Přejít na výpis diskuzí
Nový systém run v Diablo III je dokončen
20.2.2012 | Aleš Smutný
66 příspěvků
-
mam z toho vseho rozporuplny pocit
-
-
Ja furt nejak doufam, ze pred vydanim reknou - tak, doted jsme si z vas delali srandu tema barvickama v grafice - a tady mate poradne temne Diablo s light radiusem kolem postavy a poradnou atmosferou ...
-
-
Nejhorší v diablu 1,2 byla nepřehlednost, nikdy si neviděl co si vlastně dal za dmg, prostě si neměl ani šajn co se na bojišti děje. Navíc by to mělo jít vypnout, ale pro ty, co si to chtějí vychutnat a opravdu vědět, co používají, jaké mají skilly učínky, jsou ty "barvičky" jak ty říkáš nutné, pokud teda nemyslíš grafiku, která samozřejmě pude "ztemnit" nastavením gamy, jasu a někde sem na to dokonce viděl nějaký mod. Ten se zapne, pak zapneš hru, a vypadá to fakt skvěle. Ja teda doufám, že tam bude možnost si to všechno nastavit, to by bylo ideální...
-
-
Osobně doufám, že ta čísílka nad postavičkami v boji půjdou vypnout. Na nalezení dobré kombinace equipu je to sice fajn, ale koukat na to pořád..
-
-
BTW: Tady je článek, kde je to mnohem lépe sepsané, než tady na tiscali http://www.diablofans.cz/346-zmeny-u-skill-run-a-skillu.html . Samozřejmě, nejlepší by bylo, jak už sem říkal, všechno si nastavit. A ještě k tomu novému systému, zdá se mi to lepší než starý systém run. Hlavní je to, že se nebude používat jeden dva skilly za jednu postavu a chodit na dropy na runy (jak trollové) , který ti dají vlastnosti do ittemů. Navíc ještě říkal, že ittemů bude víc než v Diablo 2 což kompenzuje absenci run.. Blizzard se snaží hru co nejvíc vylepšit, hateři hatujte, ale stejně to hrát budete ;)..
-
-
Ano :D
-
Jsi si jisty ze to budeme hrat? :D
-
-
-
-
-
-
A co takhle zkrátit hru na 5% současné délky - víte, to aby se hráči necítili nějak moc frustrovaní její "zbytečnou délkou"....nebo rovnou zjednodušit ovládání na občasné klepnutí myší na continue - bravurní to vyřešení ovládání pro PC a vlastně i konzole, navíc velmi originální.......ach, ta dokonalost podle Blizzardu, to je něco úžasnýho.. *1* *1*
-
Že to ten Blizzard ještě baví, po několik let konstantně trollit své fanoušky... *2*
-
By se pomalu dalo sázet na to, co "v zájmu hráčů" ořežou příště. Vůbec mám poslední dobou pocit, že D3 je hra, o kterou se spíš hráči bojí, než aby se na ní těšili.
-
Cry me a river? :D
Pokud vím, tak v Diablu II nebyl absolutné žádnej systém, kterej by umožňoval upravovat jednotlivý ability, ale najednou tady všichni whinujou, jaký je to prznění značky a jak to Diablo zjednodušujou.
w00t?! *8* -
-
Talentovy stromy? *5* Mel jsi vic moznosti a bylo to "hlubsi" protoze na dolni mista ses samozrejme dostal az po urcitym poctu bodu ve stromu.
Tyhle runovy systemy (pokud dobre chapu a fungujou jak glyphy na wowku) jsou jednodussi v tom ze jsou na jedne urovni. Kdyz mam dostatecnej lvl tak si muzu naskladat glyphy jak chcu a nema to zadnou podminku. Takze to zjednoduseni je. Netrvdim ze je to horsi nebo lepsi, ale jednodussi to je. -
-
Asi si nemuzes vzpomenout jak 99% buildu vypadalo. Zkusim ti napovedet... 20, 20, 20, 20 ...
Opravdu velika variabilita. Ted misto 20x kliknuti do jednoho skilu kliknes jednou pro ten samej efekt.
To, ze mas "teoretickou" volnost, neni zadny plus, kdyz vsechny buildy konci jak sem popsal. Blizzard si toto moc dobre uvedomuje a pokud se nad tim zamyslis, tak mozna prijdes na to, ze to neni uplne spatna cesta. -
-
Mas pravdu, proto jsem nepsal jestli je to horsi nebo lepsi. Jenze na low lvlu, resp. kdyz nejde o to "vymacknout z toho co nejvic" se D2 i WOW da hrat s prakticky jakymkoliv slozenim talentu. Kdyz bude tenhle novej system, tak stejne bude build kterej bude nejsilnejsi a ti co budou chtit "nej" tak si ho vemou. A kdyz se zamyslim co je vetsi moznost volby, jestli 150 useless moznosti + 1 nejlepsi a nebo 6 useless moznosti a 1 nejlepsi, tak porad ma vetsi variabilitu talentovej strom, cili moznost prvni.
-
-
Jenze blizzu de o to,aby pouzitelnejch buildu byla spousta, nejenom 1,2 jako u vsech her soucastnosti... Myslim, ze hlavneproto vytvorili tenhle novej system, protoze moznosti bude vic, ne min jak ty rikas kockopse.
-
-
-
-
-
korekce:
runy mělY -
-
Kristova noho...dneska je den...shoda podmětu s přísudkem... Dík
-
-
"Dneska"? A který den je to jinak?
-
-
Jses trapny
-
-
-
-
Tak to je jako fakt hustý že je teď ten novej systém tak kůůůl! A bude taky frý a in?
A kdyže ten World of Diablo vyjde? -
-
:D :D :D
-
-
„Nechceme se vracet k situaci, kde jste klikali na tlačítko a rvali tak body do skillů. Mnohem koncentrovanější (a víc cool) je verze, v níž volba runy vytváří jasný a mocný bonus ke zvolenému skillu. Nový systém run tedy nemá stupně, ale každá se rovná čtvrtému nebo pátému stupni, jak jste byli zvyklí doposud. Jedním klikem si vyberete runu a dostanete velký bonus. To je prostě víc cool“.
Nemuzu si pomoct, ale po tom ze "Singl online je pro hrace lepsi" je tohle druha kravina co vypustili. Uplne presne to samy udelaji s talentama ve Wowu. Dnesni hrac asi neni dost kompetentni aby si nacvakal talenty do stromu tak si vybere dycky jeden z 5ti... (u wow ze 3) *12* -
-
Asi tak co napsal Shania. Nevím co víc k tomu říct.
Všichni co někdy hráli WoWko, ví, že 90% lidí si stejně najdou na netu nějakej klasickej build a ani moc nezkouší to měnit. -
-
To ovšem neznamená, že ti inteligentnější a zvědavější by nechtěli větší možnosti volby.
-
-
Tady je problém v tom, že je úplně jedno jak jsi inteligentní, to k čemu se nakonec dopracuješ je právě nejlepší spec, který už někdo dávno před tebou vymyslel, stávil desítky hodin testováním a dal to na fórum. Spousta lidí si propočítává nejlepší spec podle aktuálního vybavení, ale ve výsledku se liší jen minimálně a většinou než o spec jde o gemy a reforging.
Prostě jsi nucen vzít talenty, bez kterých se neobejdeš a možnost volby nemáš, pokud teda jak někdo kdysi napsal, nehraješ RP Válečníka, co dostal přišil silnou ranu do hlavy.
Já jsme si vždy dělal spec sám, ve vanile jsme dost experimentoval, ale zkdyž se dívam zpět, nemužu říct, že bych to dělal tenkrát dobře. Líbí se mi co s tím teď udělali, mám možnost volby, nemusím brat dps talenty a je to zmena. Nepochybuji, ze v dalsim datadisku to zase projde dalsi upravou, ale to je fine, nehral bych sedm let stejnou hru. -
-
Ať si propočítávají co chtějí, když bude možnost místo fireballu vrhat po lidech rozzuřené opice, které ale dávají v porovnání jen 80% damage a to jen a pouze, pokud vydrží DPS a protivník opici nesetřese....tak tedy kdyby taková možnost byla, určitě si jí vyberu.
A fakt, že Blizzard nebyl schopný udělat pro jednotlivá "povolání" několik srovnatelných cest není zrovna dobrá vizitka. Ale né, to přeci nemůžu, zpochybňovat Blizzard!
...
-
-
nepovažuju se za žádného hlupáka ani méňe inteligentního ... a buildy dobrých hráčů sem se inspiroval ;) v dnešní fázi wowka je to snad i jedno, když ve wsg drží vlajku 4 priesti tak si ju stejně nevemeš :D a můžeš mít talent 1 nebo 10 :D
-
-
WoW měl možnost výběru malou už ze začátku, na rozdíl od Diabla 2. Tam byly standardizované buildy, o to víc mě bavilo je zabíjet s něčím úplně jiným.
A mimochodem "nepovažuju se za žádného hlupáka ani méňe inteligentního" je tautologie.
-
-
-
-
"Singl online je pro hrace lepsi" byl zduvodnen vyssi ochranou pred cheaty a pokud jsi byl za poslednich 7 let na b.nettu, tak musis uznat, ze to je opravdu potreba. Dupy, autoaimy...
-
-
Tak tohle chapu, ale stejne. V singlu jsem sam, a jestli cheatuje nekdo jinej ve svojem singlu tak to na me nema vliv. MP postava by byla na bnetu a neslo by s ni nic delat. Hotovo vyreseno. Hrac ma svuj singl i bezpeci pred cheatama. Ale Blizz nema 99% ochranu pred piratenim. Takze myslim ze tohle je pravej duvod.
-
-
Nechci nijak flamovat, ale nevim jestli je dobre chapes. Tim, ze zpristupni offline singl budou vsechny klicovy data zpracovavany klientem, coz na bnetu vedlo k tomu, ze byly programy, ktere na server odesilaly "falesna" data a i presto, ze postava byla u nich na serveru se s tim dali delat pomerne zajimavy veci.
-
-
Tak s tim samozrejme souhlasim, neni lepsi ochrany nez udelat kvalitni hru.
-
... ono je to nakonec stejne jedno, protoze neverim, ze to bez cheatu vydrzi vecne.
Jinak bych rekl, ze Blizz ma jako jeden z mala 100% ochranu pred piratenim ... kvalitni multiplayer. -
Tim, ze zpristupni offline singl budou vsechny klicovy data zpracovavany klientem - pri hrani offline by to mohl delat klient, pri hrani na bnetu server. Stejne jak SCII. Tam je offline mod a funguje.
-
-
To me taky napadlo, bohuzel ono to potrva vecne i jen s jednim zpusobem zpracovani, natoz se dvema :)
-
-
-
-
-
Aha, takže nove talenty ve WOW jsou zjednodusovani? Jak si to proboha dokazal rozpozant?:) Protoze jich je ted min? Nechces mi snad rict, ze se starými talenty jsi mel nejakou moznost volby? mohl jsi vybrat max 2-3 talenty podle sebe a zbytek jsi proste musel dat do +dmg a core talentu, kdyz jsi to neudelal, tak jsi lama. Nove talenty ti davaj neporovnatelne vetsi moznost volby a zasebe jsem maximalne spokojen.
V d3 zadny zjednoduseni taky neni, jediny co zmenili je, ze nebudes muset staved build podle toho, jaka ti padne zrovna nejlepsi runa, budes se uz jen podle vybaveni a toho jak ty chces hrat. Na grindovani tam mas veci jeste dost. -
-
A ted mas moznost volby? Stejne si vemes to co dela nejvetsi dps/survi/heal atd. A jak jsem psal niz - A kdyz se zamyslim co je vetsi moznost volby, jestli 150 useless moznosti + 1 nejlepsi a nebo 6 useless moznosti a 1 nejlepsi, tak porad ma vetsi variabilitu talentovej strom, cili moznost prvni.
e: Netusim jestli myslis Panda talenty, ale 6 radku kde si vyberes 1 ze 3 mi prijde spis jako traparna nez mit na vyber. -
-
:) nechces si o tom neco zjistit, nez to zacnes komentovat?
skoro vsechny talenty jsou utility, takze nijak neomezuji tvoje dps a napr u huntera je vetsina bezproblemu pouzitelna a budu muset delat dost tezka rozhodnuti, ktery si vyberu.
Nerikam, ze to maji vsechny clasy uplne super, ale je to jednoznacne posun k lepsimu. -
-
Ja ale nemluvim o tom jestli je to horsi/lepsi. Rikam ze je daleko min moznosti a je to jednodussi.
6 z 18ti je daleko min moznosti nez 51 z buhvi kolika. -
-
tebe bych chtěl fakt zaměstnat jako game designera. Milion věcí, žádná k užitku a bordel nad bordel. Ale MILION!
-
Ja chapu, je to lepsi v tom ze vsecko co nacvakas muze fungovat, kdysi byl jenom cookie cutter. Ale moznosti volby je proste min, i kdyz ty "stovky" moznosti predtim byly useless. Proste ta "iluze" jak ty rikas byla vetsi.
-
ano mas min talentu, ale ted si je muzes vybrat, driv jsi mel vic, ale mohl sis vybrat max 3. musel sji mit vsechyn dps, vsechyn core talenty a kdyz jsi mel stesti a mel dobrej spec, tak jsi mohl dat 1-3 body max kam jsi chtel, byla to jen iluze volby. Co ted udelali je, ze vsechny talenty co jsi vzit musel, tak ti daji na urcitym levelu a daji ti na vyber z 18 utility talentu.
Ano, nemuzes si zkazit postavu, at vyberes cokoliv, ale driv to bylo stejne o tom najit si na webu nej spec a opsat ho.
-
-
-
-
-
-
zdroj: Battlefield blog
Myslím, že se Aleš trochu seknul :) Ale v pohodě, taky mnohdy uvádím zdroje, na kterých je úplně něco jiného. -
-
To je systémem, kde je seznam zdrojů řazený abecedně...a s malým lagem jsem klikl na Battle.net a naskočilo Battlefield forum...čehož jsem si nevšiml :)
-
-
Článek bez chyb na games.cz? To dřív narostou hrušky na jabloni.
-
-
Komentáře na games.cz bez vo**? ...impossibru!
-
-
-
-
Mna toto sachovanie blizardu na rozdiel od vacsiny prispievajucich vobec neznepokojuje.Totizto skusenost s predoslich dielov diabla ukazuje ze rozmanitost isla vzdy smerom nahor.(grafika smerom nadol :))Staci zaspominat na D1 kde napr u maga proste kraloval fireball a o slovicko build este ani neexistovalo.Potom prislo d2 ktore sice malo stroomy ale ich schopnost vyuzitia bola miziva nakolko uzitocne skilli sa nachadzali az na vrhcole stromu to sa tiez vyriesilo az neskor patchom.Tak nejak intuitivne doverujem tomu ze aj toto vsetko dobre dopadne.