Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • konecne firma, ktera zavrela hubu vsem co si stezuji jak je PC verze zbytecne vydavat kvuli warez scene:-) z REMEDY by si vsichni meli brat priklad. Kdyz nekdo umi, tak proste umi a kdyz nekdo vyda kvalitni hru, kvalitne optimalizovanou a zabavnou za rozumnou cenu.....kazdy si to rad koupi. Kdyz ale nekdo vyda nehratelny a nezazivny humus, ktery potrebuje dalsich 5 patchu a jeste za cenu cca 1000,- s herni dobou sotva 5 hodin, tak moc lidi asi o koupi uvazovat nebude. Asi to bude chtit, aby vsichni vyvojari se snazili pri konvertu na PC stejne tak, jak kdyz tvori hru pro konzole a neflakat to, pak to PC hraci oceni. Takze asi priste min kecu a snazit se, jako to umi remedy a par dalsich
  • Když jsem si přečetl, že "Náklady na vývoj a marketing PC verze se zaplatily za prvních 48 hodin", měl jsem z toho normálně radost :))
  • Podle mě o koupi hodně přesvědčíla cena. Dát "novou" hru za €21 je prostě dobrej nápad a je vidět že se vyplatil.

    Na rovinu řeknu že jsem se chystal stáhnout zkušebně z warezu, ale když jsem viděl tu cenu tak jsem to už neřešil.
    • taky jsem o tom uvazoval a takovych nas asi bylo dost, aby take ne.....vzdyt nas to dnesni vydavatele nuti takto delat. Dema her vydaji az po zahajeni prodeje, protoze vidi ze se hra nejak neprodava a nebo demo nevydaji vubec. Pak se najde v prvnim dni par smutnych, kteri si hru koupi a zaplavi forum problemama se spustenim atd.......nebo prijde recenze s hodnocenim 6:-D ale myslim, ze REMEDY je zaruka kvality a neco to znamena, stejne jako kdyz se rekne VALVE. Jooo kdyz se rekne UbiSoft, mam velmi znacne pochybnosti:-D Urcite AW pomohla nizsi (rozumna) cena a take to, ze na konzole byla velmi uspesna a nejaky ten rok je uz venku
  • Inquisitor
    To je jedině dobře, aspoň se ukazuje že slušných hráčů kteří hry kupují je dost. Mohli by ukázat že se konverzí na pc nemusejí bát. Pokuď ovšem nevydají nedoladěný paskvil a jeho neúspěch nehodí na vinu pirátům. Což je ten nejjednodušší způsob.
    • A nejcastejsi argumentace vydavatelu ,kdyz prijde na nizke prodeje pc verzi her *1* .
  • filias
    Je i chválihodné, že se to rozhodli neprodávat za standartních 50€, ale za 21. To se cení. Jsem ve 4. epizodě a až na občasnou nevyváženou obtížnost a trochu vyšší HW nároky je to skvělá příběhová hra.
    • Před chvílí jsem to dorazil na hard, je pravda, že občas jsem se tedy zapotil, někdy svou vlastní vinou, někdy díky ovládání, které podle mě nemá zrovna rychlou odezvu, hlavně úhybné manévry přes shift byly občas oříškem, když na mě šli ze všech stran. Zítra se vrhnu na dlcčka. Ale za pět stovek, no nekup to, hlavně jsem byl vcelku očarován tou krajinou, do které je hra zasazena.
      • filias
        Jsem béčko, někdo mi dává zabrat i ta normal obtížnost *3* Grafika je samozřejmě nádherná - obvzláště ty scenérie přes den.
        • Já ani nevěděl, že to mám na hard, dokud mi dnes nenaskočil achievement *1* Jinak mám většinou rád zlatou střední cestu, tedy obtížnost normal. Neboj, i já měl chvíle, kdy jsem měl sto chutí rozšlapat klávesnici, protože jsem se prostě nemohl přes ty hochy se sekerami dostat *15* a když na mě létaly sudy, barely, auta a vagóny a já nestíhal uhýbat a zabíjet, tak jsem si holt šel dát "rauch" pausu, abych se trošku zrelaxoval.
  • Jako nadšení z toho, že se port z konzolí vyplatí snad nepovede k tomu, že teď budou každou chujovinu ledabyle portovat na PC. Spíš ať si mrkvosoft a jemu podobní uvědomí, že kvalitní produkt s kvalitní distribucí se na PC vyplatí vydat. Už aby tu byl Half-life 3.
  • Veskoslav
    Mám doma koupeno:) Za tu cenu se to rozhodně vyplatí.

    Jenom naši hater konzolisti jaksi ztrácejí další ze svých argumentů, že se pc platforma nezaplatí.....
    • Malleth
      Po několika letech vyjde jedna konverze a vy už z toho děláte fenomén. Těch her se pořád bude dělat mnohem míň pro PC. Stačí se podívat na nějakej release kalendář.
  • PC komunita tentokrát nenechala vývojáře na holičkách?? To mě přijde dost divné, kdy se stalo že by se pc titul nezaplatil?
  • montatatana
    Tak naklady na vyvoj a marketing PC verze taky musely byt vcelku smesny narozdil od cele hry :))
    • Ale i tak, aspon to ukazuje, jak velky je ten blb z ubisoftu, ktery tvrdi, ze porty her na PC se nevyplati :).
  • No myslím, že UbiSoft už nikdo nebude s jejich politikou okolo PC scény brát vážně..
    • on nekdo bral jejich politiku nekdy vazne?? *1* ja myslel, ze to bylo vzdy jen chabe vymlouvani pro jejich nezkusenost s tvorbou na pc

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit