Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    Snad to pojede na Frostbite enginu
    • No já doufám v infinity engine. Akorát trošku lepší rozlišení.
    • Viktor_H
      Doufám v podporu konzolí a kvalitní voice-over!
      • smejki
        Bez Kinectu ani ránu
        • GlaDOS
          Taky to musí vyjít na Ouya.
          • taky to musi vyjit
  • MrSanta
    To nezní špatně. Svět ve kterém se technologie mísí s magií - to by se mi líbilo. Uvidíme, co se z toho vyvrbí.
    • smajdal
      nějaké díly FF *7*
    • Kašly kašly... Arcanum... kašly kašly. *4*
      • ty sis asi nevšiml, co má za ikonu co ? :)
        • Nevšim, já ty ikony moc nezkoumám. *4*
      • MrSanta
        Huhly huhly... mám... huhly huhly *1*
        Arcanum je spíš steampunk, já bych rád něco, kde bude technologie pokročilejší. Implantáty apod.
        • Viktor_H
          To už mi ale moc neštymuje s "duchovním nástupcem Planescapu"...
          • smejki
            co by ne? Měli bychom sledovat podobné vzory, nikoliv propriety.
            • "Každá dostatečně pokročilá technologie je nerozlišitelná od magie" (A.C.Clarke)
              Co záleží na tom, jestli kouzlíte, nebo mácháním rukou a slovními příkazy vyvoláváte kouzlo nebo aktivujete nanoboty... prakticky je to to samé.
            • smejki
              Moc se ti samozřejmě nedivím, nicméně jak i sám Fargo říkal, hlavní jsou narativní postupy, témata a, abych tak řekl, světotvorné struktury. A Numenera je skoro až totožná, jen magii a teismus nahrazuje fantaskní technologií a uspořádáním světa.

              A Avellone držkoval hlavně na svazující pravidla deskového D&D, která nemohli měnit, a na soubojový systém.
            • Viktor_H
              Koncept PT je co se týče settingu univerzální, o tom žádná, pro mě je ale PT mimo jiné taky o tom zasazení v temném a bizarním fantasy světě. Planescape je jeden z nejlepších settingů, jaké kdy DnD nabídlo. Mnohem zajímavější než Forgotten Realms. A jo, vím, že Avellone na něj držkoval, ale i tak má pro mě ta hra kouzlo z velké části díky tomu, kde se odehrává. Takže když se řekne nástupce PT, vybaví se mi nahláškovanej Morte, morální Succubus apod., s implantáty a celkovým sci-fi lazením mi to holt nesedí... Ale tak to je jen takovej můj vnitřní iracionální feeling, v zásadě bude samozřejmě rád za cokoliv, co tahle parta vyplodí...
  • Horst_Fuchs
    Torment, nejlepší i nejukecanější příběhový RPG má mít nástupce?! Tomu říkám dobrá zpráva; asi si půjdu dát studenou sprchu.

    Jen by mě tak zajímalo. V inXile jsou nějaký lidi co makali původním Tormentu?

    Na druhou stranu bůhví co z toho nakonec bude.
    Přece jenom tehdy se RPG dělali úplně, ale úplně jinak; dneska si nikdo nelajzne udělat dlouhý RPG založený na příběhu a dialozích o rozsahu několika knížek, velice morbidní a navrch tak megaujetý jako byl Torment.
    • Viktor_H
      McComb.
    • danny_the_hound
      V inXile sú aj niktorí tvorcovia Planescapu a mimoiné aj tvorca Nemenery na ňom pracoval.
      Viac tu
      • Horst_Fuchs
        Tak to pak jo! :) Snad se znovu shledám s mojí oblíbenkyní, rozvernou švadlenkou Martou!
    • V tomhle je hlavni vyhoda kickstarteru, muzes si dovolit udelat silenou hru podle svych predstav, netlaci te vydavatel. Staci najit podobny blazny mezi fanousky :)
  • Trochu by mě zajímalo, jak toho chtějí dosáhnout bez některých lidí momentálně sídlících v Obsidianu...
    • No hlavne tam chybi Chris Avellone. Nic proti McCombovi, ale prece jen tam bude chybet :).
      • Ved Chris Avellone predsa vypomaha pri vyvoji Wasteland 2, mozno sa bude podielat pri pisani postav, questov, dialogov aj pre Torment. *14*
  • Pravda, předčasná klinická smrt. O trochu víc se těším na Wasteland, ale na oslavu této zprávy si jdu pustit soundtrack :).
  • Doufejme, ze si neukrojili dve prilis velka sousta naraz *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit