Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • takový malý výčet, proč se o GW2 zajímat: http://www.youtube.com/user/Alexrediculous#p/u/2/xBC_ig73aMs
  • Nedaleko Seattlu v městě Bellevue stát Washington, ale to je fuk *12*
  • v atlante ale to je fuk xD
  • Marllone
    A hlavně že GW2 dělají američtí ArenaNet z Washingtonu ;)
  • No hlavně že ty si inteligentní. *7*
  • WoWko umře nejdříve tak za sedm let. Průměrný hráč kterém mu se hra zalíbí a má jí s kým hrát (89%) tak ho hra omrzí asi tak po minimálně tří letech. Blizz prostě udělal něco co se ještě nepovedlo. Udělat hru, která s ladností glutamátu, přikove hráč na dobu dlouhou jak průměrné manželství.
  • GW 2 a Tera Online mi jeste davaji nadeji, ze si snad zahraju poradnou Ackovou MMORPG...
  • Bude to stejna kokotina, tak jako vsechny asijske nesmysly,vylizanej grin proste, hry od tupcu pro tupce
  • "Celé město je unikátní svou architekturou, která se skládá z desítek různých stylů" A já viděl na tom videu jen jeden *1*
  • tak míření tak opravdu nebude kromě AoE spellů, ale ostatní je pravda. Většině spellů se dá vyhnout a aa tu opravdu není
  • na toho wow-killera si vsadim klidně s tebou ;) je docela i zajímavý jak se tady oháněj tím že to nemá vazbu na realitu ale dynamický eventy je už nezajímají xD a co může bejt realističtějšího než to, že se na prostředí a dokonce i chování npc promítne to co uděláš dokud to neuděláš jinak xD To že sou neuvěřitelný stavby??? shrnul bych to následovně: V Tyrii je realistické vše co si Anet zamane :)
  • TERA, ale na tu si ještě počkáme.

    Ale pokud je to jak říkáš, tak to aspoň vyzkouším.
  • Marllone
    Ne-e, je vidět, že se o to nezajímáš. Soubojový systém je akční, záleží na tom jak míříš, je možné se všem útokům vyhýbat, a auto-attack tu nevedou.
    A je to docela vtipná výtka, řekni mi rpg kde neoznačuješ nepřátele a nemačkáš čudlíky xD
  • Jeden důvod proč bude stejná s většinou MMO:
    Bude to zase jen "označ a zmáčkni čudlík".
  • Marllone
    Původní GW jsem zbožňoval, hlavně kvůli moc pěkným krajinkám a docela dobrému příběhu (fakt to mělo příběh, Prophecies 100 hodin, Factions 20 hodin, Nightfall 40 hodin, volným krokem :)). Dvojka navíc nabídne spoustu nových věcí, které můžou být v MMO skutečně revoluční (jak píše kolega níže - eventy, no heal class atd...). Dříve než tady začnete hárat na to, že tam je jeden most co by se špatně stavěl, nebo že to je slátanina, tak se koukněte co všechno GW2 přinese.
    Nebojím se vsázet na wow-killera.
  • Fakt nevím, co tu řešíte. Přestaňte plácat o realitě. Prvky z reality ve hře nejsou realita. Dokud je to hra, bude to vždy jen hra. Pokud se někomu zdá, že vidí při pohledu na město elfské monumenty a podobné věci, je to jen o tom, že používá to co zná odjinud. Fantazii odjinud. Je to stejná hovadina, jako tvrdit, že jen špičaté uši u elfů jsou správně. Ne, taky je někdo vymyslel.
    Vzpamatujte se.
  • ales.smutny
    Hm, je to tak, zpětně sice myslím samotný výraz dobře, ale v kontextu věty položení pak ztrácí smysl, protože tam to nesedne. Čas přepsat čárku na tečku :)
  • sidi
    Zhrnutie preco sa GW 2 bude o niecom inom ako ostatne MMO : 1. Ziadne mesacne poplatky ani F2P model jedine co sa bude dat kupit cez mikrotransakcie budu len vizualne zmeny a podobne blbostky ktore nebudu ovplivnovat silu hracov ale inak ich zvyhodnovat
    2. Nebude tam osobitna healovacia classa = kazde povolanie bude mat self heal a aj ine podporne veci pre kamosov ale cisto heal classa nebude
    3.Expenie nebude ako pri inych MMO ze kazdym levelom sa ti bude zvysovat pocet XP ktore potrebujes na dalsi level, to znamena ze ti bude rovnako dlho trvat ak budes expit z levelu 79 na 80 ako ked si expil z levelu 9 na 10 (jeden level by sa mal cca robit 90 min pri aktivnom hrani je to zatial len odhad a to sa moze menit)
    4. nebudu tam questy ale eventy hrac uvidi co sa okolo neho dejej a bude sa moct rozhodnut ci sa k danemu eventu pripoji alebo ho odignoruje, eventy budu menit prostredie a to tak ze ak nejaku dedinu napadnu nejake NPC a hraci ju neubrania tak ta dedina bude znicena a rozlozia si tam tabor tieto NPC ... Je toho viac, koho to zaujalo tak nech si o tom vyhlada viacej info na nete :)
  • Brý den, což než hru nejdříve kritizovat, tak si o ní něco přečíst (informací už je dost) a nepsat nějaký nesmysly, který ani nejsou pravdivý. Děkuji
  • hehe vypada to jako neco mezi ponici z ponikova a lego pirati z karibiku :). Asi to zameruji spis na mladsi publikum..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit