Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Legacy of the Void má hodně špatný příběh. Nedávno jsem tomu teprve dal šanci a po pár misích jsem to začal přeskakovat, jak jen to šlo. Po tisící první poslouchat, jak čelíme přesile, ale jak naše odhodlání přemůže všechny nástrahy osudu, prostě nešlo. To už ani není patos, to je parodie. Hra samotná je dobrá a bavila mě. Ale zatímco v jedničce jsem truchlil za Tassadara, tady mi všechny kladné postavy byly úplně ukradené.
    • to je problem blizzardu už dlouhodobe, i Diablo 3 melo trapne odvypravený pribeh. Když to srovnám s diablem dvojkou, je to smutné kam klesli
  • Rok 2006 byl pro RTS posledním dobrým rokem. Letos si můžeme připomenout 10 let úpadku žánru, který byl obětován na oltář konzolí.
  • yuri.sidius
    No každýmu se asi líbí něco jinýho, já sem byl s příběhem SC2 víceméně spokojen, epilog byl pravda uspěchaný za což mají blizzardi velký mínus, ale jinak dost epic na to abych to bral jako dobrej konec.
    Srovnávat první a druhý starcraftu je těžké, jiní lidé a jiný styl vyprávění musel skončit s jiným výsledkem, ale přirovnávat první starcraft k hře o trůny není na místě, první starcraft má zrovna tak černobílé postavy jako druhý, Raynor, Tasadar a Fenix (no vlastně všichni protossové až na conclave) jsou klasičtí good guys, zergové jsou prostě evil a pak je tam pár šedých postav aby to bylo zajímavé.
    A pak SC2 nekopíruje W3, ale primárně babylon 5, ale s tím problém nemám, protože B5 je nejlepší sci-fi seriál všech dob a rád sem asi ho tím připoměl. *1*
    • Taronyu
      Mne to Babylon 5 až tak nepripomínalo. Ten mi skôr pripomínal Mass Effect. A hlavne jeho koniec, kde sa rieši podobná zápletka ako v B5, no v B5 to ukončili dokonale zatiaľ čo v ME to je katastrofa *1*


      Ale že je to naj sci-fi seriál, tak pod to sa rád podpíšem :)
    • zrejma dostatecne neuznavas autoritu Dr.Sheldona Coopera, ten tvrdi, ze b5 neni scifi natoz dobry *1*

      me taky bavil, hlavne londo, ostatni postavy byly takovy vylozene archetypalni, nez aby byly zajimavy

      kocka claudia christian https://www.youtube.com/watch?v=UCMCZS1ujuw

      a excelentni walter koenig, kterej pro me byl do ty doby jen pritroublej cechov ze st, tady naopak dokonalej zaporak
  • Rozsekat tu kampaň na 3 hry byl prostě špatný nápad. Hlavně když mezi tím byly tak obrovské mezery. Respektive špatný nápad z hlediska singleplayeru. Pro MP to podle mě bylo prospěšné.

    Wings of liberty jsem dohrál 3x a můžu říct že je to dobrá hra s ok příběhem. Heart of the swarm jsem dohrál jednou a krom toho, že gameplay kopíruje WoL kde to šlo, ten příběh je hodně špatný a je v něm asi milion děr. To mě zrovna do Legacy moc nenamotivovalo.
    • Blue.Shark
      Já bych zase neřekl, že to rozdělení na 3 díly bylo až tak hrozné. Když se na všechny tři díly podíváš jako na celek, pokud by je Blizzard chtěl vydat v současném stavu najednou, dostali bychom abnormálně dlouhou RTS, na kterou bychom si počkali ještě o šest let déle, a jejíž vývoj by se moc nevyplatil. Každý z dílů je totiž docela dlouhý (u mně průměrně 30 hodin). S kvalitou příběhu už je to trochu jiné a nejvíc to podle mého názoru bylo znát na WoL (dobré) a HotS (přímočaré, jednodušší). Na druhou stranu ale nemohu tvrdit, že je kterýkoliv ze Starcraftů 2 špatnou hrou.
    • Souhlasim, holt si rekli, ze vice vydelaji, kdyz to vydaji trikrat, coz by me v zasade ani nevadilo, ale tady to pro hru i hrace bylo vylozene negativni.
      • epizodni vydavani her je mor vzdy

        je to jak dlc, jen snaha zdimnout nejvernejsi fanousky, coz je hnus
        • Asharak
          Taková škaredá slova... Hitman si pro tě přijde!
  • Tak ono ani SC nebol pribehovo nejaky zazrak ale v tej dobe to bol dost super pribeh na strategiu. Teda oproti konkurencii. Osobne si myslim ze po tom ako Blizzard ohlasil svoj zamer rozsekat SC2 na 3 casti, a nastval tak cast hracov, vecsine ludi uz o pribeh ani moc neslo. Ono aj cakat niekolko rokov ako sa to dalej vyvynie v dalsej casti sa nie kazdemu chce. Ostatne sa Blizzard ani netajil ze od zaciatku tlacia dost na MP a progaming.
    Dovodov preco je dnesny stav taky aky je (teda naprd) bude viacero a nemyslim si ze je to len chabym SP. Blizzardu sa pri prvom LoW podarilo celkom slusne vybalancovat jednotky ale aj ranking v MP este fungoval. Ostatne aj to zrusenie klasickej LAN hry alebo obmedzenia okolo modov moc popularite nepridalo. No a HotS dokonale rozbil jak balanc tak ranking a rozmlatene je to doteraz. Akurat ze LoV k tomu pridal chaos vdaka novym jednotkam a rychlejsej hre. Nic nezvycajne ked v 3v3 hra proti sebe team zlozeny z bronzovych a gold hracov proti teamu kde 2 mastri a jeden gold. No ako to asi dopadne ze? Nemoznost si pozriet prave level protihracov este pred hrou, co sa v starom SC dalo. Ostatne aj tak je to zbytocne kedze ranking aj tak neodpoveda tomu ako ten hrac realne hra. Fakt nechapem ako mozu byt niektory hraci v diamond, dokonca aj master lige a hraju ako keby to mali prvy krat zapnute. No a modovanie na to uz vecsina aj tak kasle. A co sa tyka progamingu, nevyhoda SC je ze pokial to divak nepozna a nesleduje tak tazko pochopi co sa na obrazovke deje. Predsa len ta hra je komplexnejsia ako nejaka Dota2 a preto aj menej divacky zaujimava. Nehovoriac ze v top 20 hracov sa tocia stale ty isty korejci a obcas sa tam objavi nejaky ten nekorejec.
    • Hots je skutečně extrémní případ naprostého diletantismu Blizzardu, co se týče matchmakingu, balancu hry, hratelnosti, žebříčků a atraktivnosti na koukání. Vždycky když k němu vypustí nějaký patch, tak tím akorát potvrdí, jak ta hra vnitřně rozbitá. Třeba předělají naprosto radkiláně postavy a jejich vlastnosti - viz. třeba Kealthas, který už se obměnil několikrát nebo spousta chyb, které se dají zneužít Tracer - a gravity bomba. Po každém takovém patchy si pak člověk uvědomí, že investoval svůj čas do pěkné pitominy. A to ignoruji fakt sledovanosti, skutečně mi jde jen o hratelnost.

      Dota2 je proti tomu lahoda.
      • Hah. A kvůli tomu Starcraft 2 hraje tolik lidí. MOBA hra se s RTS nedá srovnávat. máš to nějaké popletené
        • Reagoval jesm na část příspěvku nema22, který se věnoval právě Hots a já měl za to, že se baví i o Heroes of the storm. A ono to bylo o 2. datadisku SC2. No nakonec ten ranking system Blizzard sdílí napříč titulama.
  • tak to mě se to líbilo. mám načtené i všechny knihy dokola a já jsem spokojen. škoda, že to mnoho lidí tak nevidí a to mě mrzí, ale s tím nic neudělám. takže asi tak nějak.
  • tento text rozhodně nepsal Adam Homola.
  • tomocz
    To sedí. Vždyť i graficky to šlo do plastelínovýho hávu, z Diabla taky udělali omalovánku, HotS je omalovánka, Overwatch jak by smet. Blizzard šel v tomhle ohledu naprosto do háje a ze svých temných, krvavých a šedivých světů dělá omalovánky pro děti.
    • Blizzard nikdy nedělal tmené, krvavé a šedivé světy. *15* Možná tak Diablo. Doporučuji si prohlédnout nějaké screenshoty z původního Starcraftu, pak uvidíš že tam ty barvičky vždycky byly. Vybledlý svět nemá ve sci-fi co dělat, vesmír je krásně barevný.
      • Na druhou stranu, barvy jsou jedna věc, stylizace druhá.
      • tomocz
        Vesmír je temnej a prázdnej :D Ano SC byl barevnej, ale pořád nepůsobil dojmem plastelínový omalovánky, ke který se stáčí nynější tvorba Blizzu. A sice tady dávám hate, ale i tak uznávám, že Diablo i SC2 byly pořád docela zábavný a peněz za ně nelituju.
    • O grafický styl ani tak nejde, ale SC2 mne zklamal co se týče lowpixel modelu, nizke kvality textur na modelech, absenci fyziky, animací, zoomu, alespon približného zachování proporcí jednotek (treba miniaturní battlecruisery) atd.

      ale chápu že hratelností jde o zbesilou klikačku takže bez vlyvu na hratelnost to jinak udelat nešlo. Očividne to ale spouste lidem vyhovuje.
  • kostejnesmrtelny
    Bohužel, je to tak. Nejdřív D3, teď tohle...

    Metzen musí ven!
    • Krescz
      kámo wowko je na tom 100x hůře....z dříve epické hry, která představovala výzvu je teď online hra pro děti od 3 do 7 let
      • A mas odprogressovanou mythic citadelu?
      • Jsem si jistý, že máš velké zkušenosti s wowkem od classicu do teď. Protože by mne fakticky zajímalo kdy a v kolika jsi ho začal hrát a čeho jsi dosáhnul. Jsem si téměř jist, že kdybych komukoliv naservíroval classic vč. lidí co po něm brečí tak by brečeli ještě víc.
        Výzev je víc než dost. Otázka zní co člověka baví.
        Jenže klasika - člověk co má málo zkušeností, nejlépe danou hru ani nehrál, max. někde staženou na normal a pak trollit v diskuzi že jsem king a hraju nejlépe na Ultramegahard, páč jinak to nemá cenu. Nebo mě to nesedne, tak je to kravina a hrajou to jen . Místo argumentu a věcné kritiky jen odsouzení. To je chování par excellance.
        Sorry, ale ač na spoustu věcí vzpomínám rád i kvůli lidem, tak dneska bych Ultimu, staré UFO, atp nechtěl ani náhodou.

        P.S.: Když už používám cizí slova, tak je dobré aspoň tušit co znamenají.
  • S tím asijským vlivem, jak tu někdo zmínil, je to ovšem fakt. Protossové mi v SC2 přijdou, jako by někdo zkřížil Želvy Ninja s Korejcema. Nejspíš úlitba národu, pro který je SC národní sport.
    • A ještě víc je to vidět v Overwatchi...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit