Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • trochu si me uklidnil :-)
  • Ať si propočítávají co chtějí, když bude možnost místo fireballu vrhat po lidech rozzuřené opice, které ale dávají v porovnání jen 80% damage a to jen a pouze, pokud vydrží DPS a protivník opici nesetřese....tak tedy kdyby taková možnost byla, určitě si jí vyberu.

    A fakt, že Blizzard nebyl schopný udělat pro jednotlivá "povolání" několik srovnatelných cest není zrovna dobrá vizitka. Ale né, to přeci nemůžu, zpochybňovat Blizzard!

    ...
  • WoW měl možnost výběru malou už ze začátku, na rozdíl od Diabla 2. Tam byly standardizované buildy, o to víc mě bavilo je zabíjet s něčím úplně jiným.

    A mimochodem "nepovažuju se za žádného hlupáka ani méňe inteligentního" je tautologie.
  • Tady je problém v tom, že je úplně jedno jak jsi inteligentní, to k čemu se nakonec dopracuješ je právě nejlepší spec, který už někdo dávno před tebou vymyslel, stávil desítky hodin testováním a dal to na fórum. Spousta lidí si propočítává nejlepší spec podle aktuálního vybavení, ale ve výsledku se liší jen minimálně a většinou než o spec jde o gemy a reforging.
    Prostě jsi nucen vzít talenty, bez kterých se neobejdeš a možnost volby nemáš, pokud teda jak někdo kdysi napsal, nehraješ RP Válečníka, co dostal přišil silnou ranu do hlavy.

    Já jsme si vždy dělal spec sám, ve vanile jsme dost experimentoval, ale zkdyž se dívam zpět, nemužu říct, že bych to dělal tenkrát dobře. Líbí se mi co s tím teď udělali, mám možnost volby, nemusím brat dps talenty a je to zmena. Nepochybuji, ze v dalsim datadisku to zase projde dalsi upravou, ale to je fine, nehral bych sedm let stejnou hru.
  • Jenze blizzu de o to,aby pouzitelnejch buildu byla spousta, nejenom 1,2 jako u vsech her soucastnosti... Myslim, ze hlavneproto vytvorili tenhle novej system, protoze moznosti bude vic, ne min jak ty rikas kockopse.
  • nepovažuju se za žádného hlupáka ani méňe inteligentního ... a buildy dobrých hráčů sem se inspiroval ;) v dnešní fázi wowka je to snad i jedno, když ve wsg drží vlajku 4 priesti tak si ju stejně nevemeš :D a můžeš mít talent 1 nebo 10 :D
  • smejki
    tebe bych chtěl fakt zaměstnat jako game designera. Milion věcí, žádná k užitku a bordel nad bordel. Ale MILION!
  • To ovšem neznamená, že ti inteligentnější a zvědavější by nechtěli větší možnosti volby.
  • Anal.S
    Asi tak co napsal Shania. Nevím co víc k tomu říct.
    Všichni co někdy hráli WoWko, ví, že 90% lidí si stejně najdou na netu nějakej klasickej build a ani moc nezkouší to měnit.
  • Ja chapu, je to lepsi v tom ze vsecko co nacvakas muze fungovat, kdysi byl jenom cookie cutter. Ale moznosti volby je proste min, i kdyz ty "stovky" moznosti predtim byly useless. Proste ta "iluze" jak ty rikas byla vetsi.
  • ano mas min talentu, ale ted si je muzes vybrat, driv jsi mel vic, ale mohl sis vybrat max 3. musel sji mit vsechyn dps, vsechyn core talenty a kdyz jsi mel stesti a mel dobrej spec, tak jsi mohl dat 1-3 body max kam jsi chtel, byla to jen iluze volby. Co ted udelali je, ze vsechny talenty co jsi vzit musel, tak ti daji na urcitym levelu a daji ti na vyber z 18 utility talentu.

    Ano, nemuzes si zkazit postavu, at vyberes cokoliv, ale driv to bylo stejne o tom najit si na webu nej spec a opsat ho.
  • Mna toto sachovanie blizardu na rozdiel od vacsiny prispievajucich vobec neznepokojuje.Totizto skusenost s predoslich dielov diabla ukazuje ze rozmanitost isla vzdy smerom nahor.(grafika smerom nadol :))Staci zaspominat na D1 kde napr u maga proste kraloval fireball a o slovicko build este ani neexistovalo.Potom prislo d2 ktore sice malo stroomy ale ich schopnost vyuzitia bola miziva nakolko uzitocne skilli sa nachadzali az na vrhcole stromu to sa tiez vyriesilo az neskor patchom.Tak nejak intuitivne doverujem tomu ze aj toto vsetko dobre dopadne.
  • To me taky napadlo, bohuzel ono to potrva vecne i jen s jednim zpusobem zpracovani, natoz se dvema :)
  • Tak s tim samozrejme souhlasim, neni lepsi ochrany nez udelat kvalitni hru.
  • ... ono je to nakonec stejne jedno, protoze neverim, ze to bez cheatu vydrzi vecne.

    Jinak bych rekl, ze Blizz ma jako jeden z mala 100% ochranu pred piratenim ... kvalitni multiplayer.
  • Tim, ze zpristupni offline singl budou vsechny klicovy data zpracovavany klientem - pri hrani offline by to mohl delat klient, pri hrani na bnetu server. Stejne jak SCII. Tam je offline mod a funguje.
  • Ja ale nemluvim o tom jestli je to horsi/lepsi. Rikam ze je daleko min moznosti a je to jednodussi.

    6 z 18ti je daleko min moznosti nez 51 z buhvi kolika.
  • Nechci nijak flamovat, ale nevim jestli je dobre chapes. Tim, ze zpristupni offline singl budou vsechny klicovy data zpracovavany klientem, coz na bnetu vedlo k tomu, ze byly programy, ktere na server odesilaly "falesna" data a i presto, ze postava byla u nich na serveru se s tim dali delat pomerne zajimavy veci.
  • :) nechces si o tom neco zjistit, nez to zacnes komentovat?


    skoro vsechny talenty jsou utility, takze nijak neomezuji tvoje dps a napr u huntera je vetsina bezproblemu pouzitelna a budu muset delat dost tezka rozhodnuti, ktery si vyberu.
    Nerikam, ze to maji vsechny clasy uplne super, ale je to jednoznacne posun k lepsimu.
  • Tak tohle chapu, ale stejne. V singlu jsem sam, a jestli cheatuje nekdo jinej ve svojem singlu tak to na me nema vliv. MP postava by byla na bnetu a neslo by s ni nic delat. Hotovo vyreseno. Hrac ma svuj singl i bezpeci pred cheatama. Ale Blizz nema 99% ochranu pred piratenim. Takze myslim ze tohle je pravej duvod.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit