Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To je jen důkaz ze ty údajně zbytečný demoverze mají smysl, posledních pár let je spousta studií neděle že je to prej zbytečnost, přitom když si vzpomenu na dobu kolem roku 200p tak dobrý demo byl prostě productseller a myslí si ze i v dnešní době to má místo, video nedokáže říct vše.
  • Co treba Rigs of Rods,nebo BeamNG?
  • Niekedy sa "Early acces-u" hovorilo aj ...... demo. Je vidieť, že hráči majú rozum a chcú si overiť, či to bude dobrá investícia. Keď vyšlo demo CoD4, tak som ho prešiel asi 12-15krát a hru som si potom predobjednal. Naposledy som predobjednával BF:BC2 (2010) keď bola multiplayer beta, odvtedy nič.
  • Problém je v tom, že všichni vydavatelé chtějí další CoD, další NFS, další GoW, jenže nechápou, že je nemůžou porazit a pro další hru, která vypadá a hraje se stejně, na trhu už není místo. Proč si kupovat něco, co vypadá jako CoD, když si můžu každý rok zahrát samotné CoD? Nové MoH kopírovaly CoD a zabilo to sérii. Juiced kopírovalo NFS Underground a dnes si na to nikdo nevzpomene. Zkrátka pokud hra nemá vlastní identitu, nemá u hráčů moc velkou šanci.
  • Presne tak, NCG je mnohem vic zabavna nez vsechny dnesni zavodni hry. A to je jenom nedodelana hra kde jsou dve trate a dve auta a v podstate zadnej herni obsah. Taky jsem tomu moc neveril ale jak jsem to vyzkousel tak jsem uplne nadsenej.
  • Zkusil jsem tu jejich "early access" verzi a přestože mě videa příliš neoslovily a Flatout jsem taky nějak nemusel, tak teď mě to docela pohltilo *1* Ten model poškození je skvělý a úplně dostačující (BeamNG jsem hrál a po pár minutách mě to přestalo bavit), hlavně aby ta hra měla hlavu a patu. To, co zatím vytvořili je skvělé, ale prezentovat to asi neumí úplně nejlíp. Tato hra je zábavnější než 10 posledních NFS dohromady, na tom prostě musí vydělat balík. Když to správně dodělají, tak z toho bude další kult. Budu jím držet palce ogarům *5*
  • co jsem tak vycetl, destrukcni model ve hrach nedovolujou hlavne licencni podminky s automobilkama (nevim proc, asi nechtej ukazovat, ze v tech rychlostech jsou ty rakety pri narazu jak z papiru)
  • mozna za 5 let. BeamNG je ted v absolutne early alfe, nefunguje to uplne idealne, je tam hodne bugu a vic jak 5 aut bezny pocitac nema sanci zvladnout. Jako technologie je podle mne dnes pro hry nevyuzitelnej. Ale doufam, ze v budoucnu to bude funkcni a, ze to budou vyuzivat i ostatni firmy.
  • neda se to hrat s klavesnici to je pravda. btw uz dlouho pripravuji update ktery to ma pry hodne zlepsit.
  • Radioaktivni_surikata
    Je jiná doba a situace, než v jaký byli předchůci. Třeba jen tím, že technickej vývoj se zpomalil. Tak jako tak to nic nemění na faktu, že po Pongu 22 je v současnosti masivní poptávka a skvěle se prodává, zatímco neotřelý a něčím originální hry jsou přijímány mnohem hůř. Jinýmy slovy hráč chce Pong 22, o něco inovativního většina nestojí, nebo to nedává patřičně najevo (není to podloženo počtem prodanejch kusů). Tak jako tak těžko vydavatele obviňovat. Leda za to, že netlačí jednu originální hru za drouhou a nejde proti proudu přání samotnejch hráčů a nezkouší to uhrát na to, že jsou to závisláci a hrát budou, co se jim podstrčí. Ale to už je hodně na míru ušitý obvinění zatímco první nasnadě je sám spotřebitel. Nějak si nepamatuju, že bych slyšel o originální a inovativní hře, která by se prodeji byť jen přiblížila CoDům, Skyrimům, Simsům a dalším velkejm jménům. Možná jsem ji jen nezaznamenal, tak mě kdyžtak opravte, ale já to vidím tak, že máme o co si koledujem.
  • Magister_Peditum
    Já je neviním z toho, že neumějí vydělávat, ale že nedokážou rozpoznat, kdy nějaká nová značka má šanci uspět. Kdyby takhle uvažovali jejich předchůdci, tak by se herní trh nikdy na takovou úroveň nedostal. Místo toho bychom jen hráli Pong 22 atd. *3*
  • Magister_Peditum
    On za nim nepřišel jen fousatej týpek v kšiltovce, ale další jeho kolegové s ukázkou té hry. Později dokonce s průzkumem trhu, který de facto říkal to samé, co teď ti kravaťaci můžou vidět na vlastní bulvy na kickstarteru - že o tu hru zájem navzdory jejich tvrzením je. A pokud jim (podle tebe) v podpoře toho projektu měla zabránit jeho předchozí kritika současných her, tak co to o nich vypovídá? Že se nedokážou přenést přes kritiku? Co to je pak za obchodníky? *15*
  • Sorry, ale pokud nekdo investuje svoje penize, tak se o ne stara. Hele fakt jako me nerikej (a ted nic proti Vavrovi), ze kdyz by za tebou dosel fousatej typek v ksiltovce s lamanou anglictinou a rekne "dobry den, mam tu hru kterou nikdo jinej neudelal, je to RPG bez kouzel, chtel bych 10 mega dolaru", tak me opravdu nerikej, ze by sis ho nesjel na googlu?
    Pokud ne, tak doufam, ze nikdy v zivote nebudes na nejake vyssi pozici, kde by jsi mohl ovlivnovat svym rozhodnutim zivoty ostatnich, protoze by to dopadlo katastrofalne.
  • Radioaktivni_surikata
    Tak to se stát může vždycky se vším. Důležitý je to ale zkoušet a logicky argumentovat, i když to vždycky nepomůže. Je jasný, že existujou lidi, co se chtěj na všem přiživit nebo nějak do něčeho zasahovat klidně i jenom proto, aby bylo vidět, že tady nejsou zbytečně a taky něco dělaj. Mně osobně to přišlo jako dobrej nápad, a i kdyby ho třeba někdo použil v pozměněný formě, důležitý by bylo, aby zůstalo to hlavní. Nenucená komunikace mezi výrobcem a spotřebitelem. Navíc si to vážně dokážu představit jako lacinej způsob marketingovýho průzkumu bez všemožnejch agentur, lidí v terénu, a pořád mi to přijde docela spolehlivý. Třeba by se na to každej vykašlal, ale myslím, že by to nějakej ohlas mohlo mít a nestálo by to skoro nic. Třeba sem něco důležitýho přehlíd a je to blbost, ale já osobně bych podobnou službu uvítal.
  • Promin ja jsem tu cast o tom jak te dotlaci abys zjednodusil a orezal spoustu funkci vynechal...

    Myslenku poslat nahoru neni vetsinou takovy problem. Spis mi prijde jako problem to co z puvodni myslenky vznikne kdyz ji nahore prezvejkaj a vyplivnou ti ji zpatky.
  • KS jim nevysel kvuli KATASTROFALNIMU PR... takze pouze jejich vinou.. ale jsem rad ze to nakonec vybrali a vydaji - osobne jsem jim dal jeste pred KS za zakl. hru..
  • Radioaktivni_surikata
    To už je ale řeč o obchodním modelu, nikoliv o směru, jakým se hra ubírá. Já jsem ve velký mezinárodní společnosti taky pracoval a dost mě překvapilo, jak lehký bylo poslat nějakou myšlenku směrem nahoru, aniž by na tebe někdo ukazoval prstem, kamenoval tě nebo tak něco. Záleží na etice a zásadách každý společnosti, určitě nejde všechno všude. Ale většina věcí nejde především proto, že si člověk hned na začátku řekne "to nepůjde" a na tom to všechno skončí. Záleží fakt na etice a zásadách splečnosti, ve který člověk dělá.
  • To neni prehnanej pesimismus to jsou leta praxe. Videl jsem ten scenar tisickat a mne naopak prijde jako obrovska naivita myslet si opak. Ve velke firme muzes mit sebelepsi myslenku a muzes dostat zelenou k tomu ji zrealizovat ale pak se do tebe pusti marketing a skoncis tak ze produkt budes muset vydat o pul roku driv nez je na to pripraven, s mikrotranskacema v SP kampani a pulkou postav jako DLC popr. jako bonus za predobjednavku.
  • Radioaktivni_surikata
    Banda lenochů jsou především samotní hráči. CoDů, Simsů a dalších her se prodaj desítky milionů a když pak přijde někdo s něčím originálním nebo přelomovým (Mirror's edge, Crysis), tak se toho prodá stěží 1 milion kusů a jen tak tak se zaplatí vývoj. Jsou samozřejmě hry, který se chytly, ale zdaleka ne všechny a je to docela riziko a to logicky nejsou vydavatelé ochotní moc podstupovat, protože ve finále můžou jet dál zaběhlý série, kde je riziko neúspěchu minimální a pravděpodobnost ziskovosti maximální. Vinit někoho z toho, že je úspěšnej obchodník co vydělává těžký prachy, je podle mě přinejlepším hloupý. Ona hráčská komunita není žádná hoch společnost s vybraným kusem. Kdyby byla, tak se CoD dneska hraje a vypadá úplně jinak, nebo už tu dávno vůbec není.
  • Radioaktivni_surikata
    Ale to je zas přehnanej pesimismus. Jistě, ve velkejch korporátech je náročná organizace a tak spousta vedlejších procesů není ideálních nebo dokonce naprosto kontraproduktivních. Ale klíčový procesy většinou bejvat dobře hlídaný a podobnejma problémama netrpěj. A pokud jo, tak se to většinou velmi rychle projeví navenek. Což v případě EA nebo Ubisoftu vidno není, pořád si žijou jak prasata v žitě. Navíc tohle není o myšlence. Marketingovej průzkum a přímá komunikace se zákazníky není myšlenka, to je běžná praktika ve všech odvětvích. A tohle by mohlo bejt navíc docela účinný.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit