Přejít na výpis diskuzí
Odkaz Deus Ex je znát: Dishonored vás nechá hrát, jak chcete
12.7.2011 | Petr Poláček
30 příspěvků
-
+1, čekal jsem rozvedení feelingu z hl2 a ono z toho vylezlo něco úplně jinýho..
-
co?
-
Clovece... Ja si taky jako vyvojar hubu neoteviram, abych tady sypal moudra o tom, co dnesni konzole "dokazi vygenerovat" *1*
Jak si predstavujes rizeni AI... ..v tom se radsi nimrat nebudu, ale kazdopadne mi unika, kde ma byt v Dishonored ten otevrenej svet.
Otevrenej svet, kterej konzole dneska zvladaji bez vetsich problemu.
I kdyz tak nejak tusim, ze ty jsi nejspis moc velikej kadr na to, abys uznal hry jako GTA, Assassins Creed, TES, atd. atd. atd., jako "otevreny svety" *1*
Ze jsi jinej (a lepsi!) jsem si z tvych komentaru vsiml uz davno *1* -
Zrovna motorovka v Doomu byla hodně silná a užitečná zbraň - obvzláště na ty růžové prasátka. A v MP taky měla své uplatnění - když se člověk trochu vyznal v mapě, tak nebyl problém vpadnout spolužákovi do zad a "přeříznout" ho během okamžiku *1*
-
ano, prave sa ozval vyvojar 20 rocnou skusenostou este zo segy, pravda bro *7*
konzoly proste nezvladaju obrovske svety bez toho aby to neloadovalo po kazdom smrknuti, to je fakt bejb, nieto este nejaku samostatnu AI -
a nemam rad ze slovickaris, asi ti nieco chyba?, ....sleduj pointy nie pismenka
-
prvotne konzole, preto bol zostrihany na mindar
-
To ja kupodivu vim, ze je v kazde strilecce nuz, pacidlo nebo treba motorovka, ale nejsou to hlavni zbrane. Tady to vypada, ze to bude jeden z hlavnich hernich prvku (zbrane na blizko) a to me nebere :-( Uvidime, treba to bude jinak, jeste je moc brzo soudit.
-
Jsem prave premejslel, jestli byl ve W3D nuz.
Takze asi byl, co? *1* -
může, pokud chceš plýtvat výkonem na vykreslování podružností
-
Už Wolfem třeba?:)
-
V tomto jednoznačně souhlasím, ale řekl bych, že je stal z těchto věcí takový stupidní standart pro BFU hráče, kteří si sednou a chtějí "víc a víc" a to se dneska prodává. Grafika se prodává. Neustále se opakující AI se prodává. MP bunny jumpy se prodávají! :D Jen málokdo si troufne vydat hratelně nadčasovou hru, protože ta nevoní většině...
-
Pravda *3*
-
Uz Doomem treba...? *3*
Motorovka sice neni zrovna "chladna" zbran, ale "melee" to je. -
Aha - tak ja az ted zjistil, ze po rozkliku je clanek mnohem delsi *1*
A tim na me teprve na plno dolehla retardovanost toho "Skaven123" komentare.
Asi i Hurvinek o valce ma lepsi predstavu nez ty o problematice, ke ktery se tu tak fundovane vyjadrujes *1* -
Houby Bloodem, už Quakem...
-
Jestli máš rád klasické střílečky, tak víš, že počínaje Bloodem v každé najdeš alespoň jednu chladnou zbraň. "Jeden meč jaro nedělá" nebo jak se to říká *1*
-
jo, ten byl skvěle "vygenerovaný"...
jen teď nevím, jestli ho generovalo PC nebo konzole -
Hadam ze mas s vyvojem na konzole ohromny zkusenosti...
... *7*
Vsechno je to o sikovnosti vyvojaru.
Nicmene pri grafice na urovni toho screenshotu uz by se asi museli sakra vytahnout... -
Ten kohoutek mi silne pripomina Source engine, mozna to delaji na nem. Jinak sem teda necekal boj s mecem apod. Ja mam radeji klasicke strilecky. Sem zvedavej, co z toho ve finale bude.