Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Red orchestra je supr hra a ani ten vietnam není špatnej, ale šest map? to mi přijde hodně slabý
    • To je sice fakt docela málo, ale red orchestra 2 nezačínala s o moc větším počtem. Navíc se některé kusy dostali do hry až pozděj a pár map se pro jistotu nehraje vůbec, zdravím tankisty na Gumrak.
    • KrPa
      pri delce hrani jedne mapy to vubec nevadi a pokud jsou i dostatecne velike
      • Za mě velká spokojenost...v bete 10 h včera sem hned dal dvě...pro mě velká cesta sebereflexe a možnost zlepšení...ratio 0.50 a su rád že vůbec strašný stres. Mapy budou nové a i módy...a když nesedí 64 dejte 16.
    • 7 map, do začátku, mají jistě přichystaný další 2 - 3, neboj..
      • Nezapomeňte na moddery, do RO2 taky přidali pár map
  • Hra se povedla, nabízí vyváženej poměr a zábavnej poměr mezi realitou a arkádou. Tempo hry je celkem svižný, rozhodně ale nejde srovnávat s BF nebo COD, kde hráči běhají jak fredky na speedu. Graficky hra nevypadá rozhodně špatně jak lze pochopit v článku. Optimalizace se povedla a FPS je celkem stabilní. Malinko kazí dojem vietnamskej dabing, protože zní jak jsem ve večerce a majitel a zrovna vyřizuje telefonát s manželkou. Letos best multiplayerová akce.
    • Jak běhá fredka?
      • O něco rychleji než fretka :D
  • Doufám že bude recenze na tuhle pecku.
  • Jakožto nadšený hráč realističtějších stříleček typu Red Orchestra (případně Verdun) jsem se na Rising Storm 2 Vietnam celkem těšil a zakoupil si jej asi dva dny po vydání.

    Oproti RO2 mě trochu zamrzel systém tutoriálů, kdy nyní si výcvik sami "neprožijete" ale pustí se vám návod na Youtube. To nemusí být špatně, ale osobně jsem ve hře nemohl přijít na to jak se krýt za překážky a v instruktážním videu to šlo jakoby nic. Až později mi teda došlo že vykukovat lze jen přes nízké překážky. Tímto se dostávám k absenci cover systému, který byl prostě skvělý a přidával na realističnosti (nikdo ve válce přece nestojí jak tvrdé Y na bojišti a rozhlíží se). Nezbývá než doufat, že tvůrci nám vyjdou vstříc (nebo že na RO2 serverech zůstane dost lidí).

    Vizuální stránku u RO2 jsem si zvykl příliš nehodnotit, protože tuto hru přece nehrajeme kvůli grafice.(Ačkoliv na to že to je hra z roku 2011 tak vypadá dle mého slušně). Rising Storm 2 je o něco barevnější a sytější. Nevím jestli je to ku prospěchu osobně mi vzhled původního dílo seděl více (vietnamská města ale vypadají dobře).
    Co musím pochválit je ozvučení. Zvuky vrtulníku i stíhaček zní dle mého opravdu živě a pokud jsem hrál za vietnamce tak mě i děsili (což vietnamci začívali). Avšak z čeho jsem byl zmatený je ostřelování (myslím) z letadla vietnamských pozic, ačkoliv kulky dopadají bezpečně daleko zní to jako by padali kousek za vás (možná je to účel, nevím).

    Celkově mi přijde že se v RS2V trochu slevilo z obtížnosti (Spoluhráči jsou označení!). Je pravděpodobné že časem se obtížnost zvedne, až se hráči "zaučí". Uživatelské rozhraní působí sice efektivně ale není tolik přehledné jako v RO2.

    Kdybych to měl shrnout, tak na Rising Storm 2 jsem nečekal netrpělivě ale byl jsem zvědavý. Moje dojmy jsou smíšené. Hra si ze svého předka bere osvědčené mechanismy a přidává něco nového, ale nesmyslně odstraňuje systém krytí. Co jsem si velice oblíbil jsou tzv: panji, pasti které mohou VC líčit. Vrtulníky a vůbec letecká podpora má zřejmě nahradit tanky, a myslím že zde platí (jako u RO2) že když ho ovládá někdo schopný tak jeho tým má obrovskou výhodu. Kdybych měl vyjádřit počtem bodů od 0 do 5 asi bych dal 3,5 bodu, s tím že pokud budou vývojáři na hře nadále pracovat dal bych i víc. Ještě bych se chtěl pozastavit nad jménem. Myslím že spousta hráčů bere Rising Storm 2 jako následovníka Red Orchest (i já). Ale ten v názvu nikde není Red Orchestra. Třeba tím autoři chtěli naznačit že se to nemá úplně spojovat. Kdoví, ale zase název: Red Orchestra 2 Rising Storm 2 Vietnam je hrozně dlouhý a taky pěkně divný :) takže kdo ví.
    • To hlasité ostřelování z letadla je nejspíše záměr. AC-47 Spooky (dá se přeložit jako strašák) měl na palubě tři rotační kulomety a ty byly schopny svými střelami pokrýt poměrně velkou plochu, navíc měl opravdu děsivý účinek, což podle mě dost dobře funguje i ve hře, protože jakmile Amíci zavolají Spookyho, tak většina hráčů raději zaleze, protože není úplně jasné, kde má útočit....

      Pořád je tu ale možnost, že to je fakt nějaký bug a hlasitost dopadání kulek se podle vzdálenosti nesnižuje tak, jak by měla...

      Jinak mě třeba ten systém krytí vůbec nechybí, jsem zvyklý z RO1 spoléhat jen na svou hbytost hráče
  • Dobré to je, ale po pár hodinách hraní prvotní nadšení trochu upadlo. Jednak je tam dost bugů (většina je jich stejných jako v RO2), které ještě dokážu tolerovat, ale net code mi příjde nějaký fakt divný, často se mi stává, že do někoho nasypu 5 ran z lehkého kulometu z dvou metrů přímo do trupu, ale on mě zabije hned na první ránu z nějaké flustačky do nohy a ještě mi napíše, že prej jsem vystřelil jen jednou - musí tam být nějaká divná synchronizace, u mě chyba být nemůže, připojení mám rychlé a hra mi jede stabilně na 60 fps... Dále je tam nějaké zvláštní cukání / lagování, opět stejné jako v RO2... Jinak jako dobré, ale je tu kladen větší důraz na práci velitele než tomu bylo v RO2, takže pokud je team leader u Amíků nějaká lama, tak tým nemá šanci na vítězství.
  • Takové srovnání může napsat jen hlupák
  • KrPa
    hmm, takže jungle ala vietcong 1 se nekoná, škoda
  • Prisel sem, videl sem ...

    Mno jednak (jako vetsinou) 90% hracu nema paru co maj delat, a tim pomerne efektivne a efektne kazej hru tem 10% co to vedi. Pokud se nekdo necha 10x zasebou zabit a jde z poza stejny zdi vykouknout pojedenacty, aby zjistil ze ten sniper tam vazne jeste porad je ... tak je to dbil.
    Kdyz v pripade US funguje velitel jako spawn, tak ma delat vsechno proto aby zustal zivej, bez ohledu na to jestli nezastreli vubec nic ... a ne se jak kkt vrhat prvni proti kulometu.
    Hra hracum umoznuje rozclenit se do tymu proto, aby se drzeli spolu a zajistovali prislusnej ukol ... coz opet 90% hracu nedokaze pochopit, takze pak behaj jak zmateny fcely po cely mape sem a tam, a pritom umiraj a umiraj a umiraj ...

    K technickymu provedeni asi toliko, ze kdo si vypne detaily, ten vyhrava. Ostatne, jako vzdy. Ale na plnych detailech to vypada pomerne dobre. Jen v tom jsou obcas pomerne neprijemny bugy - napr sem zaznamenal ze horici napalm neni na nekterych mistech videt, takze si do nej hrac muze nabehnout aniz by tusil do ceho leze.
    Pak je taky trochu problem s umistenim nekterych spawnu, ktery muze protivnik primo odstrelovat, takze kdyz si na spot vlezou 2 sniperi, tak proste zabijou kazdyho driv si nez stihne nadelat do gati.

    Neni to spatny, je to lepsi nez spousta jinych veci, ale zazitek z koordinovanycho postupu bude vzacnejsi nez vyhra ve sportce. Na to je 30 lidi nejspis uz moc. Trochu smutny pak je, ze za +- 20 let co se delaj MP hry ... sme porad u tech 64 hracu. Jako fakt bych chtel videt (a tim mysli ne jen counter, ale realne videt na bojisti) aspon 2 stovky hracu.
    • Souhlasím s tím co píšeš, ale neházel bych všechny do jednoho pytle. Zkušené hráče můžeš poznat stylem hraní, většinou u toho sedí pozdě večer, když už musí děcka jít spát a pak se dá dobře zahrát. Většinou na amerických servrech funguje i koorinace, kdy se podaří nejen postup v rámci squadů (čet) ,ale i celého týmu. To je potom radost hrát. Dá se to zažít i na evropských servrech, ale tam už bohužel méně často (aspoň taková je má zkušenost). Pro úspěch je důležité kdo hraje za velitele a jak moc a jak kvalitně dokáže komunikovat s celým týmem.
      Celé to je o přístupu a vzajemné pomoci. Ani velitel toho moc neudělá pokud mu velitelé čet dobře nepoloží markry k použití artilerie, pak takovej velitel muže jen trapně sledovat jak je nepřítel kosí. A nebo pokud oznámí nějakej srike na zajištění zony, na a nebo kolem cap-zon a lidi mu do něj naběhnou, za co pak dostane ještě zjeb...áno tak to je taky funy *1* a neudělá s tím nic... ale i tak je to super hra
    • Spawn na hraci v realisticke hre? Hezky oxymoron.
  • Ten Hamburger Hill si aspon pro jednou mohli odpustit...
    • víš kolik hráčů má zásadní nedostatky v dějepise? Hamburger Hill si s Vietnamským konfliktem spojí doufám i ňouma. Někomu se ještě možná vybaví Maddox v Tonkinském zálivu, masakr v Mi-Lai, snad i ofensiva Tet, Rolling Thunder a Linebackery........víc od drtivé většiny hráčů nečekej.

      A ano - taky mě to pěkně štve. Už to po 15 letech nudí .......čumět neustále pořád do kola na dvacátou reinkarnaci bojové zóny, kde se jen lehce mění level design a grafické efekty. Trocha inovace by neškodila - i ten Dežo Demeter, kterej není schopnej dát dohromady chronologicky ani české panovníky, bude rád, že má možnost hrát v orginálním herním prostředí se svěžím scénářem
      • Zásadní nedostatky v dějepise? Co se týče neznalosti vietnamské války, určitě bych ji nespojoval se zásadními nedostatky v dějepise a už vůbec ne na českém webu. Můj názor, protože dějepis je podle mě jedna velká...
        Jinak stejný problém má nové CoD, kde hlavním lákadlem je vylodění v Normandii.
        Hru bych si možná i rád zahrál, ale Red Orchestra mě nikdy pořádně nechytla.
        • Paulcz
          Mě přijde RO jako nejlepší poměr mezi "simulací" typu ARMA a přístupností. Ale jen RO1. Dvojka některé věci vylepšuje, jako např. pohyb v prostředí (teda až na to, že nejde vystoupit z vozidla :)) na druhou stranu to ale zabíjí herními mody, stále tam snad není kooperace pěchota/vozidla/tanky na jedné mapě. A mapy jsou daleko daleko horší, než to co je k vidění např. v Darkest Hour kde to je jeden masterpiece za druhým :)
          • On tankista neměl moc důvod vystupovat v boji, a když už ho měl, tak většinou prchal do týlu pro nový tank, pokud ho rovnou nenesli.
            • RO2 hraju a blbě navržené mi nepřijde. Spíš Arma je nelogická v tom, že jsi pilot, tankista nebo voják, podle toho co za prostředek je zrovna kolem, asi jako BF. Ale že jako pěšák bez výcviku bys ani nevzlétl je jim jedno. Stačí mi ty kaskadérské kousky co postují na FB tady. Kdy vyskočíš ze stíhačky, sundáš sniperkou proti letícího pilota a ještě stihneš za letu nasednou do jeho stroje, který začíná padat tvým směrem nebo jiné šílenosti alá holywood. Ale během války prostě pěšák nelezl do tanku (max. ke kulometu na věži) a tankista nebojoval jako pěšák. Natož do toho ještě míchat piloty.
            • Paulcz
              Zkus si to zahrát :) Možná pak pochopíš rozdíl mezi dobře a blbě navrženou hrou .
  • Fraizer_cz
    Je to fakt super. Mnohem lepší než BF1.

    Je to ale hardcore, žádný easy střílení ala COD.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit