Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • http://i55.tinypic.com/25stp40.jpg xD
  • Magister_Peditum
    Přeji jim úspěch. Už jen proto, aby konečně někdo těm dnešním vývojářům ukázal, jak má vypadat pořádná rpg hra. *15*
  • Vitekb
    Taky jsem jim včera 20 doláčů dal. Je to můj první Kickstarter, tak doufám, že to dobře dopadne.
  • Cahir
    Svatá trojice... http://i.imgur.com/0vhxL.gif
    • smejki
      !!!
  • walltar
    Tak teď se ukáže jestli za špatné hry může vývojář, nebo vydavatel. Doufám, že udělají solidní hru a že bude i víc AAA studií které půjdou na kickstarter. Ať se v EA trochu zpotí.
    • Hra to asi bude dobra, ale nikoli pro mainstreamoveho konzumniho hrace. Takze ja u techto oldschool zalezitosti z kickstarteru ocekavam velky hate, az to vyjde.
      • Cahir
        Dobrá dedukce. Mainstreamová média a hráči buď budou mít dostatek sebereflexe, aby zavřeli tlamy a uctivě se vyhnuli něčemu, co není jejich šálek čaje, nebo na tom nenechaj nit suchou...

        Už teď se hrozím těch naprosto nemístných srovnávaček se Skyrimem *7* ...
      • walltar
        Jo to asi jo. Já osobně doufám, že to hude hardcore co to de, a obtížnost bude někde mezi cestou na měsíc a sestavením LHC doma v garáži.
    • Cahir
      Nemám pochyby o tom, že to bude výjimečná hra, jen se bojím nemastného, neslaného deisgnu úrovní a prostředí a bugů... Bojím je možná trochu silné slovo, většinou mám tyhle aspekty v prd*li, když mě hra pohltí.
      • walltar
        Jo pokud bude hra dobrá, tak bugy i přežiju a nemastný neslaný design úrovní mě nikdy až tak nevadil, spíš je horší, když jsou úrovné parádní, ale mechaniky té hry sou nudné.
  • Cahir
    A je to doma chlapci a děvčata!!! *1* Vybráno požadovaných 1 100 000 dolarů a to ani ne za 24 hodin...
    • Tak to je fofr! Ty daj ještě dohromady minimálně deset mega, to je jistý. *8* Kurva! Že já nenabízím svoje pánve taky na Kickstarteru, kam se hrabe teleshopping. *1*
      • nedají, jakmile se to překlopí přes dosaženou částku, růst se výrazně zpomalí

        kdyby měli vystaveno 5mil, tak by to letělo fofrem, ale když už mají vybráno, žádný miliardy tam už nepřibudou
        • ucho
          možná se to trochu zpomalí, ale podle mě by to na tři milióny vytáhnout bez problému mohli. což je i tak pěkný.
      • Cahir
        *1*
    • No jsem docela zvedavy co udelaji s tema penezma co dostanou navic. Prece jenom maji jeste 30 dnu, to by mohlo byt zajimave. Plus jestli se ukaze, ze tyhle legendarni studia dokazou udelat legendarni hry a nemusi lezt do zadku EA a podobnym vyzirkam, mohlo by to byt jeste zajimavejsi ;-)
    • Naopak, je to lehce přes 24 hodin, ale pořád je to super. Taky jsem backer ;)
  • Jooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!! *14*
    Konecne zprava, kterou denska pujdu poradne zalejt coca colou :)))
    Hodne stesti vyvojarum!!! Vsechny palce nahoru!!!
  • Tak jsem to nevydržel a přispěl. Snad to bude stát za to. *14*
  • smejki
    LOL. JE Sawyer pěje děkovačku přispěvatelům *15*
    http://www.youtube.com/watch?v=H-nUBcY6jQ8
    • Cahir
      *1* Frajer.

      Ale má toho teď na bedrech dost, protože co jsem pročítal fóra na RPG kodexu apod., tak ho (a Obisidian celkově) to největší jádro pařanů považuje za mesiáše, kterej má spasit žánr a udělat nejlepší rpgéčko všech dob. Jestli tohle poserou, tak hate vůči Bioware proti tomu bude čajíček... Očekávání jsou opravdu vysoko.
      • Se přívprav, žíješ v době, kdy se budou psát dějiny. Kdy opravdu přichází nový věk opravdových RPG her. Ale bude stačit jen malé zaškobrtnutí v podobě nedokonalého Shadowrun, The Age of Decadence, Wasteland 2, Dead State a ultimátně Project Eternity a nerdi vyjdou do ulic a všude poteče krev...
  • Backed. I když mám trochu obavy, že z toho vyleze klasická obsidianovská hra: dobře napsaná story i postavy v esteticky a technicky otřesné grafice. Snad jim ty nové posily něco provedou alespoň s tou technickou stránkou věci. Jo a samozřejmě oldschool cry: tahy bych uvítal víc.
    • Cahir
      Faktem je, že teď je nehoní žádný publisher. Ale jestli z toho vyleze zabugovaná hra, nebude pro to omluvy...
      • Distributor: když jsem v alpha protocolu šel kolem skleněného zábradlí, které mělo tloušťku tak 20 cm, tak jsem si uvědomil ten strašlivý modelářský a grafický šlendrián - za to distributor asi nemůže. Obsidian má u mě pardon jen proto, že osobně stavím vyprávění na první místo, art styl až na druhé, techniku někam daleko. Ale hádám, že tohle má každý jinak.
        • A to by mě zajímalo kde konkrétně bylo tak tlusté zábradlí, případně jak definujeme zábradlí... dohrál jsem AP zatím 2x a žádných grafických pitomostí jsem si nevšiml.
          • V římském bytě. Vtipné bylo taky skladiště zbraní, kde stál tank v hale, kam nevedly žádné dostatečně velké dveře (asi ten barák postavili kolem toho tanku nebo raketového nosiče nebo co to bylo. Na velitelství alpha protocolu byla chodba čtvercového půdorysu se čtyřmi dveřmi, v nííž v jednom rohu stál počítač, u nějž pracoval nějaký týpek (tomu říkám kvalitní pracoviště). Prostě architektonické maso, které se stejně projevovalo i ve Falloutu New Vegas (hned na začátku, kdy procházíš radnici, jsem vysloveně trpěl. když to srovnám se Stalkery, kde bylo prostředí převáděno víceméně 1:1, tak je to jak nebe a dudy. A jestli si myslíš, že smysluplná level architektura neovlivňuje zážitek, tak jsi naivní.
            • Což o to, klidně bych diskutoval, ale bez nekonstruktivních urážek, které navíc nedávají smysl a bez ignorování všech protiargumentů. To je pak dost jednostranná diskuze ;)
            • Asi stejně jako chybělo obhajování neobhajitelného, takže každý jsme asi dostali reakci, kterou jsme zakysle/povýšeně očekávali: pravidla internetové diskuze tedy byla splněna, takže to asi můžeme uzavřít.
            • No ano, to zábradlí v Římě mělo nahoře takový látkový polštář, prarodiče to mají na chatě... ty rakety, tank a náklaďák, to bylo předpokládám při honění Nasriho, že? Pokud by to někomu tak hrozně vadilo, tak by si taky mohl všimnout, že ta místnost nemá strop, resp to jsou jen hadry, takže by nebyl takový problém to tam dotáhnout vrtulníkem. Ale mohli tam udělat nějaká vrata, to jo. A to s pracovištěm...pokud vím, jediná místnost, kde někdo pracoval na počítači, to bylo cestou k "výslechové místnosti" a tam byly jen dvoje dveře :3
              Radnice ve FNV byla až v Niptonu, takže moc nevím co máš na mysli.
              Á, to mi chybělo... "jestli si myslíš X, tak jsi Y". To si s dovolením strč tam, kam slunce nesvítí.
        • Cahir
          Mám to stejně jako ty. A ano, souhlasím s teobu. Mluvil jsem spíš o té zabugovanosti...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit