... -
-
true true, doveryhodnejsim dojmom to veru ze neposobi ked typek zmeni smer zlava doprava 5x za sekundu ale cely ten cas sa pritom ohana obojrucakom a popiera aj elementarne zaklady fyziky ale to je problem vsetkych podobnych 1st person hier...
-
-
A jsme u toho. Bacha ono možná "hyperrealismus" není to o čem byla řeč, ale byla spíše o tom flowu. Kde i elegance má svoje místo. Viz přirovnání k burnoutu přeci dává smysl, ač ten pocit z jízdy je tak dobrý jak málo kde. Pak tady máme určitě standardy doby, např "strafe/strafing movement" což jestli dobře chápu vadí pánům nejvíce. Jenže jak z toho ven? Dovede si představit mp hru (akční) ať už 1th či 3th person bez této pohybove možnosti?
-
-
preco bez? staci ju obmedzit, spomalit, pridat staminu atd. moznosti je neurekom...
mna by uz potesilo aby mala postava obidve nohy na zemi ked rozdava udery...
-
-
-
-
Když do toho GTA V hodíš realistic driving tak se v tom jezdí docela pěkně :) Nevím proč to Rockstar udělal tak arkádový, alespoň tam mohla být nějaká volba.
-
-
Ze bude diskuze hlavne o srovnavani s Kingdome Come je nabiledni. *4*
Tady asi hraje hlavne roli jestli jste "normalni" hrac jako ja, a nebo fanda, znalec teto tematiky. Tudiz za sebe napisu nazor jednoho amatera ktery posuzuje pohyb zatim pouze z videi:
Mordhau ma dojem z pohybu mnohem plynulejsi, pusobi duveryhodnejsim dojmem. Netrpi zaseky, skubanim ani navaznost mezi smyckama nerusi. K absolutni uveritelnosti ma porad hodne daleko, ale proti Kingdome Come vede alespon o delku kone. Ja bych tomu tak 10% ubral na rychlosti, vypadalo by to jeste uveritelneji, ale to by se asi vetsine hracu nelibilo.
Mozna si reknete, nojo jenomze KC neni jenom o soubojich, je tam pribeh, dialogy. Ja rikam o to hur ze zatim nema ty animace moc presvedcive. Ja se na Vavruv pocin tesim, ale uprimne jsem od animaci cekal vic. Tak zbyva jenom doufat ze do finale s tim jeste neco udelaji. -
Heh. Člověk by řekl, že Kingdom Come inspiroval spousty vývojářů
-
-
Hlavními inspiračními zdroji her tohoto typu bývají zejména již vydané hry Chivalry a především Mount & Blade. V tomto konkrétním případě to přiznávají i samotní vývojáři hry Mordhau – viz informace v text jejich Kickstarter kampaně.
-
-
Aaaah... na Chivalry a War of the Roses jsem úplně zapomněl, pravdu díš.
-
Dodatek: Tím spíše, že relativně malý tým lidí, co na hře pracuje, zveřejňoval první screenshoty již před cca dvěma roky – tudíž na hře museli již delší dobu pracovat.
-
-
-
Takhle nějak mělo/má vypadat KIngdom come
-
-
Proboha, jen to ne.
To je jak dívat se na Quake a říkat "Tak měl vypadat Squad"
Chivalry jsem si užil, ale realistický přístup KCD mě baví víc. -
-
To je ten problém KCD zatím působí že budou rádi když to bude lepší arkáda...
-
-
Proč myslíš?
-
-
Prostě i přesto že na to maji "vlastní studio" tak výsledek nikdy nebude reálnej tomu cvo si Vávra myslel z počátku. Bude to historické rpg ale ne simulace boje se zbraní, kde by byla cítit váha zatím to vypadalo jak nějakej nepovedenej systém mlácení Mobu z nějakého online rpg.
-
-
Třeba to nějak zlepšily noo, z tho co jsem viděl zatím nic moc.
-
Mám v betě přes sto hodin, v Chivalry o dost víc a musím říct, že z boje v Kingdom Come mám teda lepší pocit.
-
-
-
-
-
Myslíš jako že Kingdom Come nemá mít příběh, otevřený žijící svět, questy, RPG systém, umělou inteligenci a tak ?
Mordhau vypadá skvěle, ale je to jen multiplayerová mlátička, nic víc. -
-
Ne to mlácení...
-
-
Fakt ne ...
-
-
-
-
Zamlouvá se mi přístup vývojářů - slibují především zábavnou hratelnost, která musí převážit nad autentičností, přitom mají historii šermu zřejmě dobře načtenou. A přinést kompletní hru je v dnešní době nekonečně dlouhých předběžných přístupů příjemné osvěžení. Možná nebudou mít tak propracovaný systém jednotlivých vrstev zbroje jako Kingdom Come, ale už teď to mnohem lépe vypadá, mají větší počet různých typů zbraní a úderů a dost pravděpodobně se to i lépe hraje. Jakkoliv Warhorse studios fandím, zřejmě už prováhali svoji příležitost přijít s něčím novým.
-
-
Vrstvy oblečení opravdu nejsou důvod proč vývoj KCD trvá déle než vývoj Mordhau.
-
-
To netvrdím, zrovna různé typy zbroje a zranění se mi moc líbí, problém je v tom, že KC přijde pozdě, ať už ho zdrží cokoliv. Asi jako Mafia přišla pozdě, když ji předběhlo GTA, jinak z ní mohl být ještě větší fenomén. KC jsem vyzkoušel a bohužel musím říct, že soubojový systém ve hře nejspíš horko těžko přetrpím.
-
-
Mafia vyšla v roce 2002, pochybuju, že by Dan Mafii vyvíjel od roku 94/5 jako se vyvíjelo GTA. Máš bujnou fantazii.
-
-
GTA III, samozřejmě, jde o to, že se potkaly dvě velké městské akce v otevřeném prostředí, ovšem GTA stihlo vyjít o fous dřív.
-
-
zcela logicky, protože se na něm dělalo o pár let déle, koncept trojky už byl znám během vývoje 2. Což je nějakej rok 99.
-
-
-
-
Tím jsou prevéty
-
-