Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • miker17
    Přátelé Konzolový RAGE je už na netu......no jo ti PC piráti *1*
    • LOL uz je RAGE vonku aj na XBox...keby nestacilo tak gears of war 3 taktiez. ach ti pc pirati
      • pc pirátům nestačí že kradou na pc, ale oni už kradou i konzolový hry, fuj
      • miker17
        mor na ně *15*
        • Ataker
          Jdi se radši léčit ty more
        • Kdybys nebyl jen zaslepenej fanboy, mel bys treba obe platformy a vubec nic z toho by te netrapilo. Ale ono hledat chybu jinde nez u sebe je vzdycky snazsi. Konzole muzou za vsechno a nam se krivdi. To je asi nejaky zvlastni syndrom v CR, jinde jsem to nezaregistroval. Trh si ale poradi sam..
          • Naco mat doma 2 platformy? PC je za vsetky :)
            A kvoli tym 10 hram co su len na konzoly a su fakt uzasne sa neoplati konzola kupovat.
            • dalsia vec je, ze vela PCckarov neznasa hrat na gamepade, je to ponizujuce
            • Za ty penize co ted stoji? To se vyplati i kvuli 3 hram. Jen za grafarnu jsem dal vic nez za xko...
    • Tahle narážka na konzolové pirátství má jednu jedinou slabinu: i přesto se Rage na konzole prodá pár mega, na PC pár set tisíc *5* *5* *5*
      • a tyn se divis ze se to proda vic na konzole kdyz tvurci jsou takovi retardi a nechavaji tma tlacitka y,x,b,a ? a konzoly menu atd. proste to jen portnou na pc
      • miker17
        tvůj názor má spíše slabinu..mnoho PC hráčů nakupuje digitálně a ty "nezávislé" firmy(placené, mrkvosoftem, segou atd..které napíšou co ji kdo přeje) nemají šanci zjisti prodejnost v dig formě. proto se steam a spol. sloučily a udělaly svoji vlastní studii ve které vyšlo na jevo že rozdíl mezi Xbox a Pc prodejnosti je okolo 100-300 tisíc kusů některé výjmečné hry se prodávají lépe na PC (Portal 2 atd..) ps3 je někde daleko vzadu na hambě.

        Proto prosím něž začneš kecat hovadiny( žvásty konzolistů) zkus si ujasnit fakta *5* *5* *5*
        • Nevím, kde jsi sebral milion u BioShocku. Já vycházím z VGAchartz, která započítává jen krabicové verze her, a ta uvádí 350 tisíc, u BioShocku 2 dokonce jen 150 tisíc. S digitálními verzemi to bude samozřejmě víc, ale kolik?! Nechápu, proč Steam nevede žebříček prodejnosti. Kvůli komu, čemu? Ale to je fuk. Já poukazuju jen na to, že i když je už konzolové Rage na netu, prodá se ho několik milionů. Krabicové PC verze desetina, digitální nevím a zřejmě se ani nedozvím...
          • no hlavne ze ty uz vies,ze sa z RAGE v krabicovej PC verzii preda desatina... nechces mi tu dat vyherne cisla na rakuske loto? *14*
      • A pro všechny mínuskáře jeden příklad za všechny: první Bioshock. Na Xbox 2,5 milionu, na PS3 necelej milion, na PC ubohých 350 tisíc. Konzoli nemám, ale můžu bejt rád, že se na PC vývojáři ještě úplně nevys_ali *12*
        • Poněvadž tam dali opravdu chytře vymyšlenou ochranu, která mi to dovolila nainstalovat jen 5krát. A to tam byl ještě securom, aktivace online, prostě škoda mluvit. Hra byla dobrá, ale ta ochrana vážně srala a nebýt dema a recenze ze Score, nepořizoval bych si. *3*
        • miker17
          pc:Half-Life 2 (12 million)
          StarCraft II: Wings of Liberty (skoro 4.5 Million)
          Battlefield 2 (3.57 million)
          The Witcher 2: Assassins of Kings ("okolo 2 million")
          Command & Conquer 3: Tiberium Wars (1 million)
          BioShock (1 million)-tvůj slavný Bioshock
          Crysis Warhead (1.5 million)
          FarCry (2.5 million) FarCry2-(okolo 1.5m)
          Jak ubohé je to PC hraní
          *5*
          • miker17
            The Sims (16 million)
            The Sims 2 (13 million)
            The Sims 3 (4.5 million)
            Minecraft (3.6 million)
            Civilization IV (3 million)
            Crysis (3 million)
            Battlefield Vietnam (1.36 million)
            The Orange Box (at least 1.5 million)xHalf-Life 2: Episode One (1.4 million)
            Operation Flashpoint: Cold War Crisis (1 million)-předělávka na ARMA 2 enginu
            mám pokračovat dál stím chabým PC prodejem
            • Ataker
              Ano prosím :))
        • nebude to aj tym ze pc hraci su narocnejsi ? a neuspokoja sa s trapnym porton zmrseneho nastupcu system shocka ? proste ked vyjde na pc hra ktora smrdi konzolami / vela ludi ju nekupi, nie preto ze ju mozu upiratit, ale preto ze ocakavaju vyssiu kvalitu napr. ted nehovorim cisto o bioshocku, ale vseobecne. okrem indie hier nevidim v dohladnej buducnosti nic za co by som bol ochotny vyhodit 40 eur
          • Ne, tím to nebude a pokud, tak v minimální míře. A přestaňte s těmi klišé. To můžete rovnou zkopírovat diskuzi z minula, není třeba se trapně opakovat. Mimochodem, jsem čistě PCčkář.
          • A co je to vlastně ryze PC hra? To jako konzolová hra nemůže být hardcore? Zaklínač 2 vyjde na konzole, na konzolích je i Portal 2 (vyvíjený souběžně s ostatními verzemi), je tam dokonce i ten Half-Life 2. Konzole o sobě nemůžou za to, jaká má hra kvality, je to záležitost portu. A co třeba takový Deus Ex: HR? Tam není mezi jednotlivými verzemi absolutně žádný rozdíl, a jaká je to pecka! O tom, o čem mluvíš ty, to fakt není...
            • miker17
              no právě že tam není rozdíl. Autoři si daly záležet na všech verzích hry....neudělaly jenom nějaký S**t port ale pracovaly na každé verzi zvlášt a hra se prodává
          • miker17
            +1
            keci o piratění na Pc a špatném prodejí na Pc platformě jsou jen lži autorů her(nebo spíše distributorů)....pro ně je jednodušší udělat hru pro dementní americké kozolové prasata něž hru které by uspokojila PCčkáře... a když už to dají i PC tak udělají nehratelný rychlokvaškoví port a pak se diví že se jim hra neprodává....ale když si autoři dají záležet tak se jim PCčkáři odmění prodejností o jaké se jim na konzolích ani nesnilo (viz. Portal 2, Shogun 2, atd...)
    • Pc piratstvi je jen vymluva pro neschopnost
    • na konzole je pirátské vydání vždycky dřív, protože není potřeba dělat krek, to by jsi mohl vědět
      • miker17
        nejsem blbej ale pokud vím HRA ještě oficiálně nevyšla a už je Konzolová verze hry venku jako vždy. nojo za všechno můžou PC piráti( Amoleta: pokud jsi nepochopil je to narážka na Ubisoft a spol. kteří se furt ohání PC piráctvím ale kašlou na konzolové, které je stejně velké/např.xbox verze DA:O byla na netu skoro měsíc před vidáním. Ale to nikoho nezajíma(nedej bože aby ale unikla PC verze to by pak bylo všude dusno) / *1*
        • Bohužel, někdo jiný třeba není stejného myšlení jak ty, vidím něco na stáhnutí, tak honem honem. To že je pirátská verze na internetu, neznamená, že to hned někdo stahuje:) Btw. vYdání(jen se snažím ukázat, jak jsme my konzolisti vymaštění proti PCckářům:))
          • miker17
            2miliony stažení na piratebay (a to je jenom jeden torrent poskutovatel).....na kozolích se vůbec nepiratí :-)
            • :D:D:D:D kámo, moc si podkresluješ svět, a příspěvky ostatních, jen tak jak je chceš vidět;) já jsem neřekl, že se na konzolích nepirátí :) ano, stažení, jenže, asi jsi moc zabedněný použít google a kouknout třeba na c4eva speaks;) flash 2.0, kterej bude potřeba na spuštění většiny nových her je hotový pouze jen na nejnovější slim BenQ mechaniku. :)
    • Po ty tvoji zprave to tu najednou utichlo *1*
  • tam se ani neobjevuje +100 kdiz nekoho zabije! to je ale hovadina! *6* Jdu hrat CoD *5*
    • MrSanta
      Začíná to mít úroveň, jen tak dál *15*
    • Jj, zlepšuješ se! *1*
    • Troll...
    • sarcastic comment + 100
      flamebait + 50

      ratatatatatatatatatata
  • skoda toho autohealu.
    dufal som ze aspon majstri fps zanru si odpustia tuto konzolovu rakovinu.
    bohuzial. o com to potom je? ved to je strasne lahke.
    • Ci to neni nahodou barlicka vivojarov, nech nemusia spekulovat kde presne rozmiestnia po leveloch lekarnicky, aby to bolo spravne vyvazene. Inac si aj proti rieseniu ake bolo v Borderlands, kde si mohol kupit healovacie udelatko?
      • ne je to berlicka pro konzole kde nejde bez HDD udelat save kdykoliv behem hry *11* dementni konzole
        • chlapce chlapce...kdybys aspon neco vedel nez zacnes placat
        • blbost, pozice na konzolich ukladat jde a nahrada load/save jsou chceckpointy, coz je lepsi pristup
    • smejki
      autoheal ve stylu "schov se na 5 vteřin a jsi v klidu", je debilní. naopak velmi pomalý průběžný autoheal (nejlépe kombinovaný s lékárničkami), jako je v Deus Ex: HR, je velmi dobrý. Nehrozí nelogické nelogické půlhodinové běhání s jedním hitbodem a zároveň se tím nijak neumenšuje nutnost chytrého a opatrného postupu.

      takže ve finále - zas je to jen o designu, o konkrétní implementaci funkce a jejím nastavení.
      • neni. v deus ex je prave ze jedna obrovska chyba. je to tam presne naopak. baterky ktore mam sa mi nedobijaju (dobija sa iba jedna) ale zivot ano. aby som si dobil baterku musim zozrat tycinku. to je co preboha?

        logicky by sa mali dobijat baterky. (premena energie pri pohybe, recoile zbrani a podobne).
        autoheal v hre ako je deus ex nema co hladat. a dobijal sa tam tak isto rychlo. ked nepocitam boss fighty tak som v deus exovi v podstate nikdy neskapal.
    • Osobne moc nadavani na autoheal nechapu. Dneska uz nikoho nebavi umirat za kazdym rohem protoze nestacil najit lekarnicku...me naopak prijde autoheal jako logicka evoluce a posun k hratelnosti a zabave na ukor frustrace.
      • zachvilu ludi prestane bavit magat gombiky a bude tam len press start to win. och to bude ale zabava. ked je niekto lama a skapina tak ma smolu. nech hra sr*cky jak call of duty. od RAGE som teda cakal viac. Resistance 3 nema napriklad auto heal. preco ho musi mat RAGE?
        • Tak už Ashe nechte, dostal dost. Lékárničky bych taky uvítal, bohužel v Rage nebudou, no tak co. I tak si to s RADOSTÍ zahraju. A vás ostatní snad autoheal taky neodradí.
      • koho nebavi umierat znizi si obtiaznost. autoheal neni evoluce. dojebava dojem z hry, odpada vyzva narocnej prestrelky, ubera to na atmosfere. v oldschool hrach ked si mal minimum zivota a lekarnicku daleko automaticky si prepal na opatrny mod, bol si ostrazity a mal si nakoniec slastny pocit vitazstva ked si to nakoniec prezil. v sucasnosti sa deje co ? nabehnem zacnem drbat dole koho stihnem ak nakupim tak sa schovam na par sekund nez sa uzdravim a idem dalej. je to nakaza. a kedze absentuje health bar . tak tam automaticky nahodia jebnuty 'BLOODY SCREEN ... so real' som dufal ze aspon oldschool ID zostane pri svojich gameplay korenoch
        • Zajimavy jak jsou lidi schopny na nekoho nalepit nalepku aniz by o dany osobe neco vedeli :) Asi te sklamu ale casuel gamer opravdu nejsem. Hry hraju 17let, driv jsem byl zaprisahlej pc hrac, poslednich par let jsem k tomu pridal ps3 a x360. To jan tak naokraj kdyz uz me mas za casual hrace. Ale pokud je pro tebe casual hrac kazdy kdo nemasti denne counter strike tak prosim :)
          • ako ze o tebe nic nevieme? vieme.
            si konzolovy hrac co hraje fps hry na gamepade. ano aj na gamepade sa da hrat dobre aj ked sa to nikdy nevyrovna myske ale ty v tom dobry zrejme nejsi takze by ta nudilo stale zomierat. radsej das prednost pohodlnemu autohealu ktory si dovolis nazvat evoluciou herneho zanru (LOL). all in all si casual gamer. ak tvrdis opak tak si len s*res do huby. a casual gamers a sucasna generacia konzol je presne ten dovod preco su hry take ake su. lebo keby dnes urobil niekto excelentnu fps hru tak takym ako ty (co je vacsina) by sa to aj tak nepacilo. a zadarmo robit nikto neche. prirodzene ze chcu zarobit. tym padom su nuteni robit hru pre siroke tupe masy. nastastie nie vsetci zachadzaju s tym hladom po peniazoch tak daleko ako vyvojari COD.
            • promin, tak tohle je ta nejvetsi debilita jakou sem za posledni dobu cetl :D :D :D
              konzole mam proto abych si mohl zahrat hry ktery na PC nevychazi...ne abch hral na konzolich hry ktery si muzu zahrat na PC ...takze se jdi laskave zahrabat...
            • hrajes na konzolach = si konzolovy hrac.
              kto neni konzolovy hrac tak ich nema kupene a nehraje na nich.
            • kde jsem psal ze jsem konzovoly hrac??? Napsal jsem ze hraju 17let na PC (mys/klavesnice) a ze k tomu hraju i na konzolich. Taky jsme psal ze hry jako COD: Blask Ops jsou komercni s*it. Bud se nauc cist nebo si strc ty svoje rozumy nekam...snazim se tu bavit slusne, ale jako vzdy prijde nekdo kdo nema argument tak zace napadat a lepit na lidi nalepky. míša na rozdil od tebe se mnou aspon vede nejakej dialog a argumentuje...
          • tiez nehram counter strike, ani strielacky. ale za casual som ta oznacil kvoli tvojim nazorom na autoheal ako krok vpred, co je totalna picovina imho, a mal si tu povedanych milion dovodov preco. ty si nepovedal jediny klad autoheal systemu, okrem toho ze sa ti nechce skapinat a pri hrani sa posnazit o to aby si neskapal. ved naco, ved mas barlicku a hra ti ten strateny zivot aj tak nacheatuje naspet behom sekund zeano :)
            • Srovnavas uplne odlisny veci. Ale ok, nechme toho... Myslim, ze ve vysledku je dulezitejsi jestli se clovek pri hrani bavi nez co si mysli ostatni... od toho hry jsou ne? :)
            • Tak si ten autoheal převeďme do strategií: autoheal ve střílečkách funguje na stejném pricnipu, jako kdyby se ti třeba v Age of Empires automaticky doplňovaly suroviny. Anebo se ti zdarma vyráběli jednotky, stačilo by jen určitý čas počkat. Odpadla by spousta dílčích kroků a hraní/ovládání by se stalo o poznání jednodušší. Autoheal je prostě automatická převodovka, která ti dává pocit, že auto plně ovládáš, když šlapeš na plyn a na brzdu a točíš volantem. Stejně tak ovlivňuje hratlenost, protože ji okrádát o významný prvek taktizování (šetření se zdravím a hledání lékárniček), což je koncekonců ono řazení v autě. Tohle zase pro změnu nemůžeš pochopit ty: že hraní s autohealem je méně komplexní, jednodušší a pro šikovnější lidi méně zábavnější...
            • Chapu te ale mysli mze to oba berem trochu moc vyhrocene....souhasim s tebou skoro ve vsem co si napsal v poslednim prizpevku... (neco z toho jsem psal sam uz pred tim) COD jsou casual srac*y v tom smyslu jak to mysls ty...jen rikam ze ne vsechny hry co maj autoheal jsou spatny...je to stejne jako vsechno o tom jak to kterej vyvojar zpracuje...sam casto nadavam na veci ktery moderni pristup k vyvoji zkazili a uz se ve hrach nevidi, ale autoheal je pro me jeden z tech nejmesich problemu dnesniho herniho vyvoje...
            • hej viem co su casual hry. skoda ze vacsina hracov to nevie. cod je napr povazovane za hardcore lol. hra co ma health regen, one button insta-kill. v pripade konzol este aj aimbot a neviem este ake vsetky nakazy 'modernych' hier je u mna casual. pretoze je to rovnako primitivne ako drepet pred kinectom a machat pred sebou rucickami
            • Protoze jsem napsal ze autoheal muze byt dobrej kdyz se s tim umi pracovat tak sem casueal hrac? co to je za volovinu? Vis co jsou to casual hry? Ale nechci se hadat. Zkusim to vysvetlit jak to vidim pri hrani...nebavi me se schovavat za rohem a cekat az se mi dobije zdravi protoze me nekdo zrovna trefil a mam o 15% min, takze se drzim v soubojich naprimo do posledni chvile...takze mi ver ze co se tyka adrenalinu a a moznosti ztraty zivota jsem na tom stejne jako treba dejme tomu u half life. To ze nekdo hraje stylem ze je 70% hry schovany za skrini nez se mu dobyje zdravi na plno je jeho blbost...vsechno je to o pristupu. Dal uz se tady o tom rozepisovat nebudu, evidentne to nema smysl...
        • Ale stejne narazis na to ze je to otazka vkusu. Hry hraju uz od prvniho wolfensteina takze jsem mel dost prilezitosti hrat fps a jiny akcni hry ve "starem" stylu. A i tak musim rict, ze mi autoheal pripada jako posun k lepsimu. Souhlasim s nazorem ze lepsi je kombinace s lekarnickama nez uplny autoheal za par vterin. Nerikam ze nechapu tvuj nazor jen mam pri hrani jiny priority. Obcas mi prijde, ze je autoheal zatracovany hlavne proto ze ho vyuzovaji hry ktere jsou komercni bullshit pro masy (CoD:Black ops a podobne), pokud se s tim autohealem pracuje inteligentne a nepouziva se jen jako berlicka aby nebyl citit spatny level design, tak se s nim da budouvat stejny napeti jako v oripade lekarnicek...
          • naco sem tahat call of shitty. len sa pozri na tento rage gameplay ? nepride ti to retardovane lahke ? proste len ides a vrazdis kazdeho v dohlade, a ani si nevsimnes ze si dostal od nich malu davku. v starej hre ta sral kazdy hit , lebo sa postupne nazbierali a mal si problem. tuto ti moze byt uplne fuk ci ti uberu 5% zivota alebo 95% pretoze za par sekund si aj tak fit. veskere emocie spojene s hranim miznu. radost ked prides dokaliceny k vytuzenej lekarnicke, fuck yea ked s 10% zivota zabijes dalsich 5 smradov bez toho aby ta trafili, nasranie ked po vlastnej chybe zbytocne dojdes o pol zivota a musis pouzit lekarnicku. naucit sa hospodarit s lekarnickami. vsetko toto odpadava, a nahrada za to je prikrcit sa na par sekund niekde v kryte a s prestreliek sa stava rutina a nie vyzva.

            suhlasim ze v niektorych hrach je autoheal okej (dxhr) ale v cistokrvnej strielacke kde ide len o to ze chod a zabijaj alebo skap je to uplny vysmech preco nemaju aj nepriatelia autoheal teda ?
            • Ash
              naco potom hras hry? ked ta nebavi vyzva a s nou spojene umieranie ak nehras dobre tak potom si radsej pusti neajaky beckovy akcny film kde dokonca nemusis ani otravne magat gombiky na gamepade.
            • ja neriesim co sa komu paci a nepaci, ja na to pozeram z pohladu gameplayu. tebe sa pacia hry so zlym gameplayom pretoze je to pre teba pohodlnejsie. co mna trapi je ze k tymto hram neexistuje alternativa . RAGE mal byt lekarnickovy...nepaci sa ti to ? mozes skusit ine strielacky s autohealom - mas z coho vyberat. ti co chcu od strielacky vyzvu a dobry gameplay ako za starych casov co ? no ti nemaju co hrat, tak im neostava nic ine len protest (formou picovania na retardovanu uroven sucasneho fps zanru)
            • ...ale ja ti nazor neberu. Jen vysvetluju proc mam rad jinej pristup. Kazda takovahle debata se tu toci ve stylu "jamam rad tohle, coz je automaticky lepsi nez co mas rad ty, takze te budu presvedcovat, ze nemas pravdu v tom co se ti libi" neni to trochu zcestny? Vsichni hrajem to co chcem a nenechame si do toho kecat, tak proc se o tom hadat? Stejne se k nicemu nedojde...
          • Střílečky bez autohealu můžou představovat mnohem větší výzvu. Styl nakoupím pár kulek, schovám se, střílím... nakoupím pár kulek, schovám se, střílím... nakoupím pár kulek... Prostě úplně jiný zážitek, než když máš 5 procent života, před tebou ještě pár tuhejch nepřátel a lékárna nikdy. Autoheal není evoluce, ale devoluce!
            • Hmm, já mam taky vkus, ale lékarničkovou střílečku, aby dneska člověk pohledal... Přitom je objektivně dokázaný, že autoheal v porovnání s lékarničkou ovliveňuje hratelnost směrem k větší jednoduchosti a pohodlnosti a bohužel i menší zábavnosti, protože takovej je prostě desing hry. Jestli tedy nejsem schopný něco pochopit, pak to, že většina lidí je dnes natolik pohodlná, že jim ten autoheal nevadí a že hry nevnímají jako výzvu, ale jako něco, u čeho se vyvalí a chraň pánbůh, aby po nich hra chtěla víc než minimální kvantum energie. Když se jen vzpomenu, jak jsem potil trička u God of Warů na vyšší obtížnosti... Škoda mluvit:o)
            • aaah casual gamer :)

              pre ludi ako ty by som do takychto hier daval autoheal formou cheatov.

              ~ idcheats 1 ; isuckatshooters ;
              health-regen enabled. enjoy your unchallenging game
            • no je to otazka vkusu, prave proto hry jako CS nehraju, protoze mam jinej vkus a nebavi me...co na tak jednoduchy veci nejsi schopny pochopit? :)
            • * Counter-Strikem s autohealem
            • Není to jen otázka vkusu, je to otázka především hratelnosti. Takový Counter-Strike - hmm, to by tu hru určitě pozvedlo! *1* *1* *1*
            • jak jsem psal, je to otazka vkusu ... tobe autoheal nevyhovuje, me ano ...
      • Hanzales
        Takový half-life1 fungoval bez autohealu více než dokonale ;o)
        • Taky half-life 1 sa da aj dnes hrat uplne v pohode aj ked si ho presiel uz nespocet krat, a vzdy sa pri tom budes bavit :)
          To uz bohuzial dnes neplati :( Asi si kupim stroj casu a pojdem o 10 rokov spatky.
  • Na hry od id Software sem vzdy koukal s otevrenou pusou , ale tohle mi neprijde nak hodne dobre ( uz vas slysim vim vim , je to jen video , nehral sem to ! )
  • V čem je tahle hra bezkonkurenční, jsou animace. Všimněte si, že postavy se pohybujují mnohem plynuleji, rychleji (!) a přirozeněji než v kterékoli jiné hře/střílečce. Smekám...
    • Souhlas a jeste bych dodal, ze se jim pohybuje i kuze na svalech, coz je videt hned ze zacatku tohoto videa,,, a to je vec, kterou jsem jeste nikde nevidel.
      • to kde vidis prosim ? uplne normalny rig + smooth skin bind
  • hádky typu konzolisti versus pcčkáři mi přijdou už poměrně dost trapné ...
    • jj... hlavne ked sa komentuje vec od firmy, ktora dala svetu Quake 3 a ine hry zalozene na sikovnosti hracov... ;)
  • Mechwarrior_bw
    Autoheal:
    nieže by mi autoheal vyhovoval a hrám s ním sa väčšinou vyhýbam alebo ho obmedzím (napr v Crysis je to jednoduché) ALE - autoheal je predsa jedna zo základných funkcií každého organizmu. Ono celé je to zapeklitý problém ako urobiť uzdravovanie tak aby zvyšovalo zážitok z hrania a zároveň pôsobilo reálnejšie. Lekárničky ktoré človeka uzdravia za zlomok sekundy zo strelných zranení sú asi rovnako "logické" ako rapídne zvýšená schopnosť regenerácie tela.

    Osobne vidím riešenie vo vhodne kombinácii ochranných prostriedkov (vesta, brnenie) ktoré by po pár vystreloch degenerovali a v určitom bode by projektil prerazil brnenie a nasledovala by smrť. To znamená, že pri zásahu vesty by stačil autoheal a pôsobilo by to reálne keďže by nedošlo ku strelnému zraneniu ale iba "ostrasu" organizmu, lekárničky by tak neboli potrebné (možne len pri zásahu končatín). No a vesty by sa získavali z padlých nepriatelov alebo by ich bolo možné opraviť.
    • Podle mě jsou nej způsoby-ala FC2, hezky na tvrdo polní ošetření-znemožní ti boj, docela to trvá a je to poměrně uvěřitelné(ještě by se to dalo obohatit tím, že se takhle nevyléčíš úplně, popřípadě zastavíš skomírání organismu a on se začne pomalu léčit)
      štíty-zdraví se nedoplňuje, ale štíty ano(dobré pro scifi třeba)
    • Podle mě je přijatelný kompromis pro FPS. Ve hře sice bude autoheal, ale bude moct obnovit jen část života, která se bude postupně snižovat, dejme tomu nejníž na 30-40%. Pokud si bude chtít hráč obnovit život na 100%, bude muset najít lékárničku, u které třeba bude muset zůstat určitou dobu pro obvázání ran atd. Myslím, že podobný systém, byl třeba v Just Cause 2 nebo Mafii 2, ikdyž pořád ještě dost zjednodušený (u JC2 příliš mnoho života, u Mafie příliš rychlá regenerace), nebo MP Bad Company 2.
    • Jdi mudrovat jinam čobolaku trapnej slovenskej *6*
      • ty si dobry inteligent..
    • Autoheal je jedna ze základních funkcí živého organismu, ale pouze pokud pro ni ten organismus udělá víc, než že jen někam zaleze a chvíli počká... Tím maximálně zastaví přibývající škody, ale rozhodně se tím nevyhoupne zpátky na první místo v žebříčku 100 procentně zdravých. Jak už bylo řečeno: Fallout je jeden příklad za všechny. V rámci FPS stříleček je ale systém lékarniček pořád "přirozenější" než autoheal...
      • Mechwarrior_bw
        a písal som niečo iné ? Autoheal je jednoducho rovnako nelogický ako lekárničky ktoré zázračne liečia diery v tele... práve preto vidím riešenie v tom zraneniam predchádať ako následne riešiť čo s nimi.
    • dobre je to spravene v project reality pre battlefield 2.

      dostanes kulku si zraneny, ked ale dostanes neprijemny zasah tak budes krvacat a zivot ti klesa , vtedy pouzijes lekarnicky aby ti zivot dalej neklesal a prezil si to. potom zutekas za medikom ktory ti pomoze. toto sa ale neda riesit vsade

      preco to nespravit ako vo falloute na hardcore ? das si lekarnicku ale neozdravi ta to okamzite ani na plny health. ale postupne pomalicky, s tym ze zlomene koncatiny s tym nevyliecis ale musis ist za doktorom. obe su super riesenia, a dalo by sa s tym zajst este ku komplexnejsim metodam ktore by boli zabavne a naozaj evolucne z pohladu hratelnosti ..

      dnes je ale moda zjednodusovat lebo ludia su darebni a nebavi ich hrat tazke hry.
      • Mechwarrior_bw
        nalejme si čistého vína, aplikovať do SP hier systém zranení a liečby ako v project reality je nemožné, stala by sa z toho taktická strielačka typu rainbow six a postup v hre by bol zdĺhavý a frustrujúci. Mne osobne by to nevadilo, roky rokúce si upravujem hry tak aby pár výstrelov znamenalo smrť, mám rád pocit kedy 1-2 výstrely znamenajú smrť ale jednoducho väčšina hráčov oblubuje rýchlejší postup, chcú sa viac zabávať ako taktizovať, viac strielať ako rozmýšlať za akú prekážku sa schovať... a nie je na tom nič zlé každý chceme od hry niečo iné.

        Jednoducho ten kto chce od hry viac si ich musí upravovať (alebo sťahovať mody) a spokojní budú všetci *5*
        • to je mi jasne len som narazal na to ze lekarnicky nemusia fungovat ako instant health boost, staci s nimi popracovat, urcite nie nahradzat ich niecim tak retardovanym ako autoheal
  • jako by to borderlands z oka vypadlo (pominuli jiný styl grafiky :)
    • No když jsem viděl jak vytahl snipu, velice m ito připomělo i ten styl grafiky, ta komiksová zbraň jakoby byla rovnou z borderlands
  • Grafika vypadá oopravdu Grandiozně, jako Borderlands to určitě nevypadá :D:D má to hustou atmosféru a vypadá to libově!
    • Eh... nějak jsem na té grafice nic grandiozního neviděl... ale co chcete od X360/PS3 že *3* . Hergot jak by mohl vypadat idTech5 kdyby byl exklusivně pro PC *1*
  • Tak tohle bude naprostá bomba!!!! už se nemůžu dočkat!!!! po dlouhé době skutečně originální pařba, díky bohu :) Grafika na mě působí velmi pozitivně a ostatní jako animace, hratelnost, ovládání bude jistě taky skvělé. Jsem štastnej že se u nějaký hry konečně usadím a vydrží nějaký pátek :) Ten začátek má své kouzlo a to sem to nehrál :)
    • Objednano, tesim se ale tak si rikam to byl takovy problem udelat ruku ktera by se chopila haku a jizda po lane pusobila vic nez jen jako "presun v prostoru a case"? Totez otevirani dveri nebo sbirani predmetu! *6*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit