Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kdyby nahodou nekdo mel zbytecny free trial weekend invite, poslete mi ho, prosim, na mail svr2@seznam.cz. Chtel bych si hru koupit, ale nevim, jak mi poslape. Dekuju. :)
  • lidi je to sice o skillu ale nikdo nechce vypadat jako vadrák, ale jako superhrdina ne? :-)

    navíc ty rozdíly jsou, jenom né takové jako v jiných hrách, např runy dokážou udělat veloký rozdíl a některé z nich jsou hodně drahé. prostě a jednoduše aby jsi měl best itemy(nepočítám legendary) tak stejně musíš progresovat relativně dlouho a když cheš vypadat COOL tak ještě víc...

    Z.Z : nemyslím si že najdeš hru, která by tě uspokojila...kdyby neměl Rift tak málo hráčů tak je to možná volba pro tebe (tam můžeš postavu rozvíjet, že se ti bude motat hlava :-p) škoda, že to mo lidí nehraje :-(
  • To je velmi chabý "argument". Však ono se to změní, však ono to chce čas bla bla. To slyším pořád. Systematické změny ale nebudou příliš veliké. Schválně se tu o tom pobavíme za rok, za dva. Pokud se GW2 opravdu radikálně změní, veřejně se omluvím a přiznám, že jsem se zcela spletl. To se ale nestane, protože v GW2 nedojde k nějakým opravdu výraznějším změnám. O tom jsem zcela přesvědčen. *3*

    Jen tak mimochodem, když je end game obsah tak super, proč sis smazal své 80ky a hrál to znovu? Kdyby byl end game obsah fakt super, nedokázal by si přeci od něj odtrhnout svou pozornost a užíval si být 80ka. *4*
  • Svým příspěvkem jsem jen jasně naznačil, že lze věci udělat jinak, než je tomu k vidění v každém druhém MMORPG...

    Protože není GW2 o statech a gearu, je skoro jedno, jaký má hráč gear... Proto veškerá snaha je docela i ztrátou času. Jednoduše jsem napsal, že GW2 je jasná casual hra a nenabízí téměř žádný progress. Někomu to sedne, někomu ne. Já si umím představit daleko lepší MMORPG s daleko komplexnějším systémem vývoje postavy, pve a pvp. Osobně nechápu to neustálé vyzdvihování GW2, když tahle hra nepřinesla nic jiného než velmi povrchní casual MMO a těch tu je až dost.
  • ja to myslel trosku jinak ty sam tvrdis ze je to o skillu ale ma cenu se teda vubec hnat za legendarnim equipem ? ja osobne pvp hraju velmi rad ale v guild wars mi to nesedlo mam rad kdyz si muzu udelat ruzne buildy a davat dohromady equip osobne si myslim ze postavy hracu by se meli lisit a na kazde povolani a build by melo platit neco jineho jenze v guild wars 2 jsou na tom vsichni stejne aspon tak mi to prijde musim se priznat ze ja jsem ani 80 level nedal pretalo me to bavit druhej tyden jinak ja si pvp hru predstavuji asi trosku jinak a potrebuji mit prostor pro zlepsovani postavy
  • reaguji na Z.Z
  • aneb jak zkritizovat MMO která běží sotva dva měsíce, a která se během let změní k nepoznání *1*
  • sám jsi říkal že nemáš rád hru kde jde o každé číslíčko ve statech (teda pokud jsi to byl ty, pokud ne tak se omlouvám) :)
  • ano a vracíme se zpě k zásadní informaci, že GW2 je os killu hráče a né o itemech i když rozdíl mezi masterwork a exotic je dost znát.....dám příklad za ranfgera jsem s burst skillem dal o 2k větší damage místo 10 dávám za 12 cože je docela dost, ale to vám tady asi nevysvětlím.

    U hry kterou koupíš a je pak zdarma mě to příjde teda dost přísné hru kritizovat za něco co třeba já považuji za plus.
  • na co ti bude legendarka? má lepší staty(o malinko) než exotic

    Lidi vy si neuvědomujete, že v Gw2 je to trošku jinak pojaté a nestane se Vám, že by jste měli dvakrát více životů díky equipu jako v jiných hrách. Prostě jestli chcete machrovat na nooby s uber gearem najděte si jinou hru :-p machrovat můžete i v GW2, ale rozhoduje skill což se chápu některým hráčům nelíbí a jejich ego potom utržuje těžké rány v spvp.
  • Bohemund
    Jaká guilda a jaký server? :)
  • tady se ale nabizi jedna otazka na co mi bude ta legendarka?
  • celé jsem to četl :-) a prosím tě můžeš mě říct v jaké hře tohle je? Ty tady krtitizuješ GW2 za to že nebosahuje mechaniky, který jsi si sám vymyslel :-D to je teda síla i když některý nápady jsou samozřejmě zajímavý....hlavně přidávání těch pasivek by bylo super mohl by jsi se více specializovat.

    ty nechápeš, že ten přístup je tady jiný a fakt je to hlavně o skillu a to se mi libí....pokud chceš farmit jeden dung aby jsi měl equip na další a takhle furt dokola tak zkus jinou hru :-p na druhou stranu jsem asi týden lvl 80 a do full exotic gearu mám dost daleko a legendary weapon asi nikdy ani mít nebudu. Rozhodně to není tak, že by jsi dosáhl 80 a všechno ti přistálo na růžovém podnose. Myslím si, že mě to ještě měsíc dá než budu mít full exotic a runy možná o něco dýl a to hraju i 5 hodin denně....dungeony? nevěřím, že jsi si tam jen tak běhal a dali jste to..možná tak story ale explo musíš trošku uspolupracovat a pomáhat si, kitovat atd.

    Comě teda hodně mrzí, je že ti nemůže dropnout nějaká bomba všechno je to craft nebo aukce :-/ amáš pravdu, že absence 1v1 alespoň ve formě duelu je FAIL, ale v diablu není pvp vůbec a to mělo bejt při vydání biggest fail ever :-)

    cgtěl jsem toho napsat víc, ale už jsem unavenej
  • Nejvíce příspěvků tu mám já (jsem na noční a nudím se) a nemyslím si, že by šlo o hate. Píšu jasné argumenty, co bych změnil. Také nepíšu, že je GW2 špatná hra. Dokonce jsem zmínil řadu pozitiv GW2. Takže věřím, že nemyslíš mě. *3*
  • Škoda, že si na psaní komentářů najdou čas většinou jen hateři či nespokojení lidé...
    Mno je pravda, že ta zbylá většina ví jak lépe trávit čas *1* *2*
  • A k čemu ty top itemy jsou?

    V pve jsou příjemným bonusem, ovšem ničím zásadním, bez čeho by se nedalo hrát. I v dungu rozhoduje především schopnost ovládat postavu, reagovat na útoky bossů a na kooperaci. Ani sebelepší gear nepomůže, když člověk nezareaguje včas na nějaký silný útok bosse.

    V spvp gear neznamená nic.

    V www má gear smysl leda v boji menších skupinek a při podpoře. Při velkých bojích může být drobnou výhodou, není ale ničím výrazným. Zerg rozhodně nepřežije ani ten nejlepší guardian v nejlepším gearu.

    Kromě toho ostatní hráči ani nevidí, jaké máš statistiky. V některých jiných MMO lze ihned jasně vidět, zda-li jde o dobrou či špatnou postavu. To může hráče motivovat na své postavě makat, aby si nepřidali jako noobové se špatnou postavou. Nic takového v GW2 není. Charaktery ani nejsou k náhlednutí online, takže odpadá soutěživost. To je ovšem základ GW2 = gear nicmoc neznamená, soutěživost se omezuje na spvp a to především na turnaje.
  • Tomus,
    srovnávat LOTRO a GW2 asi nemá moc smysl. Jednak je LOTRO mnohem starší MMO a nutné dodat, že u LOTRO funguje hlavně ta "láska" ke světu Pána prstenů. Když to vezmu čistě objektivně a nebudu posuzovat grafický styl, je GW2 jistě lepší hra. LOTRO má ovšem lepší příběh (viz věci kolem pána prstenů, koho tenhle svět nezajímá, na toho to prostě nemusí fungovat). Než se člověk dostane na end game obsah, opravdu to trvá dlouho. End game je u LOTRO poměrně slabý, ovšem nadšenci do LOTR světa stačí prostý RP a procházení příběhu, projíždění krajinkou atp. LOTRO samozřejmě má řadu instancí - většinou dobré, ovšem po systémové stránce řešeny naprosto špatně až hanba. Např. ty nejlepší instance nelze běžet na libovolném levelu - jsou pro určité levely. A to je škoda.

    Co se týká end game obsahu GW2 - tím je pvp a www + dungy, jejichž běhání ovšem nepřináší nějak výrazný zisk = gear nemá nějak podstatný význam a staty postavy si běháním dungů také nezlepšíš. To je naprosto zjevné každému, kdo si o hře něco přečetl. K tomu nepotřebuji být max. level. Možnosti hry lze mnohdy docela dobře odhadnout a je možné získat mnoho informací prostým sledováním komunity a oficiálních stránek a wiki. Jednoduché...
  • PS: Pochybuju, že ten můj článek bude někdo číst.

    MMO docela dobře znám a přemýšlím o nich. A vidím na nich stále dokola ty samé chyby. Proto také mám naprosto jasné představy, které chyby bych odstranil prioritně a co by se dalo ještě změnit.

    K chybám:
    Povšimněte si, že v GW2 je celá řada klasických MMO chyb, které je snadné odstranit, ale vývojáři to nedělají díky své omezenosti, lenosti či nevím... Velmi telegraficky: Spawnování nepřátel a stím související pojetí questů (tj. musíš zabít 50 nepřátel a okolo je nepřátel málo, proto se nepřátelé musí spawnovat rychle - není snad jiné řešení? jistě že je!!), rozmístění fauny po herní mapě (všimněte si, že prostá zvířata v mnoha MMO stojí na nevhodných a nelogických místech a maximálním způsobem narušují vaší hru - kolikrát jste se museli zabývat blbou kozou, co jste omylem zranili a ona pak na vás zaútočila???), rozmístění questovních a speciálních npc atd.
  • expy, peníze, tokeny.. v jakých jen MMO tohle už bylo? aha, už vím - v úplně všech! GW2 mělo být mnohem originálnější. Jenže není. Je to klasické MMO. Žádná revoluce, ani evoluce.

    Má představa je naprosto jasná:
    Za každé odběhnutí dungu (udělal bych i solo a duo a trio dungy) by hráč dostával body. Tokeny bych zcela odstranil. Peníze by hráč dostal jedině za splnění speciálních úkolů v rámci dungu - šlo by o velkou hotovost, ale úkoly by nebyly lehké a byly by časově omezené.
    K bodům: Za určitý počet bodů, které by hráč dostával v závislosti na úrovni splnění dungu, by si hráč mohl koupit např.: speciální skill, trait, peta, outfit, armor a další vylepšení. Pomocí dungů by tak mohl hráč ještě dále vylepšovat svou postavu pomocí speciálních traitů (tj. vlastností), staty postavy (např. byste mohli za určitý počet bodů zvýšit navždy power o několik bodů atd.) a mohl by i dost měnit zaměření postavy - např. určité dungy by nabídly skill umožňující vyvolat speciálního peta, případně by šlo získat speciální healovací skill funkční jen v dungeonu atd. Kromě toho hráčům, kteří by rádi běhali jeden a tentýž dung, by se po jisté době odemkla tajná část dungu, kde by šlo nalézt různé odměny. Každý hráč by zároveň získával tituly spojené s jeho úspěchy v dungeonech. Veškeré výsledky z dungů by také byly online k dispozici - hráči by se mohli pochlubit celé komunitě, co se jim podařilo. Opravdu úspěšní pve a pvp hráči by získali unikátní přístup do jakéhosi paláce (cosi jako housing, kde by si mohli uložit trofeje získané při hraní dungů a pvp).

    Komplexnější rozvoj postavy je naprosto jasný. - mám jasnou vizi:
    Ponechal bych současný systém traitů. Ty by ovšem ovlivňovaly daleko více skilly, než je tomu nyní. Dále bych vytvořil systém pasivních traitů, které by ovlivňovaly pasivní skilly (např. rychlost pohybu, rychlost boje, health - jednoduše všechny pasivní vlastnosti postavy). Dále bych přidal speciální traity a k nim skilly, které by se získávaly v pvp či pve. Celá řada skillů a traitů by přitom bylo možné získat až daleko za levelem 80. Zcela bych překopal systém elitních skillů - zavedl bych několik ranků elitního skillu. Čím vyšší rank, tím lepší daný skill. Nejvyšší ranky by šlo dosáhnout expením po levelu 80 (např. na levelu 100 nový rank elitního skillu) = motivace hrát i po levelu 80. Zohlednil bych RP hraní - jsi charr a pomáháš hlavně charrům? Legie to dokáže náležitě ocenit a pošle ti na pomoc bojovníky, tj. zisk unikátního skillu na unikátní pety - charrské elitní bojovníky! A nebo jiné skilly s jiným efektem. Získat je by nebylo snadné a vyžadovalo by to opravdu RP hraní a hlavně jasně cílené hraní určitým způsobem.

    Zároveň mám naprosto jasné představy o změnách pvp a www. Např. v www bych zcela překopal současného commandera. Vytvořil bych několik hodnostních stupňů. Ty by se získávaly prostým hraním www, zabíjením protivníků, dobýjení hradů atd. S každou hodností by přišly nové možnosti velení - možnost vytvořit větší skupinu, různé podpůrné banery, možnost velení - např. označování kam útočit, speciální chat pro velitele atd. Čím vyšší hodnost, tím lepší možnosti velení.
  • skoda, zrovna free trial bych nekde rad sehnal, o koupi hry uvazuju velmi vazne a chtel bych vedet, jak mi poslape

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit