Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neviem vobec co tu riesite vseci tu ste uz pre tvorcov hier historia,vsetci co si pamataju zaciatok hrania a zacinali na 300,400mhz procesoroch,a voodu grafikami tak ste uz veterani tak ako ja za par rokov si mozno zahrate 2-3hodky do tyzdna tak preto uz nie ste biznis pre tvorcov,a tato genrecia chce modernu a peknu grafiku a nie AI,alebo fyziku,dnes je plno graficky peknych hier ale mna uz nebavia uz to vidim sam na sebe,ze uz stracam to caro z hrania ked som sa zakuklil a nemal som problem hrat 8hodin vkuse
    • Tak já to šrotil už na 486 66Mhz v turbo moděxD a hry mě přestaly bavit kolem roku 2005 a to bylo pořád ještě hodně dobrých her.Ostatně i dneska sou kvalitní kousky.Jen si prostě myslím, že jak člověk dospívá a začíná mít i jiný starosti už se do toho prostě nedokáže tak zažrat.Dneska už si dám za týden pár 10 minutovejch zápasů v PES a tím to pro mě končí...
  • xixixao
    Tohle chce Full HD, i když díky aspoň za těch 720...
    • tady muzes stahnout fullHD (1920*1080)

      http://www.udk.com/showcase-samaritan

      je to docela ostre (preostrene) ale detaily jsou dobre videt i kdyz vyssi bit-rate by se hodil
  • Paulcz
    Animace mají docela zvládnuté konzolové hry, tam je ten vizuál většinou dotaženej do konce.
    • Paradoxně až na bojovky. Tam animace kulhají hlavně v jejich přechodech. Viz nový MK. Katastrofa (pokud to není záměr).
  • Přátelé buďme rádi alespoň za tu pěknou grafiku. Když už nic jinýho,tak alespoň ta grafika jde dopředu. Osobně bych taky rád viděl posun v AI, scénářích a vůbec jakékoliv inovace, kde by byl potenciál dnešních PC využit alespon na 50%. Dnešní "nejnáročnější" hry zatěžují pouze grafickou kartu na 99% zatímco 4 a více jaderné procesory se jenom flákají se zátěží zhruba 30% na jádro. Video vypadá skvěle a pakliže se jedná o gameplay, tak se máme na co těšit.
  • já jsem taky pro,aby se zlepšovala umělá inteligence,příběh,fyzika a pohybové animace postav,já na grafiku tolik nevymrčuju,ale víc mi vadí,když se panáci hejbou uměle,neplynule,trhaně,třeba když sebou při otočení škubne nebo nepřešlápne pěkně nohama po zemi atd, vývoj her dnes převážně znamená vzhled,ale náplň a obsah jsou několik let téměř bez změny
  • Nebylo by lepší, kdyby se podobným způsobem jako grafika vyvíjela třeba umělá inteligence? Nebo fyzika? Nebo scénáře? Nebo dynamická hudba? Nebo...

    Bylo. Bohuzel z vyse uvedenych prvku je tou nejjednodussi a nejviditelnejsi komponentou, ktera ma na hru pomerne maly az zanedbatelny vliv.

    Toz tak.
    • Daniell605
      To musim souhlasit, kdyby zastavili vývoj grafiky na jeden rok a jeden rok by vložili všechno usilí do Fyziky, a pak další dva roky do umělé inteligence, a pak vydali hru, myslím si že by si nikdo nestěžoval na tři roky starou grafiku =)
      • To neni tak snadne. Nejakou grafiku da dohromady skoro kazdy. Na druhou stranu fyzika a obzvlast AI (a tim myslim poradnou inteligenci, ne skript ze supliku s ponozkama) vyzaduje poradne vzdelani, znalosti a matematicky talent, kterymi nedisponuje kdejaky programator samouk.
        Ale mas pravdu. Nejaky peniz by v techto smerech urcite bodnul.
        • a zároveň taky psychologie...ta je snad nejdůležitější při vytváření skriptů umělé inteligence lidí...a teď mi povězte co je reálnější?
          1. Psychologové budou úzce spolupracovat s vrcholovými programátory na vytvoření realistické umělé inteligence, ikdyž to zvedne tržby maximálně o 20% (záleží totiž také na ostatních parametrech hry) a ukojí celé velké jednociferné číslo HC hráčů, kteří si hru zahrají na "Realistic" obtížnost. (Zbytek si hru samozřejmně střihne proti oslabené AI)
          2. Stanu se guvernérem státu Miami...
          • To je zajimava myslenka! Ale obavam se, ze zadny typ AI neni tak daleko aby se do neho pustili psychologove. A to ani ta teoreticka co je zatim v podobe mlhavych rovnic nekde ve vyzkumaku. Ale kdovi, treba jednoho dne...
      • Na grafiku ne, no. Všichni by sháněli nový osmijádra od intelu *3* Ke grafice, bez komentáře k tomu co už tu bylo napsáno: co mě opravdu se*e je to (hlavně u FPS), že v monitoru vidím už tak dost málo z reálného zorného pole toho pajduláka za kterýho hraju a ke všemu mi ještě půlku monitoru zabírá zbraň. A vrcholem jsou úžasný depth of field a blur efekty takže nakonec se ze hry dá koukat tak na 100x100 pixelů uprostřed monitoru... HOWGH
    • jde o prachy, grafika je nejdrahsi a nejcasteji aktualizovana komponenta v PC
      • ano, jde o prachy, ano, grafárna je nejčastěji aktualizovaná komponenta ALE HLAVNĚ hezky vypadající hry přitáhnou daleko víc lidí, pač lidi jsou ovce a nechají se ukecat na hezké postery a ingame trailery...
  • Pre mna maju najlepsiu grafiku textovky ala dwarf fortress. Mozog je najlepsia graficka karta, zadas textovy input a vykresli ti vsetko vyslovene fotorealisticky absolutne bez lagu. :) ...plati to bohuzial skor pre nas co sme v mladosti citali knihy. Nic vasu predstavivost neprecvici lepsie nez Tolkienov opis Gondoru.
    • ...musím se přiznat, že jsem občas ztrácel dech při čtení Tolkienovek...mě prostě mozek vykresloval scenérie z knihy do takových detailů, že jsem byl po chvíli unaven a snažil se vnímat jen děj...jiným lidem to přijde možná zbytečně detailní proto, že si to sami nedokáží představit...na jednom se s nimi shodnu...že je to četba náročnější (pozor, četl jsem trilogii když mi bylo asi 12) a proto jsem se přiklonil k filmům...stal jsem se jejich velkým fanouškem a mám rád například Snyderovu vizuální stylizaci (300, Watchmen, Sucker Punch - na začátku dubna) a vůbec vizuální podpis daných režisérů...u her je to to samé...každopádně oceňuji nápad, né klišovitost a mdlé textury *9*
  • Psychotic
    Musím souhlasit s "přeplácaností" dnešních enginů. Myslím, že se vývojáři spíše soustředí, aby modely vypadaly LÉPE než ve skutečnosti - Crysis a Gran Turismo budiž dobrými příklady. Všechno se leskne, všechno má všelijaké výstupky a drážky, které ve skutečnosti neexistují, jen aby to vypadalo jako detailně zpracované.

    Hry by vypadaly lépe, kdyby byly třeba klidně i v sub-HD rozlišení, ale zapracovalo se na reálných světelných efektech, fyzice a pohybových animacích.

    Jsem si jistý, že bychom velice brzy hráli sérii FIFA se zápasy nerozeznatelnými od těch skutečných na ČT4, jen v nižší kvalitě obrazu.

    Ve střílečkách by se také snížila viditelnost na delší vzdálenosti, což by zlepšilo možnost stealth postupu v MP a zase trochu umázlo rozdíl mezi "skillery" s napařenými stovkami hodin a občasnými hráči, což považuji za velkou výhodu.
    • První dva odstavce mi mluví z duše. Naprosto souhlasím. Realita je mnohonásobně méně efektní, ale za to má o mnoho větší dopad svou uvěřitelností.
    • krásným příkladem je efekt Sunshafts...to je efekt jakéhosi "prostorového stínu", který je v dnešní době velice populární a kupodivu i v pokřiveném vědomí nesmýšlejících lidí realistický...
      ...ve skutečnosti je to blbost...aby se dělaly takové stínové pruhy za vaší zbraní, jak tomu je například ve výše uvedeném Crysisu, tak by v dané lokalitě musela být mlha, "že by na špičku nosu nedohlédl"...
  • Zlatej Zázračnej lék a jeho krásná kreslená grafika
  • rozhodne lepsi jak jupiter ex engine
    • a lepšie ako drátom do prdele

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit