Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Někdo z EA zapoměl Criterionu říct že dělají NFS namísto dalších burnoutů, které už snad nikdo všechny ani nesečte, na konzolích jim to šlo skvěle ovšem v dobách slávy PS2. NFS série nyní vypadá jako navěky ztracená *10*
  • Ale já to zmapované mám. V roce 2000 to byla výborná hra. Jedna z nejlepších v daném žánru. Ale dneska to není žádný zázrak. A o tom tu celou dobu píšu - nostalgie hodně zkresluje pohled na hru.

    Naopak Sports Car GT z roku 1999 od ISI (předchůdce rFactoru) má co říci dodnes. Jenže vyšel ve stejné době jako Need for Speed: Road Challenge (v USA jako High Stakes) a to ho totálně zabilo. Realistický simulátor (a to i na dnešní poměry) na okruzích s nepříliš hezkou grafikou (i na tehdejší dobu to nevypadalo nic moc a bylo to šíleně náročné na HW) prostě neměl šanci proti barevnému akčnímu NfS4. Porsche přišlo až o rok později.

    Doporučuji zkusit demo (funguje i na Windows 7): http://www.racecarsim.com/rcs_page_demo.htm

    BTW - já nejsem ten, co pokaždé vytáhne NfS:Porsche a začne básnit, jak bylo dokonalé a všechny NfS hry po něm stojí za houby. Každé NfS má to svoje. Mi se třeba Porsche a oba Undergroundy nelíbí. Naopak jsem míval rád NfSIII, protože to byl první NfS, který jsem hrál. Přesto netvrdím, že to byl poslední dobrý díl a od té doby to stojí za h@ jako jiní.
  • Podle mého názoru rozhodně o co stát již je teď, jelikož je to ve vývoji a je zajímavé sledovat, jak se to neustále mění. Netvrdím, že je to dokonalé. Rozhdoně je ještě co vylepšovat. Ale na to je ještě docela hodně času.

    Kalifornská dálnice je v buildu už od dubna. Ale koukal jsem na fóra a máte pravdu. Ta je pro 10€ Junior členy uzamčena. Musíte mít minimálně 25€ členství, aby se odemkla. O tom jsem doposud nevěděl. Ale ostatně to plně chápu. 10€ členství je skutečně pouze demo a nevidím důvod, aby 10€ členové měli přístup ke stejné verzi, jako ti, co dali více peněz. Dříve bylo členství 10-25-100. A proto to 25€ mají odemčeno. 50€ členství bylo dodáno později, když došlo ke změně z F2P na full boxed game + addons a 25€ členové musí doplatit dalších 25€, aby pak dostali plnou finální verzi (v době vydání finální verze s velkou pravděpodobností přestanou vývojové buildy fungovat, respektivě se nepůjde přihlásit).
  • Nový Carmageddon je v přípravě, pokud ti to náhodou uniklo (jen říkám).
  • Zkus si zmapovat, jaké hry se dělaly v roce 2000 a pochopíš, proč to tehdy bylo tak dobré. Bylo to poslední NFS, které se tvářilo seriozně. Nikdo neříká, že fyzikální model byl nějak realistický, ale musel jsi tam aspoň brzdit do zatáček a rozhodně to nebyla nějak snadná hra. Připadá mi docela dementní vytáhnout více než 12 let starou hru a psát tu takové bláboly. To můžeš rovnou vytáhnout Prehistorika2 a yvčítat mu, že nemá 3d grafiku
  • Rozmanité tratě? Ty nerealistické koridory? Jako beru, že je to často lepší než dneska, ale hrál jsem to a je to docela hrůza. Fyzikální model je možná zábavný, ale realistický není ani omylem. Kariéra beru, ta dodá hodně. Nicméně memorování a neustálé opakování je přesně to, co všichni kritizovali na Shiftech.
  • To je sice hezky shrnuto, ale poněkud zbytečně. To chce totiž umět chápat psanej text...
    "a ten Project C.A.R.S. si na PC moc nevychutnáš, protože ZATÍM není o co stát."
    "Radím s případnou investicí počkat, nevím, jestli to dřív jak za pár buildů zapnu."

    Má to hezky nakročeno, ale zatím je to stále dost daleko od nějakýho radostnýho ježdění. Mimochodem Kalifornskou dálnici ve verzi za 10€ nemám a utrácet za pre-alfa verzi víc peněz se mi nechce. Co když těsně před vydáním zjistím, že se to neodvíjelo podle mých představ a hru nechci? Kolik kdo zaplatí je na každým jedinci zvlášť. Není třeba obhajovat něco, co nikdo nehaní. Pouze věcně shrnuju, v jaký fázi vývoje se hra nachází. A ruku na srdce, když člověk zabrouzdá na youtube, tak vidí jen načančaný videa, kde by člověk pomalu chybičku nenšal, jenže když k tomu pak sedne...
  • Jack1947
    NFS uz vypadalo v prvnim videu jako burnout, takze zadne celke prekvapeni, jen doufejme ze to bude takove jake to byt ma.
  • USER47
    Graficky nádherný a rozmanitý tratě, hromada krásnejch Porší od nejstarších po nejnovější, navíc každý s velmi odlišným a pokaždý zábavným jízdním modelem, kterej často vůbec nebylo snadný zvládnout. Právě tím postupem v době byla kariéra tak zábavná, protože ses prostě musel pořád znova učit zvládat nový typy aut, často s diametrálně odlišným chováním...

    A hlavně tam nebyly žádný serepetičky okolo, žádnej příběh o ultimátních gangsta tupcích, žádnej Ken Block, samolepky, dvoumetrový plastový křídla, nitra a podobně. Prostě čistý závodění, kde každá část (včetně poměrně rozsáhlý customizace aut) sloužila svýmu účelu.

    Na to, abys vyhrál některý závody, jsi musel trénovat a memorovat tratě, musel jsi vědět kde brzdit, kde přidat, jakou zkratku použít. To ve všech novějších dílech odpadá, protože tratě zaprvý vypadaj všechny stejně (respektive jsou vždycky poskládaný z různě se prolínajících stejnejch částí), a hlavně na tom, jak člověk jezdí, už vůbec nezáleží. Brzdit nemusíš a catch up se postará o to, že ať už jedeš jako prase a bouráš do všeho co potkáš, nebo si to dáváš jak Schumacher, vždycky máš na sobě nalepenejch pár oponentů a o umístění se rozhoduje na posledních sto metrech. Tohle mi vadí asi nejvíc. Mám rád hry, který mě trochu motivujou hrát dobře a patřičně mě za to odměňujou.
  • Kariéra, tratě, výběr aut, celkově na svou dobu nadčasová hra. Uvědom si, že to vyšlo před 12 lety, co bys na tom chtěl vole dnes vidět...
  • K Porsche jsem se dostal až před rokem a upřímně nechápu, co na tom lidí dneska vidí. Tenkrát asi bomba, ale i když pominu grafiku, tak stále nevidím na té hře nic zajímavého. Můžete mi vysvětlit, čím je zajímavá?

    Jinak mě se Hot Pursuit II docela líbilo. Nebylo tak dobré jako NfSIII:HP, ale docela bavilo. Pak ale také šlo NfS jiným směrem, než můj vkus.
  • prene
  • Amen brother... Porsche unleashed bylo špičkové, nikdy jsem nebyl fanda této značky a její automobily mě nikdy nebraly, ale ta hra byla luxusní a určitě nejpromakanější a asi i nejrealističtější NFS ze všech.
  • Pamatuju si, že když vyšlo první NFS, bylo to něco úžasného a naprosto nevídaného, všichni z toho byli hotoví. Od pátého dílu (NFS Porsche Unleashed) jsou všechny hry s tímto názvem jen k smíchu.
  • pekny simulator
  • to zas bude sra*ka bože.. to sem tomu dával naději ale když to vidím tak radši zůstanu u forzy horizon
  • Chtěl byhc nového Burnouta, ale né NFS co se tváří jako Burnout, úplně to kazí význam obou dvou herních sérií
  • Mr.Lolendo
    to vypadá jako Midtown Madness. Konečně tam naprali starší auta jako Lamborghini Countach.
  • CARS je pre-alpha a na fyzice se pracuje a bude ještě rok pracovat. Takže ta kritika je trochu mimo. Asi jako kritizovat vejce, že je syrové, než jsem ho dal na pánev.

    Kalifornská dálnice je ve všech verzí i za 10€, ale když někdo šetří, pak si prostě musí počkat. Já nešetřil a mám build každý týden od úplného začátku (build 83). AI je ve vývoji a původně ji tam autoři nechtěli ještě tak půl roku dávat. Ale komunita řekla raději špatnou AI než žádnou.

    Takže si všichni uvědomme dvě věci - máme pre-alpha verzi, která má minimálne rok k doskončení a je hodně ovlivňovaná komunitou. Takže srovnávat takový produkt s hotovým je značně nefér. Můžeme kritizovat třeba Ferrari Racing Legends, což se těžce nepovedlo a je to finální verze.
  • Jestli to bude konceptem podobné Hot pursuit/paradise tak budu velmi rád. Zatím palec nahoru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit