Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kde je PC verze vy kokots. ?
    • Tam kde PC verze Red dead revolver? Příští GTA se tam chystá taky...
      • mas pravdu, ono za posledni dva roky jsou tam vscehny PC tituly. PC hrani umira, diky vyvojarum, ktery radsi vyrobej 5 let technologicky starej zmetek, ale kterej jim vic vydela na konzolich nez crysis 1 ve svy dobe na PC. Konzole zkurivili hrani na PC, a lepsi to uz nebude.
        • Protože Crysis je blbost pro děti, proto nic nevydělal. Za to RDR je špičkový titul, který nemá konkurenci. I v oblasti grafiky je to neskutečně dobrý. PC hry kazej hry, protože to musí být jednoduché pro PC hráče. Takové Daemon's souls by asi na PC moc šancí u dětí nemělo :-D
  • Nevim, co na tom ma byt sokujiciho. V nasi firme je to uplne stejny. Ve smlouvach mame napsano 40h tydne, ale vsichni vedi, ze je to jen formalita. Uz pri nastupu nam rikaji, ze 45-50h je bezna praxe a kdyz je sezona, tak i vikendy. Presto je to vyhledavana prace a lidi ji delaji zcela dobrovolne. Proc? Protoze je v zakladu dobre placna (neproplaci se prescasy, ale fixni mesicni plat je sam o sobe motivacni). Myslim, ze vyvojari v Rockstar nebudou tak spatne placeni aby si nemohli dovolit zmenit praci (cili ze nemaji nasetreno, aby nemohli byt par mesicu na podpore). Kecy, ze zivi rodiny a jsou na nich povesene hypoteky je zavadejici, abychom si predstavili tatky chudaky, ze kterych zla korporace zdima dustojnost. Nejspis to tak je, ale pravdepodobne by to zvladli ufinancovat i bez prace v RockStaru - nasli by si neco jineho.
    Ad cteni emailu... nevim jak je to v zakone, ale u mnoha firem je to normalni soucast procesu monitorovani zamestnancu. Jestli si myslite, ze vase firma vam maily nearchivuje, tak jste tak z 50% na omylu.
    • Souhlas, pracovni emaily si klidne archivovat muzou, maj na to pravo a dokonce si to muzou ve smlouve vyhradit - soukromy emaily nemaj v exchangi co pohledavat, a otevirani webovejch klientu(soukromejch) je taky v 90% zakazany uz ze smlouvy, takze nikoho zazalovat z porusovani soukromi nemuzete, protoze jste sami vini
    • Tuším, že je to tak, že soukromé maily nemají firmy právo číst, na druhé straně by se neměli posílat přes firemní síť v rámci pracovní doby. Každopádně to je prd oproti firmám porušujících normy bezpečnosti práce a pracovního prostředí případně šikany zaměstnanců viz. Foxconn, Lidl, Hyundai..
    • V jakém odvětví je podobný otrokářský přístup? Mně by tam nikdo nedostal. Monitorování a sledování je jasné, to je úplně všude.
      • Pracuji v oblasti financnich sluzeb. Jeste bych dodal, ze stejne jako do nasi firmy, tak jiste i do RockStaru bude tvrde vyberove rizeni. A kdo se tam dostane se pak tesi z nadstandardnich podminek. To ze se v dobe finishovani nejakeho projektu musi trochu maknout uz k tomu zkratka patri.
        • ...nadstandartních??? Možná ve finančním sektoru. V takové firmě lidi přežívají krize tím, že je to baví a chtějí hru vyrobit. Hrnec trpělivosti stále častěji spíše přetéká a lidé berou nohy na ramena!
  • Asi budu neobjektivní.. ale mě jako hráče zajímá především to, že je to dobrá hra. *5*
    • A to je právě ono. Podle mne zase tak dobrá není *7*
  • Když jde o tak velké peníze a tak šibeniční termíny, tak se stresu, ostrým slovům a hádkám téměř nikdo nevyhne. To je prostě daň za nároky, které na nás naše hektická doba klade. Kontrola soukromé pošty je však pro mě osobně naprosto neomluvitelná.
  • Co si myslíte - na čem asi teď Rockstar Games San Diego pracuje?
  • Rockstar sledujem uz od ich cias DMA Design a poviem vam, tie pomery vidno aj na vyslednej kvalite titulov. Kde je ta zabavnost prvych titulov DMA design alebo Rockstaru? Kde je to potesenie? Dnes produkuju jeden zmrzaceny titul za druhym. Ich orientacia takmer vylucne na konzole smrdi dalsimi peniazmi a celkovo malo pracovnych skupin dokaze so slavou uniest aj disciplinu ktora musi byt ale vidime ze nie je. Ak by rockstar netazilo zo svojej minulosti a svojho mena, je dost mozne ze ziadne GTAV by uz vobec nebolo.

    K praktikam prace na zapade. Na zapade sa s vami normalne bavi len vas priamy a rovnovenny kolega a potom uz nikto. Ak nie ste manager, ste pre svojich kolegov nezaujimavy, lebo sa vam nemozu napchat do riti. Zapadny system uci sutazivosti a konkurencie namiesto spoluprace. Preto sa ku sebe spravaju jak skurv4vene zvery. Menej manazerov a mudrcov na veducich postoch nielen v Rockstar ale aj EA alebo Acitivision a hry by boli zase o nieco zabavnejsie. Dnes sa to uz nerobi pre zabavu ale pre profit a tam nejaky index hratelnosti nikoho netrapi.
    • Krásný příspěvek, který skutečně popisuje, jak to funguje ve velkých firmách. Mohu jen potvrdit, že jeden velký výrobce mobiů funguje úplně stejně.
    • Zase někdo kdo sežral Šalamounův bobek. Red Dead nebo GTA IV jsou super hry a nevím kde bereš, že nejsou zábavný nebo kvalitní viz. recenze, hodnocení atd.
    • Pro zábavu to můžeš dělat tak doma a distribuvoat to po torrentech sám. Vývoj her je práco jako každá jiná a je potřeba tak k ní přistupovat. RDR je špičková hra na dnešní poměry a stejně tak bych si představoval i práci jiných studií. Je dobře, že se specializují na konzole, protože vývoj na konzole je o moc zajímavější a vývojáři mají plno výhod.
      • Ono se to lehce rika. ale na vetsich projektech potrebujes vice tymove spoluprace a dost se projevi schopnosti organizovat. Nerikam... zde se jedna zrejme o cloveka, kterej to mel resit jinak a je asi zbytecne nastvanej. Ale pokud si vezmes cesky 2k - vzdyt tam nikdo ani nevi na cem presne pracuje, ztopit praci za cely mesic a mit dva tydny na to, to udelat znovu, je bezna praxe. Ale jak rikam. Schopnost teamu se projevi hlavne na vetsich projektech, u rockstaru je to nicmene pochopitelne a omluvitelne - maji studia rozkouskovana na nekolik mensich tymu. Kazdy dela jen treba cast mesta, nebo jednu misi. A jak rika Bouben - kontrola soukrome posty je naprosto neomluvitelna.
        • A jeste jedna mensi vec. vyvojaru, kteri delaji "pouze vlastni praci" je hlavne v cechach plna pr*el. Podepisuje se to na jejich kreativite a motivaci. Vedeni by je melo obeznamit s celkovym konceptem a na zaklade toho jim trochu dodavat chut do prace a impulzy pro nove napady ke stavajicimu projektu. Bohuzel se tak nedeje (Idea - BIS, BES, Altar; 2K) a mam pro tebe mozna novinku - za poslednich par let tvori dost velkej odpad. Pokud si do tohoto druhu prace chcete chodit pouze do prace, jdete jinam. ;) Potom je tam akorat spousta chytrejch, kteri maj zachvaty kreativity akorat na prednaskach o sve praci. Na druhe strane kdyz je nekdo zaplati, proc ne, ze? :D
  • Čo keby miesto týchto rečí začali makať na PC verzii Red Dead Redemption.
  • herni studio == sweathouse. nevim jak se to preklada mozna jako drzhubuatermin-prestriprdeleprescasu-apakhovnozato?

    "The best way to prepare for the video game industry is to work as a slave rower on a Roman warship." :]
  • Drom
    Každopádně je to asi největší pochvala, co můžou ti opravdoví vývojáři z rockstaru dostat. V takovém prostředí udělat kvalitní hru je víc než umění.
  • Co na to říkám? Že bylo vše trochu jinak než je to tady či na Eurogameru prezentováno. Nemluvě o tom že tohle je hodně stará zpráva.
    A hlavně každej to má takový jaký si to udělá. Nějaké fnukání je pro slabochy.
    • Naprostej souhlas ...jenom neschopa si pořád stěžuje.
    • Drom
      Ty jsi buď ten podrazácký manager, co si připisuje práci jiných, nebo jsi nikdy nepracoval a nevíš o čem mluvíš.
      • Spíše to bude člověk, který po vyslechnutí jedné stránky příběhu, navíc ze sekundárního zdroje, neskáče hned k předběžným závěrům.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit