Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • http://www.youtube.com/watch?v=DxlVulZ1EVU I s chorálem husitů :)
  • Mimochodem konec středověku a počátek Renesance se datuje k tomuto dějství: "Brunelleschi se roku 1401 zúčastnil soutěže na vytvoření severních dveří Baptisteria San Giovanni ve Florencii, k níž bylo vyzváno sedm vesměs mladých sochařů. Všichni účastníci soutěže dostali stejné zadání vytvořit kachli pro výplň dveří na námět obětování Izáka Abrahámem. Brunelleschi toto téma pojal již opravdu renesančně a humanisticky - anděl musí Abrahámovu ruku doslova strhnout, aby mu zabránil v činu. V díle je patrná jistá dramatičnost. Další významný účastník soutěže Lorenzo Ghiberti zobrazil obětování ještě pod vlivem gotického sochařství v náznacích - anděl zastavuje Abrahama pouhým gestem. Porota vybrala za vítěze soutěže Bruneleschiho i Ghibertiho a požádala je, aby pracovali společně."

    zdroj Wiki
  • Husiti nikoho nezajímaj a investoři to moc dobře ví, a proto hra nemá šanci vůbec vyjít... Vávra měl volit jiné téma, měli udělat další Mafii (popř. něco v podobným stylu), ve které by bylo vše, co mělo být původně už ve dvojce. Tohle chtějí hráči. Her typu Skyrim je plno....
  • když to nevyjde s kingdoms come, tak by se mohl dan vávra uživit jako moder ve skyrimu. tam jdou delat celý questy i vsechno predelat nanovo. a kdyby to bylo hodne dobry, tak by mu mohli v bethesde nabidnout i praci.
    ale doufam že to vyjde
    • Po té kritice co na skyrim snesl, bych spíše řekl, že s tím nechce mít nic společného i za cenu teplé židle a dobrého platu za hranicemi... Je to vůdčí typ
  • Jsem na to fakt zvědav a doufám, že se to povede. Ač mám moc rád Skyrim a starší díly TES, mám chuť i na realističtěji pojaté RPG.
  • roman.pajdlhauser
    Teraz si urcite budem koledovat o riadny naklad z tabora ceskych a slovenskych patriotov za to co napisem ohladom Cechov a Slovakov. Medzi nami je dost vela velmi sikovnych ludi, ale ako narody sme jedny z najdementnejsich narodov na zemeguli. Tak zavistlive a neprajne narody nenajdem, ani ked baterkou pojdem hladat. Ked uz chcete, aby z nejakeho dovodu Vavra, napriklad za urazku vasej oblubenej hry Skyrim (mne sa pacila tiez), padol na hubu za tie kecy a mudrosti, co on dokaze nakecat, tak preboha neprajem mu, aby nijaku hru nikdy nespravil. Normalny clovek necha toho druheho spravit nieco, co potom mozem skritizovat a znosit pod ciernu zem a nie robit vsetko preto, aby som vlastne skritizovat nic nemohol. Tym akurat Vavrovi nahodite na smec a bude moct rozpravat dalej pretoze nikto nikdy nedokaze, ze kecal a kritika Skyrimu bola cista hovadina.
    Ja osobne chcem vidiet tu hru hotovu. Jednak z dovodu, ktory tu popisujem a mozem v pripade, ze to dopadne zle ukazovat, "Vidis, kecal si a nedokazal si." a jednak ak sa to podari tak si zahram dobru hru, kopec ludi ma zamestnanie a mozu pracovat v krajine, kde sa narodili, ja som musel kvoli zamestnaniu do cudziny od rodiny, jednak v pripade uspechu to je konecne zasa ukazka, ze nieco naozaj dokazeme (bohuzial Slovaci budu este vela dobiehat, na Slovensku snad nejaka totalne dobra hra este ani nevznikla, mozno Chameleon bol obstojny, mame akurat hanbu). Ludia co budu mat v portfoliu top hru, budu mat sancu prerazit do sveta, nabrat skusenosti, kontakty a mozno zalozia dalsie studia a mozno to uz konecne aj vyjde.
    Ani neuspech vzdy nemusi znamenat nutne totalnu prehru. Ja som failol na Kickstareri, ale na zaklade toho projectu teraz nasvecujem top project u velkej firmy.
    Ludia zlati, kritizovat to ano, dobra kritika dokaze vela pozitivneho, ale preboha uz sa vyvarujme totalneho primitivizmu a posunme sa ako narody dalej a prestanme skodoradostne priat neuspech. Potom sa ludia v Cechach a na Slovensku boja vobec nieco zacat, riskovat. Cele zle.
    • Thorar
      To neni o češích nebo slovácích, to je o specifické skupině internetových diskutéru, která je stejná napříč všema národama. Podobné diskuze najdeš úplně všude, nezávisle na zemi, nezávisle na tématu diskuze.
      • Tak to se mi nezdá. Většinou čtu spíš zahraniční fóra a i když se tam také objevují primitivové, tak jsem tam ještě nepotkal takového zoufalce, aby tam někdo vystupoval pod 20 účty jen za účelem flamu a "posilnění" svého dementního názoru. Tady je to naprostý standard.
        • Zahranicni fora, která byvaji anglicky jsou většinou mezinarodni. Mysllim, ze pokud by jsi byl třeba Sved a sel jsi na ciste svedske forum, tak by situace byla uplne stejna.
    • Mluv za sebe čobole.
      • Tilwaen
        Měl pravdu. Teď jsi mu to sám dokázal.
  • Paul_cz
    Být Bakalou tak už to dofinancuju, přeci jen self-publishing na steamu/psn/xlive už funguje, a aspoň by se nemusel s žádným publisherem dělit o zisky. A zisky by byly, protože tenhle tým má talent, a o tu hru je zájem. Stačilo by ukázat víc než ten krapet nepovedený teaser.
    Už jen to Cryengine video vzbudilo zájem o dost větší a pozitivnější.
    Osobně kupuju day one, historické RPG bez fantasy je neskutečně vzácná věc.
    • Evidentně by ses ale Bakalou s takovým přístupem nikdy nestal. Důvod proč chtějí sehnat vydavatele nejsou jenom finance. Je to kombinace rozložení rizika investice a zejména přínos nějakého know-how. Bakala prostě neví jak vydávat hry a vývojáři zase nemají dostatečnou personální kapacitu na to, aby mohli ještě vyčlenit lidi na propagaci a prodej.
      Vlastně by si museli založit takovou menší variantu vlastní vydavatelský firmy, což možný samozřejmě je, ale je to nepoměrně dražší varianta, než jít za vydavatelem, který ví jak na to a má na to dostatečnej počet lidí, který se tomu můžou věnovat.
  • Vždyť to nebude podle mě špatný, doufám že to bude něco na způsob Mount and blade, jó to když jsem hrál, tak mě magie ani draci, elfi atd. vůbec nechybělo, už se těším....
    • jenže mount and blade je tuším multiplayerova hra
      • První "Mount and Blade" je čistě singl a "MaB Warband" je singl i multi, jen abys věděl.
        • to jsem nevedel. ja myslel že warhorse prisli s necim originalnim a ono to kopirka MaB :(
          • Matthew1J
            Jasně... na příběhu založené openworld first person RPG je kopírka sandboxového mixu RPG a strategie kde je globální mapa a zvlášť lokace pro bitvy, města, vesnice a hrady. Tvůj stupidní trolling je opravdu otravný, tos věděl?
          • Touhle logikou by jsi mohl nazvat kopií prakticky každou hru.
  • No vzhledem k tomu, že už oznámili název, tak vydavatele nemají. To by dělal totiž sám publisher. Video je v kontextu toho jak Vávra vystupuje a rozumuje naprosto otřesný. Není v něm jediný nápad. Kromě pár panáků po zemi tam není vlastně vůbec nic. A jak tak přemýšlím nad tím "realistickým rytířským rpg" tak i na kickstarteru(i podobné projekty) jsou ty jejich šance naprosto minimální jestli tam nenakráčí opravdu s něčím kulervoucím. Což by byla leda hratelná ukázka(a to ještě pokud bude fakt supr), na video s rytířema se totiž Amíci skládat nebudou. Z mého pohledu jsou na tom daleko hůř než kdyby za ten rok a půl udělali menší indie hru.
    • Matthew1J
      Jdi si laskavě přečíst co je to teaser alespoň na wiki.
      http://cs.wikipedia.org/wiki/Teaser

      A ty podobné projekty nám sem pěkně nalinkuj... Jinak je to plácání do větru.

      "Z mého pohledu jsou na tom daleko hůř než kdyby za ten rok a půl udělali menší indie hru."
      Panenko skákavá. Oni chtěli udělat středověké FPS openworld RPG. Kvůli tomu to studio zakládali. Asi je ti jasné, že menší indie středověké FPS openworld RPG je nesmysl. Kdyby byly v řiti ryby, nebylo by rybníka.
      • Vím co to je teaser ale být originální se s tím nevylučuje a pokud posloucháš Vávru tak on dělá přece furt něco "jinak" než všichni okolo, tak to od něj očekávám. A to jsem tomu jejich projektu dřív dost fandil.

        Podobný projekt je např. Legend of Grimrock, Amnésie, Amanita atd... Malá začínající studia co dokáží s málem vytvořit značky a zisk a postupně bezpečně růst.

        Od vydání teaseru je zřejmé, že to bohužel směřuje jen k finančnímu průseru.

        Řvát do světa "uděláme realistické středověké FPS openworld RPG". Děláme všechno strašně jinak a nemít na výplaty je zhovadilost. Je to jen o obrovských očích a sebevědomí jak to nandáme všem okolo a pak brečím - "Docházejí peníze a vydavatelé tomu vlastně nerozuměj."
  • Stravil jsem pul dne ctenim snad vsech diskuzi k teto hre a musim rict, ze je tady dost uboha.
    Jestli to nekomu pomuze tak doporucuju rovnou na zahranicni weby a nestracet tu cas.
    • Myslis ty zahranicni weby, jejichz diskuze jsou zaplevelene vyroky typu "no magic? no thanks", "wow looks generic as fuck" a "shitty title"? Nektere prispevky tady nejsou nekdy zadna vyhra, ale aspon tu jsou fanousci, lidi, kteri by radi videli tu hru uspet (a treba i proto jsou rozmrzeli z toho teaseru).
      • Jenže na každý "no thanks" je tam 3 X "Finally!" :-)
        • ucho
          já myslím, že i zde jsou lidé natěšení, jenže o čem dál diskutovat? na blogu je veškeré info, nic nového se nedozvíme, hru ještě nikdo neviděl. nezbývá tedy nic jiného, než hodnotit vypuštěný teaser a čekat na další info za měsíc. v zahraničí se někteří lidé o této hře dozvídají poprvé... my už ji vyčkáváme trochu déle :)
          • smejki
            Můžem si dát vopáčko a rozebrat třeba tohle
            http://www.onlysp.com/wp-content/uploads/2013/12/11448247576_21ccec1cdd_o.gif
            A že jsem z tohodle záběru nadšenej víc než z teaseru. Na trailer v plný dýlce a záběry z hraní jsem zatraceně zvědav.
            • wenceslaus
              Dobrej odkaz! Nikdy jsem si nevšiml toho (LB) PERFORM BLOCK a (RT) RIPOSTE.
              Takže ten souboj by mohl být něco jako M&B a Assassin dohromady? Pět směrů útoku\obrany (a snad i bod!) plus ty speciální akce typu protiútok, který se spouští v určitých situacích (teda když hráč v čas zareaguje... )
              To by mi opravdu znělo jako asi nejideálnější řešení šermu ve hře.
            • ucho
              tohle vypadá dobře a na to jsem moc zvědav (no já jsem celkově na hru zvědav), ale chtěl bych vidět delší souboje. a s více lidmi. tady mám strach, aby se ty animace neopakovaly, tedy že tady to vypadá dobře, ale že ve finále každý souboj bude vypadat stejně. tak toho se bojím. samozřejmě předpokládám, že to nějak řeší, ale velmi mě zajímá jak a jak to vlastně bude vypadat v akci.
    • njn, nieto aby cesky/slovensky hraci trosku podporili projekt z vlastnych koncin este to tu silno zhadzuju. Mentalita nasich je niekedy fakt proti srsti.
      To, ze je to trosku "drsnejsie" na prvy pohlad neznamena, ze finalna verzia nebude lepsia. Trosku viery herna komunita!
      A stredoveke RPG bez magie a orkov sa tiez nevznika kazdy den. Give us a chance, precious..!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit