Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Asi sem jedinej, kterýmu se nápad se 3 hlavníma hrdinama nelíbí. Přepínat mezi postavama se mi nelíbí už vubec.

    Radši bych měl jednu postavu u které si určim jestli ze mě bude dobrák pomáhající důchodcům na přechodu nebo hajzl střílející důchodce na přechodu. V GTA SA mě bavilo vytvářet si vzhled podle sebe, aby mi hrdina co nejvíc pasoval (ikdyž byl černej...). Kdyby ktomu přidali i ty povahovy rysy, možnost splnit úkoly bud vystřilenim všech nebo vystřílením jen poloviny... (aspoň)

    Podle mě má GTA slabej příběh a co je hlavni, že ikdyby jste zabili prezidenta USA, tak je z vás pořád obyčejnej poskok a to mě vyloženě frustrovalo. Proč se zvás v pozdější fázi hry nestane člověk co naopak dáva rozkazy niemandum? Je to směšny, když máte 5 mil. dolaru na kontě jezdite v lambu a vzápěti dostanete za úkol ukrást dítěti bombón (v nadsázce).
    • GTA má tradičně slabý příběh, který hráči nedává žádné možnosti. Podle mě jediným trhákem GTA série je otevřený svět. Třeba já prakticky ve všech GTA dílech většinou jen tak jezdil, honil se s fízlama a příběh jsem hrál jen občas čistě z povinnosti.

      Souhlasím s tebou na 100 %, co si psal. Problémem je, že tu nepopisuješ GTA hru, ale něco jiného, určitě lepšího, ale prostě jiného. To je, jako by si chtěl od Call of Duty otevřený svět, jestli mi rozumíš. *3*

      A co se týká těch 3 postav, taky mě to nějak neláká. 3 postavy = 3 ještě povrchnější příběhy než kdykoli předtím, to je naprostá jistota. Jen skutečný naivka by čekal 3 zcela propracované příběhové linie srovnatelné či lepší s příběhem z GTA IV. A 25 hodin jako herní doba? San Andreas měl aspoň dvojnásobek.
    • co bys tam pak chtel ? mafia manager DLC ?
    • Neni si jediny, ale tuto otazku zatial nechavam iba s otaznikom :)
  • Cosi
    GTA IV pro mě byla nuda, Nico mi přišel jako blb a postavy okolo něj jako blbové, co ho jen využívali. Vedlejší aktivity to tentokrát nezachránily. Předchozí díly mě bavily, ale už se mi to prostě obehrálo. Nebo jsem z toho motherfuckerování a nereálných karikatur vyrostl. A taky mě udivuje jaké je okolo GTA takové haló.
    • Tak s debilnymi postavami v stvorke musim len suhlasit, ale bolo to tak 50 na 50, niektore boli fajn, hlavne zo zaciatku, inak stvorka nebola ziadna slava, to je fakt!
      • Mato1987
        vám obom kape na karbid? keď opomeniem tú otrasnú optimalizáciu na PC, tak bola GTA IV revolučná herná záležitosť v mnoho smeroch.
        • Revolučná...ale nuda.
          Kromě pár momentů to bylo GTÁčko spíš jen názvem.
          Tý hře chybělo tolik featur, až to pěkný nebylo.

          Liberty City se sice povedlo, ale k ničemu to nebylo vzhledem k tomu, že se tam skoro nic nedalo dělat. A když už si člověk konečně našel nějakou zábavu, tak zase dostal další trapnej telefonát od jednoho ze svých super "přátel".

          Pevně doufam a i pomalu začínam věřit, že se ta "pětka" přiblíží a možná i překoná San Andreas, co se zábavy týče. GTÁčko by mělo bejt hlavně ta zábava a až potom si může dovolit nabalovat další věci a ne, že v tý hře budou chybět prvky, který byly už v topdown GTÁčkách.
        • Cosi
          V čem byla revolučnější oproti Vice City nebo San Andreas?
          • Cosi
            MAto: S vámi nemá smysl diskutovat, v této diskuzi jste arogantní, sprostý a věříte si jen svojí pravdě. Hned vaše první reakce, jestli nám kape na karbid je neopodstatně agresivní, stejně jako reakce na Veskoslava. A neneguji vše, fyziku jsem uznal a průměr u dialogů neznamená špatné.
            Pokud se mi tu budete snažit vysvětlovat svou pravdu, tak se nikam nedostaneme a je tato diskuze zbytečná. Přijde mi to jako by se bavil nevěřící s křesťanem. Každý se budeme přesvědčovat o opaku a vyjdeme z toho akorát namíchnutí.
            • Mato1987
              ⇈⇈⇈ paranoia at its best.
          • Mato1987
            napr. fyzikálny engine Euphoria, mám pokračovať?
            • smejki : ok, je to tvoj nazor s tou fyzikou, ale fyzikalny sandbox to urcite nieje, v provom rade je to mestsky sandbox, fyzika tam funguje ako sekundarna cast hry, nie ako hlavna, to mas trochu pomylene.
              Dalej uz vobec nechapem v akej skladbe misii a subojoch je GTA dobre? v podstate to nieje ziadna slava, misie su jedna ako druha, navyse je samotna strelba dost nezazivna, hovoril som to, hovorim to a budem to hovorit do kedy sa to v GTA nezmeni a to - od ceskej druhej Mafie by sa v tomto smere mali este vela co ucit.
            • Mato1987
              máš pravdu, no musíš uznať, že tá fyzika bola vážne revolučným prvkom, žiadna hra, okrem nejakých technických diem, sa nedokázala vyrovnať euphoria a bullet enginu.
            • smejki
              maťo, mulťák, replay editor a "příběh" ještě z žádný hry v posledních 20 letech neudělal revoluční dílo. Já ti vůbec neberu oblibu GTA4, taky ho mám moc rád, ale člověče, najdi si definici slov revoluce a evoluce. GTA4 bylo evolucí sebe sama s tím, že v některých relativně podružných rovinách došlo (z technických a finančních důvodů) k devoluci.
            • Mato1987
              to nemá vôbec zmysel s tebou diskutovať, všetko bez argumentov neguješ, absolútne zbytočná diskusia..
            • Cosi
              Taky fyziku pro vyblbnutí beru. Multiplayer byl zbytečný, replay editor - někdo ho používal? :) dialogy - průměr. Budeš trochu pozitivně zaujatý vůči této hře.
            • Mato1987
              multiplayer, replay theatre editor, dialógy, mám pokračovať?
            • smejki
              unreall: to nejseš schopnej přečíst čtyři slova a pochopit jejich význam? GTA je SANDBOX, FYZIKÁLNÍ, z MAJORITNÍ části. tzn.: ano, pořádný fyzikální engine dělá z GTA4 dobrou hru. Hru, kterou samo GTA chce být a vždy bylo - FYZIKÁLNÍM SANDBOXEM.

              "Dobrá grafika dělá ze střílečky dobrou hru", "dobrá fyzika udělá z tetrisu dobrou hru", "dobrej příběh udělá ze Need for Speed dobrou hru" a "dobrá fyzika udělá z RPGčka dobrou hru" jsou všechno ekvivalentně debilní prohlášení, která tu já nečiním.

              Ono je to ve finále trochu jinak. Důležitost prvku se asi nejlíp posoudí tak, že si řekneme "byla by hra X horší, kdyby neobsahovala prvek Y?". Já nevím jak ty, ale já když si dosadím za X GTA4 a za Y fyziku, tam mi vychází jedno velké "ANO, byla by o hodně horší". Naopak pokud si za X dosadíš MoH:WF a za Y grafiku, kterou ta hra má, vyjde ti "NE, byl by to stejný šit, akorát by byl technologicky lehounce zastaralejší".

              Další důležitou součástí GTA4 jsou souboje a skladba misí. a v obou je GTA4 dobré. Jen mise dokázal vytáhnout na ještě vyšší úroveň datadisk Ballad of Gay Tony.

              A na závěr, aby bylo mezi náma jasno, já GTA4 za revoluční neoznačil a nehodlám to dělat. *3*
            • Cosi
              Ano alespoň ještě jeden příklad.
            • smejki : Ano, fyzika v hrach je fajn vec, ale sama o sebe zrovna dobru hru neurobi (pominiem radsej fyziku aut v stvorke). Medal of Honor Warfighter ma tiez jednu z dolezitych sucasti hier - dobru grafiku, ale hra samotna stoji za velke...netvrdim samozrejme,ze GTA 4 je spatna hra, ale oznacovat ju za revolucnu a odovodnit to len fyzikou? ta bola predsa na svoju dobu kvalitna aj v Red Faction 1.
            • smejki
              unreall: ve fyzikálním sandboxu? mnoho
            • Radsej nepokracuj, pretoze fakt neviem, co ma spolocne fyzika s dobrou hrou.
            • radeji ne urcite si delas jenom srandu :)
  • BoB.2
    Doufám že to bude dobře optimalizovaný a ne jako poslední díl. *13*
    • Jestli PC verze vubec bude.
      • kubi-wan
        Asi tak. Třeba se rozhodnou, že "nevděčný PCčkáři na poslední GTA nadávali, tak jim na*erem!" *1*
  • Pamatuji si, jak jsem u III a VC propařil neskutečně mnoho hodin, to stejné přišlo se SA, u čehož už to ale hraničilo se závislostí. GTA byla prostě modla. Pak přišla čtyřka. Nebyla nic extra v porovnání se třemi zmíněnými díly, ale byla dost solidní a dohrál jsem ji dvakrát. Zkrátka bavila a na optimalizaci jsem si stěžovat nemohl, neboť jsem ji začal hrát až když už bylo vše v pohodě.

    A proto silně doufám, že R* přinesou s pátým dílem něco, co dá zapomenout na "dost solidní" čtyřku a naservírují něco, co překoná zábavností všechny doposud vydané díly. Nemožné? No uvidíme...
  • Hmm...pojde chodit v riflovej bunde po chodniku, to uz hej :) Ale nie, vyzera to fajn, len nech uz konecne prekopaju to ovladanie postavy, opakujem sa sice, ale to ma na stvorke fakt sralo, teda ani nie tak sralo, ako som nechapavo krutil hlavou nad tym, ako to tak mohlo niekomu v R pripadat dobre... *3*
    • souhlas, nespocitam kolikrat jsem umrel kvuli tomu ze Niko behal dokolecka okolo auta jak deb1l misto aby do nej nastoupil (protoze si hra usmyslela ze musi nastoupit druhymi - zablokovanymi dvermi), kolikrat jsem sletel ze strechy, kdyz jsem chtel jen povylezt na okraj a misto toho predvedl "leap of faith" s rozplacnutim na chodniku o 30 metru niz, kolikrat se zasekl o nejakou neviditelnou prekazku a nechal se rozstrilet a kolikrat jsem nadaval na nefunkcni cover system, kdyz si misto kotoulu do krytu stoupnul doprostred silnice pred popravci cetu policajtu :D
  • Jen doufám, že co nejdříve oznámí i datum vydání na PC, ať si mohu zakroužkovat v kalendáři *5* Do té doby mi asi zůstává jen tiše závidět konzolistům *4*
  • Giuzeppe
    Grafiku zhodnotim az ked to rozbehnem (a ci vobec) na mojom PC . 3 postavy mi nejak nevadia ved Call of Juarez Bound in Blood to mal podobne (2 postavy) a nikto sa nestazoval ze v strede kampane si stale moze vybrat za ktoreho brata bude hrat onen level. Kazdopadne LA (a Miami) patri medzi moje oblubene "GTA mesto" takze rozhodne sa tesim.
  • Ty obrazky jsou tak divne rozmazany kvuli tomu, ze tam neni vyhlazovani hran hadam.
  • celkem by mě zajímalo, proč tolik lidí nadává po různých diskusích na GTA IV, a to jako že opravdu zajímalo, protože já sám jsem ten díl zatím ještě nehrál... San Andreas mě ve své době bavilo dost dlouho, ale k tomuhle jsem se v záplavě her s novým PC ještě nedostal *1* mohl by mě někdo uvést do obrazu? co bylo tak špatně?
    • Zadny wau sice GTA4 neprineslo, ale porad vysoce zabavna hra v porovnani s dnesnim trashem. Uz jen pro ty dialogy stoji za to ji zahrat.
    • Dva hlavni duvody muzou byt

      1. Totalne odflakla konverze na PC

      2. Rockstar vyrobil uplne uzasne zivouci virtualni mesto, ale samotna hra byla ponekud "meh", mise byly repetitivni, nezajimave, nedavaly hraci zadnou svobodu jak je plnit, jelo se prakticky podle tri mustru (nekam dojed a vystrilej nejake typky, nekam dojed a dej si s nekym zavod, nekam dojed a vystrilej nejake typky a pak si s nimi dej zavod v pripravenem vozidle), vedlejsi postavy byly divne, "randici" mezihry typu "vezmi kamose na obed" strasne nudne a nezazivne.. zkratka lidem prislo lito a skoda, ze kdyz uz udelali tak uzasne mesto, nedodali do nej i stejne uzasnou hru :)
      • Osobně já třeba z optimalizací hry neměl sebemenší problém ale je fakt že jsem jí zakoupil víc jak rok po vydání hry a stala se pro mě společně z příběhem z Liberty City jako nejlepší díl série a překonala i mojí srdcovku Vice City,GTA 2 mě nikdy moc nebavil a San Andreas z gangsta stylem o chudákovi negříkovi z ghetta...no nebyl to můj šálek kávy ale ta mapa byla super.
    • Mato1987
      okrem otrasnej oprimalizácie, ktorú čiastočne opravili asi po pol roku , bola tá hra takmer dokonalá.
      • Jo jo, v patnácti letech, když se si hrál na gangstery, by mi to taky přišlo jako dokonalá hra...
        • Mato1987
          díky, môžeš mi povedať ešte niečo podrobnejšie ohľadom môjho života zpred 4 rokov ?
          • Proč jako? Ty mě vůbec nezajímáš. Já se bavil o sobě...
      • Veskoslav
        Asi si každý představíme pod pojmem "téměř dokonalá" něco jiného. Z mého poledu byla GTA IV jenom průměrná hra, co nepřinesla žádné "wau" do herního světa.
        • Keyz
          Tak v GTA IV byl posun ve fyzice lidí a vozidel.Nebyli to takové papírové jako předchozí díl.
          Proto se ve městě pak dobře blblo.Také se vozidla lépe ničila.

          Ten pohyb lidí,vozidel a samotné město bylo pro mně více uvěřitelné než předchozí díl.

          - Také se myslím,že to nebylo tak šílené jako předchozí díly,kde jsem mohl chodit s rotačním kulometem po ulici a kosit vesele co se dá.Navíc hrdina byl v minulosti dost odolný.
          • Mato1987
            darmo to tu budeš vysvetlovať zasranom, ktorý nemajú ani poňatia o tom čo tu tárajú.
            • Mato1987
              zatial som nikoho neurážal, každý si isté výrazy vyloží podla toho svojho a mimochodom nikde som netvrdil to čo tu ty tak vehemetne prezentuješ.
              Takže pouvažuj nad sebou a pozri sa triezejšie na vec, hneď bude potom diskusia zmysluplnejšia. Takto tu len strácame čas a nedopracujeme sa k ničomu.
            • Veskoslav
              Čekal jsem, kdy začneš urážet;) No nic, s tebou diskutovat nemá smysl, protože kdo nezbožňuje to tvoje GTA, tak je podle Tebe odpad a kdo ví co ještě. Kolik ti je, že máš takové názory? 10-15? To bych chápal. I já se mnohdy zachovám jako idiot, zbytečně a přehnaně reeaguji. Ale když vidím ty tvoje reakce, tak se musím pousmát.
            • Mato1987
              myslím, že poslednou vetou si to popísal brilatne.
            • hlavne klid kazdej mame sve oblibene hry knihy zeny? xD na ktere nedame dopustit :) ale to je tezka diskuze ja vidim nedokonalosti tam kde ty ne a jinde to muze byt zase jinak ja osobne moc chataktery kteri za minutu reknou 10 fuck moc nemusim bohuzel mi ani v jednom gta nesedl hlavni hrdina a postavy taky ne no a co se tyka samotneho hrani tak jsem vetsinou jenom jezdil mestem a sem tam postrilel nekolik lidi a hru zase rychle vypnul
        • Mato1987
          tak to ťa ľutujem, apropo, ktorá hra pre teba priniesla do herného sveta to akési bližšie nešpecifikované "wau" ?
          • Veskoslav
            Téměř dokonalé hry se zapisují do historie her, což GTA IV rozhodně ne;)
            • Mato1987
              a že kto tu uráža a je zaujatý, kamarát ty si presný prototyp imbecilného prudiča.
            • ZvacA
              Kolega Veskoslav.

              Ty píšeš nějakou promakaně objektivní rozsáhlou studii nebo odkuď bereš tyhle vědomosti o stavu toho, co se má a co ne, pokládat do prachu dějin?
            • Veskoslav
              Takže ještě hlupák, co přečte první slovo.....Když nevíš, co přinesl Warcraft do světa her a v rámci RTS kam to posunul, tak se prosím Tě příště na nic neptej, když nehceš odpověď. Pak jsi totiž za provokujícího šaška akorát....
            • Mato1987
              začal som čítať a náhle Warcraft III , tam som skončil.
            • Veskoslav
              Tak mezi hry, co se staly legendou či mají blízko k dokonalosti a přispěly k hernímu průmyslu: Warcraft III a systém hrdinů, NFS IV, kdy ukázal zničitelné vozidla a následné následky poničení na jízdní vlastnosti, Thief v rámci Stealth prvků, Diablo- jiné "RPG", WoW: masivní rozšíření internetových MMORPG mezi obyčejné lidi, Resident Evil a Silent Hill, Crysis 1 atd. GTA IV se ztratila v prachu dějin.
            • Mato1987
              neodpovedal si síce na otázku, ale iné som od teba ani nečakal
  • Jinak ten lesk aut v prvním obrázku je hroznej *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit