Přejít na výpis diskuzí
Největším kickstarterovým problémem Warhorse nejsou chybějící odměny, ale špatná komunikace
27.2.2018 | Václav Pecháček
328 příspěvků
-
chovájí se jak vávra, vavra je král arogatních čur@ků, takže co čekáš od týmu.
-
Ta poslední aktualizace článku (vyjádření Warhorse) nemá chybu:
Ohrazuji se proti tomu, že jsme nekomunikovali vůbec. Natáčeli jsme videa, odpovídali na fórech, aktualizovali Kickstarter
Asi se učili u našich politiků, Ti také většinou mluví o něčem jiném, než se jich někdo ptá. Co má společného např. natáčení vývojářského deníčku s problémy, které jsou popisovány v tomto článku? -
Ano. Nepochopíš. To jsi tady demonstroval už opakovaně. Já s tím dokážu žít.
-
@ucho: Popravdě nečekám, že by grafické problémy vůbec řešili, takže mě můžou jen příjemně překvapit. A souhlasím, že rozbité ukládání a questy by měly mít prioritu, jenže s počtem rozbitých questů mají co dělat.
-
WH se chová k backerům a zákazníkům stejně jako po dobu celé kampaně. Arogantně, přezíravě a povýšeně.
Hru jsme dostali se zpožděním 2 let a totálně zabudovanou. Backeři nedostali slíbené odměny. Hra neobsahuje velkou většinu slibovaných funkcí a témat. To jsou prostě fakta.
WH však dělají borce, že prodali milion kopií a vše je růžové.
Já jsem osobně rad, že po letech nějaký herní server napsal jak se studio ve skutečnosti chová. -
Jak říkám. Za chvíli odpadneš, stejně jako všichni mopslíčci před tebou. Víc času ti proto věnovat nebudu. Ještě pod tenhle příspěvek napiš nějaké sžíravé a prudce vtipné moudro; to ti milostivě dovoluju. *4*
-
Vůbec nechápu, co je ti do toho. Kdybys mi začal najednou vysvětlovat, jak jsem si něco neměl kupovat, že jsem měl dát přednost něčemu jinému a že se mi to vlastně ani nehodí, vůbec bych se s tebou nebavil a pomyslel si něco o Chocholouškovi. Vážně takové lidi nepochopím, myslím, že se jim říká dobroserové. *7*
-
Míchat PC a Konzole patche dohromady je náběh na pořádný chaos v diskusi. Na konzolích je to čílosvané jinak. Tam už je 1.3 venku (a v některých regionech snad i 1.4?)
-
Vzhledem k finanční situaci, kdy pořád docházely peníze bych fakt vsadil boty na to, že tam mohlo být pár zkušených lidí, ale naprostá většina byli junioři samouci co šli makat za dvacítku hrubýho. Dobrej zkušenej schopnej programátor si vezme klidně sto táců a víc měsíčně ani nemrkne. A z nich fakt tým složený nebyl :-D Takový lidi by tu hru určitě zvládli v mnohem lepší stavu, ale budget by vysáli tak rychle, že by to investoři odpískali už dávno.
-
Twe, vždyť za největšího troubu jseš tady "ta léta" ty :-) A jako, že máš tu hlavou zaraženou ve vlastním ánusu řádně hluboko je zkrátka zdejší evergreen. Přeji ti další krásné masturbační chvíle nad vsebou samým *1*
-
přesně *1*
-
Z předchozích stránek:
"bleht: a) Odpovědnost je maximálně morální, ne právní a na úrovni běžných obchodních vztahů, jak si tvrdil, takže teď kličkuješ.
b) Dobrovolnost v ostatních případech to není (lol), protože v reálném světě lidi neplatí předem jen za myšlenku nebo nejistý/nehotový produkt, ale za kompletní nebo za smluvně garantovanou službu. Nepodstupují riziko. Pokud ano, tak jedině dobrovolně. A při crowdfundingu to riziko vždy bylo a bude. Na tohle stačí základní logická uváha. Vlastně ne. Stačí jen trochu číst..".
a)Nejen morální, ale i právní odpovědnost tam je a Kickstarter není jinde než jiné případy (tzn. není to licence k beztrestným podvodům), jak jsem napsal, takže jaké kličkování? Připomínáš mi zde jednoho uživatele, podle kterého by bylo právně v pořádku a nepostihnutelné i to, kdyby Warhorse backerům nedalo vůbec nic protože Kickstarter, to samé vyplývá z toho co píšeš, což je zcela absurdní.
b)Dobrovolnost v ostatních případech samozřejmě je, nikdo nikomu v běžném případě nedrží pistoli u hlavy, aby někomu něco podepsal, daroval, platil zálohu atd., a i v těchto případech lidé dobrovolně podstupují riziko, že se daná věc (nasmlouvaná práce, nebo jen obyčejný příspěvek na charitu) může pokazit, ukázat jako podvod. Na to stačí opravdu jen trocha logiky. Sám na konci píšeš, že dobrovolně podstupují riziko, zatímco na začátku píšeš, že dobrovolnost tam není, takže si protiřečíš. -
a ono je taky neco jinyho mit zkusenosti s delanim mobilnich her, nakych hopsacich blbinek ala japonska produkce nebo open world rpg, to delaj kontinualne snad jenom v bethesde a piranha bytes
-
Tilwaen: no ten day one patch nebyl zaměřen tolik na bugfixování, přišlo mi, že ještě něco dodělávali. a ty patche, co vyšly dál, to bylo něco narychlo zpíchnutý, ale moc se nedaří ty zásadní věci fixovat.
beru to tak, že bugfixovej patch žádnej pořádnej ještě nebyl, protože asi fakt o řadě chyb nevěděli (to nevrhá moc dobrý světlo na testování). ale jak mají feedback od hráčů, můžou se zaměřit na ty kritický věci. a ty by měl řešit první a druhej bugfixovací patch. tedy v ideálním případě.
ale jasný, nemůžeme čekat zázraky. na fóru teď lidi píšou, že další patch pro PS4 je venku a tento koment není hezký:
Just couple quests seem to be fixed nothing else really and the r2 input pressure. But they have seem to broke the torch left d-pad doesn’t respond no more you need to do it manually by equiping it. Texture pop in still there, lockpicking hasn’t changed.
nečekám taky, že ty grafický problémy opraví ještě tenhle měsíc, ale chyby, které ničí uložené pozice, by mohli řešit rychle... stejně jako rozbité questy. -
@ucho: Jeden, dva velké patche už byly, moc bych nesázela na to, že to opraví v brzké době.
-
Ano nezkušení, až na těch asi 10 lidí, kteří už předtím na hrách dělali. Pořád se v noci počůráváš kvůli článku o Skyrimu?
-
nezkuseny? vetsinou jsou to lidi co uz neco takovyho predtim delali, takze takovej bugfest jako to je by to byt nemusel (uz jenom proto jak se vavra vytahoval na skyrim ;P )
-
jj Steam hodnocení je fakt nízké... Jsou vesměs na stejné úrovni jako GTA5 nebo Fallout 3 a to jsou přece hry, které hráči úplně zavrhli a nevydělalo to ani floka
-
tohle má víc rovin. jednak v reálu není začátečník jako začátečník. záleží na povaze člověku. jestli se třeba nebojí tomu druhýmu ublížit, jestli umí přijmout ránu atd. výcvik pak samozřejmě pomůže, ale nůž je problém velký.
každopádně u her je to věc designu. je to RPG, takže hráč má nějak k boji přistupovat na začátku hry a nějak ke konci hry. je na autorech hry, jak tuhle obtížnost rozloží, nic víc. -
jeden, dva velký patche, a snad ty zásadní problémy zmizí. pak to bude super.