Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Někdo z EA zapoměl Criterionu říct že dělají NFS namísto dalších burnoutů, které už snad nikdo všechny ani nesečte, na konzolích jim to šlo skvěle ovšem v dobách slávy PS2. NFS série nyní vypadá jako navěky ztracená *10*
  • Jack1947
    NFS uz vypadalo v prvnim videu jako burnout, takze zadne celke prekvapeni, jen doufejme ze to bude takove jake to byt ma.
  • Pamatuju si, že když vyšlo první NFS, bylo to něco úžasného a naprosto nevídaného, všichni z toho byli hotoví. Od pátého dílu (NFS Porsche Unleashed) jsou všechny hry s tímto názvem jen k smíchu.
    • K Porsche jsem se dostal až před rokem a upřímně nechápu, co na tom lidí dneska vidí. Tenkrát asi bomba, ale i když pominu grafiku, tak stále nevidím na té hře nic zajímavého. Můžete mi vysvětlit, čím je zajímavá?

      Jinak mě se Hot Pursuit II docela líbilo. Nebylo tak dobré jako NfSIII:HP, ale docela bavilo. Pak ale také šlo NfS jiným směrem, než můj vkus.
      • USER47
        Graficky nádherný a rozmanitý tratě, hromada krásnejch Porší od nejstarších po nejnovější, navíc každý s velmi odlišným a pokaždý zábavným jízdním modelem, kterej často vůbec nebylo snadný zvládnout. Právě tím postupem v době byla kariéra tak zábavná, protože ses prostě musel pořád znova učit zvládat nový typy aut, často s diametrálně odlišným chováním...

        A hlavně tam nebyly žádný serepetičky okolo, žádnej příběh o ultimátních gangsta tupcích, žádnej Ken Block, samolepky, dvoumetrový plastový křídla, nitra a podobně. Prostě čistý závodění, kde každá část (včetně poměrně rozsáhlý customizace aut) sloužila svýmu účelu.

        Na to, abys vyhrál některý závody, jsi musel trénovat a memorovat tratě, musel jsi vědět kde brzdit, kde přidat, jakou zkratku použít. To ve všech novějších dílech odpadá, protože tratě zaprvý vypadaj všechny stejně (respektive jsou vždycky poskládaný z různě se prolínajících stejnejch částí), a hlavně na tom, jak člověk jezdí, už vůbec nezáleží. Brzdit nemusíš a catch up se postará o to, že ať už jedeš jako prase a bouráš do všeho co potkáš, nebo si to dáváš jak Schumacher, vždycky máš na sobě nalepenejch pár oponentů a o umístění se rozhoduje na posledních sto metrech. Tohle mi vadí asi nejvíc. Mám rád hry, který mě trochu motivujou hrát dobře a patřičně mě za to odměňujou.
        • Rozmanité tratě? Ty nerealistické koridory? Jako beru, že je to často lepší než dneska, ale hrál jsem to a je to docela hrůza. Fyzikální model je možná zábavný, ale realistický není ani omylem. Kariéra beru, ta dodá hodně. Nicméně memorování a neustálé opakování je přesně to, co všichni kritizovali na Shiftech.
          • Zkus si zmapovat, jaké hry se dělaly v roce 2000 a pochopíš, proč to tehdy bylo tak dobré. Bylo to poslední NFS, které se tvářilo seriozně. Nikdo neříká, že fyzikální model byl nějak realistický, ale musel jsi tam aspoň brzdit do zatáček a rozhodně to nebyla nějak snadná hra. Připadá mi docela dementní vytáhnout více než 12 let starou hru a psát tu takové bláboly. To můžeš rovnou vytáhnout Prehistorika2 a yvčítat mu, že nemá 3d grafiku
            • Ale já to zmapované mám. V roce 2000 to byla výborná hra. Jedna z nejlepších v daném žánru. Ale dneska to není žádný zázrak. A o tom tu celou dobu píšu - nostalgie hodně zkresluje pohled na hru.

              Naopak Sports Car GT z roku 1999 od ISI (předchůdce rFactoru) má co říci dodnes. Jenže vyšel ve stejné době jako Need for Speed: Road Challenge (v USA jako High Stakes) a to ho totálně zabilo. Realistický simulátor (a to i na dnešní poměry) na okruzích s nepříliš hezkou grafikou (i na tehdejší dobu to nevypadalo nic moc a bylo to šíleně náročné na HW) prostě neměl šanci proti barevnému akčnímu NfS4. Porsche přišlo až o rok později.

              Doporučuji zkusit demo (funguje i na Windows 7): http://www.racecarsim.com/rcs_page_demo.htm

              BTW - já nejsem ten, co pokaždé vytáhne NfS:Porsche a začne básnit, jak bylo dokonalé a všechny NfS hry po něm stojí za houby. Každé NfS má to svoje. Mi se třeba Porsche a oba Undergroundy nelíbí. Naopak jsem míval rád NfSIII, protože to byl první NfS, který jsem hrál. Přesto netvrdím, že to byl poslední dobrý díl a od té doby to stojí za h@ jako jiní.
      • Kariéra, tratě, výběr aut, celkově na svou dobu nadčasová hra. Uvědom si, že to vyšlo před 12 lety, co bys na tom chtěl vole dnes vidět...
  • pekny simulator
  • to zas bude sra*ka bože.. to sem tomu dával naději ale když to vidím tak radši zůstanu u forzy horizon
  • Chtěl byhc nového Burnouta, ale né NFS co se tváří jako Burnout, úplně to kazí význam obou dvou herních sérií
  • Mr.Lolendo
    to vypadá jako Midtown Madness. Konečně tam naprali starší auta jako Lamborghini Countach.
  • Jestli to bude konceptem podobné Hot pursuit/paradise tak budu velmi rád. Zatím palec nahoru.
  • No jasne pre 13 rocneho moderatora Most wanted bude pecka, pre normalnych hracov a ludi co si pamataju NFS 5 / porsche unleashed to bude dalsia maga FAIL GAMESKA *12* pre kinders a moderatorov co za plagat od gamesky a reklamny hrnecek daju 9/10 . *11*
    • Amen brother... Porsche unleashed bylo špičkové, nikdy jsem nebyl fanda této značky a její automobily mě nikdy nebraly, ale ta hra byla luxusní a určitě nejpromakanější a asi i nejrealističtější NFS ze všech.
      • prene
  • victor
    Už Burnout Paradise stál za ..... ehmmm . Zvláštní jak se původně poměrně realistické závodní hry profilovaly do nebetyčných arkádových hovadin :( .

    Chtěl bych Burnout s reálnou fyzikou - prostě takové ty staré dobré bouračky , kde jste po zásluze odměněni za to že bouráte ( žádný bowling :(((( ) nebo jste nuceni jet 200 a víc se stejně fatálními následky .
    Chtěl bych NFS ... asi tam kde skončili u Porsche , s kariérou s rozdíly v chování aut a s autoškolou jako v GT ...
    A taky bych chtěl Interstate a Carmageddon ... hezky co nejrealističtější fyziku a hlavně ne zbrklou arkádu !
    • Nový Carmageddon je v přípravě, pokud ti to náhodou uniklo (jen říkám).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit