Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Asijský styl ať už grafický či jiný mě od hry vždy spolehlivě odradí... Nechápu tu kulturu, nelíbí se mi ultravyzáblé asiatky s megaňadry bojující s mečem dvakrát přesahujícím jejich výšku. Jestli se to někomu líbí, tak proti gustu...., ale do evropy tento styl prosím pěkně netahejte.
  • ale kvoli trochu inym dovodom. aj ked stale uzasnym:)

    ja som to nahle ukoncil niekdey po stovke. hral som sa a hral, zazral sa do toho a zrazu pozeram ze som na 90tich hodinach. Tak si hovorim "a ku*va, musim to uz ukoncit" ale stale som anchadzal nieco zaujimave. nakoniec som isiel jak s .. tym co maju kone na ococh:D a nic som nerobil len tie hlavne linie co ma zaujimali najviac. stve ma to, vela veci som nechal neprebadanych a chcel som tam ist.

    to bolo este pred DLCckami, takze planujem hrat este raz cele
  • EuroSamurai
    Opět žádný argumenty .
    Člověk vám muže dát dukazy a podložit tak svoje argumenty a vy jen mínuskujete, protože ste ubohý neználci který plivou na něco o čem nic něvěděj .
  • EuroSamurai
    Někdo možná, já ne.
  • Někdo nachází hlubší smysl v zrnkách kávy a poloze kostek ledu ve Whisky.
  • vlastik.plaminek
    Délkové ekvivalenty by byly. Třeba Resident Evil 1-3 s herní dobou okolo 4 hodin. B scénář za Leona v RE2 něco okolo 2 a půl.
  • Skôr by som povedal, že niektorí ľudia nevidia rozdiel medzi kvalitným príbehom s hlbším zmyslom a "ptákovinou" tak dajú automaticky 100% len preto, že je to Ázia. Nehľadal by som v tom nič viac. Je tam veľa jedinečných a kvalitných príbehov.
  • *7*
  • MrSanta
    On je rozdíl mezi vydavatelem a vývojářem. DE:HR dělal Eidos Montreal.
  • No právě, G-man spadá do těch "co to kur*a je" momentů, probrání z hibernace po X letech jakbysmet, ještě víc mě na tom fascinovalo, že nikdo za celou dobu Freemanovi nevysvětlil situaci. Jinak první díl byl na tom v tomhle ohledu daleko líp, akorát ten zběsile se teleportující G-man (a ten konec samozřejmě) byl dost rušivej element.

    Každej příběh se shodit rozhodně nedá, to jen velká část těch herních obsahuje hromadu nesmyslů. A HL2 není vyjímkou, spíš naopak, tady se těch bizarností sešlo dost. *5*
  • Zatohle to asi schytám.

    Nechci být puntičkář, ale není Deus ex: Human Revolution od Square enix?
    Tak jako Final Fantasy, Star ocean, Sleeping dogs nebo Hitman a jiné.
  • MGS se mi libi, ale cetl jsem ho i jako knihu, ktera vysla v pevnosti a v knize se ukazuje, jak je to slaby. Ale to je spis problem her jako media podobne jako u filmu.
  • Ano napsal jsem to špatně. Skvělý příběh inspirovaný Orwellovou knihou 1984. Takto znehodnotit jako ty mohu každý příběh. Nesmíš zapomínat na první díl a mezi ním a druhým dílem asi 20letý skok, také záhadu okolo G-Mana.
  • MrSanta
    ad DAO - chtěl jsem juknout na save, ale nemůžu najít placku s Awakeningem. Asi padla za oběť stěhování, fňuk. Na ofik webu nebo na české fanstránce jeden průchod DAO za 100+ hodin zas tak neobvyklý nebyl.
    ad DE:HR - čas ukazoval Steam. Co nadělám *1*. Za ten první průchod jsem měl splněno 75 % achievementů. Ono by to zhruba souhlasilo s tím tvým kamarádem. Já jsem kolikrát prolezl celou "mapu", vyzkoušel různé způsoby řešení a pak hodil celou "mapu" znova a jel jí zvolenou cestou. Takže třeba ty tři zahrání by se z toho možná daly složit *15*.
    ad NWN2 nebo Baldur's Gate - toho se děsím taky *8*. A k tomu ještě Kotory a další asi bambilión her co mám na "to do listu". Proto taky tajně doufám v několikaleté herní sucho *1*
  • EuroSamurai
    To co říkáš je z 90 procent blábol.
    To, že ty nedokážeš ty filmy pochopit je jen tvoje blbost to, že ty v tom nevidíš hlubší smysl protože nevíš nic o folkloru,zvycích atd. danný země je taky jen tvoje blbost.
  • Stímto plně souhlasím. Naprosto stejné je to i u asijských filmů viz. hodnocení na čsfd. Ty příběhy jsou často tak absurdní a pomatené, že tam často hledají lidé vyšší smysl než tam skutečně je (samozřejmě že se najde i spousta vyjímek). Je to prostě jiné a některé lidi to hodně láká, protože mainstream už unavuje a raději se podívají na "inovativní ptákovinu" než na průměrný kvalitní film a to se pak projeví ve výsledném hodnocení.
  • Taky hraju stylem všechno a pořádně Dragon Age 100h+ Skyrim 372h (ještě jsem nedohrál, přestal mě bavit) Fallout New Vegas 246 (stále hraju) *3*
  • Ten Dragon Age mi nedá spát, i kdyby si četl naprosto vše, tak pokud jsi hodiny někde jen tak nestál, tak to dohraješ za polovinu času...

    Hraju hry stejně, ale tohle je už prostě moc, hry dohrávám kompletně, téměř vždy mám hotové a přečtené naprosto vše, co jsem objevil, ale ten Deus mi přijde hodně přestřelený. Jak jsem psal výše, kamarád to dohrál podobně jako Ty, ale 3x za 61,5 hodin... A jediný achievement, který nemá je Pacifist... A to je člověk, který první díl dojel mockrát, dodnes se ho bojím zeptat, kolikrát.

    ME2 jsem dohrál za cca 45 hodin a měl jsem splněno naprosto vše a samozřejmě jsem měl i vše vytěženo... Prostě ve hře již nebylo pro mě co dělat. U prvního dílu si bohužel čas nepamatuji, ale také jsem to měl komplet, vše s Makem projeto... A trojka mě už vůbec neláká...

    Například jsem rozehrál první Splinter Cell a mám v něm nahráno cca 20 hodin, základní kampaň hotová a jsem v druhé polovině druhé bonusové mise (ze tří)... Vše přečteno, vše prolezeno, každá maličkost ve hře objevena (i například rozhovor, který se hráči naskytne pouze, když odnese jednoho zraněného na ošetřovnu, k čemuž hra hráče nevybízí...). Serious Sam 3 mi trval 17 hodin a ten komplet nemám ani náhodou (secrety jsou secrety...). Saint's Row The Third 42 hodin, hlavní kampaň dohraná, dodělávám challenge, DLC a pár achievementů... Risen 2 jsem dojel komplet za 42 hodin.

    Jak jsem psal, sám si hraní užívám a natahuji, ale toho Deuse a DAO nechápu. Děsím se, jak dlouho bys hrál NWN2 s datadisky nebo Baldur's Gate... A to raději ani neřeším některé starší kousky.
  • mirekdusinojc
    Kdybych se měl na toto téma rozepsat, tak by to byl článek minimálně stejně dlouhý. Proto se zkusím udržet ve stručnosti s jednou z mnoha myšlenek na toto téma. V článku zmíněné Gears of War je dobrým a zároveň špatným příkladem hry, jenž se dá s japonskou tvorbou srovnávat. Osobně mám rád první díl a to hlavně kvůli jeho minimalistickému příběhu, který má jistou, autory pravděpodobně nezamýšlenou mnohovrstevnatost. Je tu jeho hlavní prvoplánová vrstva drsných chlapíků sypajících drsné hlášky a kosících miliardy nepřátel. Ovšem když se pak zamyslíte nad celkem, je tu vrstva eposu, nebo lépe balady o lidstvu, nicotnosti jedince, jakéhosi metaforického nevyhnutelného trestu za lidskou přirozenost. Mluvím pouze o prvním dílu a kdyby celá sága skončila právě prvním dílem, nezůstala by mi v puse pachuť sračky, do které se hra dalšími díly, alespoň po stránce příběhové, transformovala. A přesně to, co uměl první díl GoW dokáží japonské hry. Přestože jsou protkány všemi možnými klišé a některé prvky hraničí až s nesnesitelnou patetičností, celé je to epické natolik, že si uvědomujete, že vy ve hře nejste hrdina, kolem kterého se točí vesmír, ale vy samotní se otáčíte ve vesmíru, jenž dalekosáhle přesahuje vaši postavu. A právě vícevrstevnatost japonských her zaručuje, že hráči mají ze hry mnohem více, než z tuctově prvoplánových GoW 2 či dalších západních mainstreamových her. Nehledě na to, že na západě jsou stále dosti mizerní herní scénáristé, jenž se dopouští mnoha dalších chyb. Viz například opět GoW 2 a množství neuvěřitelných deus ex machina, jenž museli scénáristé zakomponovat, aby naši milí svalnatí hrdinové mohli zachránit svět.
  • Ono jde asi spíš o to, aby to nebylo jako s některými asia-hate lidmi, co kydají na "anime styl" špínu, ale třeba nevědí, že seriály a filmy jako včelka Mája, Transformers, Želvy Ninja, nebo i těch slavných 7 statečných jsou z asie. Pokud bych chtěl být jo drsnej, tak bych řekl, že celý Hvězdný války jsou vykrádačka asijské kultury. Ale tam je to trochu víc složité.
    Proto bych chtěl říct jen to ža ano, nadržuje se japonským příběhům, protože západní kultura se jaksi asijskými příběhy dosti a někdy až okatě "inspiruje".

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit