Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Posledni ani nahodou, a umoznil jen menit razeni, ktery stejne nefunguje, takze kdyz mas 30 stacku piva, neni jedno stejny vedle druhyho, ale sou vsemozne rozhazeny, presne stejne jako cokoli jinyho. To musel implementovat dbil.
  • Opravdu nedovedu pochopit, jak si nekdo muze pochvalovat inventar, kde ma na jedny hromade pivo, zradlo, elixiry, oleje, a navic se to neda ani nijak seradit (a to ani s patchema), takze kdykoli chce neco z toho pouzit, musi jak kkt rolovat hledat spravnej flakonek mezi bambiliardou jinych kravin.

    A uz vubec nehcapu system inventare, kde v casti pro qsty zustavaj kramy ktery uz nanic nejsou, a prozmenu v ostatnich sou itemy, oznacene jako potrebne pro dokonceni qstu ...
  • Tak tak, a toho generickyho trashe ... neustale mas plnej (naprosto nepouzitelnej) inventar vseho moznyho bordelu, kterej je ti zcela nanic. Navic se ho prakticky ani neda nijak zbavit, resil sem, proc porad nosim 200kg zateze ... a ony prej knizky, a jedinej manik kterej je vykupuje, ma 200 zlatejch ... lol.

    Pritom takovy naprosto zbytecny prace (a penez) co muselo stat udelat desitky ruznych mecu, zbroji ... a vsechno knicemu, protoze to vubec nanic nepotrebujes, a nijak to nevyuzijes.

    Evidentne doufaj, ze si tu hru hraci napipsou sami. Stejne jako v pripade TES ...

    Navic je Geralt zjevne sklerotik, protoze si ani nepamatuje, co kde videl za potvoru a jak silnou, takze kdyz nekde narazis na ten otaznik kterej hlida neco moc silnyho, za 1/2 hodky si stejne uz nepamatujes jak moc silny to je. Hromadu qstu nejde dokoncit, nebo se ze zcela neznamyho duvodu za nesplneny oznacej, nebo se prozmenu splnej, aniz bys vedel proc ... a to plati i s nejposlednejsim patchem.

    Za napad pri loadingu prehravat video by pak meli tvurce pribit za kule na vrata, protoze koukat po 30, 50, ... na totez, to je na zabiti. Dohral sem to, ale vic nez 1/2 otazniku na ostrovech (predevsim ty trapny ve vode) sem odignoroval, stejne jako zjecne primarni herni soucast ... karty. Ty to vnucuje na kazdym rohu a zcela zjevne jen proto, aby snima clovek travil hodiny a hodiny ...
    Mno a nektery sceny "vlivu rozhodnuti" ... sem nejak vubec nepobral a vubec nepochopil, jakyho rozhodnuti ze se jako tycou. Coz opet beru za zasadni vadu hry, kdyz si hrac neni vedom toho, ze nekde neco zvolil a proto se neco stalo. Ne ze by to ve vysledku nebylo uplne jedno.
  • btw proč jsi do huby bereš něco, co jsi nehrál? DD jsi viděl tak pět minut na youtube a v Dark Souls tě vysekal první boss a pak jsi s brekem šel na diskuze dělat ze sebe p*ču :) Nesnáším lidi, co kritizují něco, co nehrálí. Samozřejmě Dragon Dogma není žádná mlátička, je to klasické sanbox RPG s fantasticky zábavným combatem, který nemá obdoby a překonává milionkrát, to co jsem me viděli v CRPG a hráč to vtáhne milionkrát více do hry než nudná click and point myšařina, proto je DD daleko více pro mě RPG než cokolik jiného.
  • troska co vytahuje Metacritic. *15* Prostě Del0. Na nic se nezmůžeš, jen na agresivní mluvu bez argumentů
  • del0
    Dragon's Dogma? To myslíš tu mlátičku, nad kterou tady pan japanofil onanuje jako o herním vrcholu, kterému se západ nevyrovná a která má na Metacriticu 78 / 8.3, což je méně, než Witcher 3 nebo třeba Pillars of Eternity? KK. Každý je tady zvědavý na takový funboyský plky. *15*

    Mimochodem, nikde sem nepsal, že DD nepatří pod kategorii RPG. Patří tam, protože obsahuje prvky RPG. Nicméně tam patří stejně jako tam patří hry typu Diablo nebo Borderlands. To znamená hlavně řežba a roleplayingové možnosti nulové. Teď mi pojď Ty vysvětlit a obhájit si svůj názor, jak tam je hrozně moc roleplayingu, protože si můžeš vybrat, jaký si vezmeš armor, jestli potvoru podřízneš nebo umlátíš zepředu nebo si necháš dávat rány a budeš si jakože hrát na rytíře (podle této "Vogonské" logiky je i roleplaying v Doomovi, kde si můžu hrát na řezníka s motorovkou nebo na tichošlápkla s brokovnicí - a změní to samozřejmě gameplay - lol). Pojď mi popsat ten combat, jak je dobrý a jak je combat nejdůležitější prvek v RPG, v žánru, který nikdy o combatu nebyl. *15*
  • Třeba se s tou hrou začne něco dít a ještě z toho možná moddeři udělají hru, která bude bavit i mě, člověka, kterému se Witcher 3: Wild Hunt bohužel moc nepozdával.

    Těch cca 15 DLC, které dosud vydali, mě přijde jako nastavovaní omáčky. Po kvalitativní stránce, to do hry v podstatě nic nepřidalo - alternativní vzhled Ciri? tý brďo - must have! :-D jiný brnění - must have! (ironie).

    Na tu hru nadávám, protože jsem se po několika letech zase trhnul a koupil si PC titul - jinak již nehraji, jediné co rád pustím je War Thunder. Ta hra mi přijde teatrálně nevyvážená, ALE HLAVNĚ ZOUFALE NUDNÁ! repetetivní questy, trapný otazníčky na mapě, který jsem po cca 6 hodinách už ani nechtěl odkrejvat - protože tam bylo tak leda 20tý místo moci, nebo hnízdo příšer. Rádoby obrovskej herní svět, kterej je ale úplně o ničem, nebaví vás tam nic odkrejvat, všechno se neustále opakuje. Tak tam nacpali pár milostnejch scén, aby převážně mladší hráčský obecentstvo ryčelo nadšením :) Myslím, že pojem RPG není jen příběh - ten má Zaklínač z hlediska scénáře určitě promakanej.

    Ale ty ostatní herní aspekty mě prostě rychle přesvědčili o tom, že hrát jen kvůli tomu, abych se dozvěděl, jestli plácnu Ciri bude mít lesbickej vztah s Yenn - je mi úplně jedno, jako celá ta hra, kterou pro mě subjektivně poláci uplně domrdali.
    MIluju Baldur´s Gaty, proseděl jsem hodně času u Might&Magiců, Gothiců, System Shocků, Deus Exů....ale touhle hovadinou holt zůstanu nepolíben.

    Stejně jako těma "mange hentai bukkake" (osobní pojmenování rejžožroutskejch her) blitkama allá Final Fantasy. To jsem nikdy nechápal - co na tom kýčovitym vizuálu vidíte a co vás na tom scénáři pro 12 letý děti baví? protože nikdo jinej, než 12 letý dítě a tydít ty jejich přiteplený, cukroušský videa s okatejma panenkama a blbečkama s mečem jako mrakodrap prostě nemůže brát vážně. Uffff.....musel jsem si ulevit a kde jinde, než tady v Mecce, kde je nejvíc Zaklínačů a teplánků, který stříkaji z mange :-D
  • tak určitě nám zde vysvětlíš a o obhájíš si tím názor, proč např. Dragon's Dogma není RPG. Díky předem, rád si poslechnu tvoje teze :)
  • Modovat by potřeboval příběh v poslední čtvrtině hry - po dohrání 3/4 hlavní linie a kupy vedlejších a zakl. úkolů to (z mého pohledu) postupně padá do nudy a stereotypu. SPOILER: Úkol posbírat pomocníky na finální boj s Divokým Honem, tzn. vrátit se do už navštívených lokací a všechny je obejít je už úplně zbytečně nastavovaná kaše, která sráží atraktivitu pokračovat v hlavní linii na 0.
  • del0
    "Dragon' s Dogma, Dark Souls, Demon Souls a Bloodborne přesahují vše, co za posledních x let splodil západ s velkou rezervou."

    Kk & whatever, nicméně diskuze o mlátičkách je vedle. Tady se probírá RPG.
  • akatosh hodně zoufale tu vnucuješ svůj divný názor, prostě někdo má rád rpg v propracovaném světě a někdo hack n slash s metrosexualem a 400 kilovým mečem
  • Jen tvůj osobní názor. Nic víc...
  • Cize remiza so souls? Obe zvladnu aj analfabeti? Je to mozne u Souls som si tym isty, kedze tam je takmer nulova interakcia s prostredim, dialogy takmer ziadne, vsetky predmety krasne svietia do dialky.
    Idealna vybavenost na ne je cinsky negramotny farmar, vysoko odolny voci repetitivnosti a trpezlivy na grinding.
    U Witchera si tym nie som uplne isty, predsa len viac interakcie, viac moznosti, dialogy co maju zmysel pre hru...ale tak verim ti, kedze vravis z vlastnej skusenosti, mozno ma witcher naozaj tak nizke mentalne naroky ako souls hry.
  • takže jsi pod analfabetem? Ok, zaznamenáno! Jinak v tom případě Witchera 3 zvládne i duševně chorý rom z Ostravska, který vypne titulky a bude poslochat Polštinu. Hledat červené stopy pak zvládne i jeho pes :)
  • Tak u neho treba vediet aspon citat, Souls zvladnu aj analfabeti ;-)
    Bloodborne som nehral, nehravam na konzolach, ale tak asi by som to dal ako vsetky ostatne souls, kedze to nekladie na hraca ziadne naroky okrem trpezlivosti. Na NG+ maju naozaj kvalitne zvysovanie obtiaznosti..zvysit HP a silu utokov...sooo revolutional ;-)
  • tak určitě je to nepřístupnější než casualita Witcher 3, kde je tak blbé A.I, že ani neútočí na hráče *15*

    BTW Skille Mantorku jak to máš s Defiled Chalice, já teda na NG+ mám teda docela problémy, je to masakr. Zajímalo by mě, co taková skilla jak ty se s tím vypořádala...
  • Myslis tie klasicke azijske hry podla hesla "zabi vsetko co sa pohne a ked na to nemas pregrinduj sa cez to". Ano to je naozaj strasne nepristupne masovemu publiku a zaroven neskutocne narocne ;-) Kde sa hrabu zapadne rpg s alternativnym dejom , prepracovanymi NPC a obmedzenymi zdrojmi na leveling.
  • nebreč casuále *15* jednou dospěješ a pochopíš *3*
  • A ty asi nevíš co znamená slovo kýč když jsou tvoje oblíbené hry viz. ten odpad nahoře.
  • neboj Zaklínač 3 je daleko větší masovka než to, co jsem vyjmenoval za hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit