Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mas to v hlave nejaky pomotany, ona totiz soucast toho vraceni je, ze je to povinosti ze zakona po cely EU. Takz i kdyz udelast 150 dem, tak porad ma hrac pravo na vraceni penez. A kupodivu kdyz se trebas po 1/4 hodine zvednes v kine s tim, ze to je kktina, musej ti prachy vratit taky.
  • Dopr*ele kdyby dělali DEMA, nemají takovýhle problémy! Já říkam, nas*at těmhle malým (i velkým) studiím, který jsou líný a neudělají ani demo. Pokud bude DEMO, nepůjde hru po zakoupení vrátit. Demo musí obsahovat skutečnou část hry, žádnou vylepšenou/ořezanou část. Pokud Steam nepoleví takovejhlem vychcánkům, uvidíte jak rychle se zase začnou dělat dema. Software je jeden z unikátů, kde s tebou může prodávající (vývojář/distributor) vyjeb*vat na všechny strany a zákazník s tím nemůže dělat skoro nic. Na všechno ostatní je záruka/možnost vrácení/možnost vyzkoušení. Jenom u software a obzvláště her musíš věřit recenzím a doufat.
  • Botaniculu jsem dohrál za čtyři hodiny a Battle for middle earth za jedno odpoledne. Přestaňte tady kecat o krátkých hrách když jste nikdy žádnou nevlastnili.
  • A co takhle kdyby se u každé hry stanovila přibližná délka a z ní by šlo v prvních např. 15% procentech času hru vrátit.
  • smejki
    Ano, Valve dokonce výslovně napsali, že to hle se dělat může
  • Kdyby všechny hry měly dostatečně reprezentativní demo, nemuselo by se to takto řešit...
  • zaty
    Proč nonsens? Z mého pohledu platícího zákazníka je to fajn. Sice si hry vybírám a za plno kupuju jen vyjímečně, protože nemám na hraní moc času, ale takhle mám jistotu, že když mě ta hra nebude bavit, nebo bude zabugovaná, že ji můžu vrátit.
    Ono to naopak může podpořit prodeje, protože lidi se nebudou bát koupit dražší hru, když budou mít možnosti ji vrátit. Kdysi byly dema, pak dema přestaly a jediná možnost try before buy byl warez, teď to holt bude tahle funkce.
  • zaty
    Diakritiku sere pes, ale ta shoda podmětu s přísudkem ti moc nejde :)
    Nicméně hlavní je obsah a v tom s tebou souhlasím.
  • Az na tu drobnost, ze to neni zavedeny kvuli hracum, ale prave kvuli vyvojarum. Jen zalistuj trochu zpet, jen za minulej rok najdes MINIMALNE 5 v mediich rozmazanych pripadu, kdy valve vraceli prachy vsem. Tohle je zavedeny prave proto, aby nemuseli resit idioty, ktery vydaj a prodavaj neco zcela nefunkcniho a dohadovat se pak s desitkama tisic nasratych kupcu.

    --
    Publikoval jste nevhodné přispěvky. Není možné z této IP adresy psát 1 den/dnů.
    bez DOPCE cenzore
  • Mart9
    Doporučuji přečíst včerejší článek http://games.tiscali.cz/tema/steam-rozsiruje-nabidku-refundace-penez-za-hry-velmi-uspokojivym-zpusobem-251923
  • Jsem zvedavy jestli to nejak zohledni behem vyprodeju. Protoze takto odpadne ono co kdyz bude levnejsi zitra? Proste koupim a kdyz bude ve vetsi sleve tak vratim puvodni a koupim levnejsi *5*
  • Mě přijde reakce vývojářů malých her přestřelená. Mi neříkejte, že by se nešlo s Valve dohodnout na zkrácení té dvouhodinové lhůty, pokud se jedná o kratší hru. Naopak si myslím, že tento krok naopak podpoří koupi jiných her. Teď si já například pečlivě vybírám, co koupím a půlku ze zakoupených jsem stejně nedohrál a dodnes lituji koupě. Naopak, bych raději peníze strčil do něčeho jiného, co jsem si už nekoupil, protože jsem nechtěl tolik utratit. Teď takovou možnost mít budu a alespoň to částečně nahrazuje dobu "demoverzí" a "sharewaru."
  • Moznost vtatit hru kterou nehraju je jeden z mala rozumnych kroku, ktere valve udelalo. Problem s hodnocenim je ve spatnem zpusobu hodnoceni, nikoliv v moznosti hru vratit. At hru muzou hodnotit jen ti, kteri ji nejakou dobu hrali, treba 5 hodin a je po problemu. U kratkych her nikdo timto netvrdi, ze jsou mene kvalitni, to je zcestna dedukce.
  • Mart9
    To asi ne.
  • Posledni dobou skoro ty same.
  • Ja to beru jako takovy oficialni demo od Steamu. Zkusim a uvidim.
  • Zase je potreba se podivat co za hry prodava GOG a co STEAM
  • Zhm... zapoměl jsem dodělat diakritiku tak sorry *9* .
  • Mě nepřipadá že tenhle systém má nějaké silné proti. Když si to člověk přebere tak na tom netratí ani vývojáři vytvářející krátké hry s herní dobou pod ty dvě hodiny. Sice dojde k umělému nárůstu koupí hry, kde zase čísla rychle spadnou, ale vracet to budou pouze ti, kteří by si tu hru stejně nikdy nekoupily (plus si myslím, že spousta lidí, kteří by si to nekoupily z nejistoty o peníze si hru pak nechá). Navíc to nejde dělat donekonečna a lidi si nebudou chtít plýtvat limit, který mají na tyhle refundace, takže se tyhle vlny budou týkat pouze očekávanějších projektů. U DLC také nevidím nějak zvlášť velký problém kromě stejných důvodů jako jsem popsal výše, navíc většina DLC, co já vím, nabízí permanentní obsah. Sr*čkojdní DLC pro hry typu Death Space serie a některých Mass Effect dílů si prodává jenom EA na originu *1* . Tenhle krok by naopak měl vytvořit síto pro takové bezbožné počiny jako je Sacred 3 a dalších bilion trash games, kde by se měli nechat vydavatelé postřílet už jenom za to, že něco takového vypustily do světa.
  • Zajimave, gog ma 30 dni. Asi jim nikdo nerekl, ze hodina staci...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit