Přejít na výpis diskuzí
Obsidian pracoval na KOTOR 3, chtěl uzavřít trilogii
1.8.2013 | Ladislav Loukota
91 příspěvků
-
obsidian dělal snad na všem=D
-
Přečtěte si Star Wars: The Old Republic: Revan ..kniha spojuje KOTOR, KOTOR 2 a část dějove lini Jedi Knighta v TOR.
-
Tak můžeme si konečně přiznat, že SWtOR byla sra*ka?
Ještě pár měsíců a už to bude povolený říkat i o GW2. -
-
Podle mě to s onlinovkamií není tak jednoznačné. Každému se většinou nejvíc líbíla ta, u které poprvé zažil pravé MMO hraní - gildy, raidy, hraní 16 hodin v tahu, intriky, romance, nenávisti - prostě všechno, co k pořádné MMO patří. Ten první zážitek pak lidé hledají v dalších MMO, ale většinou už ho nenacházejí - a pak nadávají. Takže jestli někdo hrál SWTOR jako první onlinovku, tak to pro něj klidně může být nejlepší hra všech dob. Totéž Guild Wars nebo WoW.
Je to vidět i tady na Games. Vyjde nová onlinovka, Karel Drda je zpočátku nadšen, ale za měsíc ho přestane bavit - a já ho chápu. Má taky ty staré dobré zážitky a vzpomínky a už ho to nikdy nechytne tolik, jako tenkrát. Podle mě kdo hrál někdy MMO tak to zná a není to chyba Bioware. -
-
No to neni uplně pravda, třeba UO mi ve svý době přišlo úžasný, pak přišel EQ2 - taktéž parádní zážitek, no a pak "z donucení" sem se dostal k WoWu, kterej nakonec doteď považuji za nejlepší MMO, přesto že to Blizzard postupně přeorientoval na šikmookej trh, kde dochází i online ke střetu kultur a tim to pro evropany/amerikány pos-al, což nějakou dobu samozřejmě potrvá neý se to plně projeví.
-
-
Nemám co přiznat, to muselo být jasné každému, kdo alespoň chvíli hrál WoW a SWToR zkusil.
-
Nevím, kdo ti zakazuje říkat, že se ti ty dvě hry nelíbily. Říkat to můžeš. My s tebou můžeme nesouhlasit. Case closed.
-
Je to druhé/třetí nejhranější MMORPG. Co bys chtěl přiznávat dál? *5*
-
-
To je lež.
Jinak je pravidlem, že se blázniví fandové GW2 ohání prodejními čísly. Nic jiného jim totiž nezbývá. -
-
Doplním, že jsem psal o SWTOR. To JE druhé nejhranější MMORPG. Stačí vygooglit statistiky. Já nemám nic proti názorové různorodosti, každý ať si hraje co chce, ale tyhle rádoby manipulace typu "XXX je sra*ka, priznejme si to" mi lehce vadí.
-
-
nekecaj ...po WoW je na druhom mieste stabilne sa drziace (ziadne free2play) Final Fantasy XI existujuca na trhu od roku 2002
-
Niekto sem postoval štatistiky, kde malo SWTOR viac ako dva milióny hráčov, ale to bolo krátko po vydaní hry a dnes to už dávno neplatí. Teraz má asi tak 200 000 aktívnych hráčov.
-
-
presne, to isté vo WoW-ku. Ale to je jedno kto hrá GW2 ten nech hrá ďalej, je to dobrá hra. Komu sa to nepáči tak to aj tak nekúpi.
-
-
-
-
Nevím, jestli si dělá legraci Obsidian nebo Games, ale není to už asi pátý článek o tom, co Obsidian dělal a nedodělal? Začíná to být vyloženě směšné. Jsem zvědavý, jestli Obsidian ještě někdy nějakou hru udělá, nebo jestli je tohle nějaký nový způsob indie komunitní produkce ve stylu "hry už neděláme, ale nabízíme perfektní komunitní zážitek, jak blogujeme o tom, co by kdyby."
-
-
No, jistě to je jejich chyba, že jim publisheři zařízli tolik her.
-
-
Jestli to třeba nesouvisí s kvalitou těch, co nezařízli... *7*
-
-
Kolikrát ještě budu linkovat ten rozhovor na Kotaku?
-
-
Muh Obsidian.
Bude prdel, až Project Eternity bude stejnej bugfest jako ostatní jejich hry. Ale tak co, cisheteropatriarchii tam stejnak půjde zničit a tak backeři budou spokojení. -
-
No jo, že ten DS3 (první hra s opravdovým bugtrackerem) byl takový bugfest, že...
-
-
-
Které jejich hry jsou nekvalitní?
-
-
je to risk týhle firmě dát kšeft, aby to dopadlo fakt dobře...
-
-
-
Na co chcete KOTOR 3 SWTOR je KOTOR 3 >D Revan tam jasne vysvetluje proc byl pryc Sithove ho maj v zajeti v jednom Flashpointu(dungeonu) ho osvobodite za republiku a sithove ho zas zabijou v jejich flashpointu ,) Sice stoji SWTOR absolutne ted ....... s tema mikrotransakcema kde opravdu musite platit zavsechno ( pokud nejste predplatitel ale i tak nemate vyhrano )
-
-
Si dement, všem sory za spoiler.
-
Revan ale nezemřel.
-
Aha, tak to děkuju za spoiler..
-
a taky to můžeš hrát zadarmo a nemusíš platit za nic... to je logický. Jako by sis stěžoval na demo, že v něm neni celá hra... tohle nechápu. Mikrotransakce tam jsou a pokud si chceš hru opravdu užít, tak si hru předplatíš, nechces, nemusíš, můžeš si klidně dohrát příběh a nedat za to ani korunu.
-
-
ale je od nich drzost to nazývat f2p, kdyby popravdě řekli že je to demo tak by si na to nikdo neztěžoval
-
-
Jake demo prosim ta? Mozes prejst sest dlhych pribehov bez toho aby si zaplatil co len jediny cent.
-
-
-
-
čeká se na nový filmy podle kterých by se dalo kopírovat...
-
Já bych byl rád, kdyby Avellone přestal vykládat o tom, co mohli a chtěli dělat, a soustředil se spíš na to, aby to, co opravdu dělali a dělají, dělali pořádně.
KOTOR 2 byl příběhově mnohem nudnější než jednička, navíc nedodělek (a ano, všechny ty důvody a výmluvy jsem už od Avelloneho slyšel). NWN 2 bylo otrocké převedení DaD pravidel do elektronické podoby, příběhově silně podprůměrné. Dungeon siege 3, na ten by snad i Chris radši zapomněl. Jen ten Fallout NV se mi celkem líbil (Alpha Protocol a MotB jsem nehrál).
Ta story s tajnejma sithama zní dost praštěně.
Takže méně mluvit a více (kvalitně) konat, prosím. -
-
NWN2 zrovna pařim i se všema datadiskama - základní hra má strašně dlouhej rozjezd a skončí někde na 15 levelu. Mask of the Betrayer má pár zajímavých novinek, ale hlavně zásadně omezenej resting - hráč celou dobu pomaličku chcípá, nemůže si dovolit moc odpočívat a je tomu trochu uzpůsobený i prostředí, je to svižnější. Storm of Zehir je zas na druhou stran místy neskutečně zdlouhavý, s pobíháním po dvou velkejch otevřenejch mapách a snad až moc zaměřený na obchod. Eště mě čeká Mysteries of Westgate, ale stejně je to solidní příspěvek do RPG. Obzvlášť pro lemry co je zajímá DnD ale nechce se jim s tim drbat klasicky :)).
-
akurat ze ta tvoja prastena story s tajnejma sithama je fakt pokracovanie pribehu KOTOR, cela MMO Old Republic je o tom, vysla o tom aj kniha a je to sucast expandovenho Star Wars univerza
-
Celej tenhle seriál o hrách, co Obsidian neudělal, je story o tajnejch shitech...
-
-
no par veci ale pouzili v SWTOR. Napr. revan je v jednom flashpointe, ktory ma prave pribeh o tom ze objavili zakladnu nejakych starych sithov/jediov ale inych nez doposial poznali. ono su vlastne v celej hre naznaky ze roboti z gree enclave ked pred tisickami rokov zmizli, zrejme ich niekto preprogramoval a poslal spat, par daily quest poznamok naznacuje ze skor testuju pripravenost imperia/republiky
konec spekulovania :) -
Smutný příběh, kdykoliv čtu o tom, jak mohl být KOTOR III krásným zakončením trilogie. Místo toho jsme dostali neslanou a nemastnou MMORPG. Nechápu EA, co je vedlo k takovému nesmyslu a k takové blamáži, dát zelenou tomuto projektu. Vidina peněz WoWka, to je jasné, ale co dělali prognostici, kteří to mohli tušit?
-
Jako sorry, ale Obsidian zrovna není záruka kdovíjaký kvality a jsem rád, že to neuděli. Osobně považuji KOTOR 2 jako velké zklamání po epické jedničce a teď se o tom básní podle mě jen proto, že to těží z toho samotného názvu, ale ta hra rozhodně takový kvality neměla, resp. neměla takový kvality, jak by se asi mohlo čekat.
-
-
vojka nedosahovala technických kvalit jedničky - prostředím ani systémem = působila víc jako hra v divadelních kulisách, než skutečný svět. Ale co se příběhu týče, tak je to jedna z nejnápaditějších SW věcí vůbec, probírající hodně pěkná témata.
Když jsem to hrál poprvé, docela mě to zklamalo, ale po druhém hraní o pár let později jsem byl nadšený. -
-
Nechapu proc ma starter ty minuska. Nedavno jsem si zopakoval KotOR1 a je to vyborna hra, presne jak jsem si pamatoval...zadna nostalgie. Ale hrani KotOR2 me okamzite omrzelo-je to totiz priserna hovadina. Takova situace Deus Ex a Deus Ex 2...
-
-