• To je fakt vrchol to dnešní uvažování hráčů a redaktorů - hra je sice blbá, ale je lepší než předchozí díl, který byl extrémně špatný, takže je to vlastně pecka. Stejné uvažování vidím v případě titulu WRC3, který je prostě zmetek, ale protože momentálně nemá konkurenci, tak je to naprosto v pohodě hra... To se pak sakra nedivte, že vývojáři dělají špatné hry, protože nejsou slepí a když vidí, že jim tyto nepodarky žerete i s navijákem, tak je nic nepříjme k tomu dělat znovu pořádné hry. Proč taky dělat něco pořádně když to jde ojebat a stejně se to bude pořád prodávat? *16*
    • To mas jako AC serie. Naproste zrudnosti doted, vyjde 4 ktera se uz i trochu da hrat a hned tomu litaj devitky.
      • zrudnost ? zrudnost byla 3 jinak byl assasins creed 4 jedna z mála mainstreinových serii co nebyly uplně sra***
    • Přesně tak ! do háje už stím herním průmyslem ať si klidně zhyne když to tak půjde dál. Proč se dneska firmy zaměřují spíš na grafiku místo hratelnosti a celkovýmu dobrýmu dojmu jako dříve? Proč nevycházejí už hry jako Half Life 2 nebo battlefield 2? Grafika sice zastaralá, ale ta hratelnost? Zkuste si dneska zahrát half life a porovnejte hratelnost s většinou AAA tituly dnešní doby. EA hold zmrví vše na co sáhne, doufám že nebudou kupovat další nadějné firmy, protože představa, že by např. Red orchestra měla jít směrem - lepší grafika, horší hratelnost mě naprosto ubijí.
      • Tak zrovna Red ORchestra se tím směrem vydala při vydání druhého dílu, kdy pustili do světa téměř nehratelný polotovar a trvalo jim několik měsíců ho odladit. Jejich sliby, že do 3 měsíců od vydání vydají nové vozidla taky jaksi nedodrželi a když se ukázalo, že část hráčů dokonce dává přednost prvnímu dílu s módem Darkest Hour, tak se dokonce snížili na sabotáž serverů s RO1 / DH - takovou zoufalost, aby vývojáři sabotovali svou starou hru ve prospěch prodeje nové, jsem opravdu ještě nikdy předtím nezažil. Sečteno a podtrženo - Tripwire jsou u mě ještě větší m*dky než EA
  • walltar
    Zaslechl jsem, že se hra vyloženě podařila.

EDIT: Tak Mahcake byl rychlejší. *1*
    • Keyz
      Next gen pařba na PC. Vrchol technologie.
    • nekromant33
      doufám že angryjoe udělá recenzi
    • No to je teda mazec.
    • Mahcake
      *3*
  • Mahcake
    8? Vy už musíte mít peněz...

• Tiež som sa čudoval keď dostalo LoU 10/10. Prešiel som to a tak tupú AI som ešte nezažil. Plus super úzky tunel a 10/10 ???? *16* To bolo teprve penez ! *11* LoU by som dal objektívne 5/10 a RIVALS jednoznačne 8-9/10. Taká je pravda, ktorá asi bude bolieť. Koho tá pravda zabolela ? Podte mínuskovať ovečky ! *4*
      • Tak pověz tvoje letošní oblíbené hry ať se zasměji. Last of Us není na 10/10, ale z letošní bídy je to silný nadprůměr!!!
  • moje zkušenost s Rivals je následující:
    1. Pokus - spouštím hru a smiřuju se s faktem, že absolutně nicneříkající intro budu muset přetrpět až do konce (no co, snad půjde přeskočit při dalším spuštění). Po intru se k mé radosti rovnou spouští tutoriál, kde mi uspávačka hadů dá vybrat roli, vysvětli mi,jak to chodí v menu a uvede mě na cestu. Další tutoriál (nebo je to pořád ten jeden? kdo ví...) a konečně můžu jet. Super, někdo dal plyn na W, dafuq? změním nastavení na šipky a konečně jedu...asi dvacet metrů, než se spustí další tutoriál....hlavně klid. Naštěstí to netrvá dlouho a já konečně můžu začít něco jako závod. Bohužel, hned po chvíli zjistím, že FPS lock mi neskutečně trhá oči (závidím těm, kterým to nevadí), hru tedy vypínám a jdu googlit.
    2. Pokus - našel jsem, jak vypnout FPS lock, super, konečně si zapařím! Spouštím hru a...zase nemůžu přeskočit intro. Ještě pořád s klidem si jdu zapálit cigáro, než to dojede do konce a uspávačka hadů se vykecá, stíhám to akorát. Opět dvacet metrů slávy, krátký tutoriál a... a nic, klávesa PageUp, kterou se spouští závod, nereaguje a ukazatel tlačítka na monitoru zůstává zašedlý. 6e by to bylo tím zrušením FPS locku? to snad ne, zkusím to ještě jednou, třeba jen náhoda, nebo jsem něco zmáčknul, nebo co já vím...
    3. Pokus - Hned po spuštění hry odcházím vařit kafe - vím, že intro zase nepůjde přeskočit a jelikož už mi mírně dochází nervy, bude lepší se preventivně vzdálit. Kafe voní, já se dostávám na trať, dvacet metrů slávy, tutoriál, chvíle napětí... PageUp funguje, YES! Hra už netrhá oči, vypnutí FPS locku nepomohlo, konečně si pořádně zajez... co to dofrdele je s tím ovládáním auta? to zatáček v trochu vyšší rychlosti to hází jak zběsilý, klouže to jak na ledě... vždyť se to nedá hrát!! A dost vážení, stačilo by.
    4. Pokus - snažím se odinstalovat hru. Vše běží jak má, žádné intro k uninstallu, celý proces rychlý, hra mizí k mé spokojenosti z disku a musím říct, že jsem právě zažil nejmilejší tři minuty s NFS: Rivals.

Je mi líto, že jsem se nedostal dál, ale prášky na bolest hlavy z FPS locku jsem bohužel v žádné speciální edici neobjevil a bez FPS locku je auto jako utržené z řetězu, takže ať hra je nebo není dobrá, pro mě je to naprosto nepoužitelná záležitost. Škoda, tu sérii jsem míval docela rád.
    • jak si obešel 30FPS lock ? auto bylo neovladatelné i po zadání obou potřebných parametrů ?
    • Seprah - nemáš být hloupý a hrát to na PC, zahraj si to na konzoli a nebudeš litovat...
      • konzoli momentálně nevlastním a ani nad koupí nepřemýšlím, zas tolik času a popravdě řečeno ani peněz nemám, abych zvládal táhnout PC i konzoli najednou.. nehledě na to, že nevím, proč bych měl být hloupý, že si chci zahrát na svém PC hru ze série, kterou na něm hraju od prvopočátku, co jsem se k ní dostal.. jsem zvyklý, že na PC občas něco nejede jak má a pokud si chci hru mermomocí zahrát, nevadí mi věnovat trochu času na zprovoznění, ale holt, co je moc, to je příliš.
    • Proto je zespodu krabičky štítek s nápisem NEVHODNÉ PRO DĚTI OD 3 LET
      • Důležité je totiž to "OD" oproti běžnému DO.
        • jj, mea culpa, vzhledem k tomu caps locku jsem to špatně přečetl... to se občas stává *4*
      • k popukání... a teď upaluj za mámou, ať tě uloží po obědě spát
        • to nebylo mířeno proti tobě, hlupáku
          • v tom případě se omlouvám
  • Uzamknout FPS na PC je takova hovadina až to bolí......
    • Naprogramovat rychlost hry na základe FPS je hovadina až to bolí
      • trolo
        urobit nepreskocitelne cutsceny a tutose je hovadina az to boli
  • trolo
    LOL ze 8.

"Rivals přinášejí do série Need for Speed překvapivě mnoho inovací a zábavy."

jj inovacia ala 60FPS zdvojnasobi rychlost hry. nejde preskocit intro, stupidne tutorialy, nulova fyzika aut, jazdny model lodi atd atd.. staci si pozriet video od TB.

neskutocna zabava ano. no to je mi teda recenzia asi ste hrali nejaku inu verziu z paralelneho vesmiru
    • chceš fyziku ? jdi si zahrát simulátor, jelikož si nepochopil že tohle je !!čistá!! arkáda ;), ohánět se tady videem co ukazuje prvních 10 minut hry je irelevantní, TB je fakt nekompromisní (a s těma 30fps má pravdu), ale to z něj nedělá boha
      • Grand theft auto 5 je taky arkáda jak řemen a je tam funkční fyzika. To neznamená, že když je hra arkádového ražení, tak by měla naprosto ignorovat fyziku.
        • tam fyzika ale je, akorát ne taková jak by sis příl, o tom to NFS je a bude, je to casual mainstream arkádovka, GTA5 nikoliv, máš li rád NFS (dobré díly) tak budeš mít rát i tohle, jestli ne tak si hater, máš tolik možností v závodních hrách že nemáš ani důvod tady bulet, podívej se třeba na space sim žánr jak dopadl, vyšlo X Rebirth a je to krom EVE Online momentálně jediná nová hra tohohle typu (a EVE má akorát datadisk, jinak už je taky pěkně stará)
          • I když máš pravdu v tom, že NFS casual mainstream arkádovka, tak to nemění nic na tom, že by tam aspoň trošku ta fyzika mohla být. Co jsem viděl z videí, tak jsem jí tam nějak nepostřehl. A já prostě mám rád fyziku ve hrách. Bulet nad tím ale rozhodně nebudu. Jen mi vadí tyhle věci, které v dnešní době technologie her by měly být samozřejmostí. Nejsme v devadesátých letech aby jsem takové věci, jako je fyzika ve hrách přehlížel. A GTA je mimochodem teďkom největší mainstream podle toho kolik vydělala.
  • Rorschah
    řekl bych to asi tak - dnešní doba/systém začiná být čím dál tím víc pokrytecká. narodil jsem se těsně po pádu totality, tudíž to neznám na vlastní kůži, ale z vyprávění a z mého prozatím nezaujatého pohledu na svět - svoboda neexistuje, a už vůbec ne svoboda projevu či fair play. volbou prezidenta počínaje (ty nepohodlné prostě nějak zdiskreditujeme, a poctivému voliči dáme na výběr mezi prašť a uhoď), přes "anketu" český slavík (kdy zcela nekompromisně vyhrál horrorcoreový průkopník Řezník, ale kdy se to hold manažerům nehodilo do krámu a jednoduše byl navzdory svobodnému hlasování vyřazen pomocí stupidních argumentů) a recenzemi na "hry" konče.
    EA není studio, je to fabrika na hry, kus za kusem, který se musí prodat aby se splnily normy..a když se to neprodá podle představ, svede se to na piráty a už už se počítají ztrátová čísla vycucaná z prstu a nepodložených "průzkumů".
    je to korporace, tudíž mají docela solidní množství marketingových specialistů.
    co tím chci říct? nemá smysl se rozčilovat nad "oslavnou" recenzí kusu lejna, či jejím hodnocení čislem - marketing má totiž za úkol spotřebiteli podstrčit produkt, a i když je to očividně úplný shit, jeho úkolem je vnutit že není. Bohužel, dnešní marketing funguje na bázi vydírání - EA oddělení nepochybně zásobuje tuto stránku a její zaměstnance hezkým množstvím bonusů (řekněme vstupenky, příspěvky, VIP něco něco - nevím), ale na oplátku chtějí propagaci svého "produktu" a rozhodně není žádaný veřejně vydáván subjektivní názor na tento produkt... nepodporuju pirátění, ale už mi začíná unikat, kde že je vlastně hranice zlodějiny ...
    - nasraný student marketingu a podnikání...

edit: doufám že jsem to napsal dost srozumitelně pro ty, co se nad tím nikdy nezamýšleli
    • Rorschah
      možná nad tím moc zbytečně přemýšlím, nebo jsem jeden z mála co vidí víc... dneska těžko říct... káždopádně kdo se nudí a zajímá ho dnešní prohnilý byznys, doporučuju dokument Korporace, docela to kopne .... a týká se to i her :)
    • Moc to bereš. Dřív byly hry pro pár nadšenců, pak někdo objevil, že je to busyness jako filmy. Tak nezbývá, než sledovat nezávislou scénu a doufat, že z té komerční jednou za uherský rok vypadne taky něco kvalitního.

Edit: s motorkama je to třeba to samé, dnešní mašiny postrádají charakter, který měly stroje z 80. a 90. let.
      • ale to máš fuk ne, tak jak tak.... moc SI to bereš
    • nebo-li, dneska je dulezitejsi umet dobre prodat nez umet dobre vyrobit *5*
  • no, tak tady je (bohuzel) krasny pripad toho, jak si dnesni prolhany marketing, prolhana tv a v podstate veskere mass media podmanily, ochocily a vymazaly cloveku hlavu.. proste typicka ovce, co se spokoji se vsim, co jim predhodi at uz je to sebevic omezene, okate blokovane jen z lenosti a vidiny snadneho vydelku. Jen tak dale, nechapu, ze to nekdo nevidi co se deje, ten upadek vseho je neprehlednutelny... napr. novy Xbox, Ps4...tolik zbytecnych omezeni, podminek a kdesi co si. Dnesni spolecnost a hlavne mlada generace ve jmenu cool-u sezere proste vsechno....tomu se musim smat a bat se toho zaroven, protoze me desi co bude dal, kam az to zajde... proboha lidi vzpamatujte se! nemusite se vsim souhlasit a hlavne kupovat kazdej smejd co vam predhodi!
  • nekromant33
    Takhle z popisu se to zdá (až na ty zbraně samozřejmě) docela fajn. Přeci jen ale před nákupem alespoň vyzkouším demo abych... WAIT A MINUTE!
  • 6/10 když nešňupáte koks...