-
Protože Crysis je blbost pro děti, proto nic nevydělal. Za to RDR je špičkový titul, který nemá konkurenci. I v oblasti grafiky je to neskutečně dobrý. PC hry kazej hry, protože to musí být jednoduché pro PC hráče. Takové Daemon's souls by asi na PC moc šancí u dětí nemělo :-D
-
...nadstandartních??? Možná ve finančním sektoru. V takové firmě lidi přežívají krize tím, že je to baví a chtějí hru vyrobit. Hrnec trpělivosti stále častěji spíše přetéká a lidé berou nohy na ramena!
-
...jo 2K, ... To je kapitola sama pro sebe. :D Buďte rádi, že z Mafie II vůbec něco zbylo! ...a bacha, Rockstar jsou Take Two taky, ... ABY NEBYLO HŮŘ!!!
-
mas pravdu, ono za posledni dva roky jsou tam vscehny PC tituly. PC hrani umira, diky vyvojarum, ktery radsi vyrobej 5 let technologicky starej zmetek, ale kterej jim vic vydela na konzolich nez crysis 1 ve svy dobe na PC. Konzole zkurivili hrani na PC, a lepsi to uz nebude.
-
Pracuji v oblasti financnich sluzeb. Jeste bych dodal, ze stejne jako do nasi firmy, tak jiste i do RockStaru bude tvrde vyberove rizeni. A kdo se tam dostane se pak tesi z nadstandardnich podminek. To ze se v dobe finishovani nejakeho projektu musi trochu maknout uz k tomu zkratka patri.
-
Souhlas, pracovni emaily si klidne archivovat muzou, maj na to pravo a dokonce si to muzou ve smlouve vyhradit - soukromy emaily nemaj v exchangi co pohledavat, a otevirani webovejch klientu(soukromejch) je taky v 90% zakazany uz ze smlouvy, takze nikoho zazalovat z porusovani soukromi nemuzete, protoze jste sami vini
-
Tam kde PC verze Red dead revolver? Příští GTA se tam chystá taky...
-
kde je PC verze vy kokots. ?
-
A to je právě ono. Podle mne zase tak dobrá není *7*
-
Krásný příspěvek, který skutečně popisuje, jak to funguje ve velkých firmách. Mohu jen potvrdit, že jeden velký výrobce mobiů funguje úplně stejně.
-
Tuším, že je to tak, že soukromé maily nemají firmy právo číst, na druhé straně by se neměli posílat přes firemní síť v rámci pracovní doby. Každopádně to je prd oproti firmám porušujících normy bezpečnosti práce a pracovního prostředí případně šikany zaměstnanců viz. Foxconn, Lidl, Hyundai..
-
V jakém odvětví je podobný otrokářský přístup? Mně by tam nikdo nedostal. Monitorování a sledování je jasné, to je úplně všude.
-
Nevim, co na tom ma byt sokujiciho. V nasi firme je to uplne stejny. Ve smlouvach mame napsano 40h tydne, ale vsichni vedi, ze je to jen formalita. Uz pri nastupu nam rikaji, ze 45-50h je bezna praxe a kdyz je sezona, tak i vikendy. Presto je to vyhledavana prace a lidi ji delaji zcela dobrovolne. Proc? Protoze je v zakladu dobre placna (neproplaci se prescasy, ale fixni mesicni plat je sam o sobe motivacni). Myslim, ze vyvojari v Rockstar nebudou tak spatne placeni aby si nemohli dovolit zmenit praci (cili ze nemaji nasetreno, aby nemohli byt par mesicu na podpore). Kecy, ze zivi rodiny a jsou na nich povesene hypoteky je zavadejici, abychom si predstavili tatky chudaky, ze kterych zla korporace zdima dustojnost. Nejspis to tak je, ale pravdepodobne by to zvladli ufinancovat i bez prace v RockStaru - nasli by si neco jineho.
Ad cteni emailu... nevim jak je to v zakone, ale u mnoha firem je to normalni soucast procesu monitorovani zamestnancu. Jestli si myslite, ze vase firma vam maily nearchivuje, tak jste tak z 50% na omylu. -
Zase někdo kdo sežral Šalamounův bobek. Red Dead nebo GTA IV jsou super hry a nevím kde bereš, že nejsou zábavný nebo kvalitní viz. recenze, hodnocení atd.
-
A jeste jedna mensi vec. vyvojaru, kteri delaji "pouze vlastni praci" je hlavne v cechach plna pr*el. Podepisuje se to na jejich kreativite a motivaci. Vedeni by je melo obeznamit s celkovym konceptem a na zaklade toho jim trochu dodavat chut do prace a impulzy pro nove napady ke stavajicimu projektu. Bohuzel se tak nedeje (Idea - BIS, BES, Altar; 2K) a mam pro tebe mozna novinku - za poslednich par let tvori dost velkej odpad. Pokud si do tohoto druhu prace chcete chodit pouze do prace, jdete jinam. ;) Potom je tam akorat spousta chytrejch, kteri maj zachvaty kreativity akorat na prednaskach o sve praci. Na druhe strane kdyz je nekdo zaplati, proc ne, ze? :D
-
Ono se to lehce rika. ale na vetsich projektech potrebujes vice tymove spoluprace a dost se projevi schopnosti organizovat. Nerikam... zde se jedna zrejme o cloveka, kterej to mel resit jinak a je asi zbytecne nastvanej. Ale pokud si vezmes cesky 2k - vzdyt tam nikdo ani nevi na cem presne pracuje, ztopit praci za cely mesic a mit dva tydny na to, to udelat znovu, je bezna praxe. Ale jak rikam. Schopnost teamu se projevi hlavne na vetsich projektech, u rockstaru je to nicmene pochopitelne a omluvitelne - maji studia rozkouskovana na nekolik mensich tymu. Kazdy dela jen treba cast mesta, nebo jednu misi. A jak rika Bouben - kontrola soukrome posty je naprosto neomluvitelna.
-
Asi budu neobjektivní.. ale mě jako hráče zajímá především to, že je to dobrá hra. *5*
-
Když jde o tak velké peníze a tak šibeniční termíny, tak se stresu, ostrým slovům a hádkám téměř nikdo nevyhne. To je prostě daň za nároky, které na nás naše hektická doba klade. Kontrola soukromé pošty je však pro mě osobně naprosto neomluvitelná.
-
Pro zábavu to můžeš dělat tak doma a distribuvoat to po torrentech sám. Vývoj her je práco jako každá jiná a je potřeba tak k ní přistupovat. RDR je špičková hra na dnešní poměry a stejně tak bych si představoval i práci jiných studií. Je dobře, že se specializují na konzole, protože vývoj na konzole je o moc zajímavější a vývojáři mají plno výhod.
-
Co si myslíte - na čem asi teď Rockstar Games San Diego pracuje?