Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • a mě GW2 pořád baví.. :))
    • wtf noob lol
      • Ježišmarja cody je zase v "mad cody" módu. Tímhle tempem opět dostane temporary ban a bude od něj na pár hodin klid.

        A gwčko je furt super. Prostě člověk musí hrát s komunitou a ne solo ala Skyrim. Bohužel tohle není hra pro elitisty s GEAREM co jsou lepší než ostatní (a bohudík za to).
      • to bylo slabší...
  • vonTossis
    Nahrano 350 hodin a porad je hodne co delat ... je to i tim, s kym clovek hraje. Kdybych hral bez komunity .. no tak bych vlastne nehral :)
    • Tak sem napiš, co tam děláš, protože tolik hodin hrát GW2 a mít tam pořád co dělat, to mi mozek nebere. Kolik máš postav? Co hraješ? Počítám, že se zaměřuješ na nedotažené WWW a spvp. Bez toho by člověk po pár desítkách hodin (na jeden alt) fakt neměl mít co dělat.
      • vonTossis
        Mno momentálně guildovně doděláváme dungy kvůli achievementům, snažíme se ve WwW pomáhat našemu serveru, tradičně trénujeme PvP, protože to je fakt zábava a skoro každý den drtíme enemáky v eternalech na skákačce :). Já osobně se snažím posbírat všechny barvy, dodělat mapu na 100% a pokud energie a čas dá, tak legendary weapon :) Jo a samozřejmě snažím se poskládat si nějaký pěkný set. Já jsem naprosto spokojený, ale jak říkám - mám skvělou komunitu kolem sebe, takže už hraju s lidma i kvůli lidem a baví mě to stále stejně.
        • Bohemund
          Jaká guilda a jaký server? :)
      • Ono je to hodně o tom, jestli Tě ta hra baví, či nikoli. Pokud ne, zjistíš, že není co dělat mnohem dřív, než dosáhneš max levelu. Pokud ano, je co dělat skoro pořád. Já mám osmdesátku za sebou víc jak měsíc a i teď, po víc než dvou a půl měsících hraní, co dělat mám - a to hraju téměř výhradně PvE. Hra mě stále baví a co je nejdůležitější, stále je co objevovat! Záleží zkrátka na tom, co si v té hře každý jeden hráč najde a máš to stejný jako s kteroukoli jinou hrou, filmem, knížkou, zážitkem a vším ostatním, co život přináší :) Když nic jiného, GW2 můžeš hrát zdarma a máš tedy jako hráč absolutní svobodu, kdy, jak moc a jestli vůbec budeš hrát - už to samo o sobě je luxus. Za sebe můžu říct, že přestože GW2 zdaleka není DOKONALÁ HRA (ono ale, co je dokonalé, že?), nelituji ani jediné koruny, kterou jsem za ní dal a časem rád vývojáře podpořím nákupem gemů - a bude to moje svobodná volba. Tak asi tak.
        • Tak projít si obsah hry je určitě celkem zábavné a stojí to za ten čas. Problém je, že vím, že je na konci levelování faktický konec hraní. Bez progressu cítím jako zbytečnost se věnovat dungům - stačí projít párkrát a konec. Pvp mě nezaujalo vůbec - kdyby byly arény 1v1, věnoval bych se pvp skoro výhradně. Jenže současná podoba pvp je výhradně o tom, jestli se hráči drží u sebe. Téměř vždy vyhraje skupina s větším počtem hráčů.
          • S Tvými názory a nápady stran PvP jednoznačně souhlasím - v tuhle chvíli jedu převážně PvE, takže mě to tolik netrápí. Nicméně hra je venku cca 3 měsíce a Arenanet teď řešil hlavně porodní bolesti. Pokud můžu soudit podle GW1, i dvojku v budoucnu čeká řada vylepšení - v jedničce šlo mnohdy o naprosto zásadní změny/doplňky a předpokládám, že dvojka bude v tomto ohledu podobná. Už proto vývojáře rád podpořím, protože mám zájem, aby hru a její svět nadále rozšiřovali. A když nastane hlušší období, není nic jednoduššího, než přerušit hraní a po čase se zas vrátit. Za sebe můžu jen zopakovat, že v Tyrii mám zatím ještě hodně co dělat a vracím se do ní, když čas dovolí, rád :)
  • Já mám nahráno 500 hodin za jednu postavu a pořád mě to baví jsem rád že začali přidávat nový obsah :)
  • u hrani 2 si uvedomuju dokonalost prvniho dilu (vcetne datadisku). Podle me udelali chybu s absenci monka... PvP degradovali na obycejne, stejne tak vypustili dokonalost skladani buildu, sanci, ze hrac prijde s necim novym a efektivnim...nuance pres traits je nedostacujici. Ziskavani skillu vcetne elite je nuda... radost ze ziskani kyzeneho skillu je pryc atd. atd. Zklamani a update to nespravi.
    • Proč ti dávaj mínus? Vždyť máš pravdu - aspoň pokud jde o ty skilly a dělání buildu přes traity. Možností je dost málo a skilly jsou nudné, nedotažené a elitní skilly jsou sotva elitní.

      Pvp není o ničem jiném než o držení se skupiny hráčů. Solo tam člověk neudělá prakticky nic. Pokud jde o www, tam to platí dvojnásob. Solo či v menší skupině tam není žádná šance cokoli dokázat a i ve větší skupině je to nuda. WWW bych nazval jasně: PvD - tj. players vs doors, páč přesně takové je WWW.
      • asi cekali az jim to potvrdis ty :)
  • Levelování v GW2 je příliš rychlé a příliš snadné. I z toho pochází řada problémů.

    Na end game vůbec nezáleží, protože v GW2 zcela chybí progress a jakýkoli komplexnější rozvoj postavy.

    Že pořád přidávají obsah je sice hezké a chválihodné, ale k čemu to, když to nijak nezmění celý systém hry? GW2 je jednoznačně výhradně pro pvp hráče. Pve hráč to hraje jen tehdy, když je mu jedno, že běhání dungů nemá téměř žádný efekt. Mně to tedy příjde jako ztráta času, neboť běhání dungů má minimální efekt na rozvoj postavy a v WWW téměř na gearu nezáleží, neboť je to o zerg vs zerg a jedinec toho moc nezmůže v sebelepším gearu.

    Pro HC pve hráče prostě GW2 vůbec není vhodné MMO. Pro pvp hráče je sice docela dobré MMO, ale musí hráč počítat s minimálním progressem a s ne příliš dobrými pvp mapami. Neexistence 1v1 v téměř čísté pvp hře je obrovský fail.
    • aneb jak zkritizovat MMO která běží sotva dva měsíce, a která se během let změní k nepoznání *1*
      • To je velmi chabý "argument". Však ono se to změní, však ono to chce čas bla bla. To slyším pořád. Systematické změny ale nebudou příliš veliké. Schválně se tu o tom pobavíme za rok, za dva. Pokud se GW2 opravdu radikálně změní, veřejně se omluvím a přiznám, že jsem se zcela spletl. To se ale nestane, protože v GW2 nedojde k nějakým opravdu výraznějším změnám. O tom jsem zcela přesvědčen. *3*

        Jen tak mimochodem, když je end game obsah tak super, proč sis smazal své 80ky a hrál to znovu? Kdyby byl end game obsah fakt super, nedokázal by si přeci od něj odtrhnout svou pozornost a užíval si být 80ka. *4*
        • lidi je to sice o skillu ale nikdo nechce vypadat jako vadrák, ale jako superhrdina ne? :-)

          navíc ty rozdíly jsou, jenom né takové jako v jiných hrách, např runy dokážou udělat veloký rozdíl a některé z nich jsou hodně drahé. prostě a jednoduše aby jsi měl best itemy(nepočítám legendary) tak stejně musíš progresovat relativně dlouho a když cheš vypadat COOL tak ještě víc...

          Z.Z : nemyslím si že najdeš hru, která by tě uspokojila...kdyby neměl Rift tak málo hráčů tak je to možná volba pro tebe (tam můžeš postavu rozvíjet, že se ti bude motat hlava :-p) škoda, že to mo lidí nehraje :-(
    • Dungeony nejsou motivující? exp penize, tokeny na dung sety co víc by si jako chtěl....s dobrym mf najdeš i nějake ty rare občas...jaká je teda tvoje představa?jak by měl dung ovlivňovat postavu?

      Chápu, že někomu hra nesedne ale zrovna tohle mi nepřijde jako fér výtka.

      Komplexnější progress postavy vypadá jak? děkuji
      • expy, peníze, tokeny.. v jakých jen MMO tohle už bylo? aha, už vím - v úplně všech! GW2 mělo být mnohem originálnější. Jenže není. Je to klasické MMO. Žádná revoluce, ani evoluce.

        Má představa je naprosto jasná:
        Za každé odběhnutí dungu (udělal bych i solo a duo a trio dungy) by hráč dostával body. Tokeny bych zcela odstranil. Peníze by hráč dostal jedině za splnění speciálních úkolů v rámci dungu - šlo by o velkou hotovost, ale úkoly by nebyly lehké a byly by časově omezené.
        K bodům: Za určitý počet bodů, které by hráč dostával v závislosti na úrovni splnění dungu, by si hráč mohl koupit např.: speciální skill, trait, peta, outfit, armor a další vylepšení. Pomocí dungů by tak mohl hráč ještě dále vylepšovat svou postavu pomocí speciálních traitů (tj. vlastností), staty postavy (např. byste mohli za určitý počet bodů zvýšit navždy power o několik bodů atd.) a mohl by i dost měnit zaměření postavy - např. určité dungy by nabídly skill umožňující vyvolat speciálního peta, případně by šlo získat speciální healovací skill funkční jen v dungeonu atd. Kromě toho hráčům, kteří by rádi běhali jeden a tentýž dung, by se po jisté době odemkla tajná část dungu, kde by šlo nalézt různé odměny. Každý hráč by zároveň získával tituly spojené s jeho úspěchy v dungeonech. Veškeré výsledky z dungů by také byly online k dispozici - hráči by se mohli pochlubit celé komunitě, co se jim podařilo. Opravdu úspěšní pve a pvp hráči by získali unikátní přístup do jakéhosi paláce (cosi jako housing, kde by si mohli uložit trofeje získané při hraní dungů a pvp).

        Komplexnější rozvoj postavy je naprosto jasný. - mám jasnou vizi:
        Ponechal bych současný systém traitů. Ty by ovšem ovlivňovaly daleko více skilly, než je tomu nyní. Dále bych vytvořil systém pasivních traitů, které by ovlivňovaly pasivní skilly (např. rychlost pohybu, rychlost boje, health - jednoduše všechny pasivní vlastnosti postavy). Dále bych přidal speciální traity a k nim skilly, které by se získávaly v pvp či pve. Celá řada skillů a traitů by přitom bylo možné získat až daleko za levelem 80. Zcela bych překopal systém elitních skillů - zavedl bych několik ranků elitního skillu. Čím vyšší rank, tím lepší daný skill. Nejvyšší ranky by šlo dosáhnout expením po levelu 80 (např. na levelu 100 nový rank elitního skillu) = motivace hrát i po levelu 80. Zohlednil bych RP hraní - jsi charr a pomáháš hlavně charrům? Legie to dokáže náležitě ocenit a pošle ti na pomoc bojovníky, tj. zisk unikátního skillu na unikátní pety - charrské elitní bojovníky! A nebo jiné skilly s jiným efektem. Získat je by nebylo snadné a vyžadovalo by to opravdu RP hraní a hlavně jasně cílené hraní určitým způsobem.

        Zároveň mám naprosto jasné představy o změnách pvp a www. Např. v www bych zcela překopal současného commandera. Vytvořil bych několik hodnostních stupňů. Ty by se získávaly prostým hraním www, zabíjením protivníků, dobýjení hradů atd. S každou hodností by přišly nové možnosti velení - možnost vytvořit větší skupinu, různé podpůrné banery, možnost velení - např. označování kam útočit, speciální chat pro velitele atd. Čím vyšší hodnost, tím lepší možnosti velení.
        • PS: Pochybuju, že ten můj článek bude někdo číst.

          MMO docela dobře znám a přemýšlím o nich. A vidím na nich stále dokola ty samé chyby. Proto také mám naprosto jasné představy, které chyby bych odstranil prioritně a co by se dalo ještě změnit.

          K chybám:
          Povšimněte si, že v GW2 je celá řada klasických MMO chyb, které je snadné odstranit, ale vývojáři to nedělají díky své omezenosti, lenosti či nevím... Velmi telegraficky: Spawnování nepřátel a stím související pojetí questů (tj. musíš zabít 50 nepřátel a okolo je nepřátel málo, proto se nepřátelé musí spawnovat rychle - není snad jiné řešení? jistě že je!!), rozmístění fauny po herní mapě (všimněte si, že prostá zvířata v mnoha MMO stojí na nevhodných a nelogických místech a maximálním způsobem narušují vaší hru - kolikrát jste se museli zabývat blbou kozou, co jste omylem zranili a ona pak na vás zaútočila???), rozmístění questovních a speciálních npc atd.
          • celé jsem to četl :-) a prosím tě můžeš mě říct v jaké hře tohle je? Ty tady krtitizuješ GW2 za to že nebosahuje mechaniky, který jsi si sám vymyslel :-D to je teda síla i když některý nápady jsou samozřejmě zajímavý....hlavně přidávání těch pasivek by bylo super mohl by jsi se více specializovat.

            ty nechápeš, že ten přístup je tady jiný a fakt je to hlavně o skillu a to se mi libí....pokud chceš farmit jeden dung aby jsi měl equip na další a takhle furt dokola tak zkus jinou hru :-p na druhou stranu jsem asi týden lvl 80 a do full exotic gearu mám dost daleko a legendary weapon asi nikdy ani mít nebudu. Rozhodně to není tak, že by jsi dosáhl 80 a všechno ti přistálo na růžovém podnose. Myslím si, že mě to ještě měsíc dá než budu mít full exotic a runy možná o něco dýl a to hraju i 5 hodin denně....dungeony? nevěřím, že jsi si tam jen tak běhal a dali jste to..možná tak story ale explo musíš trošku uspolupracovat a pomáhat si, kitovat atd.

            Comě teda hodně mrzí, je že ti nemůže dropnout nějaká bomba všechno je to craft nebo aukce :-/ amáš pravdu, že absence 1v1 alespoň ve formě duelu je FAIL, ale v diablu není pvp vůbec a to mělo bejt při vydání biggest fail ever :-)

            cgtěl jsem toho napsat víc, ale už jsem unavenej
            • Svým příspěvkem jsem jen jasně naznačil, že lze věci udělat jinak, než je tomu k vidění v každém druhém MMORPG...

              Protože není GW2 o statech a gearu, je skoro jedno, jaký má hráč gear... Proto veškerá snaha je docela i ztrátou času. Jednoduše jsem napsal, že GW2 je jasná casual hra a nenabízí téměř žádný progress. Někomu to sedne, někomu ne. Já si umím představit daleko lepší MMORPG s daleko komplexnějším systémem vývoje postavy, pve a pvp. Osobně nechápu to neustálé vyzdvihování GW2, když tahle hra nepřinesla nic jiného než velmi povrchní casual MMO a těch tu je až dost.
            • na co ti bude legendarka? má lepší staty(o malinko) než exotic

              Lidi vy si neuvědomujete, že v Gw2 je to trošku jinak pojaté a nestane se Vám, že by jste měli dvakrát více životů díky equipu jako v jiných hrách. Prostě jestli chcete machrovat na nooby s uber gearem najděte si jinou hru :-p machrovat můžete i v GW2, ale rozhoduje skill což se chápu některým hráčům nelíbí a jejich ego potom utržuje těžké rány v spvp.
              • Reakce na příspěvek:

                ja to myslel trosku jinak ty sam tvrdis ze je to o skillu ale ma cenu se teda vubec hnat za legendarnim equipem ? ja osobne pvp hraju velmi rad ale v guild wars mi to nesedlo mam rad kdyz si muzu udelat ruzne buildy a davat dohromady equip osobne si myslim ze postavy hracu by se meli lisit a na kazde povolani a build by melo platit neco jineho jenze v guild wars 2 jsou na tom vsichni stejne aspon tak mi to prijde musim se priznat ze ja jsem ani 80 level nedal pretalo me to bavit druhej tyden jinak ja si pvp hru predstavuji asi trosku jinak a potrebuji mit prostor pro zlepsovani postavy
            • tady se ale nabizi jedna otazka na co mi bude ta legendarka?
    • Ještě bych dodal:
      GW2 je vhodná pro takové pve hráče, co si zahrají tu a tam, postupně či najednou rozehrají vícero postav a rádi si občas zajdou dung bez potřeby cokoli cennějšího z dungu získat. V takovém případě může vyjít hraní na pár měsíců a to je slušná porce za tu cenu. Proto bych já přímo obsah nekritizoval - je ho dost a umí zabavit. Co mě ale dost mrzí, že tam dost věcí není dotaženo - např. zbytečnost hrát opakovaně eventy, neboť tím člověk prakticky nic nezíská (hlavně na nižších levelech je opakování eventů na nic). Hráč prakticky vůbec nemá potřebu se vracet do nižších regionech - jednak v nich není nic speciálního a ja dělat zde eventy je, jak jsem už psal, zbytečné.

      A řešení? Dovedl bych si představit např. tituly, pěkné armory a oufity, které by člověk mohl získat opakováním eventů v různých oblastí, totéž by mohlo platit pro dungy. Kromě toho by člověk mohl získávat děláním pve obsahu různé speciální traity a skilly, případně také speciální pety a speciální obsah typu arén apod. Zatímco dnes jsou eventy jen o zisku expů, peněz a karmy, já bych jim přiřadil větší význam a odměňoval bych hráče za jejich opakované hraní. To by dost napomohlo i RP hraní, kdy bych mohl jako charr stále hlídat charrské regiony, dělat především zde regiony a z toho získávat bonusy vhodné především pro charry apod.
      • Ještě k těm arénám: Napadlo mě to už dávno. Jste třeba člověk a RP hráč. Děláte obsah hlavně u lidí. Bráníte lidská obydlí, pomáháte atd. Jednoho pěkného dne byste se mohli stát šampionem daného regionu či rasy. Fajn, to už vlastně víceméně je. Jenže těch šampionů by bylo více. Nechtěli byste být šampionem číslo 1? Tím nejlepším? K tomu by sloužila např. aréna. V ní byste mohli porážet moby (postupně velmi těžké, pro pve hráče, nakonec skutečná výzva) a získali byste pve titul nej. šampiona, nebo porážet hráče a získali byste pvp titul. nej. šampiona. Přitom by každý region, nebo určitý sounr regionů mohl nabídnout vlastní arénu a vy byste mohli v aréně získávat tituly, outfity, pety a další bonusy.

        Když už nic jinýho, 1v1 arénu bych fakt ocenil. Jedině tak člověk prověří své schopnosti. K tomu je spvp zcela na nic. Tam člověk z 90 % zemře jedině proto, že potkal vícero hráčů a jednoduše byl odzergován do věčných lovišť. *1*
        • Bylo by to pekny, jenze to pvp maji nastaveny jen na ten zerg. 1v1 by se provalila v celym meritku ta jejich vybalancovanost :P
          • To mě nenapadlo koukat se na to takhle. No aspoň by jim ty arény pro 1v1 pomohly doladit jednotlivé classy. Jenže já mám pocit, že se jim tam nicmoc měnit nechce, že chtějí jen přidávat docela povrchní, ač docela hutný obsah.

            Je pravda, že se pořad "kasají" o vyrovnanosti a vybalancování class. Bylo by zajímavé vidět, jaká je skutečnost.
            • Ona uz asi skutecnost videt je, organizujou se nejaky duely primo ve WZ, co jsem nekde cetl nejaky zminky, ale jsem linej procitat fora pro podrobnosti, jelikoz tu hru uz nejsem schopnej ani zapnout.
      • To by nebylo špatné zkus to navrhnout na offic foru, anet tvrdil že hráčům naslouchá, pokud se tam rozvine větší diskuze kolem tohoto nápadu tak to možná bude.
      • No priznejme si to - ono je otravny delat i ty eventy...spamovat 1 nebo 2 klavesy do grupy mobu a celou dobu jen zirat na ten jeden velkej ohnostroj a cekat, az to vsechno popada je alespon pro mne pekna nuda.
        • Tak některé eventy mě fakt bavily - hlavně obrana různých pozic, zabírání pozic a pomáháním různým npc. Eventy typu - tu máš bosse, střílej do něj 20 minut a event je hotov, mě moc nebaví. Už i proto, že některé takév eventy nedávají smysl - viz tu míč piráta, vypadá úplně stejně jako každý jiný pirát, jenže tenhle pirát má nejspíše kůži z ocelu či co a musíš jít na něj s 10 hráči a midlit ho 10 minut. wtf?! U obra to chápu, u draka to chápu, u obrřího pavouka to chápu... ale u piráta? nebo kentaura? to fakt ne.. to je prostě nesmysl a fail.
          • Uznavam, ze nektery group eventy byly celkem slusny
  • Kdyby nahodou nekdo mel zbytecny free trial weekend invite, poslete mi ho, prosim, na mail svr2@seznam.cz. Chtel bych si hru koupit, ale nevim, jak mi poslape. Dekuju. :)
  • Veskoslav
    Ksakru. A já pořád nedodělal max. level:)Asi jsem si chtěl hru pořádně užít a neletět bleskem a rychle udělat max. level:)
    • Na ten ostrov co sem čet bude moci každý, nezáleží na levelu, aspoň tak sem to pochopil tak o nic nepříjdeš pokud je to tak. Jinak mam už nahraných 450 hodin, nehraju už to sice tak intezivně ale pořád mě to baví. GW 1 byla hra kterou sem si vždy nainstaloval jako první hned po přeinstalaci winu a GW 2 bude to samé, pro mě.
    • Však proč to rychle levlit na max lvl, když tam na něm není co dělat.
  • Mňa to stale baví a čo si všimam tak je v hre stale viac ludí ... gw2 je presne mmorpg pre mňa zapnem na 1-2hod denne zabavím sa a vypnem hra ma určite čo ponuknuť expenie ma velmi bavilo,dung COF set je paradny :),komumita asi najlepšia aku som v hre stretol, pvp chodim sem tam lebo som skor PVE hrač (kedže je to moja prva hra v ktorej su dungeons L2 ich nemalo takže neviem porovnať či su dobre alebo nie) myslim že neni spravne nadavať na gw2 lebo je to velmi kvalitna hra.Nechapem ako može niekto nadavať že hra ma malo contentu ved neni vonku ani pol roka.A za dalšie neplatia sa žiadne mesačne poplatky.Kto ma rád mmorpg tak je to MUST HAVE titul.
    • Kdo ma rad mmorpg, tak ruce pryc od toho. Neni tam zadna hlubsi myslenka, proste jen mechanicky od questu ke questu, bez pribehu, bez niceho. Clovek udela 80, dokonci ty 2 nebo 3 lokace, zajde 80 main dung a zjisti, ze tahle hra je uplne naprosto o nicem, ze ten svet je vlastne udelanej jen tak na oko a neda se tam vubec nic kloudnyho delat.
      • Příběh tam je, ale je podle mě podaný dost nešikovně - přes chování npc a přes vysvětlování od event či quest npc a z emailových zpráv. To není moc ideální. Bohužel příběh není nijak moc propracovaný. Hraju ještě jiné MMO a tam je čtení dialogů a věcí kolem docela podstatné pro to, aby si člověk to hraní užil. U GW2 je skoro jedno, jestli si cokoli čtete... to je docela škoda. Větší důraz na příběh, větší ukecanost npc by se mi líbila (ale vím, že většině hráčům zase ne).
        • Nejaky informace a reakce tam kolem samozrejme od npc nebo mailu jsou a ja navic jsem clovek, kterej se snazi vsechno cist, ale tady to fakt bylo vylozene otravny a vubec mi na tom nezalezelo. Absolutne zadnej text me tady nezaujal, jakoby to bylo jen napastovany z nejakyho 20 let staryho japonskyho rpg.
          • Kor ty zprávy v emailu jsou pořád to samé. Díky, že si nám pomohl zabít kentaury.. bla bla. Pořád to samé jen záleží, v jakém regionu.

            No řekněme si to narovinu: GW2 není příběhové MMO. Je to akční MMO a příběh je tam naprosto vyloženě naplácaný, aby se neřeklo. *1*

            I když něco se mi zase dost líbilo. Třeba první hlídka malých charrů byl dokonalý zážitek. Být tam takových věcí více, dokázal bych řadu chyb přehlédnout.
            • Tomus,
              srovnávat LOTRO a GW2 asi nemá moc smysl. Jednak je LOTRO mnohem starší MMO a nutné dodat, že u LOTRO funguje hlavně ta "láska" ke světu Pána prstenů. Když to vezmu čistě objektivně a nebudu posuzovat grafický styl, je GW2 jistě lepší hra. LOTRO má ovšem lepší příběh (viz věci kolem pána prstenů, koho tenhle svět nezajímá, na toho to prostě nemusí fungovat). Než se člověk dostane na end game obsah, opravdu to trvá dlouho. End game je u LOTRO poměrně slabý, ovšem nadšenci do LOTR světa stačí prostý RP a procházení příběhu, projíždění krajinkou atp. LOTRO samozřejmě má řadu instancí - většinou dobré, ovšem po systémové stránce řešeny naprosto špatně až hanba. Např. ty nejlepší instance nelze běžet na libovolném levelu - jsou pro určité levely. A to je škoda.

              Co se týká end game obsahu GW2 - tím je pvp a www + dungy, jejichž běhání ovšem nepřináší nějak výrazný zisk = gear nemá nějak podstatný význam a staty postavy si běháním dungů také nezlepšíš. To je naprosto zjevné každému, kdo si o hře něco přečetl. K tomu nepotřebuji být max. level. Možnosti hry lze mnohdy docela dobře odhadnout a je možné získat mnoho informací prostým sledováním komunity a oficiálních stránek a wiki. Jednoduché...
            • End game si tvoříš sám možná tak ve hře, která end game nemá...
            • Nic proti A.A:) Ale hodnotíš hru podle nějakého vyprávění- nedoexpil jsi 80 lvl, takže jsi prošel tak možná 1/3 oblastí. -Nevyzkoušel jsi ostatní dungy, jediné co tě pustilo bylo AC+CM možná. Spíš mi řekni v čem má LOTRO např. lepší endgame než GW? Co tam jde dělat na max. levelu? PVP je o sehranosti týmů. Není to o tom koho je víc... V hotjoinu možná, ale od toho je to hotjoin- prostě se připojíš k random partě.
              -Co by jsi vlastně v GW2 chtěl mít jako Endgame? Endgame si každý tvoří sám, kdo si neumí najít zábavu, bude nespokojený v každém MMO...
            • Klišétauři !
    • Kdo má rád casual MMORPG, pro toho je GW2 přesně určeno. Pro více HC hráče je GW2 vhodné jedině tehdy, když chtějí hrát hlavně pvp turnaje a nevadí jim nulový progress a malá variabilita buildů.

      Jinak GW2 má určitě dobrý obsah a dost rozsáhlý. Bohužel herní obsah na můj vkus jde projít příliš rychle. Eventy bohužel slouží jen k zisku expů, případně peněz a karmy a nic více. Nemá smysl se vracet do některých regionů a opakovat si zde eventy a to je velká škoda. Kdyby člověk získával různé bonusy za eventy, resp. kdyby to byly komplexnější bonusy. Kdyby šlo postavu rozvíjet ještě více za hranicí casual hráče.. GW2 by byla mnohem zajímavější.
  • Vegen
    Už jsem plánoval GW2 smazat, ale asi dostane ještě šanci :)
  • ja prestal hrat gw2 kvuli podle me špatnemu dizajnu pve a taky kolik tam bylo exploitu. Chtelo by to aby bossove meli víc abilit místo aby meli neskutečne mnoho života a davali one shot.
    • ja přestal kvůli enginu ve WvW, který nedokáže včas vykreslit ostatní hráče. Člověk zbytečně umírá kvůli tomu, že se engine neráčí vykreslit polovinu nepřátel a tak dostáváte zranění od někoho koho ani nevidíte
      • není to nedostatečným výkonem? já nic nezaregistroval
      • jo tohle je velká prasárna a organizované grupy toho s radostí využívají

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit