Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • smajdal
    nějaké díly FF *7*
  • "Každá dostatečně pokročilá technologie je nerozlišitelná od magie" (A.C.Clarke)
    Co záleží na tom, jestli kouzlíte, nebo mácháním rukou a slovními příkazy vyvoláváte kouzlo nebo aktivujete nanoboty... prakticky je to to samé.
  • taky to musi vyjit
  • smejki
    Moc se ti samozřejmě nedivím, nicméně jak i sám Fargo říkal, hlavní jsou narativní postupy, témata a, abych tak řekl, světotvorné struktury. A Numenera je skoro až totožná, jen magii a teismus nahrazuje fantaskní technologií a uspořádáním světa.

    A Avellone držkoval hlavně na svazující pravidla deskového D&D, která nemohli měnit, a na soubojový systém.
  • GlaDOS
    Taky to musí vyjít na Ouya.
  • Viktor_H
    Koncept PT je co se týče settingu univerzální, o tom žádná, pro mě je ale PT mimo jiné taky o tom zasazení v temném a bizarním fantasy světě. Planescape je jeden z nejlepších settingů, jaké kdy DnD nabídlo. Mnohem zajímavější než Forgotten Realms. A jo, vím, že Avellone na něj držkoval, ale i tak má pro mě ta hra kouzlo z velké části díky tomu, kde se odehrává. Takže když se řekne nástupce PT, vybaví se mi nahláškovanej Morte, morální Succubus apod., s implantáty a celkovým sci-fi lazením mi to holt nesedí... Ale tak to je jen takovej můj vnitřní iracionální feeling, v zásadě bude samozřejmě rád za cokoliv, co tahle parta vyplodí...
  • Ved Chris Avellone predsa vypomaha pri vyvoji Wasteland 2, mozno sa bude podielat pri pisani postav, questov, dialogov aj pre Torment. *14*
  • Horst_Fuchs
    Tak to pak jo! :) Snad se znovu shledám s mojí oblíbenkyní, rozvernou švadlenkou Martou!
  • Nevšim, já ty ikony moc nezkoumám. *4*
  • ty sis asi nevšiml, co má za ikonu co ? :)
  • smejki
    co by ne? Měli bychom sledovat podobné vzory, nikoliv propriety.
  • smejki
    Bez Kinectu ani ránu
  • No já doufám v infinity engine. Akorát trošku lepší rozlišení.
  • Viktor_H
    McComb.
  • Viktor_H
    To už mi ale moc neštymuje s "duchovním nástupcem Planescapu"...
  • Viktor_H
    Doufám v podporu konzolí a kvalitní voice-over!
  • TheGGG
    Snad to pojede na Frostbite enginu
  • No hlavne tam chybi Chris Avellone. Nic proti McCombovi, ale prece jen tam bude chybet :).
  • danny_the_hound
    V inXile sú aj niktorí tvorcovia Planescapu a mimoiné aj tvorca Nemenery na ňom pracoval.
    Viac tu
  • MrSanta
    Huhly huhly... mám... huhly huhly *1*
    Arcanum je spíš steampunk, já bych rád něco, kde bude technologie pokročilejší. Implantáty apod.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit