Přejít na výpis diskuzí

PC verze Assassin's Creed: Rogue vyjde v březnu a rovnou se podívejte na HW požadavky

6.2.2015 10:46
Adam Homola 50 příspěvků

Assassin's Creed: Rogue měl být původně ze dvou loňských AC titulů tím druhým vzadu, ale nakonec se z něj i na konto problémů s Assassin's Creed Unity vyklubal velmi kvalitní kousek. S úlevou to loni zjistili majitelé PS3/X360 a 10. března se o tom přesvědčí PC hráči, až vyjde PC verze Rogue - navíc...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • walltar
    Předobjednat hru od Ubisoftu? *1*
    • Zase to neni jako ten povestny zajic v pytli protoze kvalita jejich her je docela stabilni.
      • walltar
        Bohužel...
    • to je taky hra a pekne adrinalinova nikdy nevis zda ti nezrusi, uz zaplacenou predobjednavku...
  • firebug
    Ty předobjednávky, to fakt něco strašného! Lidi tím jdou na ruku vydavatelům, který pomalu sypou větší prachy do marketingu, jak do samotného vývoje. Vydat potom perfektně odladěnou a fungující hru, která zaujme svou zábavností a gameplayem, je až na druhém místě. Stačí vzít atraktivní značku (ještě že v Ubi opustili od číslovek, takže si člověk ani neuvědomí, že hraje po OSMÉ to samé), zveřejnit nějaký vyleštěný screenshot, načančané video a hned to má půlka zákazníků přeobjednané. A proč vlastně sakra? Aby si mohli první 2 týdny od vydaní hrát na betatestery? Tohle vážně nikdy nepochopím...
    • Je to jejich věc, ne? Hra se jim z prezentace zalíbila, chtějí ji pořídit, tak předobjednají a pohoda pane jahoda. Spousta šašků tak ráda o tom filosofuje jakoby existoval ocas, co by měl držet u hlavy kvér a někoho k něčemu nutit. A pochopitelně tyhle svý teze zakončí prohlášením, jak je celej herní prejmysl zkaženej a jak jsme všichni tak propojení, že kupovat a objednávat a hrát by se mělo jen to, co ku*va určí nějací virutální a kritičtí mongolové, pro který je v jejich očekávání apokalyptiky až překvapivým zjištěním, že se přitom i vydělává.
      • Sak jo, jen potvrzujou faktum, ze jsou to jen tupe ofce. Jsou to presne titiz dmnti, ktery pak brecej, ze na ne prisel exekutor, protoze si vzali 30 uveru, a delaj ze neexistujou. Protoze si prece MUSELI vzit uver na vanocni darky a MUSELI si vzit uver na AC ...
      • Na druhou stranu je pravda, že zrovna Ubi právě z předobjednávek dost profituje, čili jestli by nebyla cesta nejen nedělat předobjednávky na hry od Ubi, ale taky je kupovat fakt až s několikaměsíčním zpožděním. Pak by možná začali hry vydávat opravdu až ve funkčním stavu a ne "kup si hru, za pár měsíců si ji můžeš zahrát víceméně bez problémů".
        • He7he
          Chcete všichni tvrdit, že obecně věříte tomu, že zrovna možnost nebo nemožnost předobjednání určí výslednou funkčnost hry k datu vydání?
          • Pokud by Ubi začali vydělávat na hře s několikaměsíčním zpožděním po vydání kvůli jejímu špatnýmu technickýmu stavu tak by jim to možná i mohlo vadit ;). Ale pravda je, že lid obchodní jakož i účetní umí bejt prapodivná cháska a tak kdo ví, jak by to vlastně bylo. Třeba by to bylo bez vlivu na funkci. Ale za pokus by to stálo.
      • firebug
        Však ano, je to každého věc. Taky jsem prezentoval jen svůj osobní názor a byl jsem zvědav na pohnutky lidí, kteří to vidí jinak. Ta tvá reakce by se dala aplikovat úplně na každé téma: "Zkrátka to tak je. Jinak to nebude. A záleží na tom vůbec?" a tím by prakticky zabila celou diskuzi.
        Hromada lidí navíc opravdu není se současnou situací spokojená. Třeba nedávný hate na Watch Dogs, že nevypadá stejně jak na prezentacích. Žaloby za klamavou reklamu. Naštvaní lidé chtěli vrátit prachy za předobjednávku... Fakt by mě zajímalo, co je k té předobejdnávce vlastně přimělo a jestli se z toho poučili... :-)
        • He7he
          Ale to, že nějaká banda kašparů není spokojená s Watch dogs je přece jedno a skutečně vůbec na tom nezáleží. Předobjednávat se dobrovolně bude stále dál.
    • Ale jenom s predobjednavkou dostanes digitalni artbook a pristup do specialnich stribrnych bonusovych truhel! No nekup to!
      • Jop a ti co si to sosnou gratis z torrentu, dostanou jejich obsah rovnou do inventare, taze se nemusej zebejvat vopruzem na tema "navstivit 158 ostruvku a posbirat 158 stribrnaku, abych si moh koupit ... pulku savle"
  • Nezájem. Dokud UBI nepřehodnotí obsahovou náplň série, kašlu na to, a to se týká i budoucí Victory. Města, exteriéry i interiéry jsou zpracované vynikajícím způsobem a jestli mě něco láká, tak je to právě tohle. Ale co s tím dál? Kvalitu Ubisoft nahrazuje kvantitou a mě už to vůbec nebaví. Tuny úkolů, nesmyslné zbraně (viz ruční dělo v Dead Kings, bez kterého je ovšem pohyb v podzemí docela dost obtížný), tuny nepřátel a tedy i tuny soubojů. Víc krve, víc podřezaných krků a víc vyvržených vnitřností je snad už jen na území Islámského státu. *16*
    • Ristoro
      Ta hra se dá hrát docela dost dobře stealthově, i když je to těžké. Navíc v Dead Kings mi přijde level design ještě více přizpůsobený stealthu. Pak se nedivte, že vám vadí souboje, když to hrajete stylem Rambo.
      • Nejsem si úplně jistý, jestli v podzemí v Saint Denis lze plně aplikovat stealth. Nakonec to dělo jsem použil jen v té misi, když jsem ho dostal, a potom už jen jednou na jedno osvobození vchodu do podzemí. Jinak jsem stejně jako celou hru chodil raději se šavlí a pistolí. V podzemí jsou plné místnosti hledačů i chodících hlídek, možností schovat se moc není, i když jednu místnost potichu vyčistíš a chceš se pak do ní vrátit třeba při útěku, tak už se hledači znovu respawnovali a můžeš začít odznovu. Možnosti odhalení jsou hodně vysoké a pravděpodobnost, že se opatrný postup nepovede a máš na krku hned minimálně deset protivníků, je dost vysoká. Pak si člověk řekne, jestli to má smysl a jestli není opravdu lepší a hlavně rychlejší postupovat jako Rambo hned od začátku.
        • Ristoro
          Záleží, co máš raději. Já se prostě snažím v každé hře, ve které to jde, o stealthový přístup. Mám to raději, mám z toho lepší pocit a více mě to baví. Samozřejmě to, že některé mise nemají restart (hlavně ty vedlejší) mi brání v tom, abych tak projel všechny mise, protože nechat se zabíjet a hrát tu misi od znova mě nebaví. Každopádně většina levelů se dá projet potichu, každého věc. Taky si občas rád zašermuju, většinou, když pokazím stealth, ale Unity udělalo v téhle věci správný krok, ta hra je nejtěžší ze série a řekl bych, že některé mise se obtížností vyrovnají starým oldschoolovým stealthovkám. Pokud ve Victory navážou na Unity, přidají větší rozmanitost, jak plnit mise, zabíjet cíle, celkově vedlejší aktivity a neposerou optimalizaci (v což nevěřím), může to být vrchol série. A hodil by se i nějaký drsnější charakter, Arna nemusím.
    • Nepotěšil si mě, jelikož Dead Kings krom pár vedlejších misí je jediný co mi v Unity zbylo ;). No snad to nebude takovej killdozer jako byl Connor v AC3.

      Jinak souhlas, prakticky co píšu bokem. Města a neomezená možnost vertikálního pohybu. Právě proto se těšim i na Victory, ať to bude jak to bude tak myslim, že nebude o typickou AC zábavu nouze stejně jako v Unity. Ubisoft si nás na Unity otestoval ;), takže Victory bude doufám leštěnka bez nějakejch zásadních kiksů (a když ne, tak si těch pár měsíců na solidní podobu hry počkám, stejně jako s Unity).
  • Vždyť už je to tak trapné.. Člověk by měl mít soudnost a vědět, kdy přestat...
    • Kde se točí velké prachy, točí se mozkové závity a člověk podlehne ani se nenadá dokud nenarazí :D
  • Chim
    Soft od ubisoftu mi do kompu prostě nesmí.
    • Soft ? Nechtěl si říct Malware ?
      • ale prosimte. Lidi s takovejma kecama jsou nejlepsi. Pak k nim prijdu, na plose 350 ikon, fotky a filmy v dokumentech na cecku, dvacet baru v IE a v trayi radoby zrychlovace systemu. Kamo, kdyby ten soft mel alespon nejakou permanentne spustenou sluzbu (kterou samozrejme lze vypnout), tak bych nic nenamital. Ovsem kdyz je vyplej, absolutne nic nedela a ke hrani neni absolutne zadnej problem ho zapnout. Dohrajes a zase ho vypnes, no problem. Argument ze odesila nejaky picoviny je naprosto invalid jeste driv nez ho reknes.
        • Jak vidno, hrde se k ofcim hlasis, to ofce holt delaj ...
  • todle kdo si predobjedná je u mě už ztracenej případ
    • A co že to jsi vlastně za tak důležitý lejno, že by na tom někomu mělo záležet?
  • A dojíme a dojíme dokud to jde..
  • Vojta_Ilavsky
    My o Vaše hry nestojíme, zapište si to za uši. *16*
    • Tak určitě nemůžeš mluvit za všechny, někdo se určitě najde, kdo si to koupí a těší se na to, i když já to třeba nejsem.
      • Vojta_Ilavsky
        Tím My jsem myslel inteligentní lidi a ne casual kokůtky, který tady v diskuzi občas zahlídnu :)
  • Vojta_Ilavsky
    Béé, béé, už se těším až Vás ovečky Ubisoft zase jednou nakope. *1*
    • Ristoro
      Béé, béé, strašně se bojím že mi na GTX970 nepojede port ze starých konzolí.
  • Slovy klasika "trochu se bojim, trochu se těšim, víc se ale bojim" :). Jakkoli jsou ohlasy na Rogue velmi kladný už od samýho vydání, hlavně po stránce příběhu ze světa AC, byť tak trochu "Opposing Force" ;), tak jakožto fanoušek série mám smíšený pocity. AC byl pro mě vždycky o pobíhání po městěch, střechách, šplhání a vyvražďování nepohodlných bratrstvem asasínů. V AC3 vymizela "vertikalita" (i když po stromech jsme se tam naběhali a naskákali dost :D) a v AC4 k tomu Ubi přidali ještě větší odklon od tématu i herní náplně (ok, i tak jsem přes hořkej začátek nakonec strávil na moři dlouhý desítky hodin :)). Unity pro mě byl příjemnej návrat ke kořenům a náhled do mnou jinak ne moc oblíbený historie (obecně na události a data jsem tupej ;)) i přes technickou stránku a i přes pro mě trochu dutej příběh (čeká mě ještě Dead Kings, ale na celým Unity mě mnohonásobně bavil celej svět a události kolem Fr. revoluce spíš než hlavní příběh). U Rogue si nejsem jistej, jestli vlastně budu chtít hrát něco mezi trojkou a BF a ještě kostit bejvalý bratry ;). Uvidíme. Volání předobjednání fakt nepodlehnu, ono zase kdoví jak tomu při portaci daj v Kyjevě na pr*el, ale určitě jako fanoušek aspoň zkusim.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit