Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kubi-wan
    Klidně mě mějte za starýho prudéra, ale tahle hra mě nikdy nepřesvědčí, že to neni znesvěcení skvělý série...
  • Jack1947
    Pani, to by me nenapadlo... a jsem rad ze Tony hawka nechavaji v klidiu sak si vhudak taky uzil dost trapeni. *4*
  • kubi-wan
    Ježíš, já jsem si řikal, co to má společnýho s Tony Hawkem, když jsi napsal THPS (Tony Hawk's Pro Skater) *1*
  • zalez
  • Jack1947
    Aha, pouc me... nebo radsi ne budu ten rozumny a koncim s tebou. Pujdu si radsi zahrat na PS3trojce mam pred sebou jeste furu her a casu tak malo. Prece se nebudu dohadovat s nejakym lemplikem co toho evidentne vi tolik ze by mel taky svuj cas vyuzit jinak. S tim uz jsem skoncil. *4* Dobrou noc. Anonyme.

    Hral jsem par MOb ale je jasne ze ty si znalejsi. Treba SMITE. Tam je to tak nejak jak pisu. *3*
  • upřímně, je celkem jasné že absolutně netušíš jak taková moba hra vypadá, takže spíš toho debila *3*
  • Jack1947
    Nevim , braneni kontrolnich bodu (veze) plneni nekterych ukolu nerikam ze vsude ale i v Mobach jsou Areny. Vybiji se potrebne mnozstvi hracu... ptas se nebo chces ze me delat schvalne debila? To se ptam zas ja. Tak jak. Pane?
    *7*
  • a co je na tom podle tebe tedy moba?
  • Jack1947
    Je, co to je kdyz ne tps a moba? Je to hybrid mezi tps a mobou a jeste necim.

    Mas to jak obhajit, nemas?
  • tak to není
  • Teda musim povedat ze to vyzera fantasticky, takato nejaka hra mi na trhu neskutocne chybala. Veskeru chut po singleplayerovom Legacy of Kain som uplne stratil - to ze to je robene pod tou znackou ma absolutne prestalo zaujimat. Rychly gameplay, kratke kola, adrenalinovy zazitok ktory si naposledy pametam z Unreal Tournament... ak bude dobre nastavena learning curve a balanc, tak pre mna nieje o com, vsetky MOBA hry sa mozu ist zakopat. Beriem vsetkymi desiatimi.
  • Jack1947
    Chtel jsem trochu hru podporit napsat ze to nevypada zle, no po zbeznem kouknuuti na videa se mi to moc nelibi takove strohe neotesane... skoro az vyblite.

    Uvidime jake to bude ve finale, zatim nic moc. MOBA to neni ani THPS jen je to zhruba tohle vsechno hozene do jednoho hybridu. To at mi nikdo netvrdi ze to tak neni.
  • Jack1947
    Ty tomu sam neveris *15* , takze si tak nesikovny hrac ... tomu zas neverim ja. *4*

    Jo a neshodneme zrejme, ledva by nas nekdo sel rozsoudit. *2*
  • tomocz
    Jisté smrti ne, grrr. Jak jsem říkal, 99% mých úmrtí není kvůli efektům. :D Ale máš pravdu, asi se neshodneme.
  • Jack1947
    "We will Agree, to disagree"

    Ty rad efekty, i za cenu jiste smrti. Ja rad plynulejsi hru... s tim ze holt to nebude "realne". *4*
  • tomocz
    BF není ráj kemperů, alespoň ne BF4 na serveru co hraju já. Je jasný, že sniper nebude rushovat a střílet na nepřátele z metru. Ale celkově vzato to žádnej campfield není.

    A to, že tě oslepí slunce není chyba, je to záměrný fakt. Viz. příklad který jsem uváděl u Warthunderu. A máš pravdu, že framerate není jen případ HW ale i optimalizace, ale i tak to souvisí s HW co máš, páč špatně optimalizovanou hru líp rozjedeš (většinou) na lepším stroji, než na tom horším.

    A problém lagů u Warface nebude tím, že tam maj zbytečný efekty, ale serverama prostě. Jsou tam lidi, který maj ping v pohodě, ale jen protože jsou blíž těm jejich holandskejm serverům. Beztak ti odlesky nepočítá server, ale tvůj PC. Jinak bys to dávno mohl hrát třeba na mobilu.
  • Jack1947
    Takze vicemene se nema smysl uz dal o nicem bavit... *3*

    No ale framerate to neznamwena ze nato nestaci pc muze to bejt spatnopu optimilizaci atp...

    zrovna Warface neni buhvico ale lagy to ma hezke. BF by se dalo vytknout vice veci nez slunce... takze kdyz te zastrely od rybnika nepritel co neni videt a sviti na tebe slunce ( takze to je duvod). Umres totou "chybou" budes vrnet blahem ? malmi to tak chapat pac je to realne. ( no treba smysl ma pokud ovsem mi to nebereme z jinych pohledu, jen treba tak ze se snazis omluvit nadmiru techto "realnych" efektu). U nerealne hry mi tyto veci prijdou celkem nadbytecne a zbytecne zaroven. Hlavne se ti zakryvaji nedostatky.

    Kdyz uz jsme u WF podle me by to i mohlo zpusobovat ty lagy treba hloupe brneni se na tech obrnenych sracich leskne, nebo si zaskocen spec opsem kdyz te obteka laserovy paprsek. To je chyba hry jo a o extra rychlych sniperech co si te vychutnaj na 1ranu. To je tedy lahoda. BF je rAJ kemperu jakychkoliv a to mi jako zabavne vubec neprijde ( jenze o tom rec nebyla, ta byla o efektech).
  • tomocz
    framerate - proto jsem zmiňoval, že je jasný, že to maj lidi vyplý, když jim to PC nestíhá, mě to třeba stíhá tak to neřeším.

    A já nemluvím o nereálných odlescích. Já mluvím o reálných odlescích. Viděl jsi někdy jak se odráží slunce od hladiny vody? Od skla auta? O tom já tu mluvím. A když bych měl umřít kvůli tomu, že mě nepřítel zastřelí z rybníka se sluncem vzádech tak, že budu tím odrazem oslepen, tak proč ne, tohle mě nenaštve, páč by to tak nějak mohlo být i v reálu.
  • Ne jen upírská *3*
  • Jack1947
    Takze ses prorekl ze nepopiras ze by te tyto veci nestaly zbytecne smrti... Ja jednam ferove a muzu rict ze umru bud vinou Hackera nebo nekoho kdo je holt rychlejsi... ale ne ze by me neco oslinlo a myslet si ze nejakej ten nerealnej odlesk je fakt hustej no. Nee fakt

    ( hej tohle neni vtipny, proc se neda reagovat nakonci vlakna, nebo uprostred). DIT si budem zachvily pripadat fakt jaak u mentalu. pozn.

    Jsem rad ze konzole s temito oragasmickymi sracckami docela setri. Uz to bylo u starejch jo nepopiram zablesk a to rzmazani dejme tomu ale jine veci jsou obcas na zlost. Pokud bY se neco lesklo a byl by tam nepritel ale nebyl videt nemluve o tom jaky dopad to ma na framerate hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit