Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • C-BEAM
    přál bych si raději následovníka Thiefa 1-2 pokud tedy nepočítám třetí díl ale SS3 bude stačit. Je někde komplet seznam lidí navázaných na LG kteří na tom pracují? podle toho by se dalo už něco odhadnout.
  • Ať je v KS zahrnuta i konzolová verze a moje prachy mají jisté.
  • del0
    System Shock 3? Když sem to viděl, tak sem se nejedřív málem po... hned mi ale došlo, že si nejsem jistý, jestli se vážně radovat nebo spíš bát. Dělat pokračování legend je na hranici sebevraždy, lidi od toho budou čekat hrozně moc. Navíc na atmosféru, kterou měla dvojka, "jen" dobrá grafika nestačí. Každopádně je to kickstarter, takže je tu alespoň slušná šance, že to nebude casualizováno.
  • Tahani mrtvol z hrobu není zrovna dobry napad, ono je jim tam dobře a plno lidi na ne vzpomina. Takova reinkarnace mrtvoly většinou lidi dost vydesi a malokdy se pak k ni dokážou chovat jako za jejího normálního života, dokonce ji muzou nenavidet.
    • za jinejch okolností kecáš 3.14čoviny, ale z nákýho nevysvětlitejnýho důvodu s tebou ted souhlasím.nebo prostě pro to že máš pravdu :)
  • to jsem zvedavej... ale jako fanosuek SS1,2 Deus 1,2,3 proste paraaaaaaaaada
  • I kdyby to byla pravda, museli by presedlat na novejsi technologie. Znama znacka - lide ocekavaji minimalne velky projekt jako byla dvojka. A to s Unity (i v posledni verzi) fakt ne. Delat v tom fps scifi horor, ktery by vyhovoval dnesnim pc standardum (nebo novym konzolim)... Trochu by si uvazali na krk masli. Na druhou stranu... Pokud budou sikovni, otevreni novym vecem, s novym enginem, rad jim prispeji.
    • Můžu se tě zeptat, proč Unity ne? Máš zkušenosti s vývojem v Unity i ostatních free editoro-enginech, že tohle tvrdíš nebo se jen držíš mylných dojmů a názorů zase nějaký zabedněný partičky rádobyintošů, jejichž technologickým vrcholem není ve skutečnosti nic víc, než mistrné zvládnutí Notepadu a Malování ve Windows? ;)
    • Unity je dobrý engine - je to jen o osobních preferencích a možnostech produkce... Právěže Unity by byl velmi ekvivalentní Dark enginu, odkazu Thiefa 2/System Shocku 2.
      • Uvědom si, že na modifikovaném Unity běží třeba Forest - ten se za grafiku v žádném případě nemusí stydět...
    • I s Unity jdou dělat zajímavé věci, viz např. z poslední doby Escape from Tarkov.
  • Psychotic
    Úkol číslo jedna: Extrémně nezjednodušovat pro "široké publikum"
    Úkol číslo dva: Nezachovávat starodávné herní mechanismy jen kvůli tradici
    Úkol číslo tři: Nedělat z původních dílů Boží smilování, nenastavovat zadek jejich nostalgickým fanouškům a raději přinést něco nového

    A třeba to bude bomba. Polovina fanboys bude nadávat, ať už udělají cokoli (jako u každého revivalu staré značky), tak ať to má aspoň šmrc.
    • del0
      "starodávné herní mechanismy"
      "raději přinést něco nového"

      Krásně se to čte, bohužel bez konkretizace (jaké zastaralé mechanismy máš na mysli a co nového by měli přinést) zůstal jen prd ve větru...
      • Psychotic
        Netřeba, jen ať si pod tím každý představí, co chce. To stejně každý udělá.
        • pod to se podepíšu!
    • Jako fanboy se hlasim k tomu, at to mainstreamu klidne prizpusobi. Dvojka predbehla svou dobu a par let pozdeji to byl standard lepsich her, ktery se masove prodaval, tudiz mainstream.
  • x_ander
    Já mám trošku strach z toho crowfundingu. System shock přece jen není izometrické RPG, adventura nebo jiný méně produkčně, resp. finančně, náročný žánr. Tohle je 3D hra z vlastního pohledu. Já sice nepatřím mezi fanatiky, kteří potřebujou špičkové nablýskanou grafiku, ale zkrátka bych nechtěl, aby pokračování jedné z nejlegendárnějších her působilo chudě nebo levně. Což by v případě jednoho nebo dvou milionů z Kickstarteru působilo. Ale třeba to bude mít úspěch jako Star Citizen a moje obavy budou rozptýleny.
    • Tak to pozor, System Shock 2 narozdíl od prvního dílu nebyl na takové technologické výši - měl lehce podprůměrné technické zpracování a i ve své době působil trochu "chudě a levně" (vše vynahrazoval atmosférou, příběhem a herními systémy).

      První System Shock a Ultima Underworld byly technologicky nadčasové počiny a odkaz na ně může vzbuzovat falešné naděje o kterých píšeš, ale jak píšu já, s ohledem na druhý díl S. Shocku nemáš tak úplně pravdu...
      • Naopak. Technicke zpracovani bylo na vysi diky zmene enginu. Zvuky, hudby, hra svetel a stinu, dokonce i na svou dobu super shadery (zvlast v okamzicich smrti npc) byli na svou dobu nadprumerny.
        • Nevíš o čem mluvíš - v té době byly už nějaký pátek na světě třeba Unreal, nebo Half-Life, které měly grafiku a výpravu dále a jinde...
          • x_ander
            To je sice možné, ale tady neřešíme dvojku (navíc byla úplně jiná doba, a co se týká Unrealu, tak to bylo grafické zjevení, to se dnes už opakovat nemůže), ale trojku.

            Souhlasím, že původní SS (ale i Thief) stavěly na jiných věcech, než na nadupané grafice. A od trojky ani nic jiného nechci. Jen bych byl s tím kickstarterem opatrný. Udělat prvotřídní 3D hru za 1 nebo 2 miliony dolarů není jen tak. Zkrátka by bylo smutné, kdyby měl třetí System Shock prezentaci jako nějaká budgetovka. Nejen po grafické stránce.
      • BangMeInBangladesh
        Oni meli jen engine vyvijeny pro prvni Thief, tak bylo rozhodnuto. Mohli si koupit Unreal nebo Quake2 engine, ale kdo vi, jak to v te dobe meli s financema.
        Zasadni pro Thief a SS2 bylo, ze vychazeli v dobe, kdy technologie zastaravala neskutecne rychle (obdobi 1998-2002) byl vyvoj HW a hlavne 3D acceleratoru nezastavitelny a pul roku stara hra vypadala oproti novym, jak chudy pribuzny.
        • Máš pravdu, ale obecně můžeme kulisy a výpravu System Shocku 2 i Thiefa 2 zhodnotit jako poměrně "chudé" - ty hry měly zkrátka jiné přednosti.
  • Pohrobci Looking Glass? System Shock 3?

    Proč mám pocit, že chcete jen "trochu" škodolibě mučit své čtenáře?

    Hanba vám!
  • no, nezbejva nez se modlit, další moje komentáře by byly jen mlácení prázdný slámy, kdo hrál 1+2 tak ví jaký to má bejt a nejspíš se všichni bojíme toho stejnýho

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit