Musíme si promluvit o Dragon Age: The Veilguard
-
No ale to, že recenzi dostala spíše média, která hezky zdůrazňují diversity month a dělají žebříčky lgtb firendly her, nebo neznámá youtuberka dostala kód jen když napsala, že je nebinární... a na druhé straně hru nedostávají média, která jsou známá přísnějším známkováním (za kterým prostě není hejt, jen prostě 8mičku dávají dobré hře a desítkama šetří) nebo ti, kteří v rámci preview nepěli chválou, ale dovolili si kritizovat (opět ne kvůli woke tématice, ale jiným věcem) to docela smrdí pokusem o neetické ovlivnění metacritic hodnocení, ne?Prostě ten výběr toho kdo review kód má a kdo nemá tu dost smrdí. Já hru ještě úplně neodepsal. Ale rozhodně počkám na recenze od médií, která EA hodilo na blacklist.
-
-
viac to teda smrdi klasicky konspiraciami od "hracov"
-
-
Ty jsi taky konspirátor. Tohle se děje naprosto běžně, třeba před rokem byla aféra, že předběžný kód na Starfield nedostal Eurogamer (ani Guardian nebo Edge), který pak Starfield pořádně natnul a dal mu 3/5. Asi Bethesda něco tušila. A na Hogwarts Legacy nedostaly kódy některé "politické" herní weby, protože Rowlingová že jo. Je to úplně normální praxe. Tady vyjádřil Aleš Smutný určité mírné pochybnosti ohledně preview, a tak měly Games utrum. Jediný český kód dostali na Zingu, kde jak známo mají schopnost kritického hodnocení na úrovni malého dítěte v hračkářství.
-
podla mna hovori rozumne
-
-
-
Chovali jste se k nim jako poskoci, chovají se k vám jako k poskokům.
Jako co jste čekali? Léta přehlížíte chyby jejich produktů, jejich nekalé obchodní praktiky, mluvíte o nich jako o "klucích" ("teď to ještě recenzovat nebudeme, dáme "klukům" šanci to ještě spravit, byť je to po vydání rozbité jako prase" - Petr Poláček), nejhorší známka pro AAA hru je 7 (leda by byla tak hrozně rozbitá, že to fakt bije do očí, potom je to 6 nebo dokonce - považte! - 5).
Co je logický důsledek? Nebojí se vás a nerespektují vás. Berou vás jenom jako součást PR kampaně, která má pomoci prodat co nejvíc zboží, a když do tohoto schématu nezapadáte, s klidem na vás hodí bobek.
-
-
Souhlasím akorát s tím, že by se měl využívat celý rozsah hodnotící stupnice. I když je text recenze mnohem důležitější, tak často se mi zdá, že číselné hodnocení neodpovídá tomu, co bylo psané v recenzi. A číslené hodnocení se pak dále propisuje například na Metacricit, kde to zkresluje celkový průměr. Sice minimálně, ale nejsou jediná redakce, která má takto posunutou hodnotící stupnici.
Ale nemyslím si, že by bylo známkování recenzentů ovlivněno tím, jak se k nim chovají vývojáři nebo vydavatelé. Minimálně ne vědomě. Navíc vytahovat zrovna hodnocení od Petra, který už na gamesech několik let nepracuje, no nevím...
A už vůbec nesouhlasím s tím, že kdyby byla redakce s hodnocením přísnější, tak by je vývojáři/vydavatelé více respektovali. Spíš by na ně hodili bobek daleko dřív a spousta recenzí by dost možná ani nevyšla.
-
zas pokud vím, tak skutečné prů...švihy tady dostaly 4/10 (Battlefield 2042 nebo jakej vlastně), a teď ten nový Uknown 9
-
"Nebojí se vás a nerespektují vás."
To máš pravdu v tomhle, v tom je za mě rozdíl od filmových kritiků. U her v rámci recenzí bývá až nebyválý konsensus, což je u filmu opravdu zřítka.
