Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když sem byl malý tak sem měl omezení na počítač a tv pokud sem něco provedl. Rodiče mě potom posílali abych si hrál venku. Byslel jsem na předměstí Prahy a venku sem našel drogy alkohol a násilí. Hraní venku už není tak bezpečné jak tomu asi bylo dřív. Trvalo mi dlouho než sem se dostal z toho co sem se při "hraní venku" naučil. Proto zase sám za sebe mohu říct kde bych byl kdybych mě rači nechali doma u pc místo toho abych chodil ven za drogama a alkoholem. No každopádně teď sem už čistý je mi 22 studuju vysokou a chci moc dělat do herního průmyslu ale moji kamarádi z dob "hraní si venku" dopadli mnohem hůře. Takže v dnešním světě je asi uplně jedno kam to dítě posadíte vždy budou rizika že se něco stane. A ještě mě u toho britského testu napadlo že to vlastně může být trošku jinak: Co když pc nevyvolává psychické problémy pouze psychicky problémové děti více vyhledávají pc. Jednoduše důležitá věc je vědet zda porucha předcházela hraní pc a koukání na tv nebo se projevila až po sledování tv a hraní pc. Myslím že správně by se měl ten test provést tak že vezmete zdravé děti a po dobu několika let budete pečlivě sledovat jejich proměnu podle toho jak trávý svuj čas ve spojení s pc a tv.
    • "Co když pc nevyvolává psychické problémy, pouze psychicky problémové děti více vyhledávají pc. " za toto mas moj respekt