Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A inak všetko su to screeny z Xbox na ktorý sa hlavne zameriava Bethesda, na Pc je to iba portnute...
  • ANI 20% z nás to nerozbehá na svojich PC na MAX detailoch tak čo riešite, je to pre ludí čo maju aj slabšie mašiny to dá hlavu...Textúry su nádherne čo sa však o pohybe pri boji nedá povedať... tam cítim zradu .Datadisk, ako som tu čital v komentároch, na Oblivion to nieje nakolko to je fungl nový engine ktorý Bethesda robila 4 roky, a ako je zrejmé už od oblivionu hra sa bude zameriavať smerom príbehu a jeho možnostami pre čo najlepšie vyobrazenie volneho smeru hrania, Radiant story a behaním kade tade a užitím si tradície TES . Osobne som zatial spokojní okrem animacií ktoré sú pri súbojoch trochu smiešne na ten titul a dobu, plus dávam zakončovacím kombám a skákaním drakovi na hlavu to vyzerá pekne, no pri zahaním sa s mečom akoby sa vôbec ani nestrafil do protivníka a nepriatel letí ako z gumy na zem 4 metre do zadu...možno to v konečnej podobe bude odtránené o čom ale pochybujem.
  • Jak to tady tak ctu, tak jste pekne rozmazleni a zparchanteli :-). Porad grafika, grafika, animace, realismus - jdete s tim do pr. Je to hra, chapete? Zahrajte si treba zangband nebo dwarven fortress, ma to ascii grafiku a jak jsou to skvele a zabavne hry a predevsim, nesmirne bohate a propracovane, s uzadnymi hernimi mechanismy. A vite proc? Protoze se nikdo nemusi sr@t s grafikou. Proto muze byt v zangbandu stovky ruznych monster, protoze je nikdo nemusi realisticky modelovat a animovat, coz by v tom mnozstvi neslo. Ty hry co nejlip vypadaji jsou primitivni a uvnitr ploche, nezabavne a nudne, protoze kazda udalost tam musi byt peclive pripravena a stoji stovky hodin prace. Tohle je neprima umera. A tes byl vzdycky o dobrem HRANI, nikoli koukani. Jenze dnes vetsina hracu ani poradne hrat nechce a neumi, to je moc obtezuje. Se divejte radsi na filmy a nedelejte filmy i z her.
    • To je ale blbej názor. Nikdo na filmy koukat nechce, ale nějaká evoluce být musí. A to i ta grafická. A TES nebyly vždy o dobrém hraní. Arena byla sice plynulá, žádný pohyb po čtercích, ale hnusná, zabugovaná, opakující se nejprimitivnější questy a neznám nikoho, koho by bavila tak, že by jí dohrál. Vlastně jí v té době ani moc lidí nehrálo.
      Daggerfall přišel s nesmyslnými ohromnými random 3D dungeony, které taky hráče ničily a předčasně je nutily skončit. Přinesl pohyb i vertikálně, ale zachoval debilitu questů. Rozhodně nešlo o propadáky, ale ani o bůhvíjaký etalon dobrých her.
      Až Morrowind byla trefa a bomba. Proč? No jistě že především kvůli grafice, která drtila všechen dostupný hardware. Hudbě, zvukům, animaci postav (na tu dobu bezva). Rozhodně kvůli designu světa, který konečně nebyl random, ale vypiplali se s ním hezky ručně. Ty vlastní herní mechanismy byly totiž vesměs převzaté z předchozích dílů. Ať mi nikdo neřiká, že grafika a animace neni důležitá a že stačí bojovat se zavináčem v ASCII a má to výbornou atmosféru. To je kravina a nevim proč jsi na fóru o Skyrimu a neprocházíš svym Zangbandem nebo si nedáš Arenu.
  • http://ps3.ign.com/dor/objects/93394/the-elder-scrolls-v-skyrim/images/the-elder-scrolls-v-skyrim-20110415033047799.html?page=mediaFull *5*
  • ..zacinam fakt pochybovat o tomto videu, co som pozeral screeny tak som nikde taketo zle textury nevidel.... *7*
    • odpověd je Xbox.... na PC to bude snad lepší
  • Všichni tu píšete, tohle a tamto mě štve, ale snad to příběh zachrání...
    Když si objednáš kafe, které bude odporné, ve špinavém hrnku a se skyslým mlékem, tak to taky nebudeš omlouvat tím, že cukr to spraví a bude to aspoň sladké... Prostě to vrátíš a budeš chtít za svoje peníze dobré kafe.
    A tohle je přesně to, co se všichni hráči musí naučit. Chtějte za svoje peníze kvalitní produkt. PC komunita řve a věčně si stěžuje. Ano. A dokud to konzolisti nezačnou dělat taky, nechají si sr*t na hlavu a budou jako tupé stádo kupovat sra*ky které poslední dobou vývojáři her chrlí, nic se nezmění.
    Sakra lidi vy máte tu sílu to změnit. Vaše peníze to změní.
    Je mi jasné, že vzhledem k CZ a SK trhu je to tady spíše jen výkřik do tmy, ale někde to začít musí.
    • Blby primer. Grafika je obal, ktery prodava, to je vsechno. Takze to kafe ma mozna oskluvy oval, ale co, snad aspon ten obsah bude dobry.

      Konzolisti nemaji duvod si stezovat. Za hry poradne plati, odmenou hsou jim vyborne hry designovane primarne pro konzole. A jsou to dobre a zabavne hry, a o to jde. Infamous, deus ex, batman, dark souls, uncharted, vali se na nas jedna desitkova pecka za druhou. Ani to nestiham hrat.

      Porid si konzoli a bud v klidu, budes dostavat odladene, funkcni a skvele hratelne produkty.
    • Mechwarrior_bw
      lenže takto to nefunguje, resp. v ideálnom svete možno ale v tomto nie, pozri sa do obchodov, človek chce kúpiť kvalitné mäso - nejakú dobrú salámu, šunku ale na výber je iba podradný materiál z Polska a dokonca z Číny - a prečo ? lebo to ľudia kupujú a nevadí im že žerú sra*ky. To isté platí u konzol i keď nie v takej miere. To čo je ale skutočne smutné, je že ak si dovolia PC hráči niečo kritizovať tak namiesto toho aby sa nad tým konzolisti zamysleli začnú útočiť a hájiť si to svoje napriek všetkým negatívam. Takýto prístup si doslova žiada o znižovanie alebo stagnáciu kvality.
      • Nesmis chodit do hypermarketu, kde je vsechno o nejnizsi cene, ale pekne hezky k reznikovi. Bude te to star vic casu a penez, ale za kvalitu se holt plati. Obchodnici davaji lidem presne to, co chteji. A jestli vetsina spoluobcanu poprava nekvalitni lacine potraviny, budou je mit.
    • obavam se ze to pribeh nezachrani, rovnez se obavam, ze neco jako druhe Baldurs Gate uz si nikdy znovu nezahrajeme :(
      • Cahir
        TES nelze srovnávat s BG. Pokud chceš něco na ten styl, zahraj si DA/DA2/Witchera. TES je o běhání po krajince, bojování a... a to bude tak všechno.
        • MrSanta
          Ještě sbírání kytiček na míchání drinků. Teď k tomu ještě přibude vaření a kování zbraní a zbrojí a jejich vylepšování. A díky změněnému systému enchantingu ještě schánění očarovaných zbraní na rozebírání *1*
        • Jeste si zapomel na pocit ze muzes udelat uplne cokoliv a byt cimkoliv ale nakonec nic jineho nez behani po krajince a bojovani neudelas protoze to vlastne nejde, i kdyz se to snazi tvrdit ze jo ;-)
          • Hairy_Ass
            Teď by škála činností měla být trochu rozšířenější, ale v podstatě máš pravdu. Ale ruku na srdce, stejně na tom jsou všechny rpg...
  • No já jsem taky celkem otřesen. Grafika děs, ale to bych ještě přehlednul, ale ty postavy? Uplně nejvíc mě štve, že jak do nekoho sekáš ani se nehne jen stříka krev. Co je to proboha za nesmysl? Tohle mě štvalo i na Oblivionu. To je absolutně nereálné. V zaklínačovi to bylo úplně parádně provedené. V tomto případě se postava ani nehne a až při smrtelné ráně padá k zemi. Opravdu žádná změna od Oblivionu...
    • jo to je ultra vtipny, sto let stare Severance:Blade of darkness a Die by the Sword melo usekavani koncetin a ruzne "porcovani" 1000x lepe udelane, a to bych snad po Elder Scrolls ani nechtel.. stacilo by aby potvory na zasahy vubec nejak reagovaly vyjma hekani :D
  • ....tak toto hadam nemyslia vazne......nerozumiem a dufam ze je to len zly vtip......
    • ...a budu prelozene aj tieto fantasticke animacie do reci tela?? *3* ......
    • Hairy_Ass
      Je to v angličtině, ale měl by být i překlad, takže se netrap, že nerozumíš. *15*
  • Tak to tu máme. Grafika bídná, ale přes to bych se přenesl. Co mě ale neskutečně irituje je animace postav. Nejenže slajdujou ve stoji po zemi (to už se těšim, jak mi z kopečku budou ujíždět meče zabitých nepřátel do údolí)...ale hlavně maj stejně otřesný vzory pohybů jak v Oblivionu. Doprdele práce, dyť oproti Witcheru 2 to vypadá jak kdyby programovala banda amatérů. Toporná chůze, topornej běh, pohyby s mečem pořád stejně k smíchu. Při sekání meč evidentně často není v kontaktu s protivníkem a přesto tam šplíchá krev. Jaktože neudělali vůbec žádný pokrok? Bethesda je mistr v tom, udělat postupnym dávkovánim obrázků a videí obrovský hype. U Oblivionu to bylo o famózní Radiant AI, která se v praxi ukázala být hromadou dementních skriptů a jednoduchých vzorců, a navíc hru zazdil level scaling. Teď zase chvalozpěvy o evoluci všeho, ale kouká z toho Oblivion z lepšíma texturama a trochu jinym interface. Oblivion, kterej převzal pár věcí z Falloutu.
    Na TES hrách mám rád volnost, protože to třeba Witcherovi chybí. Ale snad se pánové mohli zasnažit a po těch letech vydat něco, co nevypadá jako prostý datadisk. Snad mohli taky trochu pracovat. Když už nechali ten zastaralej engine, tak aspoň ty animace mohli vylepšit. Pořádně překopat bojování. Ten systém dvou rukou je fajn, ale aby to nebyla první a poslední pořádná změna k lepšímu.
    • animace mel v poradku uz i oblivion, dokonce bych rekl ze byli spickove, treba animace plizeni nemela daleko k splintr cell, tak nevim co to meleš
      • Jako vtip je to dobrý. Je snad uplně očividný, že Oblivion disponuje dohromady asi 3mi tristními pohyby postavy. Chůze, běh, plížení. Každý v poněkud nerealistické podobě. Při běhu postava kmitá zbytečně rukama - a když se jí do nich umístí meč a štít, tak je jí uplně jedno kolik vážej a mává s nima sem a tam. Chůze se nedá využít, takže ta je téměř mimo. Plížení je shrbená chůze. Skok s vyrovnanou horní polovinou těla a podivně pokrčenýma nohama v kolenou je výsměch skákání. No a v boji už přibude jen mávání rukou při sekání, zvednutí štítu, střelba a "efektní" otočka. To je téměř vše. Ostatní NPC se pohybujou stejně. Tehdy +- ok. Dneska je to ostuda. Když vidim v podání NPC to neumětelské šlápnutí na vězně u špalku a srovnám s již zmíněným Witcherem2, kde se NPC i Geralt pohybujou nepočítanou hromadou reálných vzorů, tak musim držkovat.
        • Málem bych opomněl na fantastatickou diskuzní polohu NPC, kdy si jednou rukou podpíraly loket a druhou gestikulovaly mávavým pohybem sem tam. Při tom zoufalém nedostatku animací to dělala půlka Tamrielu. Když vývojáři pochopili, že je poněkud nevhodné, aby stovky postav namluvilo asi 7 herců, tak jim taky mohlo dojít, že by se v roce 2011 slušelo i dodat postavám trochu života místo panákoidního repetitivního pohybu.
          • presne, ty animace pohybu jsou extremne legracni, kapitola sama pro sebe je pak otaceni na miste o 180° bez pohybu nohou a "moonwalikng" pozadu, soutez o nejlegracnejsi posmrtnou pozu a hecovaci soutez "sekej do me jak chces, nehnu ani brvou" :D
  • nedaji se ty videa na tehle strance nejak zvetsit treba rozliseni nebo vetsi okno atd ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit