Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • C-BEAM
    přál bych si raději následovníka Thiefa 1-2 pokud tedy nepočítám třetí díl ale SS3 bude stačit. Je někde komplet seznam lidí navázaných na LG kteří na tom pracují? podle toho by se dalo už něco odhadnout.
  • Coz muze ale nemusi byt. Nedavno zde(?) link na konferenci ktere s ucastnil "puvodni tvurce" Deux Ex. ten tim, z toho .. nemyslim penize ale te legendy.. zije dodnes. to mimo jine znamena, ze ma urcitou filozofii jak hru/y delat. napr tvrdil, ze novackum ve studiu rika .. tady budete delat vsechno jinak a bude to mnohem tezsi .. mozna kecy, ale pokud tvurce ma/mel rekneme osobnost, a pokud se v byznysu pohybuje, sance je, ze bude produkovat veci v podobnem duchu. otazkou je, nakolik "puvodni tvurci" splnuji tyto podminky a take jestli a jak mohou do vyvoje mluvit nebo jsou v tymu jako maskoti.

    imuni vuci marketingu? to bych se chtel naucit ;)
  • Můžu se tě zeptat, proč Unity ne? Máš zkušenosti s vývojem v Unity i ostatních free editoro-enginech, že tohle tvrdíš nebo se jen držíš mylných dojmů a názorů zase nějaký zabedněný partičky rádobyintošů, jejichž technologickým vrcholem není ve skutečnosti nic víc, než mistrné zvládnutí Notepadu a Malování ve Windows? ;)
  • Ať je v KS zahrnuta i konzolová verze a moje prachy mají jisté.
  • za jinejch okolností kecáš 3.14čoviny, ale z nákýho nevysvětlitejnýho důvodu s tebou ted souhlasím.nebo prostě pro to že máš pravdu :)
  • pod to se podepíšu!
  • Psychotic
    Netřeba, jen ať si pod tím každý představí, co chce. To stejně každý udělá.
  • del0
    "starodávné herní mechanismy"
    "raději přinést něco nového"

    Krásně se to čte, bohužel bez konkretizace (jaké zastaralé mechanismy máš na mysli a co nového by měli přinést) zůstal jen prd ve větru...
  • del0
    System Shock 3? Když sem to viděl, tak sem se nejedřív málem po... hned mi ale došlo, že si nejsem jistý, jestli se vážně radovat nebo spíš bát. Dělat pokračování legend je na hranici sebevraždy, lidi od toho budou čekat hrozně moc. Navíc na atmosféru, kterou měla dvojka, "jen" dobrá grafika nestačí. Každopádně je to kickstarter, takže je tu alespoň slušná šance, že to nebude casualizováno.
  • Tahani mrtvol z hrobu není zrovna dobry napad, ono je jim tam dobře a plno lidi na ne vzpomina. Takova reinkarnace mrtvoly většinou lidi dost vydesi a malokdy se pak k ni dokážou chovat jako za jejího normálního života, dokonce ji muzou nenavidet.
  • x_ander
    To je sice možné, ale tady neřešíme dvojku (navíc byla úplně jiná doba, a co se týká Unrealu, tak to bylo grafické zjevení, to se dnes už opakovat nemůže), ale trojku.

    Souhlasím, že původní SS (ale i Thief) stavěly na jiných věcech, než na nadupané grafice. A od trojky ani nic jiného nechci. Jen bych byl s tím kickstarterem opatrný. Udělat prvotřídní 3D hru za 1 nebo 2 miliony dolarů není jen tak. Zkrátka by bylo smutné, kdyby měl třetí System Shock prezentaci jako nějaká budgetovka. Nejen po grafické stránce.
  • Nevíš o čem mluvíš - v té době byly už nějaký pátek na světě třeba Unreal, nebo Half-Life, které měly grafiku a výpravu dále a jinde...
  • Uvědom si, že na modifikovaném Unity běží třeba Forest - ten se za grafiku v žádném případě nemusí stydět...
  • Unity je dobrý engine - je to jen o osobních preferencích a možnostech produkce... Právěže Unity by byl velmi ekvivalentní Dark enginu, odkazu Thiefa 2/System Shocku 2.
  • I s Unity jdou dělat zajímavé věci, viz např. z poslední doby Escape from Tarkov.
  • to jsem zvedavej... ale jako fanosuek SS1,2 Deus 1,2,3 proste paraaaaaaaaada
  • I kdyby to byla pravda, museli by presedlat na novejsi technologie. Znama znacka - lide ocekavaji minimalne velky projekt jako byla dvojka. A to s Unity (i v posledni verzi) fakt ne. Delat v tom fps scifi horor, ktery by vyhovoval dnesnim pc standardum (nebo novym konzolim)... Trochu by si uvazali na krk masli. Na druhou stranu... Pokud budou sikovni, otevreni novym vecem, s novym enginem, rad jim prispeji.
  • Naopak. Technicke zpracovani bylo na vysi diky zmene enginu. Zvuky, hudby, hra svetel a stinu, dokonce i na svou dobu super shadery (zvlast v okamzicich smrti npc) byli na svou dobu nadprumerny.
  • Jako fanboy se hlasim k tomu, at to mainstreamu klidne prizpusobi. Dvojka predbehla svou dobu a par let pozdeji to byl standard lepsich her, ktery se masove prodaval, tudiz mainstream.
  • Psychotic
    Úkol číslo jedna: Extrémně nezjednodušovat pro "široké publikum"
    Úkol číslo dva: Nezachovávat starodávné herní mechanismy jen kvůli tradici
    Úkol číslo tři: Nedělat z původních dílů Boží smilování, nenastavovat zadek jejich nostalgickým fanouškům a raději přinést něco nového

    A třeba to bude bomba. Polovina fanboys bude nadávat, ať už udělají cokoli (jako u každého revivalu staré značky), tak ať to má aspoň šmrc.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit