-
To je jednoducha rovnice. Kdo se bude vzdycky cpat co nejvys, lizt kazdymu do prdele a snazit se za kazdou cenu prosadit? No ten nejvetsi debil. A protoze je to debil tak vi co? No honvo. A jelikoz si musi vykazovat nejakou cinnost aby se udrzel tam kde je a sam na to nema mozek a by neco vymyslel, tak ji musi nekde co? No ukrast. Pak tomu co ji ukrad zavre hubu par vyhruzkama a je zase The Boss co muze za tu fantastickou prosperitu a vyslednost oddeleni. No a tak je to vsude. Sefujou nam debilove. Sem tam se najde nekdo Ok ale to je jen nahoda. To je proste lidska prirozenost. Sme chuji, priznejte si to.
PS: kdyz tu nejdete nejaky hrubky a vy je tu stopro najdete, tak mi s nima vlezte vite kam :) -
-
Naštěstí se nemusíme upisovat výkonu trestu, ale jde taky podnikat.
-
Z větší části souhlasím, ale pořád se najdou týmy, kde panuje pohoda, lidi práce baví a děalí top hry - viz. Naughty dog a jejich série Uncharted. Co jsem viděl videa z vývoje (a že jich udělali požehnaně), tak bylo na všech vidět, že je to, co dělají baví. Sice to mohla být jen přetvářka, ale to by museli být fakt dobří herci. :-)
-
Jo, lepsie bych to nerekl
-
musim fakt uznat ze to je naprosta pravda. A je to ve vsech vetsich firmach, kde se mysli jen na penize a to co vytvari je nezajima. Tady nastesti lidi jeste nebyli tak otraveni ze nakonec vytvorili dobrou hru (aspon co jsem slysel). Jinde by to tak dopadnout nemuselo a hlavne presne jak pises, jen minimalni procento vedeni jsou lide kteri vi co delaji, jednoduse vetsinou byli jen na spravnem miste ve spravny cas a ted? jsou na koni. Holt kvalitnich manageru(cti lidi kteri umi vest tymy a motivovat je), je dnes jako safranu.
-
Obecně vulgární komentáře nemám rád... ale tady s Tebou chlape musím co? No naprosto souhlasit :D Přesně tak to totiž a bez příkras v moderním světě ovládaném jen a jenom mamonem chodí.
-
Bouhžel máš úplnou pravdu.
-
-
Rockstar sledujem uz od ich cias DMA Design a poviem vam, tie pomery vidno aj na vyslednej kvalite titulov. Kde je ta zabavnost prvych titulov DMA design alebo Rockstaru? Kde je to potesenie? Dnes produkuju jeden zmrzaceny titul za druhym. Ich orientacia takmer vylucne na konzole smrdi dalsimi peniazmi a celkovo malo pracovnych skupin dokaze so slavou uniest aj disciplinu ktora musi byt ale vidime ze nie je. Ak by rockstar netazilo zo svojej minulosti a svojho mena, je dost mozne ze ziadne GTAV by uz vobec nebolo.
K praktikam prace na zapade. Na zapade sa s vami normalne bavi len vas priamy a rovnovenny kolega a potom uz nikto. Ak nie ste manager, ste pre svojich kolegov nezaujimavy, lebo sa vam nemozu napchat do riti. Zapadny system uci sutazivosti a konkurencie namiesto spoluprace. Preto sa ku sebe spravaju jak skurv4vene zvery. Menej manazerov a mudrcov na veducich postoch nielen v Rockstar ale aj EA alebo Acitivision a hry by boli zase o nieco zabavnejsie. Dnes sa to uz nerobi pre zabavu ale pre profit a tam nejaky index hratelnosti nikoho netrapi. -
-
Krásný příspěvek, který skutečně popisuje, jak to funguje ve velkých firmách. Mohu jen potvrdit, že jeden velký výrobce mobiů funguje úplně stejně.
-
Zase někdo kdo sežral Šalamounův bobek. Red Dead nebo GTA IV jsou super hry a nevím kde bereš, že nejsou zábavný nebo kvalitní viz. recenze, hodnocení atd.
-
Pro zábavu to můžeš dělat tak doma a distribuvoat to po torrentech sám. Vývoj her je práco jako každá jiná a je potřeba tak k ní přistupovat. RDR je špičková hra na dnešní poměry a stejně tak bych si představoval i práci jiných studií. Je dobře, že se specializují na konzole, protože vývoj na konzole je o moc zajímavější a vývojáři mají plno výhod.
-
-
Ono se to lehce rika. ale na vetsich projektech potrebujes vice tymove spoluprace a dost se projevi schopnosti organizovat. Nerikam... zde se jedna zrejme o cloveka, kterej to mel resit jinak a je asi zbytecne nastvanej. Ale pokud si vezmes cesky 2k - vzdyt tam nikdo ani nevi na cem presne pracuje, ztopit praci za cely mesic a mit dva tydny na to, to udelat znovu, je bezna praxe. Ale jak rikam. Schopnost teamu se projevi hlavne na vetsich projektech, u rockstaru je to nicmene pochopitelne a omluvitelne - maji studia rozkouskovana na nekolik mensich tymu. Kazdy dela jen treba cast mesta, nebo jednu misi. A jak rika Bouben - kontrola soukrome posty je naprosto neomluvitelna.
-
-
A jeste jedna mensi vec. vyvojaru, kteri delaji "pouze vlastni praci" je hlavne v cechach plna pr*el. Podepisuje se to na jejich kreativite a motivaci. Vedeni by je melo obeznamit s celkovym konceptem a na zaklade toho jim trochu dodavat chut do prace a impulzy pro nove napady ke stavajicimu projektu. Bohuzel se tak nedeje (Idea - BIS, BES, Altar; 2K) a mam pro tebe mozna novinku - za poslednich par let tvori dost velkej odpad. Pokud si do tohoto druhu prace chcete chodit pouze do prace, jdete jinam. ;) Potom je tam akorat spousta chytrejch, kteri maj zachvaty kreativity akorat na prednaskach o sve praci. Na druhe strane kdyz je nekdo zaplati, proc ne, ze? :D
-
-
-
-
Čo keby miesto týchto rečí začali makať na PC verzii Red Dead Redemption.
-
hlavně ať už je na PC....co bylo, bylo.
-
-
Přsně tak!
-
-
Bylo ohlášeno GTA V hlavní hrdina není tentokrát voják ani mafián nýbrž vyhozený deasinger firmy R* který nastupuje na cestu pomsty , jeho hlavní cíl je zničit jeho bývalé pracoviště kde se všechno točí kolem peněz prostituce a moci , bude to pro něj nejvyšší zkouška v jeho životě ale dokud nepomstí svůj vyhazov od hlavního padoucha Housera nebude mít klid .
Vychází exkluzivně pro plaformu xbox v ceně 1600,- s dlc krvavý bratr
-- A pak si vemte zkama berou ty napady do gta ságy , když je mají přimo ve firmě -
Absolutně nechápu, jak v takovém protsředí mohla vzniknout tak dobrá hra... Holt Rockstar = největší profíci!
-
No jo no, spousta Managerů ale hra se sama jaksi neudělá. Neschopný Manager místo vedení týmu , dohledu a rozdělování práce kontroluje zaměstnancům poštu. To už je jako v ČR .
-
Panacek popisuje situaci me osobne znamou z cech. A ne ceskych firem. Popisovane manazerske postupy jsou bezna praxe. Bohuzel, krize neni jen ekonomicka.
-
Taky mám podobné zkušenosti z Čech.Oblast vývoj her.Bohužel jen 1 firma ze 3 co v česku své doby dělaly hry, byla jiná.
-
Říkal někdo 2K Czech :) Skoro v každé firmě to takto vypadá.