Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A takto, mile deti, se rodi Skynet. *2*
  • Tohle jsou výmluvy, dnešní AI není ani zdaleka rovno možnostem dnešního HW a to myslím včetně konzolí, ani ty hry od Ubisoftu nemají bůhví jakou AI. Tohle jsou jen kecy jak na sebe upoutat stále narůstající skupinu hráčů znechucených z CoD a podobných her. Celkem laciný marketingový tah a nepochybuju, že i takový hráči jsou ovce a Ubisoft si tím pár kladných bodíků u hráčů získá. Jinak nevěřím, že by se s příchodem nových konzolí něco razantně změnilo, hry jsou stále více o marketingu a grafika láká nejvíc
    • musim rict, ze to vidim stejne.
    • BTW: něco jako AI akcelerátor je absolutní nesmysl
  • Období grafiky končí? Podle mě spíš už nějakou tu dobu stagnuje. Tohle beru zase jako výkřik do tmy. Info o lepší Ai mě fakt rozesmívá obzvláště když to vypustí scripteři z Ubisoftu.
    Můj překlad jejich prohlášení zní: Nemáme na to udělat lepší grafiku (ani lepší prostředí), tak se zaměříme na něco jiného.
    Výsledkem bude, že postavy ve hře nebudopu používat pouze jeden script ale dva nebo tři aby to vypadalo jako lepší AI.
  • Mně přijde, že "období grafiky" skončilo u prvního Crysis.
  • jo, nevim, třeba to je, ale kdyby dávali vojákům různý vlastnosti, některej by byl odvážnější, jinej zbabělejší, chytrej, některej i blbej, prostě, aby se každej choval trošku jinak......většinou se chovaj všichni stejně...
  • K čemu AI kartu, když se nám tam flákají jádra od procesoru *4*
  • Opět dostanu milion mínusů, ale co se trochu soustředit na to, aby hra byla hratelná (zábavná) ... sorry ale chtít 1500 za tří hodinový homefront je úchylný. Myslím tím hlavně atmosféru a nenatahovat ji v žádném případě hodinovým camráním z místa A na místo B nebo speed zakysama, kdy je potřeba vše stihnout v řádu vteřin a vše je předskriptováno a nejde dělat nic ... dokud se skripty neprovedou.
  • ale to pak konzoláci budou brečet že je to težkeeeeee buuuuuuuuu *9* *9* *1* *1*
    • IWKYN
      Hlavně, když to PCčkáři budou moct zpirátit a poslat tim zájmy vývojářů na konzole, kde je nižší míra pirátění, protože tam můžou vydělat víc peněz za stejnou práci. trololololololol
      • jo dokad nekdo nevymysli zpusob jak udelat pirateni na konzolich stejne snadne jako na PC .. co si budeme o poctivosti konzolistu nalhavat ...
        • IWKYN
          No jo no, ale o tom se budeme bavit, až se to stane, zatím tomu tak není (teda alespoň na ps3) a tak proč by se výývojáři namáhali, když se jim toho tolik neprodá na pc..... tak si tady potom můžete brečet nad tim, jaký sou dneska hry jen samý porty a jak si to radši stáhnete, když je to takováhle pokurvený......
          • ja tim chtel jen naznacit, ze shazovani PC hracu jakozto piratu je sice oblibene ale pokrytecke .. pac mit moznost delat to na konzoli stejne pohodlne tak je mira piratstvi na konzoli nekolika nasobne vyssi nez na PC .. a misto toho aby se vsechny 3 tabory spojili a chteli lepsi hry tak se flamewaruje kde se da ...
            • Jenže problem je v tom že 60 % her se prodá na x-box 360 40 % na PS3 zbytek je Wii,NDS atd. a někde v na konci se krčí PC s 3 % a to je holý fakt....
            • splash: a kde pisu z clovek hrajici na konzoli nemuze byt HC ? neni chyba konzoloveho hrace ze hry na konzole (a vlastne ted i na PC) mu to moc neumoznuji ..
            • splash
              A to pokrytecký není říkát že člověk co hraje na konzoli nemůže být hardcore?....Přemýšlet a pak psát!
  • Leonidasss
    Už aby ty nový topinkovače byly.
    • to mi připomíná topinkovač z červeného trpaslíka *1* "nedáte si toust?" *1*
      né takovej topinkovač nechci.. jinak by se mohla stát nehoda kde by hrálo roli topinkovač a kladivo *1*
  • Pan_Klobouk
    Tak uz to doslo i tem nahore. ;) Nad bidnou AI, nic moc fyzikou a milionem dalsich veci jsme brblali v uz v diskusi pod novym Unreal enginem.

    http://diskuse.tiscali.cz/games/clanek/nova-verze-unreal-engine-3-posouva-hranici-o-generaci-dal-55093/?page=1

    Ale nedelam si iluze, UbiSoft mozna zkusi trochu lepsi AI... ostatni si ale dal pojedou to svoje a namatlaji hry co mozna nejvetsim poctem polygonu a shaderu, grafika je videt, grafika prodava. ;D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit