Přejít na výpis diskuzí
Obří update No Man’s Sky přidává stavbu základen, přepravní lodě a nové herní módy
28.11.2016 | Aleš Smutný
78 příspěvků
-
Vyborne. Jeste tri-ctyri takove updaty a hra bude konecne zrala na koupeni...
-
Super, konečně si uźiju ten slíbený multiplayer s kamarády, po tom co přistanu na astreroidu během jedné z těch velkých bitev mezi vesmírnými frakcemi *1*
-
-
Ne, oni nikdy neslíbili multiplayer. Doufali, že tam půjde potkat jiného hráče, ale ta hra k tomu neměla být určená. Navíc v tak obřím vesmíru se s někým potkat takřka zatím nejde (než zavedou nějaké teleportování do předem zadané soustavy). Že to v pár videích před X lety řekl je docela fuk... všichni vývojáři slibují hromadu věcí nad rámec, které se nestihnou. A NMS neměla být onlinovka ani mulťák a já jsem osobně rád, že mi tam neběhají nějaká poblázněná děcka a neničí planety či lodě... ;) Přistávání na asteroidu je fakt kravina, vůbec nechápu, k čemu by to bylo... jen těch frakcí je škoda, zatím můžeš jen bojovat s piráty a chránit tak nákladní lodě, za což dostaneš od kapitána odměnu a myslím, že to zlepší i reputaci u dané rasy (= tím mysleli tu frakci?).
-
-
u velkých her všichni nadávají, když tam něco chybí, ale u menší hry jsou někteří schopni je bránit. to nechápu. kdyby to po všech těch zprávách dementovali a řekli, že nakonec tam žádný MP prvky a další věci nebudou, tak je to OK, ale takhle to byl poděl na lidi (i já jsem málem naletěl)
-
-
Že "velkých her všichni nadávají, když tam něco chybí, ale u menší hry jsou někteří schopni je bránit" ? Máš to trošku pomotané, to zase nechápu já. Skutečnost mi přijde přesně opačná. Lidi se podělali sami, když si koupili hru za tuhle cenu do které si vkládali své vlastní sny a nehleděli na to co ta hra skutečně má, ikdyž přistoupím na tvůj pokřivenej pohled na věc, že ten mp je must have. Co bys tam ty pilote chtěl asi dělat ve více lidech? když o žádných mp featurách nepadlo nikdy ani slovo? Mávat na sebe tykadýlkama a natáčet se jako správní youtubeři dnešní doby viď.
Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde.
Herní komunita je neskutečná stoka plná tupounů, v této diskuzi je pár exemplárních příkladů tím přímo nemyslím tebe, ale klidně se mezi ně taky zařaď. -
-
Watch Dogs vypadá jinak než v trailerech - shitstorm
Aliens Colonial Maries je úplná jiná hra než ta, kterou ukazovali - to nevím, jak popsat
No Man's Sky vyjde bez slíbených prvků - lidi si můžou sami za to, že si hru koupili a vkládali si do toho vlastní představy
wtf??
To je trochu pokřivenej pohled, ne? Nejde o tom, co bych tam chtěl dělat, ale o to, že tam ten MP prvek ani není, když ho jasně přislíbil a potom bylo jen mlčení. Před vydáním nepadlo slovo o tom, že se tam s nikým nepotkáte. A kecy, že se věci při vývoji mění, mě nezajímají. Samozřejmě že mění, ale měli by to dát najevo předem. To samý se týká vesmírných bitev, frakcí, lodí, fyziky atd.
Já nehledám hůl, ale ty hledáš argumenty pro obhajování špatnýho pohledu. Dobře to napsali na RPS, za což je chválím, oproti přístupu třeba tady Games, kteří taky říkají, že si za to lidi můžou sami, když si tu hru koupili...
-
-
-
-
co si vzpomínam nikdy MP neslibovali , jenom nazačili že možná tam nějaký MP prvek bude ... (a je sice jen pojmenovavani a zanechavani zprav ale i to je MP prvek)
At jdou vsichni s tim vsude cpanym MP do nekam -
-
Jak píše Ciril - Sean doslova (a několikrát) potvrdil, že ve hře půjde potkat jiné hráče. Dodal k tomu samozřejmě, že to bude i tak dost nepravděpodobné, vzhledem k obřímu počtu planet a systémů, ale nyní již víme, že nepravděpodobné = nemožné, protože tam žádná MP složka není (sdílení názvů planet opravdu nepočítám).
Když nebudeš líný, tak si tyto rozhovory můžeš velmi rychle dohledat na youtube - popřípadě přímo videa, kde porovnávají sliby (vždy doložené konkrétním Seanovým výrokem) a výsledek. -
-
"sliby" ... v rozhovorech z 2014 kde byla hra v brzký fázi ... to že se komunita zbláznila a hnidopošky loví co kdy kde řek a každou větu berou brou automaticky za slib (zvláštní že u ostatních vyvojářů se každá věta takhle neprotírá - viz Ubi a jejich tisíce lží jako např. offline terrorhunt v R6Siege, .... apod.) , přestože v dalšim z rozhovorů i vysvětlil proc nektery veci nejdou nebo nevysli. (který schválně ignorujou protoze nesedi do narativy "Sean is devil himself") Ohledně MP vždycky jenom naznačoval a když už někde rek ano, tak dodal "v jistym smyslu"... třeba to původně v plánu bylo ale prostě to tak malej tým v takovýmle rozsahu hry nezvlád. (A to že ty to jako MP nepovazujes neznamena že to jista forma mp opravdu neni ). Vidí jsem na to viděl dost a 90% co řeší byly bud absolutní kraviny, věci který jen nekde v random rozhovoru z pocatku vyvoje chtel mit ve hre nebo věci který jinde v pozdejsim rozhovoru vysvetlili proc tam nakonec nejsou (jako treba proc netece voda nebo se entoci planety)
Mě už prostě jenom serou lidi co ustříkávaj z MP ať je to v čemkoli a musí to bejt nutně všude.... -
-
sliby z traileru cca 3 měsíce před vydáním, rozhovoru půl roku před vydáním, v té době už muselo být zcela jasné, jak bude hra vypadat
-
-
Tak to mohlo byt taky treba tak, ze jim zacaly dochazet penize na vyvoj po nekolikatem odkladu, takze ze hry odstranili vsechno rozbity a nepodstatny (vcetne mp), co dobre nefungovalo. Ted po te, co si dost vydelali, rozdavaji obri update zdarma a dodelavaji, na co uz nemeli prostredky. Tento scenar se mi jevi nejpravdepodobnejsi.
-
právě proto, že o vývoji her něco vím, je mi jasné že o implementaci tak zásadní složky jako je multiplayer musí být rozhodnuto už ve fází plánování nebo v opravdu brzké fázi vývoje, protože se jí musí přizpůsobovat ostatní složky hry, zvlášt pak u open world mmo, nemůžeš si uprostřed vývoje říct, "kluci, bylo by docela fajn přidat MP, pusťte se do toho¨ protože by to znamenalo začít s vývojem zase od začátku, oni museli moc dobře od začátku vědět, že tam MP nebude, natož půl roku před vydáním
-
to asi nevíš jak funguje vývoj ... natož herní (obzvlášť ve 12 lidech)
-
-
-
-
Co si zas vzpomínám já, ptali se Seana Murraye:
"Bude ve hře multiplayer, bude možné potkat ostatní hráče?" a on řekl "Ano, bude" nevim jak moc jasnější bys to ještě chtěl, navíc to nebyl ojedinělý výrok říkal to několikrát při různých příležitostech -
-
A rekl ze tam bude hned po vydani? Tento obrovsky update prineslnradu vyznamnych novinekna je jeden z prvnich. Ma to v planech, ale holt to nedokaze implementíoat vsechno najednou. Chytrym lidem, jako jsem ja, bylo hned jasne co hra dokaze a nedíoaze, vedel jsem do ceho jdu a díky tomu si ji díkazal hezky uzit. Nikdy to nemela byt hra postavena na multiplayeru, naopak potkani se s nekym jinym bylo oznaceno za nepravdepodobne, takze pro mp hru kupoval jen opravdpvy trouba, ten nestoji ani za zminku.
-
-
-
-
To jsou blbci. Oni udělají hru, jejíž pointou je pořád cestovat, jít kupředu a místo toho, aby prvními updaty tohle opravili, tz. udělali tu cestu do nitra galaxie pestřejší a zábavnější, doplněním fičur, které slibovali a přidali zadostiučiňující konec, tak radši dají do hry trapné budování základny, jenom aby se zalíbili a napravili si reputaci. Když budu chtít survival hru se stavěním základny, vyberu si na trhu jednu z již tisíce existujících.
-
-
Imho to není účel. Účel je prostě objevovat. Ale každý si v tom může najít to své. Třeba survival prvky jsou fajn a v tom hard-core Survival modu to může taky někoho bavit a cílem pak nebude jít do středu galaxie, ale jen přežít. Navíc těch galaxií je ve hře myslím 255 a můžeš furt chodit do středu až se vrátíš do té první....
-
-
Survival prvky? jaké survival prvky? doplnit každých pár minut kyslík a štít za pomocí surovin co jsou všude? Vskutku revoluční prvky
-
-
Myslím, že by bylo daleko lepší, kdyby přidali rozsáhlou úpravu a budování lodi. Vzhledem k nomádské hratelnosti by právě vesmírná loď měla být hráčovým domovem, jenže NMS je úplně odbylo a s nový stroj je víceméně jenom jiný skin pro stejnou herku.
-
-
Taky bych uvítal, aby šlo pořídit trošku větší loď (ne freighter) a uvnitř si to trošku zkrášlit a bydlet v ní. Mít tu nákladní loď, tak si najednou nepřipadám jako cestovatel, ale jako obchodník... není to ono, ale ta možnost je i tak pěkná. Oni vyslyšeli, co lidi nejvíc chtěli. Nezlobim se na ně. :)
-
-
Presne to jsem si taky rikal.
-
-
máš insta-teleport k základně ;-)
-
-
Skoda ze tam nedali insta teleport do stredu galaxie....
-
-
Škoda že tu stále musíme číst ty tvoje bláboly....
-
-
-
-
-
Pro ty chytráky, co tady píší, že MP si vymyslela komunita a nikdy to někdo z týmu nepotvrdil.
Tady je rozhovor s Sean Murray 14 dní před vydáním hry. https://www.youtube.com/watch?v=ZqeN6hj4dZU
V 5:45 sám, bez toho aby mu někdo vkládal slova do úst říká, že tam MP bude.
Ale kdokoliv tuto hru hrál tak na první pohled vidí, že to co prezentuje v téhle šou je úplně něco jiného, než co skutečně vydali. -
-
Vzdycky kdyz tvrdili ze tam budou online funkce tak rikali ze sance ze nekoho potkas je presto naprosto minimalni. Takze jedna vec je ze tam pak zadna online funkce nebyla. Druha vec je jak najednou vsinchni nadavali ze nemuzou hrat s kamarady, coz nikdy jit ani nemelo. Proste nafouknuta bublina. Koupis hru kde ma nekoho ciziho potkat jen par hracu jako velmi ojedinelou udalost a pak nadavas ze nikoho nepotkavas. :-)
Stejne tak naprosta vetsina pripominek byla mimo. Asi jako ta katastrofa ze tam nebyly funkcni portaly. S nimy by to bylo zabavnejsi? -
-
Angry Joe ve svojí recenzi několikrát jasně prokázal lež tvůrců, tak nevimm co to tady zkoušíš. *15*
-
-
Při koukání na Angryho recenzi jsem si vzpomněl na Poláčka, jak ve Fight Clubu vehementně tvrdil, že tvůrci nikdy nelhali a že si to hráči sami vyfantazírovali. *15*
-
-
hlavně si u všech těch lživých videí zkontrolujte data... pak zjistíte, že se HG zase tolik neliší od všech ostatních vývojářů, kteří říkají třeba já nevim "bude to taktické survival RPG s hutným příběhem" a nakonec z toho vyleze division :-P výroky o multiplayeru v nms jsou vzhledem k délce vývoje hodně staré a v pozdějších videích murray i říká, že se na multiplayer nesoustředí, což pak ještě podtrhuje tweetama, kde vyloženě říká, že nms neni multiplayerová hra. Ano, mohli to říct výraznějc, ale kdo by čekal, že jsou lidi až takový telata, že to uplně vyignorujou a budou zafixovaní na rok až 2 roky stará videa, kde měli ještě vývojáři pocit, že to zvládnou.
prostě:
A: stihneš mi donést tu knihu?
B: jasně
A: proč jsi mi tu knihu nedonesl?
B: já to nestihl
A: LHÁŘI ZASRANEJ OMLÁTÍM TI HLAVU O PATNÍK DEBILE, ZASLOUŽÍŠ CHCÍPNOUT NA KLOKTÁNÍ KYSELINOU!!!!!! -
-
Ty výroky byly z videa chvíli před vydáním, takže smolík. Tohle už je fakt fraška pánové. *15*
-
-
-
-
Vzhledem k tomu, že planety (jejich názvy, místa) jsou sdílené mezi všemi hráči, tak už první nebo druhý den s trochou koordinace dorazili dva hráči na stejné místo, ve stejnou dobu - viděli stejné věci, jen sebe navzájem ne.
Tady prokázali, že výrok o tom, že ve hře můžete potkat jiné hráče, ale je to velmi nepravděpodobné, byl lživý.
Když ti řeknu, že ve hře Batman: Arkham City můžeš za učitých, VELMI NEPRAVDĚPODOBNÝCH, podmínek vidět prolétat Supermana a když na něj vystřelíš batarang, tak sletí dolů, ale ve skutečnosti to nebude pravda, tak to nevadí, protože jsem předem přece říkal, že je to velmi nepravděpodobné?
To pak můžou vývojáři slibovat prakticky u jakéhokoliv herního prvku, který prostě nestihnou dodělat *1* .. "my vám říkali, že je to nepravděpodobné" -
-
Vadi, ale velice, opravdu velice, malo. :-D
Je proste zasadni rozdil mezi tim kdyz nedas online treba do hry co je na nem postavena (jakoze by ho slibovali do World of Warcraft a pak to tam nebylo). A neco trosku jineho kdyz je to uplne vedlejsi prvek na kterem hra nestaci a kvuli kteremu to nekupujes.
Takze jo - pokud by slibili ze v Batmanovi muzu jako easter egg sestrelit supermana a nebylo by to tam, porad by to byla fakt luxusni a paradni hra. -
-
Nevím co to bereš, ale já chci taky !!!
-
-
-
-
tak to tvé video panáčku je cituji z ytb "Publikováno 3. 10. 2015" takže 14 dní před vydáním asi těžko ;-)
-
-
Multiplayer vem cert...
Ja porad cekam na:
- velky a zabavny vesmirny bitvy
- pouzitelnej system frakci
- moznost delat "cokoliv" (protoze zatim je to v podstate jen tezba) -
-
"moznost delat "cokoliv""
Čoveče, ty vůbec nemáš malé nároky :-D S takovým požadavkem tě ais nemůže bavit žádná hra, ne? :-D -
-
No ja samozrejme nemyslim uplne cokoliv. Jen uzivam stejneho vyrazu kterym nas masirovali kluci a hello games. Tim cokoliv potom myslim moznost uzivit svoje cestovani i jinak nez jenom strilenim do kamenu a sbiranim kytek.
Puvodne nam totiz slibovali neco jako ma treba Elite a to nejake to obchodovani/bojovani/tezbu. Sean treba mluvil i o tom ze celou tu hru pujde dohrat aniz by clovek pristal na jedinou planetu. -
Ono bylo něco na tom , když se říkalo že si lidé do té hry promítali své sny, které se logicky nemůžou uskutečnit, ale to je jako házet hrách na zeď. Prská se už jen z principu
-
-
-
Je to fajn, otazka je, zda pridali vec, která po prvních pár hodin vždy zmizela "ZABAVA" .
-
Dobrá zpráva, ale škoda, že se to celé pokazilo už na začátku. Můžou teď makat, jak chtějí, ale mám jisté pochybnosti, že to výrazně změní už dané názory na tuto hru. Já ale update vítám a doufám v další. Když dám stranou smutné události kolem hry, vývojářů a komunity, je to aspoň zajímavý počín, který stojí za to si ozkoušet.
Měli to vydat v EA za 20 euro. Určitě by tolik nevydělali, ale zachovali by si kredit a nemuseli chodit domu kanálama. -
Kéž by v nějakým updatu prohloubili ovládání lodí za letu, protože v současné době to je tragický a mě to od tý hry úplně odráží...
-
A zprovozní tenhle update i portály, které se x youtuberů snaží x desítek hodin zprovoznit? .... I přes to, že tuto dříve oznámenou fičuru vyhodili tvůrci ze hry. *1* *1*
-
NMS má obrovský potenciál. Nevyužitý.
A jsem hrozně rád, že autoři nedali hru k ledu a je vidět, že ji milují. Sice před vydáním říkali, že tam stavba bází nebude, že to má být cestování a objevování, očividně ale poslouchají hráče a snaží se je něčím novým zabavit, než dodělají další věci.
Ještě jsem na novém updatu nehrál, k tomu se dostanu až večer, ale trošku pochybuji, že toho tolik stihli za oněch 9 týdnů, podle mého toho měli (a mají) dost rozpracovaného, ale Sony tlačilo na vydání. A jestli se pletu, tak klobouk dolů za ten výkon.
Doufám, že tohle je opravdu základ pro budoucí masivní hru, která byla slibována a že nadejde den, kdy těch 60 € nebudu litovat, naopak budu ochotný dalších 60 dát *1* -
-
Maso, že se stále najdou tací kteří si dokážou představit do té hry narvat ještě jednou tolik.
No, vlastně mě to ani nepřekvapuje -
Ono asi nepujde ani tak o naslouchani hracu, ale o docela slusnej damage control po tom fiasku co predvedli..
-