Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Black_Hand
    obcas to jde tak rychle, ze to nejde stihat :). natocit, sestrihat a udelat zvuk chce trochu prace.
  • ucho
    ale Obsidiani na to trochu pečou, mají další goal a ani nedají další update :)
  • Jak testují programátoři vidím denně, kdybych to připodobnil ke hrám vypadalo by to takto: naprogramoval jsem, že postava může skákat, spustím hru a skáču, ok, zkusím se i rozběhnout a skočit, taky ok. Tááákže well done. Ani na vteřinu ho nenapadne, že by šel a skočil mezi kamení opodál a když ano, tak tam stejně nepůjde, protože to by se mohl zaseknout a to nechce, protože by to musel řešit. Tester udělá opak, rovnou skočí mezi šutry a hledá místo, kde se postava zasekne, teprve potom je spokojený.
  • Robotron3
    Já že nevím, o čem mluvím. Ty napíšeš, že tester hraje celou hru stále a pořád dokola. A já ti říkám, že nemůže tester hrát celou hru stále dokola, když po většinu vývoje ještě nemají hru, která by se dala hrát celá dokola. Testeři, kteří hrají hru několikrát stále dokola, to jsou přesně ti, které si najmou jednorázově na konci vývoje, jak jsem psal na začátku.
  • Zayl
    Sorry ale mě přijde že nemáš ponětí o čem mluvíš. Samože testuje jen dostupný content, jenže tady se bavíme o neskutečně složitém softwaru, ne o "hello world" okně.
  • Robotron3
    Těžko může hrát tester na fulltime job celou hru pořád a stále dokola, když funkční dohratelná hra je až v konečné fázi vývoje *2*
  • Zayl
    Tester hraje hru. Celou. Několikrát a furt dokola. Testuje a testuje. Na to dev opravdu čas nemá. Jistě že když něco napíše tak se v debug modu podívá jestli to funguje, ale určitě netestuje stejně jako člověk který to má jako (špatně) placené zaměstnání.
  • Robotron3
    Proč by na to neměli čas. Když píšeš program, musíš ho testovat, i kdybys nechtěl. Když děláš levely, musíš je hrát i kdybys nechtěl, testování dělají dev, jak ty říkáš, automaticky. Prostě tu hru hrají, aby viděli, co mají dělat a jak to mají dělat. Tester na normální pozici se jedná možná v nějakých velkých studiech jako Rockstart, ale tady? Pochybuju.
  • Zayl
    ... what? QA tester je normální pozice která je ve creditech a nabídky najdeš normálně na netu. A úplně vidím jak nějaký dev bude suplovat práci testera která je nesrovnatelně hůř placená. Nehleďe na to, že ti na něco takového určitě mají čas.
  • Zayl
    Třikrát sláva. Teď jen zajistit že tam zas nebude bugů na tři tituly od jiného studia.
  • Robotron3
    To ale podle mě není ten problém. O spoustě chyb třeba ví, ale nemají pro ně takovou prioritu, když už je tlačí vydavatel, že tu hru musí začít prodávat. A pak se dělají patche. Testerské funkce, kde by testeři na full-time job hráli hry je podle mě naivní představa. Na to se najímají lidi buď jednorázově, a nebo spíš to dělá kdo je zrovna ve firmě po ruce.
  • No právě a pak vychází zabugovaný verze, který můsí záplatovat patch, aby to bylo vůbec hratelné.
  • Robotron3
    Jaký testeři? Tester ve většině firmách ani neni nějaká funkce, prostě testuje ten, co nemá zrovna nic důležitějšího na práci.
  • Thorleif_cz
    TAk někdo by na tej launch party z tvůrců bejt měl, ne? *1* *3*
  • ucho
    teda takhle shazovat producenty? jsi normální? nebýt jich, tak nemají programátoři ani testeři na chleba...
  • Magister_Peditum
    Přečti si to souvětí znovu.
  • Teda takto shodit testery a položit je na úroveň vrátných? To jste mě docela nas**li. Nevím, jaké máte zkušenosti vy, ale to, co scénáristé vymyslí, level designeři navrhnou a programátoři naprogramují je sice pěkné na pohled, ale jakmile na to šáhnete, tak se to podělá. Nebýt kvalitních testerů, neměli by producenti co vydat.
  • Nj, snad sa dozijem jedneho dna, ked sa ludia poucia a prestanu na take individua kompletne reagovat, pretoze jedine ignoracia je na take individua spravny liek.
  • Cahir
    Je to tam teď hodně divoký... Průběžně to zkoušej, slíbili, že to daj nějak do pořádku.
  • USER47
    Troll si srandu podle mě nedělá. Není žádným velkým tajemstvím, že toho o hrách a jejich historii moc neví, a právě z nedostatku znalostí vychází jeho nepochopení pro takhle rychlej kickstarterovej úspěch. Kdyby měl trochu herní přehled, tak by věděl, jak velkou základnu fanoušků může Avelone + spol. vybudit.

    Imho bylo celkem jasný, že to poroste rychle, na popularitu Obsidianu se třeba takovej Fargo nedíval ani zdálky, a i přesto měl s Wastelandem (což už taky není zrovna moc známá značka) stejnej úspěch.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit