Přejít na výpis diskuzí
Mount & Blade II: Bannerlord předvádí působivou obranu pevnosti
17.8.2016 | Aleš Smutný
42 příspěvků
-
Kto robí tohto Banner lorda? Pôvodný Mount and Blade tuším robilo nejaké drobné turecké štúdio. Už vtedy podla mňa posunuli gaming na novú métu. A toto vypadá byť riadna pecka.
-
-
Pořád ti samí, jen se z původní dvojice "trochu" rozrostli :)
-
-
Vždycky když vidím na Steamu kolik času jsem strávil ve Warbandu, tak se upřímně děsím nástupce *1*
-
-
Jestli existuje něco, co by mohlo ohrozit mé manželství, je to Bannerlord *14*
-
-
Copak manželství. Teď jsem manželce a dětem koupil PSko takže by měl bejt klid, ale děti si budou pamatovat z dětství tatínka jak půl roku seděl u PC a hrál nějakou středověkou podivnost :D
-
-
Tak jim to moc neukazuj, protoze jinak si nezahrajes *2*
-
-
Jen ať jim to ukáže. Poté co JezboX Dobyvatel zasvětí zbytek svého života boji a sjednotí říši, bude potřebovat silného nástupce trůnu, jenž ponese otcovo břemeno a povede království vstříc světlým zítřkům.
-
-
-
-
-
Vypadá to parádně, ostatně jako pomalu všechno co o tomhle díle předvedli... Už aby to bylo tady.
-
"Království za Bannerlord." Jak by řekl klasik.... Doufam že bude brzo nějaká forma open beta nebo pre-alfa, dam za to klidně nehorázné peníze, žádná jiná hra mě nedokáže uspokojit tak jako Mount & Blade. Divím se, že si té díry na trhu stále nikdo moc nevšiml (až na Of kings and men)...
-
O hodně lépe zpracované zásahové body nepřitele než ve vávrově hře.
-
Moje top ocekavani poslednich 5 let!
-
To zase bude nahranych hodin.
Vydali uz video o tom jake moznosti mam pri starani se o svoji visku? Jelikoz v minulem dile to bylo takove dost okrajove. -
Tak schválně.. Jsem jediný, kdo si šel po zhlédnutí videa zapnout Warband ? :)
-
-
Já se tak tak držím... ale myslím, že to do vydání bannerlorda už vydržím.
-
-
Zato já asi ne *1*
-
-
-
jsem na to neskutečně nadrženej... *1*
-
Rozhodně počkám na Kingdom Come. Tohle se atmosférou a propracovaností nesahá českým ručičkám ani po kotníky.
-
-
To jsou úplně rozdílné hry.. KC je o příběhu, který jednou skončí a pak je ta hra mnohem méně zábavná. MB je o silných mechanikách, které mají hráče zabavit na dlouhou dobu a opakovaně, navíc dokážou přinést úplně nové zážitky.
Osobně se odvracím od her založených na příběhu a přikláním se ke hrám s velice zábavnými a opakovatelnými mechanikami. Příběhy mě již moc nevábí, jsou stejné, hrál jsem již mnoho her a nic mě moc nepřekvapí ani nenadchne. Zábavné mechaniky jsou návykové a dají se recyklovat hodně dlouho.
Málo který vývojář chápe sílu herních mechanik. Třeba rozdíl, mezi grindingem a zábavou v MMO není o tom, jak často se mechanika opakuje, ale jak je zábavná, pokud je mechanika nudná jako WOW souboje, tak je to grinding, pokud je mechanika dobrá, jako souboje v MB, tak je to zábava. Zjednodušeně... -
Já si zahraju obojí... Mount & Blade byla ve své době vyjímečná hra, která nabídla obrovský kopec zábavy. I když graficky nebyla nic extra.
KC:D vypadá jako super hra a backnul jsem je, ale přece jenom to bude příběhovka o jednom člověku. M&B bylo vždycky spíš o vedení menší armády.
-