-
Tohle je strašně povrchní pohled. Games píše a hodnotí pro široké publikum, ne jen pro hard-core gamery. AAA hry prostě obvykle bývají poměrně vyladěné, protože mají ten luxus na potenciální problémy házet hromady peněz. Pro většinu lidí budou fungovat, pro hard-core herní nadšence třeba ne - ale to hodnocení by se mělo blížit mainstreamovému pohledu.
Dovozovat něco z toho, že se nějaký recenzent o nějakém vydavatelství vyjádřil jako u "klucích", to mi přijde hodně odvážné, stejně jako ta myšlenka, že více tepat nedostatky AAA her zvýší respekt jejich vydavatelů ke Games, zvláště když už teď mívá Games o něco přísnější hodnocení, než je průměr.
-
-
"zvláště když už teď mívá Games o něco přísnější hodnocení, než je průměr."....
Ano, hodnocení je tu konečně o něco střízlivější. Oproti drtivé většině zahraničích herních webů jsou na tom Games cz co do objektivity velmi dobře. Zrovna ohledně Veilguard jsem viděl zahraniční recenzi kde bylo ve shrnutí jako mínus uvedeno že má ta hra špatně napsané dialogy, postavy a tím pádem i celkový příběh je divný...jenom proto aby nakonec recenzent udělil devítku 😀
Špatný příběh by nevadil u nějaké řezby jako třeba DOOM, ale u příběhového RPGčka to trochu problém je 😄
Takže za mě skutečně už nepovažuji za objektivní média IGN, Gamesradar, apod... jelikož z jejich recenzí lze prostě vysledovat určitý bias 😄
-
-
Tak IGN se už dlouho svou "kvalitou" přibližuje žumpám jako je Kotaku. To není žádná novinka.
-
-
-
Do znacne miry souhlas, ale obavam se,ze misto vyvolani sebereflexe akorat dostanes ban..😁
-
-
"Samozřejmě největší vlna hejtu přišla ze strany youtuberů, kteří se hodně snaží nachytat prokliky na tom, že budou vytvářet kontroverze ohledně „woke“ kultury, protlačování LGBTQ+ a nevím čeho ještě. Přemýšlím, kde byli, když se Iron Bull v Inquisition otevřeně hlásil k pansexualitě, ale v jeho družině se řešilo i trans téma. Kde byli, když už v Origins byl Zevran velmi výmluvný ohledně toho, že nemá preference, zda s ním ulehá muž či žena."
Hodně to zjednodušuješ a vůbec se mi nelíbí bagatelizovaní tohoto problému. V rámci tvé inteligence přece víš, že nejde o tom, kdo je gay či není, to absolutně není problém a nikdy nebyl, stačí loni kouknout na FF, jde o to, jakou formou je to do hry integrované.
Já třeba si pamatuji, že v Origins jsem se Zevranem ulehl, proč ne, byl to fešák, ale to přece nejde srovnávat se současnými hrami. V současnosti si firmy najímají týmy, aby hry byly dostatečně inkluzivní, pokud tohle prezentuješ ve hře, tak komunita má právo tohle odmítnout.
-
-
Kritika taky zaznívá na způsob mluvy postav, kdy elf se nechová jako elf, nebo trpaslík nemá chování a mluvu trpaslíka. Všichni mluví stejně sluníčkově, používají novodobý slovník. Nejde být zlý charakter, jak to bylo u Bioware zvykem, kdy člověk mohl být totální psychopat. To už podle youtuberu co hru hráli, prostě není možné. Asi to s ideologií trochu přehnali. Uvidíme až hra vyjde, ale nevypadá to vůbec dobře.
-
-
A ty víš jak mluví elf nebo trpaslík? :D Nebo jak má mluvit? No a že se rozhodli tam nedat zlý průchod se mi sice nelíbí, ale na druhou stranu to chápu, takhle bychom na hru čekali ještě 2 roky. Ta hra málem nevyšla, byla několikrát restartována (což někoho nemusí zajímat) ale buďme fakt rádi, že je to pořád docela slušně RPG a hlavně že je to Dragon Age. Další díly (určitě přijdou spíše dříve než později) se mohou pouze poučit. Málokdo si také uvědomuje, že v Bioware už není snad nikdo z původních tvůrců DAO, takže vize nových tvůrců asi logicky bude trochu jiná a ty hry se nemůžou objektivně srovnávat.
-
To mi vadí nejvíce. Žádný roleplay. Chtěl jsem ve trojce hrát zlého inkvizitora, který bude používat inkvizici a její síly k vlastním cílům. Vůbec. Ani nic špatného nemůžeš ve hře říct. Kde se podělo třeba vraždění postav a společníků. Chybí tomu osobnost jak říkáš.
Ve dvojce jsem ještě mohl být aspoň ten douche psychopat.
-
-
Hrál jsem jenom první díl. Jinak tady je pro pobavení psycho gameplay právě z origins:) https://youtu.be/ZC1DB4ViqYg?si=gIjVQJEbW0SAegL7
-
-
To je dobré! Zrovna dnes jsem sledoval videa z Origins a dostal jsem chuť si to znova zahrát. Docela čumím, jak dobře to pořad vypadá. Ani remaster to nepotřebuje.
-
-
Jo drží se dobře:)
-
-
-
-
-
je paradoxni, ze se soucasne vztekas, ze Ales nema pravdu, a soucasne mu svou reakci dokazujes, ze trefil hrebik na hlavicku.
styska se mi po dobach, kdy hracska a nerdi komunita byla tolerantni a hadala se maximalne, jestli je lepsi Amiga nebo Atari. -
-
Vztekám? Odkdy je slušně napsaný text se vším respektem vztekání?
Jinak nerozumíš psanému textu, nerdi si nestěžují na sexuální odlišnosti v rámci postav. Kdyby ano, tak by loni proběhl rage na FFXVI. Naopak ta postava byla glorifikovaná jako jedna z nejlepších z celé hry.
Nerdi se vztekají, že ty postavy jsou tam jen proto, aby se splnila povinnost na check listu. Pokud dostaneš skvěle napsanou postavu, která je gay, tak s tím nikdo nemá ve finále problém(až na fanatiky), FF XVI je toho důkazem.
-
-
Měl jsem to naprosto stejně a neměl jsem se Zevranem sebemenší problém.
Důvodem bylo to, že spát s mužem či ženou byl podložen fantasy backgroundem - v jeho případě vyrůstaní v nevěstinci, kde se kopulovalo všechno se vším a s tím spojená jeho výchova assassina. Působilo to exoticky, tajemně.
Tyto nové postavy probořují 4th wall tím, že se až moc snaží vcítít do reálných situací, které máme v dnešní (nefantasy) době a proto to nepůsobí tak něják exotičtěji a lákavěji.
Ano, hru jsem samozřejmě nehrál, viděl jsem pár videí, takže to berte s grain of salt. Ale u hry hledám útěk, fantasii, něco jiného a ne to, co má člověk v reálném světě. Takhle na mě ta hra podle informací z review prostě působí a tím přestává být i zajímavá.
-
-
Preco by fantasy nemohlo reagovat na problemy skutocneho sveta? Ved napriklad Zaklinac je toho plny a kolko ludi ho (aj pre to) zboznuje?
Plus akoze mna by celkom zaujimalo, kolko percent obsahu celej hry realne riesi ci spomina nieco taketo. Jedno, dve?
Ale samozrejme, kazdy hrame to co nas taha, ked teba (a dalsich) toto nie, nastastie je velmi vela inych hier :)
-
-
Hovořil jsem o situacích. Válka, konflikt, chudoba, atd. je snad v každé fantasy či scifi. Koukni na to video, co postoval Morraw a pochopíš, co jsem tím myslel.
-
-
Jses si jist, ze to tam takhle bude porad? Nebo je to vytipla scena, ktera se nebude opakovat? Nebo dokonce zalezi na nejake volbe hrace. Vis prd.
-
-
-
-
-
Mně se "libí", jak se tady mažou za rok vyšší desítky komentářů jenom proto, že se to nehodí do světa redakce, přitom Kronos tu plevelí úplně v pohodě diskuze. Tomu říkám vrchol pokrytectví.
-
-
tvé sladké kňůů ukládá do měkkých snů
víc než pů, klokánek rů
mocnou silou sto chlapů
oholených od chlupů
-
-
ty si seriozne mentalne chory
-
-
Vidíš, já to vždycky bral tak, že nejsem nudný jako většina "mentálně zdravých"
-
-
-
-
Velký dík za tento text. A především pak tento odstavec, který 10x podtrhávám a podepisuji!
"Samozřejmě největší vlna hejtu přišla ze strany youtuberů, kteří se hodně snaží nachytat prokliky na tom, že budou vytvářet kontroverze ohledně „woke“ kultury, protlačování LGBTQ+ a nevím čeho ještě. Přemýšlím, kde byli, když se Iron Bull v Inquisition otevřeně hlásil k pansexualitě, ale v jeho družině se řešilo i trans téma. Kde byli, když už v Origins byl Zevran velmi výmluvný ohledně toho, že nemá preference, zda s ním ulehá muž či žena."
Nenávidět DA:TV za tohle, je doslova klauniáda. Jsem strašně rád, že v tom "boji" nejsem sám a najde se někdo i z českého herního webu, kdo Dragon Age skutečně hrál a tudíž ví, že pestrost party (genderu/sexu) byla v Dragon Age doslova odjakživa. Stejně jako v Mass Effectech, protože na tom si DOSLOVA udělali Bioware jméno. Díky, Aleši! -
-
Já ti nevím, s tímhle citovaným komentářem Aleše nemůžu úplně souhlasit. Jasně, uričtě se najdou i tací youtuběři, kteří se vozí na vlně "woke" kritiky. Ale viděl jsem například recenzi od SkillUp a tam, pokud si to pamatuji dobře, nepadlo o transgender či sexuální orientaci postav ani slovo. Zato tam bylo spousta jiné a validní kritiky, ať už je to slabší vyprávění příběhu (např. absence važnějších/temnějších scén), špatné dialogy, nezajímavé vztahy mezi postavami, nudný soubojový systém, změna vzhledu (např. Qunari teď vypadají úplně jinak a víc jako lidé, ne jako unikátní rasa), možnost přenést rozhodnutí z předchozích hry je omezená pouze na DA:I a to ještě jen 3 rozhodnutí, a mohl bych pokračovat. Dále jsem také viděl video od Fextralife, kteří jsou jedni z těch, kdo byli na promo akci ke hře, včetně možnosti zahrát si preview hry. Bylo jim přislíbeno, že dostanou review kód, nicméně po vydání ne zcela pozitivného preview na hru s nimi EA/BW přestalo komunikovat, kód neobdrželi a nedostali od nich ani žádné vysvětlení proč. V tomto videu taky nepadlo ani slovo o "woke" propagadně. A zároveň zmiňují i několik dalších YT recenzentů, které potkal po méně lichotivém preview stejný osud (např. Luke Stephens). Jasně, je předčasné dělat závěry o tom, že je to podplacené nebo něco podobného, ale zároveň shodit (ze strany Aleše) veškerou kritiku těchto youtuberů, že pouze kritizují "woke" prvky ve hře je dost velké zjednodušení.
-
Hele, trošku jsi zaspal dobu. Už i původní Dragon Age dostával bídu za propagaci "pestrosti" party. Ale v té době, to bylo jen okrajové téma a široká herní veřejnost to moc neřešila.
Zatímco teď se ten střet woke a anti-woke názorů dost vyostřil a je to mnohem více na očích.
-
Souhlas, ty gay/bi romance měli Bioware v DA i Mass Effect na úrovni a speciálně napsané (ne jen překlopení pohlaví) a byla to poctivě napsaná romance a erotika, nic levného typu copy/paste dialogů pro kteroukoliv konfiguraci pohlaví.
Je strašná otrava, že se pořád věnuje nějaká pozornost "anti-woke" aktivistům, jde jim jen o umělé pěstování konfliktu ve společnosti a tím vlastně paradoxně opodstatňují to, co údajně nejvíc nesnáší - různé zákazy, omezení a cenzuru. Tihle lidi jsou pro mě stejná verbež jako radikální náboženští fanatici, prostě si jednoho dne vybrali, že budou někoho nesnášet a dělají jen bordel ve společnosti.
-
Nemyslím si, že lidi nenávídí lidi Veilguard za "tohle". Přečti si tu dole můj komentář na Zevrana ( nechci to tu psát 2x).
-
Vynikající komentář, pod tohle bych se podepsal, díky za něj ;)
-
No tak kritika se ani tak netýká, že tam něco takového je. Jasně to už bylo v mass effectu a o to nejde. Jde o ten novodobý woke slovník, který je ve fantasy světě, potažmo v dragon age universu jako pěst na oko. To myslím někteří nechtějí pochopit, že jde o tu necitlovou integraci, kdy to vůbec nepůsobý přirozeně. A nemusím hned nenávidět gay komunitu.
-
-
kdy si naposledy četl moderní fantasy? tipuju že nikdy.
-
-
Co to je moderní fantasy? Já teď čtu třeba The Stormlight Archive od Sandersona (4 díl 2020, 5. má vyjít na vánoce) a na žádné sexuální minority jsem nenarazil
-
-
No a při tom Cestu králů zrovna Sanderson uvádí v jednom rozhovoru jako příklad své knihy, kde má homosexuální postavy.
-
-
Vidíš, tak prostě to umí, pokud ta postava tam nenáslině zapadne tak, že si člověk ani té odlišné orientace nevšimne, tak je to dobře napsané. :)
-
-
-
Naposledy Bůh Nedbá a Rytmus války. Mám spíše obavu, že ty moderní fantasy nečteš.
-
-
-
Tak to umřeš na špatném kopci. Problém je spíše v té prezentaci aneb
“How do I get to library?”
“Go straight and to the right. By the way, I’m gay”
Btw co si pamatuju, tak inquisition za tyhle woke věci taky dostával bídu. Jen teď to rezonuje společnosti ještě více.
-
-
V DAO ci DAI tieto LGBTI veci nevadili, lebo LGBTI nebol trend. Ludia sa na to pozerali casto cez prsty, ako vzdy ked je nieco odlisne od nich, no nebolo to nieco, co by ich vyrusovalo. Proste ludia (aj v hrach) su rozni. Avsak az dnes z toho mame trend a ludom to uz lezie na nervy. Ano, je to uplny trend. Dnes sa nerodi viac LGBTI ludi ako vtedy, no predsa je tato specificka tema premietana snad do vsetkych sfer zivota. A ruku na srdce, velakrat uplne zbytocne a nasilu. V niektorych hrach pri vytvarani postavy uz ani nemate na vyber muz / zena, ale typ 1 / typ 2. Plus k tomu to zbytocne Sweet Baby Inc...Ved to je uplne sialene, kam to az zaslo.
Ja osobne by som nad tym mavol rukou, aj ked si o tom myslim svoje, ale problem je, ze to vzbudzuje v ludoch tak velku frustraciu, ze az sa uchyluju volit nackov ci sialencov typu Trump. A to je na tom to nebezpecne. Cast spolocnosti sa snazi, aby sa problematika LGBTI stala normou pre vsetkych sialene rychlo, pricom uplne ignoruje fakt, ze ludia ako taki potrebuju na akceptovanie inakosti neporovnatelne viac casu.
Na zaver. K comu je dobre, aby postavy v hrach hovorili o svojej sexualite? K absolutne nicomu.
-
-
Omyl, randění všeobecně v DA i MA ve své době vzbudilo randění rozruch (protože konzervativci prostě nemají rádi sex v médiích a tehdejší generace fotrů a matek ještě pořád nepobrala, že hry nejsou jen pro děti). Z Mass Effect 2 snad dokonce Bioware vyndalo na nátlak konzervativních organizací gay romance. Ale řešit stejnopohlavní nebo nebinární postavy ve fantasy RPG žánru, kde máš odjakživa půlelfy, půlorky... no, trochu trapas.
Argumentovat tím, že si lidi potřebují x desítek let na něco zvykat, je oblíbené. Lidi si zvykli během pár let na plastickou chirurgii, tetování a piercing, v kulturních dílech nevadí drogy a násilí, ale dva randící chlapi (nebo nedostatečně atraktivní lesbický pár) zažehnou kotel pohoršení nebo hněvu spolehlivě, ten paradox mě přijde vždycky srandovní :)
Norma by měla být, že můžeš randit a žít s kýmkoliv a nikdo na tebe nebude za tvojí volbu útočit nebo mít kecy, je to jednoduchý. O orientaci si může mluvit kdokoliv, kdo chce, a dělat to tak i skrz umění (do kterého počítám i videohry - hry určitě nejsou nějaká jednoduchá zábava pro polointeligentní děcka, jak by si to různá hnutí představovala) a určitě veškerej ten hejt je prostě únavnej a zbytečnej.
-
-
K historii vztahu/sexu od David Gaider:
Sex in Video Games (GDC 2013) - https://gdcvault.com/play/1017796/Sex-in-Video
Games have reached the point where realistic portrayals of sex and adult relationships are possible, but what does this mean to us as developers? How much responsibility do we have in addressing issues of sexism and sexuality, and are we inadvertently making statements about what is acceptable, even when we don't mean to say anything at all? Our industry is struggling with a conflict between the desire to be taken seriously as an art form, and the desire to avoid addressing social issues because what we make are "just games." These things have implications on our sales, and while they can be addressed, it can only happen if we are willing to acknowledge that greater discussion of the topic within the industry is merited.
-
-
Média se snaží konzumenty z nějakého důvodu vychovávat, ale bude to mít přesně opačný efekt. Ony trans charaktery nejsou ve filmech a hrách nic nového, ale to, co předvádí v novém DA je velmi cringe.
-
nedali ste mi na výběr (bere do ruky strojek), já to dělat nechtěl, ale donutili ste mě (holí hlavu do hola), já byl tolernatní ale museli ste to hrotiti (obléká SS uniformu), nikomu to nevadí, ale nikomu se nelíbí být tak rychle tolerantní (nasazuje pásku s hákáčem)
-
-
No jasný ještě víc polarizuj tuhle diskuzi Bareši... "Jak má nikdo jinej názor tak je proti nám." Klasický progresivismus. Přitom tvoje názory na novinky v D&D atd atd ti nikdo nebere...
-
-
Myslím že si mě s někým pleteš.
-
-
Nekteri trolove jsou aspon vtipni. Ty mezi ne bohuzel nepatris..🤷♂️😒
-
Mozes sa smiat, no rast krajnej pravice potvrdzuje moje slova.
-
-
Ano před sto lety to bylo úplně stejně. Neměli na výběr, museli zachránit Německo před progresivníma marxistama a židovskou hrozbou.
-
Jako že potlačování LGBT témat v kultuře nějak zlepší jejich život? Tak určitě...
-
-
Ježíš, dyť o potlačování se nikdo nebaví. Momentálně je to naopak a tlačí se to horem dolem 😀
-
-
-
-
-
SkillUp to stejně udělal geniálně, když na preview poslal kolegu kterej vyplodil nadšený preview díky kterýmu dostali klíč, aby pak SkillUp mohl hru totálně a validně, za použití spousty příkladů, zkritizovat po takřka všech stránkách a vypotit nejsledovanější recenzi široko daleko. To se EA opravdu povedlo, vskutku PR majstrštyk.
-
Gratuluji redakci. A jste ještě natolik zbabělí, že ani neumíte napsat, že narážíte na Indiana a jeho úvahu o tom, že většinu kódů dostali lidé, kteří to rozhodně nebudou nijak hodnotit přísně. Ono si stačí i pročíst, kdo píše ty recenze. Většina naprosto tragických autorů, co píšou recenzi jednou za rok nebo na Indie tituly, co hraje 5 hráčů....
A k tomu, jak často a občas jak masivně zdejší cenzor řádí, tak tady si to asi hodil na nejbližší strom nebo je cenzor přímo Kronos, jinak za menší prohřešky tady více lidí dostávalo tzv. shadows bany, skrývání příspěvků nebo ban na 7 až 30 dní....
-
-
Nedělám si velký iluze že cenzor byl někdo najmutý aby moderoval. Diskuze si promazávají sami lidi z redakce a vzhledem k tomu že redakce má teď asi tak 3 členy je to jasný.
-
Recenzie sa musia pisat, aby sa Games udrzalo na MC. Mam pocit.
-
Kronos ale propaguje DEI, což propaguje i zdejší redakce, proto se ho ban netýká. Jsem přesvědčen, že za tohle já dostanu 30 dnů natvrdo.
Nesnáším pokrytectví a tohle je ukázkový případ.
A nějaký důvod proč si nezměníš avatar?
-
-
Protože ho mám takto od začátku a Kronos si ho záměrně změnil na stejný před několika lety?:) Vždyť ten človíček o Warhammeru ví asi tolik, kolik ví průměrný prvák o kvantové fyzice.
Tak zdejší redakce se hlavně osekala naprosto na kost. Ono jejich sociální média spravuje nejspíš nějaký boomer:)
-
-
promiň, ale taky myslím že bys ho měl změnit, přeci jen na heretika máš příliš konzervativní názory... můžu doporučit imperiální Aquilu?
-
-
Jdi si hačnou do rohu. Oba víme, že sis profilovku měnil jako trolení....
-
-
a, sedím v rohu
b, chaos je pro všechny, Lord Tzeentch chápe, že budu lepší reprezentant
-
-
-
-
-
-
více kňůů a ještě kňůů
do polí i do luhů
ať to slyší každý dům
ař vykřičí to do mraků
-
-
Ani o to nestojíme :D
-
Četl jsem guidelines, které EA poslalo recenzentům. Nevím jestli fake, ale co mě zaujalo, tak že cílovka jsou hráči 25-34 let. Za mě je realita tak 15-20. Kdyby mi bylo 15, tak udělám wau a nějaké DEI (to ani nevím co je) neřeším.
Na základě toho, a to co psal i dole třeba Morne nebo Iguana, jsem schopen akceptovat, že nejsem už asi cílovka a třeba mi už nesedí ani moc ten artstyle. Ale aktuální letošní alternativa je jen FFVI nebo Dragons Dogma 2
-
-
FF XVI myslis nie? a ak tento rok tak len PC, na PS5 to vyslo minuly rok, tusim v juny.
-
A hra nemá Denuvo.
Edit: a dívám se, že zrušili nutnost mít EA appku.
-
Bohové to je jak s důchodcema, taky uvěří každému screenu z netu, jen když to odpovídá jejich předsudkům.
-
-