Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hm cim vic zaberu ze SW ukazuji, tim vic mi ta hra pripada takova nemastna neslana
    • XorxoxTalarius
      Mne se treba cim dal tim vic libi, ale to je vec nazoru :)
  • Jsem si nejdřív myslel že to nějaký pirát ukradl a udělal free server *1*
  • Je to jako sledovat vtipný komiks parodující StarWars. Rozhodně dám i přes rozporuplné pocity hře šanci.
  • Cahir
    vypadá to skvěle! Jak se mu vysypou ty cetky a boxer mě rozesmálo, stejně jako kopanec do koulí.. A nárážka na Indianu Jonese taktéž potěšila.
  • Na SW:ToR se těším jak malej jarda, ale ten Wookie je prostě WTF?!, sry ale vypadá fakt příšerně....
  • Chtěl jsem hrat za Soldiera :D, ale ted jak vidim ten trailer musím svůj názor přehodnotit.
    • MrSanta
      Soldier? *16*
      *háže kámen*
      *15*
      Smuggler je podle mě nejlepší progress video. Narážky na Indyho a Novou naději se povedly. Já však své rozhodnutí neměním. Trooper Vanguard FTW *14*
      • Ghost47
        Ta "Indiana Jones" scéna se světelným mečem mě taky dostala... a pak ještě ta s tím Wookiem, ta mi pro změnu připomněla tohle: http://www.youtube.com/watch?v=ufDTDUPZrag&feature=related
    • Myslíš Troopera.. *4* To je jak když nějakej člověk na QaA na Gamesconu řekl místo Lightsaberu "Laser Sword". Docela ho ukamenovali *15*
  • Whisp
    Mne sa náhodou tento trailer páčil, perfektná paródia na hru za pašeráka *1*
  • 2MrSanta-Tak to mas pravdu. Souhlasim. Ocividne jsme si uplne nerozumeli. Nemuzes totiz hodnotit hru,ktera jeste ani nevysla. Ja jen celou dobu tvrdim,ze hraci by meli pouzivat rozum,pokud jde o ruzne ''hype clanky'' a vyjadreni vyvojaru tesne pred vydanim hry.
    • MrSanta
      Souhlas. Holt úskalí internetové diskuze *1*.
      PR vyjádření raději vůbec neberu v úvahu. Vycházím pouze z jistých faktů. V případě SW:TOR např. z toho, že se jedná o hru ze světa SW, že to má namluvené dialogy, soustředí se na příběh, budu mít NPC parťáky, vlastní loď, zajímavě vypadající crafting a možnost hrát za Troopera. Grafika mi přijde jako naprosto vyhovující a její styl se mi líbí.
      • clovek muze vychazet i z videi gameplaye...napr. video kde skupinka asi 4 lidi vyrazila do nejake instance - jeden healoval - druhy tankoval a dalsi dva byli v roli DPS, coz je smutne vzhledem k tomu, ze bych to same mohl napsat v diskuzi u WOWka a nikomu by se to nezdalo divne
  • Mohl by my pls někdo v rychlosti říct jaké tato hra přináší inovace ?
    • Jason_dinAlt
      Tři hlavní inovace jak to vidím já:
      1) Nové prostředí, kde se hra odehrává. Pokud bych si měl vybrat mezi světem fantasy a SciFi, beru bez přemýšlení sciFi.
      2) Měl by být kladen obrovský důraz na příběh a jeho podání. Veškeré dialogy by měly být namluvené, takže už by se nemělo stát, že kliknu na NPC a on na mě vyplivne text s popisem questu. Toto by mělo umožnit silnější ponoření do děje. Z toho co jsem zatím viděl na videích, musím říct, že se mi to tak líbí.
      3) Tím, že je hra vyrobena novým týmem lidí, znamená, že tam budou desítky drobností udělané jinak. Jestli k lepšímu nebo k horšímu, to ukáže čas.

      Wowko mě po pár letech už nic nového nedává, takže hledám něco nového.

      Každopádně bez ohledu na to jak to bude hrozný nebo dobrý, já to rozhodně zkusím zahrát a budu to hrát až do té doby, než mě to přestane bavit. Jestli to bude za tři měsíce nebo za tři roky to se uvidí.

      Než SW vyjde, tak si ho ukrátím pro mě nově objeveným Pirates of the Burning Sea, které mě teď naprosto nadchlo. Jestli máte rádi plachetnice a loďě, tak zkuste. Dá se to hrát i free.
    • Inovací je to, že se nesnaží přinýst žádnej novej systém boje, nebo novej systém pvp, kterej se po dvou měsících projeví masivním odlivem hráčů. Přináší klasický fungující (podtrženo!) model MMORPG posazený do světa, který je fenoménem na poli scifi žánru. Podle ohlasů betatesterů, kterejm věřim víc, než tlachání v diskuzích na games.cz, bude ta hra přinášet epic feeling Star Wars filmů. Já zůstanu u čekání na kvalitní mmorpg hru. Nuff said.
      • Takže v podstatě je to kopie wow s příběhem co tě vede ?? Docela laciný škoda
        • Cahir
          Spíš než s příběhem, tak se systémem rozhodování, ne nepodobným tomu z Mass Effectu. Ta hra je prostě mnohem více zaměřená na "implementaci" hráče do univerza hry (měl bys mít pocit, že jsi součástí příběhu, světa, tvoji NPC společníci budou plně rozvinuté charaktery, jenž budou mít minulost, vlastní questy atd. - stejně jako v DA či ME) než WoW, který byl spíše cílen na milovníky grindování (no offense). V tom je hlavní síla SWTOR, jak přesně se bude lišit v herních mechanikách samozřejmě zatím nevíme, i když pokud bys sledoval videa z bety, můžeš si udělat jakous takous představu.
    • MishKonn
      Největší inovaci vidím v tom, že nám konečně někdo dá propracovaný online svět Star Wars. Ano, bylo tu už SWG, ale to šlo zcela mimo mě. Pravda, hra používá dle všeho osvědčené mechanismy, ale na to, aby byla průkopníkem žánru, je v ní bohužel nasypáno až příliš financí. Tahle hra musí především fungovat, ne objevovat Ameriku.
      • Dobře tím pádem zůstanu u čekání na GW2
  • Se slzou v oku vzpominam na bounty huntera z puvodnich SWG ktery mel na vyssich levelech za ukol za pomoci ruznych skillu vystopovat, dohonit a zabijet konkretni ZIVE hrace na ktere dostal kontrakt, na nejvyssich pak jedie co meli jen jeden zivot.
    Tohle pri letmem pohledu pusobi spis jako hra pro deti, na druhou stranu, treba v KOTOR2 si pamatuju quest kdy jsem za sitha vyvrazdil celou uprchlickou kolonii vcetne zen a deti a v ramci questu bezne vyuzival, mucil a vrazdil nevinne a kazdeho kdo se mi postavil do cesty (zkratka v kazdem questu volil tu nejvic "evil" moznost)... myslite ze to bude podobne i tady, nebo to bude vymekle aby neodradili masy?
    • takze myslis ze se uz nebude hrat na moznost good/evil volby ale kazdy si presvedceni zvoli na zacatku hry pri volbe postavy (jednou sith navzdy sith), protoze kdyby tam ty moralni good/evil volby jako v predchozich dilech dali, asi by se nejakemu tomu vrazdeni nevinatek tezko vyhnuli
      • MrSanta
        Systém morálky funguje i v SW:TOR. Při questech máš možnost volit "světlé" nebo "temné" řešení. Takže můžeš hrát "světlého" Sitha nebo "temného" Jedie. Dokonce je ve hře i speciální gear, který je vázán na úroveň příklonu postavy k temné nebo světlé straně.
        V jednom videu si Jedy mohl vybrat, jestli zabije NPC Sitha nebo ho "konvertuje" na světlou stranu. V jiném (za Republiku) si zase v rámci rychlého postupu v daném questu vybrali možnost vyplivnout část posádky do vakua.
        • skaven123
          tebe sa tie "zle" moznosti vazne zdaju evil? mne to pride asi take evil, ako zastrelit npc, len preto lebo tam je, ako typek vyssie spominal Kotor 2, vyvrazdit dedinu, zeny a deti, ...toto natuty v old republic nebude :)
          • MrSanta
            Nezapomínej, že toto jsou jenom příklady, o kterých vím z videjí. Jaké další volby tam budou netuším. S vyvražďováním dědiny taky nepočítám. To mi ale nevadí, jakožto správný Trooper chráním životy civilního obyvatelstva *1*
    • no jestli chteji dostat aspon PG12 tak to bude hodne vymekle
      • MrSanta
        KotOR má PEGI 12+

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit