Přejít na výpis diskuzí
Mount & Blade II: Bannerlord předvádí působivou obranu pevnosti
17.8.2016 | Aleš Smutný
42 příspěvků
-
jsem na to neskutečně nadrženej... *1*
-
Vždycky když vidím na Steamu kolik času jsem strávil ve Warbandu, tak se upřímně děsím nástupce *1*
-
-
Jestli existuje něco, co by mohlo ohrozit mé manželství, je to Bannerlord *14*
-
-
Copak manželství. Teď jsem manželce a dětem koupil PSko takže by měl bejt klid, ale děti si budou pamatovat z dětství tatínka jak půl roku seděl u PC a hrál nějakou středověkou podivnost :D
-
-
Tak jim to moc neukazuj, protoze jinak si nezahrajes *2*
-
-
Jen ať jim to ukáže. Poté co JezboX Dobyvatel zasvětí zbytek svého života boji a sjednotí říši, bude potřebovat silného nástupce trůnu, jenž ponese otcovo břemeno a povede království vstříc světlým zítřkům.
-
-
-
-
-
Proč pořád museji dělat hry ze třetí osoby ? Myslel jsem, že už to lidstvo přešlo. A přitom by to byla parádní ra.
-
-
Teda nevím ze které další osoby by jsi to chtěl, když můžeš přepínat 3rdp/fp, jako v každé M&B. Že by izometrie či 2D plošinovka?
-
-
Z pohledu první osoby házel jenom šutry, takže mám pochyby, aby to šlo přepínat i během soubojů.
-
-
Můžeš tam lítat fp třeba pořád.Je to stejné, jako v předchozích hrách.
-
Já pochybuju, že by tu featuru zrušili... V předchozích dílech to šlo, takže uvidíme.
-
-
Mohlo by to být z pohledu boty. Kamera by byla umístěna na úrovni boty, přičemž by mířila nahoru v úhlu 45°. Mohly by se vybírat, zda bude kamera na levé či pravé noze...
-
-
Simulátor nahlížení pod sukně by tak mohl fungovat. *1*
-
-
-
-
Moje top ocekavani poslednich 5 let!
-
"Království za Bannerlord." Jak by řekl klasik.... Doufam že bude brzo nějaká forma open beta nebo pre-alfa, dam za to klidně nehorázné peníze, žádná jiná hra mě nedokáže uspokojit tak jako Mount & Blade. Divím se, že si té díry na trhu stále nikdo moc nevšiml (až na Of kings and men)...
-
Tuhle hru bude Vávra hulit, zatimco mu bude kaďák ničit For Honor.
-
-
Myslím, že Bannerlord bude SkullF**kovat celý žánr a přitom rozbije mnoho rodin, manželských svazků, vztahů a připraví mnoho závyslých hráčů o práci.
-
Tahle hra je postavená na úplně jiných mechanismech než KC.
-
-
Tak schválně.. Jsem jediný, kdo si šel po zhlédnutí videa zapnout Warband ? :)
-
-
Já se tak tak držím... ale myslím, že to do vydání bannerlorda už vydržím.
-
-
Zato já asi ne *1*
-
-
-
Rozhodně počkám na Kingdom Come. Tohle se atmosférou a propracovaností nesahá českým ručičkám ani po kotníky.
-
-
To jsou úplně rozdílné hry.. KC je o příběhu, který jednou skončí a pak je ta hra mnohem méně zábavná. MB je o silných mechanikách, které mají hráče zabavit na dlouhou dobu a opakovaně, navíc dokážou přinést úplně nové zážitky.
Osobně se odvracím od her založených na příběhu a přikláním se ke hrám s velice zábavnými a opakovatelnými mechanikami. Příběhy mě již moc nevábí, jsou stejné, hrál jsem již mnoho her a nic mě moc nepřekvapí ani nenadchne. Zábavné mechaniky jsou návykové a dají se recyklovat hodně dlouho.
Málo který vývojář chápe sílu herních mechanik. Třeba rozdíl, mezi grindingem a zábavou v MMO není o tom, jak často se mechanika opakuje, ale jak je zábavná, pokud je mechanika nudná jako WOW souboje, tak je to grinding, pokud je mechanika dobrá, jako souboje v MB, tak je to zábava. Zjednodušeně... -
Já si zahraju obojí... Mount & Blade byla ve své době vyjímečná hra, která nabídla obrovský kopec zábavy. I když graficky nebyla nic extra.
KC:D vypadá jako super hra a backnul jsem je, ale přece jenom to bude příběhovka o jednom člověku. M&B bylo vždycky spíš o vedení menší armády.
-
-
Zas buší do brány meči a k tomu přidali v menu lučištníkům příkaz "Fire at will". No proč ne, v paralelním vesmíru.
-
-
Je fakt, že je ten nesmysl běžně používaný i v češtině. Lidi si na to tak zvykli, že jim to už ani nepřijde divné. Sloveso "pal/fire" se začalo používat až s nástupem palných zbraní/firearms. Čili takový lučištník by vůbec netušil, co má na příkaz "fire/pal" dělat, asi by založil oheň.
Ta brána byla už v minulém videu, kde jsem na to taky poukazoval. Na zničení/otupení meče dobré, ale na bránu by šli s beranidlem, případně sekyrou, ale spíš dřevorubeckou (ve hrách často nesmyslně použitou k boji). Válačná měla mnohem užší čepel, aby nebyla tak těžká a nemotorná. -
-
Pánové, vy dva fakt nehrajte Age of Empires... To už by mohlo být i zdravotně nebezpečné. *1*
Holt, ne každá hra se snaží být reálným simulátorem. -
-
Myslíš to Age of Empires, kde dělníci buší kladivy do země, aby z ní vyrostla budova? *1*
-
Není nic lepšího než Stronghold (v mém případě Crusader), kde se kamenné hradby ničily meči, halapartnami, palcáty, kopími, ale třeba i loučemi. *1*
-
-
ve 2 ten nesmysl opravili, aby ho zase v dalších dílech mohli vrátit. Nicméně AoE je trochu někde jinde. Tam to beru, že hra jinou animaci neumí a voják ten dům zkrátka nějak likviduje (v AoE III házeli pochodně), nicméně žádná z těchto her si nehraje na realistickou bitvu, ale M&B už k ní nemá daleko, tak pak takovéhle do očí bijící přešlapy trochu mrzí, zatím je to ale standard všech akčních RPG, kde mají neztupitelný meč z nějakého super vesmírného kamene. Když se ohlednu zpět tak dříve také po nějaké době kulomet zvítězil nad tankem jak ve strategiích, tak akci a nikdo se nad tím moc nepozastavoval. Dneska už by to taky moc lidí nezkouslo. Vše se vyvíjí.
-
-
-
-
-
Vypadá to parádně, ostatně jako pomalu všechno co o tomhle díle předvedli... Už aby to bylo tady.